| Betreft: | forumonderwerp: 4fmp Legaal ? en wat vinden julie ervan |
http://postimg.org/image/mv6ouoegj/
Iemand al meer info over deze groene hollandse leeuwtjes? Ze zijn aan me verkocht als 4fmp en ga ze morgen gebruiken, ik kan er alleen zo snel niks over vinden online. Heb wel eerder al de oranje hollandse leeuwtjes (xtc) gehad en die waren best prima.
Nou ik heb t zelfde gedaan vannacht op Qlimax.. nog geen minuut slaap gehad
Qlimax..
Iedereen heeft z'n eigen dosis en gevoel natuurlijk
Maar wel geslaagd verder, werking etc ? Al met al wel een goed feest gehad hoop ik ?
Jaaa
Beginnen met 4 is sowieso veel lekkerder inkomen, en je blijft iets scherper..
Baal er altijd van als ik om 2uur al met mn ogen dicht sta
Hoe reageerde jij op die 200 mg? Ben erg benieuwd naar jouw ervaring.
probeer 4FA
De eerste 3 uur was alleen op de 4f. Was heerlijk, leek of ik de hele tijd gekieteld werd op mijn achterhoofd. Benen voelde erg licht, volop energie, enorm veel zin om te dansen, roken en praten met mensen. Het mooie is ook dat ik me nog bijna alles kan herinneren van de avond. Als ik X doe vergeet ik altijd hele stukken
Leuk verhaal zeg. Ondanks dat oud en nieuw nog even is ben ik er enthousiast door geworden. Denk dat ik tegen die tijd 2 en half a 3 uur wacht en dan het kwartje x bijpak. Uiteraard schrijf ik dan mijn ervaring hier
Gekke vraag maar hoe post ik een foto vanaf mijn telefoon?
Op veler verzoek citeren we de hoe plaats ik een foto? guide:
Uploaden naar je album in je profiel en hier de opmaakcode plaatsen [albumelement=.84133909]{Onjuist ID: }
Of:
https://partyflock.nl/guide/7
Ben op Qlimax met 80 mg begonnen..en 3 uur later nog eens 80 mg. Kan nog steeds niet slapen..dus maar weer eens een profiel aangemaakt hier
Merkte je wel effect van die starthoeveelheid? En hoe regelmatig doe je 4f en in wat voor hoeveelheid?
Slaap zelf ook slecht van 4f, na inname van 4f (150 mg cap of soms een 200 mg cap) kan ik de komende 7 a 8 uur erna niet slapen, terwijl de voelbare effecten een uur of 3 aanhouden.
Capsules zijn binnen. Jezus wat zijn die krengen groot in vergelijking met xtc. Ik kan ze toch ook openbreken en het poeder oplikken toch? En duurt het dan ook een uur voordat het werkt? Aangezien ze als 200 mg zijn aangeboden sowieso slim want dan laat ik er een klein beetje uit
Capsules zijn binnen. Jezus wat zijn die krengen groot in vergelijking met xtc. Ik kan ze toch ook openbreken en het poeder oplikken toch? En duurt het dan ook een uur voordat het werkt? Aangezien ze als 200 mg zijn aangeboden sowieso slim want dan laat ik er een klein beetje uit
Capsule glijdt zo naar binnen. Trouwens, de grootte van een capsule hoeft niet per se wat te zeggen over de dosis.
Maat 3 kan ongeveer 180mg in en dan zit die losjes tot de rand gevult. Pak je maat 2 dan zit die 3/4de vol.
Sommige mensen zien alleen het capsule verschil niet eens. Goed opletten.
Zaterdag eens even het volgende proberen:
16:00 uur 180 mg 4f
18:30 uur 150 mg methylone
19:30 uur 15 mg 2C-D
21:00 uur 100 mg methylone
Feestje duurt tot 24:00, denk wel dat de timing zo lekker loopt.
Laat mij aub weten of je iets voelt van die 150 mg methylone. Heb het zelf ook nog liggen maar lastig om in te schatten wat een goede dosis is en het combineren is wat me tegen houd tot nu toe.
Maat 4 krijg ik makkelijk 200 in
Hoge dichtheid dan! Of een relatief grote maat 4 (zal uiteindelijk wel verschil zitten in verschillende fabrikanten..)
Nah denk eigenlijk allebei niet, ik druk m dan gewoon heel erg hard aan.
Deze manier van doseren is wel een beetje afhankelijk van de dichtheid van je 4F.
Maat 4 krijg ik makkelijk 200 in
Dus gewoon wegen!
Waarom niet al de 2C-D bij de 4-FA? Denk dat je door de D met de M1 te combineren alsnog super wazig wordt.
Zaterdag eens even het volgende proberen:
16:00 uur 180 mg 4f
18:30 uur 150 mg methylone
19:30 uur 15 mg 2C-D
21:00 uur 100 mg methylone