| Betreft: | forumonderwerp: 4fmp Legaal ? en wat vinden julie ervan |
Ik voorzie strafpunteng voor jou
'This shit is between you, me and Mr. Soon-to-be-living-the-rest-of-his-short-ass-life-in-agonizing-pain rapist over there'
Een van de weinige systemen waar ik meerwaarde in zie..
maar een Philips met Ambilight zou wel het eerste zijn dat ik daarnaast zou overwegen
Ja want iedere avond aan de 2C om hetzelfde effect te zien is niet goed natuurlijk
ik vond 't vetter toen de muren gekleurd waren en alle kanten op leken te gaan..
4-F met I?
dat is zo'n standaard combi.
Als ik met queensnight aan de 4fmp zou gaan, kan ik dan queensday traditie getrouw aan de x ?
Jwz, deze lijn was op zondag na feestje in Scheveningen.
Denk dat je eerder problemen zult hebben met lang genoeg slapen...
Niet dat ik er veel ervaring mee heb, maar kruistolerantie tussen 4-FMP en MDMA is echt miniem.
Heb er alleen nog bijna niemand over gehoord in de hoofdstad.
Ik weet niet of het aan de 4-FMP heeft gelegen, maar nu ik ervaring heb met MDMA de nacht na een nacht 4-FMP, vind ik wel dat ik mag spreken van een 'diminished experience' de 2e nacht. Of het zuiver en alleen aan de 4-FMP heeft gelegen, is echter niet uit te sluiten.
Ik had de nacht van inname van de MDMA ook 2C-I op en beide nachten 4-FMP. Slechts een half tabletje om mee te beginnen, maar uiteindelijk wel 1,3 tablet..en dan hebben we het over echte knallers, getest op 143-160mg en mogelijk nog hoger. Tolerantie voor MDMA had ik niet. Afijn, ik leg de vinger niet op de definitieve waarheid, maar vind dat mensen kunnen overwegen deze geposte ervaring mee te nemen in hun besluitvorming of ze dan wel 4-fMP willen doen de nacht voordat ze een xtc-tablet willen nemen, dat laat ik aan ieder voor zich over
Letterlijk ingaande op zijn vraag, is het in ieder geval niet zo dat je niks van de X voelt! Wel vond ik dus dat ik er minder van voelde..en is dus..niet gezegd dat het perse alleen aan de 4-FMP ligtOf om met onze woorden te spreken, er waren inderdaad confounders.
het is alleen iets minder intens. Lovefeeling trouwens ook gewoon sterk aanwezig en lulkicks van hier tot tokyo.
X en 4FMP is juist mijn favoriete party combo
maar ik denk dat al het mooie wat x je te bieden heeft wel aanwezig was maar veel sneller weer verdwenen.
Love gevoel enzo was naar mijn mening echt sneller verdwenen als normaal.
En hoeveel mg 4 FMP had je op de avond ervoor?
Hoeveel neem je en met wat voor tijd ertussen?
160 tot 200mg 4FMP
vroeger juist totaal niet en dan nam ik soms echt belachelijk veel. Maar tegenwoordig is een halfje of 2 halfjes al voldoende, mits het goeie pillen zijn.
ben blij dat ik dat niet heb
Enige nadeel vond ik het slapen.. dat kon ik namelijk niet.
Of je gaat voor de minder ingewikkelde optie: Gewoon knallen op 4-FMP en dan maar moeilijk slapen.
als er iets minder mensen om mij heen stonden, was het heerlijk!
Ik zou die 2C-I btw eerst een keertje zonder 4-FMP proberen.
Is op zichzelf namelijk ook een geniaal stofje.
Wat vinden jullie er juist leuker aan als MDMA en wat is een goede dosis ervan ? Wat kost het goedje ongeveer per gram ?
Is op zichzelf namelijk ook een geniaal stofje.
Maar moet je die eerst zien te bekomen denk ik
Uitspraak van Love2Roll op dinsdag 13 april 2010 om 11:09:
Wat vinden jullie er juist leuker aan als MDMA en wat is een goede dosis ervan ? Wat kost het goedje ongeveer per gram ?
Niet perse leuker dan MDMA, maar verandering van spijs doet eten..het leuke merk je wat mij betreft de dagen afterwards...je raadt het al, niet zo brak! Verder lekker energie zonder dat je helemaal waus in een zaaltje staat..of in een hoekje zit weg te kwijnen Beetje beter aanspreekbaar ook..en je kunt zelf veel beter nog converseren ipv dat je dat doet als je net een beetje M teveel op hebt..
Goede dosis verschilt van persoon tot persoon, maar ga eens aftasten vanaf 110mg ofzo en bouw dit bijv per 20mg eens op om te zien hoe het gaat.
Is het aan te raden later nog 50mg ofzo bij te nemen of is dit not done ?
Ik zou het zelf niet doen, want dan slaap je waarschijnlijk erg lang niet (reken maar op uurtje of 8 à 10 na droppen van die 50 mg).
Als je de euforie van het begin terugwilt dan kun je beter voor een supplementje met methylone (100 mg) of een beetje MDMA (50-75 mg)gaan.
Tenzij je er niet zoveel om geeft als je niet kunt slapen, of je weet uit ervaring dat je niet zo snel last hebt van slapeloosheid.
Ja gaat prima hoor! Je kunt ook makkelijk nog eens 120 bijnemen!