Partyflock

Forumonderwerp · 877392
182 volgers · 4406764x bekeken
Waarschuw beheerder
+154-34
donateur
Drugshandel is natuurlijk strafbaar! Pas dus een beetje op je bewoordingen en zorg dat je geen mensen uitlokt om contact op te nemen over de pillen die overal in jouw omgeving ruim verkrijgbaar zijn ;) We gaan dergelijke dubieuze posts afkeuren of bestraffen!

WANNEER JE OP ZOEK BENT NAAR INFORMATIE OVER EEN BEPAALDE PIL, GEBRUIK DAN DE ZOEKFUNCTIE .
(Bespaart jou een hoop zoekwerk en scheelt een hoop dubbele uitleg in het topic)

https://partyflock.nl/topic/1145289:Informatie_over_het_doorgeven_van_testuitslagen

Mensen die het nog niet gelezen hebben of er niet van weten, ik denk dat je heel veel mensen op prijs stelt vanaf heden dus geen namen van test centra te noemen. Alleen onder die voorwaarde kunnen deze vriendelijke mensen voor ons testen.

De Admin

laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
+3
Uitspraak van LÆVIS op donderdag 23 april 2015 om 15:55:
Zijn deze gele plus-minus ook nieuw?
spoiler!

Lijk erop dat een drukker de batterijkant wil kopieren :-)

Waarschuw beheerder
-3
Jo gasten,

Mario bullets (omgeving Overijssel) wel veilig of niet?
Heb verschillende antwoorden gezien hier..
Waarschuw beheerder
+2
Uitspraak van verwijderd op donderdag 23 april 2015 om 17:59:
Jo gasten,

Mario bullets (omgeving Overijssel) wel veilig of niet?
Heb verschillende antwoorden gezien hier..

Ga es langs via testcentrum, dan hoef je niet om je veiligheid te vrezen ;-)
Waarschuw beheerder
Iemand die witte Androids al gezien die ik hier een paar dagen geleden plaatste?
Waarschuw beheerder
Ja hoor. op 210 netto gedrukt maar met m van 80% dus rond de 200.

Uitspraak van appelboom op donderdag 23 april 2015 om 00:19:
En dit geloof jij?

Waarschuw beheerder
+4
Uitspraak van EuforieAddicted op donderdag 23 april 2015 om 09:05:
Die granaat die er naast ligt bevat nog geen 100mg werkende substantie dus ik verwacht ook niet dat jou uiltje hoger zal gaan ;-)

Niet iedereen wil zwaardere pillen hè ;),
Waarschuw beheerder
Uitspraak van EuforieAddicted op donderdag 23 april 2015 om 16:33:
Lijk erop dat een drukker de batterijkant wil kopieren :-)

Ja, ze lijken niet echt op de oranje / paarse. Die +/- liepen in elkaar over.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
+1
groene wifi"s zijn die bekend ?
hebben dezelfde vorm zoals oranje ...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van LÆVIS op donderdag 23 april 2015 om 15:55:
Zijn deze gele plus-minus ook nieuw?
spoiler!

Zijn namaak! Je kan het zien aan het minnetje. Die is veel langer dan de orginele!
Waarschuw beheerder
+7
donateur
Als ze schoon zijn, goede testresultaten blijken te hebben en ik er in de toekomst aan zou kunnen komen......ging ik ze gewoon halen. Namaak of niet..
Vorm is praktisch, schoon en een praktische (niet te hoge/lage) dosis maakt het af. Of iemand dan de mal of wat heeft nagemaakt met een langer minnetje...het zal mijn aan m'n reet roesten!
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op donderdag 23 april 2015 om 19:42:
Als ze schoon zijn, goede testresultaten blijken te hebben en ik er in de toekomst aan zou kunnen komen......ging ik ze gewoon halen. Namaak of niet..
Vorm is praktisch, schoon en een praktische (niet te hoge/lage) dosis maakt het af. Of iemand dan de mal of wat heeft nagemaakt met een langer minnetje...het zal mijn aan m'n reet roesten!

Het gaat er alleen om dat deze dus niet aangezien mogen worden als 'echte' van de originele kant omdat de testresultaten never nooit overeen zullen komen. Je zult ze dus opnieuw moeten laten testen!
Waarschuw beheerder
+2
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op donderdag 23 april 2015 om 19:42:
Als ze schoon zijn, goede testresultaten blijken te hebben

Het is zo jammer dat er een grote groep onwetende gebruikers is die klakkeloos pillen eten, zolang hun "vrienden" maar zeggen dat het goed is.
Als men dan uit gaat van het feit dat de ene pil op de andere lijkt, "dus dan zal het wel goed zijn", is het jammer als het een keer goed fout gaat.

Zo ging dat in mijn vriendenkring juist andersom als er iemand een rode UPS aangeboden kreeg: "UPS? Nee dankje, zal wel net zo'n rare spreiding hebben als die gele".
Terwijl achteraf bleek dat die rode (tot dusver) juist prima zijn.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
+2-3
donateur
Uitspraak van appelboom op donderdag 23 april 2015 om 19:44:
Het gaat er alleen om dat deze dus niet aangezien mogen worden als 'echte' van de originele kant

Ik begreep al voor deze post waar het je omgaat hoor ;) Je hoeft met het woord namaak niet nog eens uit te leggen ;P

Je zult ze dus opnieuw moeten laten testen!

Weet ik toch!! :) dat zou echter weinig problemen opleveren gelukkig.

testresultaten never nooit overeen zullen komen.

Waarschijnlijk niet, maar het gebruik van de woorden never en nooit zou toch best eens van toepassing kunnen worden, maar goed..dat is eerst testresultaten afwachten. Redelijke kans dat je gelijk krijgt, dat rechtvaardigt (wat mij betreft) alleen niet het gebruik van de woorden never en nooit. Dat het niet heel waarschijnlijk is dat ze overeenkomen, is een andere zaak. Maar met welke vergelijk jij het in je hoofd eigenlijk, paarse, oranje of..?

Om ook nog maar even in herhaling te vallen: een schone en mooie gedoseerde pil, is voor mij een schone en mooi gedoseerde pil. Of deze nou wordt gezien als namaak of niet op fora, boeit me echt niet eerlijk gezegd..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rud3Biker op dinsdag 14 april 2015 om 19:19:
Iemand bekend met rode Warner Bros / Brothers? Liefst incl. testuitslag natuurlijk.
Zoekfunctie levert niks op, verder speuren op het internet heeft ook niks opgeleverd :/
Loop zelf vaak tegen de WB's aan, maar hoor er hier weinig meer over. Ben benieuwd wat de inhoud tegenwoordig van die knaapjes zijn.

Heb zelf ook rode wb's ontvangen inmiddels... Weet je al meer? Zelf weggebracht of toevallig geconsumeerd?
Waarschuw beheerder
-1
Hallo, ik wilde even vragen of iemand ervaring heeft of informatie over groene playboys? Ik wil ze maandag proberen maar kan er niks over vinden op internet. Ook niet op pillreports. Ze schijnen 240 Mg te zijn.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van *Just*Martine* op donderdag 23 april 2015 om 23:46:
informatie over groene playboys?

Enige waar ik groene playboy voorbij zie komen is een bericht uit 2009 op Partyflock. Is het een nieuwe druk? Heb je een foto?
Waarschuw beheerder
+1
Ze schijnen 240 Mg te zijn.

Schijnen zegt niet genoeg, zou ze eerder bij een testcentrum binnen gooien, een testresultaat geeft pas voldoening ;-)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
+1
donateur
Ze schijnen 240 Mg te zijn.

Zal uiteindelijk wel wat minder gaan blijken te zijn.

Ik wil ze maandag proberen maar kan er niks over vinden op internet.

Is het een idee voor maandag proberen een bekender tablet te scoren? Zodat je weet wat je er aan hebt, want je gaat er nu bij een testcentrum geen uitslag meer van krijgen voor maandag. Lijkt me sterk dat ze 240mg zullen bevatten overigens.. mss bruto verhaaltje. Uiteraard als het werkelijk uitpakt als een 200mg tablet is het alsnog netjes zat en kun je er goed op los. Maar zou wel wat safety inbouwen en deze tablet niet ongetest maandag maar gaan innemen..vooral omdat er niets over bekend lijkt gezien:

Uitspraak van Leown op donderdag 23 april 2015 om 23:51:
Enige waar ik groene playboy voorbij zie komen is een bericht uit 2009 op Partyflock.

en heb ook even op pillreports gekeken. Meest recente groene playboy is er ook van ver overzees dus niet representatief..
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van LÆVIS op donderdag 23 april 2015 om 19:19:
Ja, ze lijken niet echt op de oranje / paarse. Die +/- liepen in elkaar over.

Alleen de oranje liepen over elkaar, maar de paarse daarin tegen niet hoor.

Uitspraak van appelboom op donderdag 23 april 2015 om 19:37:
Zijn namaak! Je kan het zien aan het minnetje. Die is veel langer dan de orginele!

Hier kan je het idd aan zien.
Waarschuw beheerder
+7-1
[img width=1024 height=576 cacheid=00162d1400324a6e940fdaa71a02e66968]http://i57.tinypic.com/o9r9c2.jpg[/img]
[img width=1024 height=576 cacheid=00162d1500324a6f11bcba831a02e66968]http://i59.tinypic.com/14o2fcg.jpg[/img]
Van de makers van de UPS heb ik begrepen
Waarschuw beheerder
+1-2
Wat een stempel toch, super strak en mooie details. Hopen op een goeie spreiding. :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Raver op vrijdag 24 april 2015 om 09:30:
Wat een stempel toch, super strak en mooie details. Hopen op een goeie spreiding. :)

De details en kwaliteit zijn al helemaal bizar als je ziet hoe klein ze zijn in het echt. 400mg bruto.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Super-twist op maandag 20 april 2015 om 14:01:
JÉ zult het snel genoeg zien

Zijn de nieuwe er al? :p

En iemand bekend met deze? Donderdag breng ik ze naar tc.

[albumelement=84250476]{element is niet toegankelijk}
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Raver op vrijdag 24 april 2015 om 16:47:
Uitspraak van Super-twist op maandag 20 april 2015 om 14:01:JÉ zult het snel genoeg zien
Zijn de nieuwe er al? :p

Nee , maar het logo vermijd ik wel liever
Ik zou voor een bekender ptje gaan
Waarschuw beheerder
Uitspraak van bang123 op vrijdag 24 april 2015 om 17:14:
vermijd

Ben ook zeker niet van plan hem te consumeren, heb er 2, 1 voor het tc en 1 voor de verzameling. Was gewoon benieuwd of iemand ze was tegen gekomen.
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van knettertje op vrijdag 24 april 2015 om 09:04:
[img width=1024 height=576 cacheid=00162d1400324a6e940fdaa71a02e66968 cacheid=00162d1400324a6e940fdaa71a02e669fc]http://i57.tinypic.com/o9r9c2.jpg[/img]

Van de makers van de UPS heb ik begrepen

Prachtig! Bijna te zonde om te :xtc: :roflol:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
+2
Die super-twist he, en maar beloven dat er deze week wat speciaal kwam...
donateur
Uitspraak van Raver op vrijdag 24 april 2015 om 16:47:

Zit in m'n map..inhoud weet ik niet voor je.

Uitspraak van Raver op vrijdag 24 april 2015 om 17:27:
1 voor het tc en 1 voor de verzameling. Was gewoon benieuwd of iemand ze was tegen gekomen.

Beetje zonde van het TC budget imho. Een pil laten testen die je (iig zelf) niet (meer) gaat gebruiken. Dure analyse voor iets wat in een verzameling komt. Hou ze dan beide en ruil die 2e eens tegen wat anders met een ander :P
Zou mijn tactiek zijn hoor, doe er mee wat je wilt uiteraard..

Uitspraak van EuforieAddicted op vrijdag 24 april 2015 om 18:57:

Patat speciaal mss?
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van EuforieAddicted op vrijdag 24 april 2015 om 18:57:

De week is in principe toch nog niet om?
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van bang123 op vrijdag 24 april 2015 om 17:14:
Nee , maar het logo vermijd ik wel liever
Ik zou voor een bekender ptje gaan

Lijkt een beetje op degene die ik een paar maanden geleden had
[img cacheid=00161cbe003238b4e6db5cfa width=600 height=400]http://i61.tinypic.com/2zy8xgp.jpg[/img]

Die waren 95mg. Deze lijken echter wel minder strak gedrukt, zou het zeker laten testen.

Waarschuw beheerder
-1
Dit weekend de opvolgers van de UPS ophalen en gelijk even testen met de feestdagen!(y)
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van T@m@r@ op vrijdag 24 april 2015 om 18:33:
Prachtig! Bijna te zonde om te :xtc: :roflol:

Haha ja maar ze gaan wel op, al zal het wel ff duren.
Kan voorlopig vooruit, volgende week uitslag van TC
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 24 april 2015 om 22:13:
Dit weekend de opvolgers van de UPS ophalen en gelijk even testen met de feestdagen!(y)

Zijn er inmiddels al meerdere dus welke?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van appelboom op vrijdag 24 april 2015 om 22:50:
Zijn er inmiddels al meerdere dus welke?

Gele Harleys (y)
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 24 april 2015 om 22:52:
Gele Harleys (y)

Eerst oranje, nu geel, een foto zal wrs duidelijkheid brengen ;-)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van EuforieAddicted op vrijdag 24 april 2015 om 23:06:
Eerst oranje, nu geel, een foto zal wrs duidelijkheid brengen ;-)

Correctie.. Oranje klopt idd, excuus!(y)
Waarschuw beheerder
+1
Foto's?
Waarschuw beheerder
Heb een nieuwe gezien bij vrienden, een paarse joker( uitgesneden ) iemand bekend met dit snoepje? Kan hem niet zo snel vinden onder naam joker of dracula, hier niet en niet op PR. Iemand enig idee?
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van Hardakai op woensdag 22 april 2015 om 23:33:
iemand bekend met deze Teletubbies? ik ben bang ze te pakken , heb ze al n tijd liegen maar geen info over
[img width=1024 height=1365 cacheid=00162cf700324a47d2035e661a02e66683 cacheid=00162cf700324a47d2035e661a02e66a98]http://www0.xup.in/exec/ximg.php?fid=30277877[/img]

Weet niet of ik je hier nog mee help, heb deze denk ik in 2013 ooit in limburg gespot en gesnoept.. (waren ook zo lelijk iig) rond de 100mg
Waarschuw beheerder
https://imagizer.imageshack.us/v2/361x643q90/661/KnFbx1.jpg
Iemand die deze kent?!
Zoekresultaten al geprobeerd, zie wel een aantal dezelfde foto's, maar nog niemand die ze heeft getest (TC, danwel zelf?)