Partyflock

Forumonderwerp · 1003202
70 volgers · 690989x bekeken
Betreft: forumonderwerp: 4fmp Legaal ? en wat vinden julie ervan

Waarschuw beheerder
+33-3
Halloa,

Vroeg me af of mensen ervaringen hebben met dit goedje?

Brand los!
Waarschuw beheerder
http://postimg.org/image/mv6ouoegj/

Iemand al meer info over deze groene hollandse leeuwtjes? Ze zijn aan me verkocht als 4fmp en ga ze morgen gebruiken, ik kan er alleen zo snel niks over vinden online. Heb wel eerder al de oranje hollandse leeuwtjes (xtc) gehad en die waren best prima.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van chillipeppers op zondag 22 november 2015 om 00:00:
http://postimg.org/image/mv6ouoegj/

Iemand al meer info over deze groene hollandse leeuwtjes? Ze zijn aan me verkocht als 4fmp en ga ze morgen gebruiken, ik kan er alleen zo snel niks over vinden online. Heb wel eerder al de oranje hollandse leeuwtjes (xtc) gehad en die waren best prima.

Ja dat is 4f, je kan ze vinden door op ''groene leeuwtjes'' te zoeken
Waarschuw beheerder
+2
Uitspraak van Tsjuk op zaterdag 21 november 2015 om 10:51:
Eenmaal thuis, ik slaap niet vast maar slaap wel zo goed als altijd :)

Nou ik heb t zelfde gedaan vannacht op Qlimax.. nog geen minuut slaap gehad:(
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Q-Jennifer op zondag 22 november 2015 om 10:40:
Nou ik heb t zelfde gedaan vannacht op Qlimax.. nog geen minuut slaap gehad:(

Iedereen heeft z'n eigen dosis en gevoel natuurlijk ;)
Ik ga bijvoorbeeld heerlijk op 15mg 2cb en me vriendin voelt er niets van :lol:. Vreemd voorbeeld, maar de keiharde waarheid.

Je moet er mee proberen te lezen en schrijven, en dat gaat niet vanzelf ;).

Uitspraak van Q-Jennifer op zondag 22 november 2015 om 10:40:
Qlimax..

Maar wel geslaagd verder, werking etc ? Al met al wel een goed feest gehad hoop ik ?

Ik heb er ook geen tijden bij gezet...
M'n laatste 4F neem ik toch wel iets van 6 uur voor het einde, en als er dan toch een halfje in gaat zal dat iets van ruim 3 uur voor het einde wezen (y)

Maar voor iedereen is het anders !
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tsjuk op zondag 22 november 2015 om 11:28:
Iedereen heeft z'n eigen dosis en gevoel natuurlijk ;)

Ik ben rond 01.00 begonnen met een halfje 4, daarna nog een half goudstaafje om 03.30 ofzo..
Was de eerste x die combinatie, en ik heb normaal gesproken ook nooit veel nodig:)

Uitspraak van Tsjuk op zondag 22 november 2015 om 11:28:
Maar wel geslaagd verder, werking etc ? Al met al wel een goed feest gehad hoop ik ?

Jaaa;)
Beginnen met 4 is sowieso veel lekkerder inkomen, en je blijft iets scherper..
Baal er altijd van als ik om 2uur al met mn ogen dicht sta;)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Q-Jennifer op zondag 22 november 2015 om 12:13:
Jaaa;)
Beginnen met 4 is sowieso veel lekkerder inkomen, en je blijft iets scherper..
Baal er altijd van als ik om 2uur al met mn ogen dicht sta;)

Hehe dat is nu dus sowieso niet het geval geweest :lol: ach joh als je je ogen maar rust geeft also je toch ligt ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
+3
Gister voor het eerst goed 4f gedaan op een dubstep/dnb feest, 200 mg gepakt en hierna nog 1 lik M. Weet dat het niet goed is, maar deze combi was echt geweldig. Dat dat ene likje zoveel effect kon hebben. Misschien wel beter dan mijn eerste keer X.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Hoe reageerde jij op die 200 mg? Ben erg benieuwd naar jouw ervaring.
Waarschuw beheerder
+1
IK denk dat ik tegen die tijd de 4f thuis inneem, dan afwacht hoe hij valt en daarna naar het feest. Wil dan later nog een kwartje x pakken als ik me lekker voel want dan schijn je te gaan vliegen.

Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van TattooBoy op maandag 23 november 2015 om 08:00:
Hoe reageerde jij op die 200 mg? Ben erg benieuwd naar jouw ervaring.

De eerste 3 uur was alleen op de 4f. Was heerlijk, leek of ik de hele tijd gekieteld werd op mijn achterhoofd. Benen voelde erg licht, volop energie, enorm veel zin om te dansen, roken en praten met mensen. Het mooie is ook dat ik me nog bijna alles kan herinneren van de avond. Als ik X doe vergeet ik altijd hele stukken
Waarschuw beheerder
Dat je goed helder blijft daar staat 4-F inderdaad wel bekend om (Y) dat is er juist zo prettig aan :-)
Waarschuw beheerder
Is uw relatie slecht, hebt u geen zin in sex met uw partner,

probeer 4FA

Dat werkt!
Waarschuw beheerder
+2
Haha en dat is de oplossing?
Beter zoek je iemand anders in zo'n geval.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jantje trammelantje op maandag 23 november 2015 om 12:44:
probeer 4FA

Omg. :')

Beter adviseer je GHB ofzo. 4FA is voor de meeste dames niet echt geschikt. :')
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van verwijderd op maandag 23 november 2015 om 15:34:
Beter adviseer je GHB ofzo. 4FA

4FA + GHB :9
Behoud je de energie om te stampen en gelijkertijd is aanraken heel fijn. De dosis moet echter wel een stukje hoger aangezien het effect anders niet merkbaar is.

Waarschuw beheerder
+2
Uitspraak van :xtc: P4RTYH4RD :lijn: op maandag 23 november 2015 om 16:02:
Behoud je de energie om te stampen

Gelukkig hoef ik dat niet. :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 23 november 2015 om 10:54:
De eerste 3 uur was alleen op de 4f. Was heerlijk, leek of ik de hele tijd gekieteld werd op mijn achterhoofd. Benen voelde erg licht, volop energie, enorm veel zin om te dansen, roken en praten met mensen. Het mooie is ook dat ik me nog bijna alles kan herinneren van de avond. Als ik X doe vergeet ik altijd hele stukken

Dus geen zweetaanvallen en hartkloppingen waar mensen voor waarschuwen? Na hoeveel tijd pakte je de M bij en hoe lang heb je daarna nog gespaced?

Waarschuw beheerder
Nergens last van gehad! De 4f was van de afgelopen GD van MS. Had het wel enorm warm elke keer, maar niet warmer dan normaal op een dnb feestje. Pakte de M na 3 uur, kwartiertje daarna was het knuffelen geblazen. Heerlijk euforisch maar toch scherp en helder genoeg om met mensen te praten. Mijn adhd zorgt er normaal altijd voor dat concentreren erg lastig is, maar dit keer volop focus. Logisch met de 4f, maar toch merkbaar prettig. Heb tot ongeveer half 7 gespaced, half uurtje voor het af was gelopen. Was nog wel wakker, maar wel minder energie. Wel enorme doppen:o
Waarschuw beheerder
Leuk verhaal zeg. Ondanks dat oud en nieuw nog even is ben ik er enthousiast door geworden. Denk dat ik tegen die tijd 2 en half a 3 uur wacht en dan het kwartje x bijpak. Uiteraard schrijf ik dan mijn ervaring hier

Waarschuw beheerder
Uitspraak van TattooBoy op maandag 23 november 2015 om 21:15:
Leuk verhaal zeg. Ondanks dat oud en nieuw nog even is ben ik er enthousiast door geworden. Denk dat ik tegen die tijd 2 en half a 3 uur wacht en dan het kwartje x bijpak. Uiteraard schrijf ik dan mijn ervaring hier

Veel plezier alvast! Een leuke tijd ga je zeker hebben. Ben benieuwd hoe je ervaring gaat zijn
Waarschuw beheerder
Gekke vraag maar hoe post ik een foto vanaf mijn telefoon?
Waarschuw beheerder
Wow, dan ben je echt extreem gevoelig voor stimulanten. Vind je het nog steeds waard nu je dit weet? Ben je bekend met etizolam trouwens? Daarmee kom je waarschijnlijk wel in slaap.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 25 november 2015 om 01:36:
Ben op Qlimax met 80 mg begonnen..en 3 uur later nog eens 80 mg. Kan nog steeds niet slapen..dus maar weer eens een profiel aangemaakt hier :lol:

Merkte je wel effect van die starthoeveelheid? En hoe regelmatig doe je 4f en in wat voor hoeveelheid?

Slaap zelf ook slecht van 4f, na inname van 4f (150 mg cap of soms een 200 mg cap) kan ik de komende 7 a 8 uur erna niet slapen, terwijl de voelbare effecten een uur of 3 aanhouden.
Waarschuw beheerder
Helpt melatoline na 4f of xtc om in slaap te komen of niet?
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van [ Mark ] op woensdag 25 november 2015 om 08:50:
Merkte je wel effect van die starthoeveelheid? En hoe regelmatig doe je 4f en in wat voor hoeveelheid?

Slaap zelf ook slecht van 4f, na inname van 4f (150 mg cap of soms een 200 mg cap) kan ik de komende 7 a 8 uur erna niet slapen, terwijl de voelbare effecten een uur of 3 aanhouden.

Vind je het gek dat je niet kan slapen na 350.. :p
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van Helena op woensdag 25 november 2015 om 09:51:
Vind je het gek dat je niet kan slapen na 350.. :p

Ho Ho! :)
Ik bedoel dat ik een 200mg capsule pak OF een 150 MG, niet achtereenvolgend ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van TattooBoy op woensdag 25 november 2015 om 09:22:
Helpt melatoline na 4f of xtc om in slaap te komen of niet?

Verschilt per persoon, het valt te proberen. Ik heb zelf 2mg tabletten en pak er daar 1-3 van.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van [ Mark ] op woensdag 25 november 2015 om 10:31:
Ho Ho! :)
Ik bedoel dat ik een 200mg capsule pak OF een 150 MG, niet achtereenvolgend ;)

Ahh sorry verkeerd gelezen!!
Waarschuw beheerder
Capsules zijn binnen. Jezus wat zijn die krengen groot in vergelijking met xtc. Ik kan ze toch ook openbreken en het poeder oplikken toch? En duurt het dan ook een uur voordat het werkt? Aangezien ze als 200 mg zijn aangeboden sowieso slim want dan laat ik er een klein beetje uit
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van TattooBoy op donderdag 26 november 2015 om 16:37:
Capsules zijn binnen. Jezus wat zijn die krengen groot in vergelijking met xtc. Ik kan ze toch ook openbreken en het poeder oplikken toch? En duurt het dan ook een uur voordat het werkt? Aangezien ze als 200 mg zijn aangeboden sowieso slim want dan laat ik er een klein beetje uit

Ja, duurt dan even lang/misschien iets korter, aangezien de capsule niet meer eerst hoeft op te lossen. Hoewel, dat oplossen gaat wel echt zeer snel..
Je kunt t ook in je drinken oplossen of snuiven;p
Waarschuw beheerder
SSnuiven gaat hem niet worden maar misschien oplossen in een laagje ijsthee misschien een idee.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van TattooBoy op donderdag 26 november 2015 om 16:37:

Ik zou het gewoon doorslikken :p zo heftig is dat niet. Oplikken lijkt me smerig. Duurt bij mij ongv een uur voor het helemaal werkt
Waarschuw beheerder
Likken raad ik je af :P, wat is dat smerig ey.
Waarschuw beheerder
Capsule glijdt zo naar binnen. Trouwens, de grootte van een capsule hoeft niet per se wat te zeggen over de dosis.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Digitalism op donderdag 26 november 2015 om 18:09:
Capsule glijdt zo naar binnen. Trouwens, de grootte van een capsule hoeft niet per se wat te zeggen over de dosis.

Maat 3 kan ongeveer 180mg in en dan zit die losjes tot de rand gevult. Pak je maat 2 dan zit die 3/4de vol.

Sommige mensen zien alleen het capsule verschil niet eens. Goed opletten.

Waarschuw beheerder
-3
Uitspraak van TattooBoy op donderdag 26 november 2015 om 16:49:
SSnuiven gaat hem niet worden maar misschien oplossen in een laagje ijsthee misschien een idee.

Suikers breken meestal af

Waarschuw beheerder
Zaterdag eens even het volgende proberen:

16:00 uur 180 mg 4f
18:30 uur 150 mg methylone
19:30 uur 15 mg 2C-D
21:00 uur 100 mg methylone

Feestje duurt tot 24:00, denk wel dat de timing zo lekker loopt.
Waarschuw beheerder
+2
Uitspraak van appelboom op donderdag 26 november 2015 om 19:02:
Maat 3 kan ongeveer 180mg in en dan zit die losjes tot de rand gevult. Pak je maat 2 dan zit die 3/4de vol.

Deze manier van doseren is wel een beetje afhankelijk van de dichtheid van je 4F.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 26 november 2015 om 20:14:

Feestje duurt tot 24:00, denk wel dat de timing zo lekker loopt.

Laat mij aub weten of je iets voelt van die 150 mg methylone. Heb het zelf ook nog liggen maar lastig om in te schatten wat een goede dosis is en het combineren is wat me tegen houd tot nu toe.

Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van Treddy op donderdag 26 november 2015 om 21:00:
Laat mij aub weten of je iets voelt van die 150 mg methylone. Heb het zelf ook nog liggen maar lastig om in te schatten wat een goede dosis is en het combineren is wat me tegen houd tot nu toe.

Voel ik normaal prima :). Als ik methylone los zou pakken is het ongeveer 230mg, afhankelijk van hoe gevoelig je bent. Sommige voelen het bij 160 al prima. De 150 is echt op basis van de 4f combi.

Het nieuwe is vooral de 2C-D ertussen door.
Waarschuw beheerder
Waarom niet al de 2C-D bij de 4-FA? Denk dat je door de D met de M1 te combineren alsnog super wazig wordt.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van appelboom op donderdag 26 november 2015 om 19:02:

Maat 4 krijg ik makkelijk 200 in(y)
Dus gewoon wegen!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van mdmazing84 op donderdag 26 november 2015 om 23:56:

Hoge dichtheid dan! Of een relatief grote maat 4 (zal uiteindelijk wel verschil zitten in verschillende fabrikanten..)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op vrijdag 27 november 2015 om 00:09:
Hoge dichtheid dan! Of een relatief grote maat 4 (zal uiteindelijk wel verschil zitten in verschillende fabrikanten..)

Nah denk eigenlijk allebei niet, ik druk m dan gewoon heel erg hard aan.
Waarschuw beheerder
+2
donateur
Uitspraak van mdmazing84 op vrijdag 27 november 2015 om 00:13:
Nah denk eigenlijk allebei niet, ik druk m dan gewoon heel erg hard aan.

Nah, er zit echt wel verschil in dichtheid tussen verschillende leveringen van 4-FA, dat heb ik met m'n eigen ogen door de jaren heen gezien. Dus het kan gewoon goed dat je 4-FA hebt met een relatief hoge dichtheid. Dat en het aandrukken wat je noemt..maakt dan wel dat er veel in een maatje 4 kan ja.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ? op donderdag 26 november 2015 om 20:59:
Deze manier van doseren is wel een beetje afhankelijk van de dichtheid van je 4F.

Uitspraak van mdmazing84 op donderdag 26 november 2015 om 23:56:
Dus gewoon wegen!

Na het wegen is de uitspraak van mij hetgene wat ik zie.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Digitalism op donderdag 26 november 2015 om 22:21:
Waarom niet al de 2C-D bij de 4-FA? Denk dat je door de D met de M1 te combineren alsnog super wazig wordt.

Thanks voor het voorstel. Heb daar zelf idd ook over nagedacht en zal er vandaag nog eens over dubben. Wil juist met de 4F wat rustig beginnen, dus in dat tijdsbestek hoef ik denk ik nog geen 2C-D. Wat betreft wazig worden, dat gaat bij mij met deze combi sowieso al moeilijk, en blij toe :), want daarvoor pak ik het ook.

Heb vorige keer 12mg 2c-b tijdens deze combi gehad, ja werd er heel even (uurtje) iets waziger van maar viel nog reuze mee, daarna voelde ik vooral de versterking van de rest. Met de 2C-D wil ik ook vooral dat voor elkaar krijgen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 26 november 2015 om 20:14:

Dit is ongeveer hoe ik het aanpak qua tijden en dosissen als ik 4F & M1 pak, ik doseer de M1 de 2e keer alleen even hoog als de begindosis. Bevalt prima.

Persoonlijk laat ik de 2C-D weg, nog geen ervaring mee. Zou je na de tijd kunnen laten weten hoe de 2C-D bevallen is i.c.m. met de rest?

Veel plezier alvast!