Partyflock

Forumonderwerp · 1003202
71 volgers · 698757x bekeken
Betreft: forumonderwerp: 4fmp Legaal ? en wat vinden julie ervan

Waarschuw beheerder
+33-3
Halloa,

Vroeg me af of mensen ervaringen hebben met dit goedje?

Brand los!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van pimsalabim op woensdag 14 april 2010 om 13:09:
120 lijkt me een beetje te veel om bij te nemen.. veel mensen ervaren 4fmp als naar bij 220 + mg..

Ik zou het drugsgebruik van Sammy sowieso niet als voorbeeld nemen.
Blijkbaar ga je niet dood als je 120 mg bijpakt, want ze kan het nog vertellen.
Verder was de post vrij nutteloos gezien het gebrek aan informatie over hoe het was en wat de negatieve effecten waren. :nosmile:

Uitspraak van Una Paloma Blanca :smoke: op woensdag 14 april 2010 om 12:45:
Gewoon benzootje pakke!

:rot:
Waarschuw beheerder
ik neem nooit meer dan 1 buisje alegria op een feest (150mg volgens mij)
ben niet in bezit van poeder, dus als ik bij neem moet ik een buisje aanbreken, vind ik toch zonde...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Bijnemen schiet ook niet echt op met 4FMP tenzij je nog heel lang door moet. Zoals iemand al zei; de rush komt niet meer terug, je blijft gewoon langer wakker.. half pilletje is een beter alternatief imo
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kontra-indication op woensdag 14 april 2010 om 15:42:
k zou het drugsgebruik van Sammy sowieso niet als voorbeeld nemen.
Blijkbaar ga je niet dood als je 120 mg bijpakt, want ze kan het nog vertellen.
Verder was de post vrij nutteloos gezien het gebrek aan informatie over hoe het was en wat de negatieve effecten waren.

Grappig dat jij dat zo goed weet. Ik (en onze hele partygroep) gebruiken het nu al bijna 2 jaar ipv xtc. Nemen altijd 2 buisjes alegria mee en een buisje explosion (gaat niet altijd op, maar soms ook wel). Dus als iemand ervaring ermee heeft ben ik het wel.
En die rush komt zeker ook bij het tweed buisje, en helemaal als je explosion daarna nog neemt. En inderdaad ik kan niet slapen, maar als ik de dag daarop weer een lekker nacht slaap is alles weer koek en ei, en heb ik er verder helemaal geen last van de rest van de week. En ik kan voor de groep spreken.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kontra-indication op woensdag 14 april 2010 om 15:42:
Ik zou het drugsgebruik van Sammy sowieso niet als voorbeeld nemen.

En trouwens de reden waarom ik 4-fmp en explosion gebruik is dat je niet helemaal waus meer een feest rond loopt, want daar hou ik helemaal niet van.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van lovelysammy1 op donderdag 15 april 2010 om 11:26:
Grappig dat jij dat zo goed weet.

Wat weet ik zo goed dan!?
Ik constateer gewoon dat jouw post schraal en oppervlakkig was.
Daarnaast heb ik verder alleen maar reacties gelezen van mensen die het afraden om 120 mg bij te pakken... :nosmile:

Dat ik jouw drugsgebruik niet als voorbeeld zou nemen is vooral een persoonlijke keuze. :)
Als je denkt dat 2 buisjes Alegria icm 1 buisje Explosion op één avond minder kwaad kan dan een avondje MDMA hou je vooral jezelf voor de gek. (N)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
En die rush komt zeker ook bij het tweed buisje

Als je weet hoe het werkt dan zegje dit al niet (geen zin om het uit te leggen, misschien !¤ eM 2C²¤! wel 8))

helemaal als je explosion daarna nog neemt

Dat is dus een andere rush dan een 4 FMP rush.

Zelf raad ik het ook af om 120 mg bij te pakken vanwege ondervonden slaapproblemen :lol: maar iedereen moet zelf weten wat ie doet (y)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
broodbeleg
Waarschuw beheerder
Jij bent zeker de leukste thuis.. NOT :s

Maar blijkbaar weet je het zelf ook niet..anders had je wel normaal gereageerd :frusty:
Waarschuw beheerder
this suit is NOT black
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kontra-indication op donderdag 15 april 2010 om 16:51:
Als je denkt dat 2 buisjes Alegria icm 1 buisje Explosion op één avond minder kwaad kan dan een avondje MDMA hou je vooral jezelf voor de gek.

dit denk ik helemaal niet, hoezo insinueer jij dit?

Uitspraak van House + Pirkies op donderdag 15 april 2010 om 18:34:
Als je weet hoe het werkt dan zegje dit al niet (geen zin om het uit te leggen, misschien !¤ eM 2C²¤! wel )

Ik weet niet hoe het werkt inderdaad, maar ik spreek uit 2 jaar ervaring en ervaring van nog vele vrienden.

slaapproblemen

Die heb ik inderdaad ook. Maar ook met 1 buisje heb ik die.
Waarschuw beheerder
donateur
En die rush komt zeker ook bij het tweed buisje, en helemaal als je explosion daarna nog neemt

Lijkt me logisch, explosion is methylone toch? Daarnaast zit er in alegria volgens mij ook al methylone, samen met 4-FMP. Ik weet alleen niet in welke verhoudingen of doseringen.

Uitspraak van lovelysammy1 op woensdag 14 april 2010 om 08:47:
Je kunt ook makkelijk nog eens 120 bijnemen!

Nja, om maar even in de discussie bij te vallen, ik zou toch oppassen met dat soort doseringen wat betreft bijnemen. :)
donateur
Uitspraak van Chac aka Nita op donderdag 15 april 2010 om 19:26:
ij bent zeker de leukste thuis.. NOT :s

Maar blijkbaar weet je het zelf ook niet..anders had je wel normaal gereageerd :frusty:

4-FMP is een amfetamine..en wat het verder is staat onder andere in deze topic, verder als je Googled op 4-fluoramfetamine, 4-fluoroamfetamine of 4-FMP kom je vanzelf op relevante pagina's die je de meeste informatie die je wilt weten wel verschaffen. Misschien zelfs waar je het kunt kopen ;)
(geen zin om het uit te leggen, misschien !¤ eM 2C²¤! wel 8))

ook niet zo eigenlijk 8) Mag dat voor deze keer? :lol:
Uitspraak van d a v i d o f f :[ op donderdag 15 april 2010 om 22:07:
Daarnaast zit er in alegria volgens mij ook al methylone, samen met 4-FMP. Ik weet alleen niet in welke verhoudingen of doseringen.

25:75% resp..en nog een onbekend extra'tje :O
Uitspraak van d a v i d o f f :[ op donderdag 15 april 2010 om 22:07:
ik zou toch oppassen met dat soort doseringen wat betreft bijnemen. :)

Als ik wat bijneem hiervna, bij m'n eerste dosering, is het meestal 60-80..en dan is de eerste dosering ook meestal geen 140 ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op donderdag 15 april 2010 om 23:42:
en nog een onbekend extra'tje :O

Mephedrone? :rot:

Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op donderdag 15 april 2010 om 23:42:
en dan is de eerste dosering ook meestal geen 140 ;)

Dat bedoel ik maar te zeggen, niet boven de 200mg komen, dat werd mij meerdere malen aangeraden iig. :)

Uitspraak van Kontra-indication op vrijdag 16 april 2010 om 09:16:
Van 2 jaar ervaring (en de hele vriendengroep) kun je het toch niet winnen, jeweetttogggg! :nosmile:

I lol'd. :lol:
Waarschuw beheerder
n nog een onbekend extra'tje

BZP?

Uitspraak van d a v i d o f f :[ op vrijdag 16 april 2010 om 09:24:
Dat bedoel ik maar te zeggen, niet boven de 200mg komen, dat werd mij meerdere malen aangeraden iig

200 kán wel, maar je slaapt heel lang niet en je weet er de volgende dag niet bijster veel meer van :/ hoewel jij een stuk groter bent dan mij...maargoed was toen mn 2e keer 4-fmp en er was toen echt heel weinig over bekend, dus ik kon er niet echt wat aan doen ofzo :lol:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Pixiedust(6) op vrijdag 16 april 2010 om 10:41:
en je weet er de volgende dag niet bijster veel meer van :/

Dat was bij 140mg ook al. Of lag dat aan de meer dan 225mg MDMA of 19mg 2C-I? :rot:

dus ik kon er niet echt wat aan doen ofzo :lol:

Ekt wel! :[
laatste aanpassing
donateur
I lol'd. :lol:

[img width=500 height=333]http://icanhascheezburger.files.wordpress.com/2007/05/iloled-pam.jpg[/img]

Kon niet uitblijven dan he 8)
Uitspraak van Kontra-indication op vrijdag 16 april 2010 om 11:09:
lag dat aan de meer dan 225mg MDMA

Check!

Pcies, niet aan die 2C-I hoor :) Die is onschuldig, jwz B)

Uitspraak van Kontra-indication op vrijdag 16 april 2010 om 09:16:
passiebloem-extract.

zou kunnen.. natuurlijk.
Mephedrone? :rot:

Lijkt me haast uitgesloten :)
BZP?

Ook geen idee. Nee ik weet het niet maar er zou nog wat meer moeten zijn dan alleen de 4-FMP en Methylone die er in zit, maar goed..leuk voor 't verhaal is het iig al :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van d a v i d o f f :[ op vrijdag 16 april 2010 om 11:05:
Dat was bij 140mg ook al. Of lag dat aan de meer dan 225mg MDMA of 19mg 2C-I?

Ja maar dat is natuurlijk ook gewoon dom, en ook niet luisteren naar mij he :rot: (nog steeds niet trouwens :lol: )

In een buisje met 4-FMP?

Ohja, duh :P
Waarschuw beheerder
Okok maar lui kenmerken van dit goedje om samen te vatten, iemand? In 1. 2. 3. etc stijl :P
Waarschuw beheerder
donateur
Check!

I know ;)

Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op vrijdag 16 april 2010 om 12:27:
Pcies, niet aan die 2C-I hoor :) Die is onschuldig, jwz B)

Again, I know ;P Daarom die " :rot: " er achter. ;)

Uitspraak van Pixiedust(6) op vrijdag 16 april 2010 om 16:06:
(nog steeds niet trouwens :lol: )

Tja, je bent lastig of je bent 't niet hè.. O:)

Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op zaterdag 17 april 2010 om 00:13:
Ghehe vermakelijk dit :lol:

Ontzettend! Ware 't niet dat mevrouw Pixiedust hé-lé-máál NIET gecharmeerd is van lolcat humor.. :') But still, I lol'd. :9
Waarschuw beheerder
ook niet zo eigenlijk 8) Mag dat voor deze keer? :lol:

NP, het was meer zo dat als ik het uitleg het waarschijnlijk toch niet helemaal zo waterdicht geformuleerd was zoals jij dat kan :lol:

@ lovelysammy1: kort door de bocht uitleg van mijn kant dan is dat je het kan vergelijken met MDMA, m.a.w. als je een 2e pil vreet dan werkt die ook niet zoals de eerste qua love gevoel e.d.

Trouwens net gecheckt en net als jij lovelysammy1 was ik met mijn vriendengroep ook onwetend wat dat betreft:

Uitspraak van lovelysammy1 op donderdag 15 april 2010 om 21:00:
Ik weet niet hoe het werkt inderdaad, maar ik spreek uit 2 jaar ervaring en ervaring van nog vele vrienden.

Uitspraak van House + Pirkies op donderdag 27 maart 2008 om 13:02:
Qua gebruik lijkt het veel op mdma, uitgaande dat je de poedervorm hebt raad ik aan om te beginnen met 130 mg als je een gewicht hebt rond de 80 kg en later nog 1 keer een portie van pak hem beet 100 mg bijpakt. Voor zover bekend is het toxisch vanaf 4 a 500 mg maar dat is sowieso teveel voor een avondje gebruiken.

Dus aangezien ik het langer dan 2 jaar terug al gebruikte met mijn vriendengroep win ik en heb ik gelijk :roflol:
laatste aanpassing
donateur
8)

Uitspraak van House + Pirkies op maandag 19 april 2010 om 17:07:
ls ik het uitleg het waarschijnlijk toch niet helemaal zo waterdicht geformuleerd was zoals jij dat kan :lol:

Thx..nou ja ..er valt hier en daar vast af en toe nog een speld tussen te prikken ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van House + Pirkies op maandag 19 april 2010 om 17:07:
@ lovelysammy1: kort door de bocht uitleg van mijn kant dan is dat je het kan vergelijken met MDMA, m.a.w. als je een 2e pil vreet dan werkt die ook niet zoals de eerste qua love gevoel e.d.

Hmm nee daar ben ik het niet mee eens. Bij MDMA vind ik het 'juist' erg chill om later nog bij te nemen. (tegenwoordig niet meer maar dat heeft andere redenen) Bij MDMA, nemen de effecten alleen maar toe als je nog een keer bijpakt, je word nog vager als dat je al was.. ik hoor vaak mensen zeggen dat het gevoel dat je krijgt bij het eerste pilletje dat je neemt niet meer te evenaren is met bijpakken. Onzin imo.. bij mij werkt dat totaal niet zo en dat vind ik eigenlijk alleen maar fijn want anders zou het betekenen dat ik mn lekkerste space al rond een uurtje of 1/2 heb. Dat mag dan nog wel ff uitblijven van mij:p

Bij 4FMP merk ik het meestal niet eens als ik voor de 2e keer een capsule pak. Merk alleen dat mijn bedtijd automatisch word uitgesteld:p Dus ik vind dat je het op die manier niet echt kan vergelijken met elkaar.

Zo ervaar ik het en de meeste mensen in mijn omgeving ook
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jimz op maandag 19 april 2010 om 18:28:
Bij MDMA, nemen de effecten alleen maar toe als je nog een keer bijpakt, je word nog vager als dat je al was..

Vager idd, wakker ook maar dar verliefde en heldere van de eerste pil komt niet meer terug die avond of heel kort hooguit.

Uitspraak van Jimz op maandag 19 april 2010 om 18:28:
Zo ervaar ik het en de meeste mensen in mijn omgeving ook

Al meer dan 2 jaar? ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van House + Pirkies op maandag 19 april 2010 om 18:50:
Vager idd, wakker ook maar dar verliefde en heldere van de eerste pil komt niet meer terug die avond of heel kort hooguit.

onzin.. wat gevoel betreft zijn er geen feiten. Wat voor jou geld hoeft niet voor de ander te gelden. Ik ervaar het juist totaal anders. (precies andersom eigenlijk)

Uitspraak van House + Pirkies op maandag 19 april 2010 om 18:50:
Al meer dan 2 jaar?

Ik kauw al snoepjes sinds mn 6e ouwe:p
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Jimz op maandag 19 april 2010 om 20:53:
onzin.. wat gevoel betreft zijn er geen feiten. Wat voor jou geld hoeft niet voor de ander te gelden. Ik ervaar het juist totaal anders. (precies andersom eigenlijk)

't Is idd persoonlijk en daarbij ook nog eens afhankelijk van de manier waarop je bijpakt. Tijdstip van bijpakken ten opzichte van de startdosering en de dosering en persing van de pil. Om maar 'n zijstraat te noemen.

Uitspraak van Jimz op maandag 19 april 2010 om 20:53:
Ik kauw al snoepjes sinds mn 6e ouwe:p

Daarvoor had je nog geen tandjes? :/
Waarschuw beheerder
Uitspraak van d a v i d o f f :[ op dinsdag 20 april 2010 om 16:03:
't Is idd persoonlijk en daarbij ook nog eens afhankelijk van de manier waarop je bijpakt. Tijdstip van bijpakken ten opzichte van de startdosering en de dosering en persing van de pil. Om maar 'n zijstraat te noemen.

Dat dus..
Uitspraak van d a v i d o f f :[ op dinsdag 20 april 2010 om 16:03:
Daarvoor had je nog geen tandjes?

nee :[
Waarschuw beheerder
ach so ... had idd ook wel ff mogen lezen hierboven :P

Dan ga ik voor de 4-fmp door de sondevoeding .... en probeer dan maar stil te liggen :P
Waarschuw beheerder
uhhhh ??? intraveneus , laten we dat maar niet doen haha :P

gewoon \\_______ al brand dat wel als de tering
Waarschuw beheerder
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op woensdag 21 april 2010 om 00:16:
Intraveneus, zo waar was ik weer niet serieus 8)

Nee maar 4-fmp snuiven doe je wel met je neus , wel uitkijken ... anders is straks je neusbotje poreus , echt deze keer meen ik het heus .

ma ik ga der weer vandoor
Waarschuw beheerder
oplossen in drinken is ook niet echt not done, proef je nog een RUIME tijd
Waarschuw beheerder
gewoon 4fmp door je proteïne shake
2 vliegen in 1 klap
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Jimz op woensdag 21 april 2010 om 00:42:
gewoon 4fmp door je proteïne shake
2 vliegen in 1 klap

Liever sossa in m'n whey-shake, ik ben ekte. B)