Partyflock

Forumonderwerp · 1003202
70 volgers · 691925x bekeken
Betreft: forumonderwerp: 4fmp Legaal ? en wat vinden julie ervan

Waarschuw beheerder
+33-3
Halloa,

Vroeg me af of mensen ervaringen hebben met dit goedje?

Brand los!
donateur
Uitspraak van gekkaa op vrijdag 7 februari 2014 om 13:34:
k hoop maar gewoon dat ze naar de HCl zout gaan

Tis wel het meest logische zout op zich..ook wel diegene die je op het web, als je zoekt naar het aankopen ervan, en indien het er bij staat, het meest terug vindt.

Als het een 'echte' leverancier van research chemicals is zou ik als lab niet blij zijn met een concentratie van 68%.
Zeker omdat je niet weet wat de contaminatie is, met zicht op interferentie etc.

Nee precies.. In die zin is het eigenlijk wel logisch dat het hier misschien een succinate zout heeft betreft. Of een zout dat qua mol gewicht daar wel heel dicht bij in de buurt ligt..

dan kom je uit op een maximale 4-Fa concentratie van 61.46%
dan zou de geteste 4-FA uitkomen op 89.49%

Ook nog niet top :P

Zeker omdat je niet weet wat de contaminatie is,

Fabrieks af, meestal added water denk ik :P Maar verder heb je daar gelijk in natuurlijk.
Waarschuw beheerder
+1
Kreeg zojuist de brief van CM binnen, zat alleen een rekening en besteloverzicht in. Brief was ook niet beschadigd of opengemaakt, direct een mail gestuurd uiteraard maar nog geen antwoord.
Beetje jammer omdat ik het eigenlijk morgen nodig had, is dit bij iemand anders ook al een keer gebeurt?

Edit: heb inmiddels antwoord ze zouden vandaag nog een nieuwe sturen.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Even iets anders, bestellen jullie op die sites met een gewone browser? Kan dat kwaad, zouden ze dat ooit kunnen achterhalen wie wat waar heeft besteld? Of kun je het beter via TOR ofzo doen?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 7 februari 2014 om 15:57:
Even iets anders, bestellen jullie op die sites met een gewone browser? Kan dat kwaad, zouden ze dat ooit kunnen achterhalen wie wat waar heeft besteld? Of kun je het beter via TOR ofzo doen?

Je moet toch ook een adres invoeren, dus het heeft precies geen zin om het via TOR te doen. En ja, ze (de vendors) kunnen zien wie het besteld heeft.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op vrijdag 7 februari 2014 om 00:57:
Oh, in die zelfde periode, kan ik je dus vast vertellen, dat 55%, in het licht van een max van 80,8, afgerond, dus niet erg hoog is.
Daar heb ik dan weer geen week voor nodig ;)

Stel dat de rest van de vendors 50% verkopen, is 55% natuurlijk wel hoog.

Daarom zullen we in de toekomst wel zien wat iedere vendor heeft. :)
Waarschuw beheerder
Morgen voor het eerst proberen! Thuissetting, 's avonds, 150mg.
Later, als het effect eenmaal duidelijk is, zal er 2C-B toegevoegd worden :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rud3Biker op vrijdag 7 februari 2014 om 20:28:
Morgen voor het eerst proberen! Thuissetting, 's avonds, 150mg.
Later, als het effect eenmaal duidelijk is, zal er 2C-B toegevoegd worden :)

Ben benieuwd naar je ervaring!
donateur
Uitspraak van actief op vrijdag 7 februari 2014 om 19:01:
Stel dat de rest van de vendors 50% verkopen, is 55% natuurlijk wel hoog

Dan wel, maar valt niet in de lijn der verwachting..

Uitspraak van actief op vrijdag 7 februari 2014 om 19:01:
Daarom zullen we in de toekomst wel zien wat iedere vendor heeft. :)

We gaan het zien idd :)
Waarschuw beheerder
Vanavond voor het eerst 4-fa proberen, thuissetting, 150mg van de sample welke ik van CM heb. Zeer benieuwd...
Waarschuw beheerder
Ja zijn ook erg benieuwd naar de ervaring, wachten met spanning af
Waarschuw beheerder
+1
Klein verslagje van eerste 2 uurtjes... om 20.55 cap van 150mg genomen. Tijdens afwegen verdraaidnogaantoe mn rest capsule laten vallen... en toen was er nog 40 mg over.

Ik dacht na een half uurtje de eerste effecten al te merken zoals ik dat ook vaak bij mdma heb maar dit was echt loos alarm. Rond 21.40 begon ik toch echt wat te merken, ik zat wat met foto's te pielen toen de muziek ineens intenser werd en ik ook helderder werd. In het kwartier erna kwam het helemaal goed op, heerlijk! Lekker wakker en helder met een goede dosis blijheid! Ook de neiging dit met al mn vrienden te delen ;p

Ik denk dat ik het gevoel een beetje vergelijkbaar vind met 6-apb zonder het harde pepgevoel en veel minder kaakschaatserij... Om 22.45 mn restcapsule ook genomen, ken mn lichaam onderhand goed genoeg en vind het safe om te doen. En dat gaat tot op dit moment heel prima! :)
Waarschuw beheerder
+2-1
Ik wist wel dat dit goedje populair was, maar het begint in rap tempo misschien zelfs populairder dan xtc te worden, op Chateau Techno bijna iedereen die ik sprak gebruikte dit. Denk dat het binnekort daarom ook over is met die vendors helaas :(
Waarschuw beheerder
+1
Gelukkig geen/weinig gevallen van kneusjes die op de IC belanden omdat ze grammen naar binnen scheppen op 1 avond..
Met X gaat het sneller fout, en dan zijn ze in Den Haag ook wel alerter
Waarschuw beheerder
+1-1
donateur
kan beter een apart topic aanmaken voor degenen die een linkje willen :')
Waarschuw beheerder
+2
donateur
Uitspraak van gyan007 op vrijdag 7 februari 2014 om 17:51:
Iemand zo vriendelijk om een pbtje met de volledige naam van de CM vendor te sturen?

Uitspraak van Ruwepit op vrijdag 7 februari 2014 om 21:42:
Iemand die zo vrij wilt zijn om mij middels PM te vertellen wat de inmiddels veel gevraagde verdor is

Uitspraak van MasterAfwasser op zaterdag 8 februari 2014 om 09:08:
Iemand zo attent om mij de site van de CM vendor te pb'en? Ben erg benieuwd geworden na jullie comments

Uitspraak van Mitch op zondag 9 februari 2014 om 00:10:
Iemand die mij toevallig een vendor kan pm'en voor 4fmp?

Uitspraak van inactief op zondag 9 februari 2014 om 02:07:
Ben bekend met SA, na wat googlewerk CM niet kunnen vinden. Iemand pm?

Uitspraak van Charmy :D op zondag 9 februari 2014 om 11:29:
Hoi!! Kan iemand mij een berichtje sturen met de volledige naam van CM?

Uitspraak van ? op zondag 9 februari 2014 om 17:49:
Zou ook graag een PB willen met de volledige naam van CM

en dat op één pagina

:s
Waarschuw beheerder
+1
Hehe paar maandjes geleden ook ineens zo'n stroom 'lege profieltjes' die sites moesten hebben:D
Waarschuw beheerder
-1
Zegt genoeg denk ik :p
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van - Den= op zondag 9 februari 2014 om 18:50:
en dat op één pagina

Niks mis mee. Geeft alleen aan dat er vraag naar is :-)
Waarschuw beheerder
+1-3
Uitspraak van Ruwepit op zondag 9 februari 2014 om 21:11:
Niks mis mee. Geeft alleen aan dat er vraag naar is :-)

Maar beetje jammer op dit topic er vol mee te gooien.
Waarschuw beheerder
Net mijn dealer gesproken en die vertelde mij dat er in de loop van de maand nieuwe 4f pillen kwamen met een "Addidas" logo. Zijn deze pillen al ergens anders aangetroffen of hebben mensen er al ervaring mee?

De pillen zouden ongeveer 150mg zijn.
Waarschuw beheerder
-4
Wie heeft dit spul wel eens laten testen? en was het van CM of SA? (of beidde - welke was dan beter) Ik hoor het graag!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van TimmY-NL op vrijdag 7 februari 2014 om 21:13:
Ben benieuwd naar je ervaring!

De pep zat er sneller in als de 4FA, en las hier ergens dat die combi de 4FA flink verpest.
Kan dus helaas geen echte ervaring beschrijven, maar merkte dat ik na de 4f dat het 'chaotische' van de pep weg was.
Ergens in maart had ik weer een feestje op de planning, daar mag de 4f het solo doen.
Waarschuw beheerder
+4
Uitspraak van Rud3Biker op maandag 10 februari 2014 om 00:47:
De pep zat er sneller in als de 4FA, en las hier ergens dat die combi de 4FA flink verpest.
Kan dus helaas geen echte ervaring beschrijven, maar merkte dat ik na de 4f dat het 'chaotische' van de pep weg was.
Ergens in maart had ik weer een feestje op de planning, daar mag de 4f het solo doen.

Is het dan zo moeilijk om nee te zeggen tegen pep als je zelf al weet dat de 4fa dan amper meer werkt. Echt zonde van het spul, hou het dan iig bij alleen pep en zeg dat je 4fa gwn andere keer doet.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rud3Biker op maandag 10 februari 2014 om 00:47:

Was vooral benieuwd naar de combi 4fa 2cb
Waarschuw beheerder
Uitspraak van MaikelvB op maandag 10 februari 2014 om 00:52:
Is het dan zo moeilijk om nee te zeggen tegen pep als je zelf al weet dat de 4fa dan amper meer werkt. Echt zonde van het spul, hou het dan iig bij alleen pep en zeg dat je 4fa gwn andere keer doet.

Daar heb je gelijk in, er was echter een wijziging in de planning van de avond. De vriend die met mij mee 4f zou doen zou een paar uur later komen.
Had natuurlijk kunnen wachten, maar als de rest allemaal al een praatkick heeft begint het wel te kriebelen ;)
Maar was toch een beetje benieuwd, en merkte de 4f wel degelijk, met de pep was het chaotisch, maar na de 4f heerlijk zitten chillen.

Uitspraak van TimmY-NL op maandag 10 februari 2014 om 01:04:

Daar kan ik nou helaas geen goed antwoord op geven, maar denk dat deze combi zeker een keer aan bod komt.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van TimmY-NL op maandag 10 februari 2014 om 01:04:

Kan ik je wel zeggen want heb dat meerdere keren gedaan. Ook wel eens met 2C-I trouwens, wat is persoonlijk wat chiller vond qua werkingsduur.
Maar 4-F had ik cap gemaakt van 140-150mg (eigenlijk in mijn geval net genoeg om niet teveel speedy te zijn en wel een lekkere mdma-achtige rush te hebben) daarbij 13mg 2C-B gestopt.
Het lijkt elkaar een beetje te versterken, ik tripte er niet echt heel erg van, zag de grond een heel klein beetje wiebelen maar dat was juist een leuk en lekker effect (ook qua gevoel). Is overigens een leukere combi om het outdoor te doen dan indoor...
4-F met 2C-I ook 2x gedaan. 1x had ik teveel 2C-I toen had ik dus 12mg icm 150mg 4-F ik tripte er toch iets teveel van. Keer erna 9mg 2C-I gedaan icm 150mg 4-F en dat was werkelijk subliem :-) Niet trippend, maar wel de 4-F versterken en bovendien was ik heel erg fijn 7 tot 8 uur onderweg zonder enige re-dose van het een of ander, top! ;-)
Waarschuw beheerder
+5-1
Uitspraak van Carlaaaaaaaa op zondag 9 februari 2014 om 21:25:
aar beetje jammer op dit topic er vol mee te gooien.

Stel je niet aan zou ik zeggen...net alsof het topic alleen maar bestaat uit die vragen.
Het is even actueel en zwakt vanzelf wel af.
We delen allemaal hetzelfde. Willen genieten van 4FA
Waarschuw beheerder
+2-1
Uitspraak van Ruwepit op maandag 10 februari 2014 om 18:23:
We delen allemaal hetzelfde. Willen genieten van 4FA

En zo is dat! :respect:

Waarschuw beheerder
heeft iemand nog sample's liggen van 3,4dmmc van cm?

Bij werkt dit uitstekend
Waarschuw beheerder
Hey guys!

Lees al een aantal weken aandachtig mee met dit topic en heb inmiddels veel geleerd van jullie, thanks! Heb toch nog een paar vragen dus maar even een profiel aangemaakt.

Ik ben een rookie in het gebruik van RCs maar naar de steeds vervelender wordende katers van pillen/veel te veel spacen op feestjes én de aanhoudende goede verhalen van vrienden over 4fa hebben me toch nieuwsgierig gemaakt.

Ik heb inmiddels 2g binnen via de slimme dokter en als m'n lege capsules en weegschaal binnen zijn ga ik een sample laten testen. Heeft iemand al ervaring met 4fa van deze vendor? De levering ging bij mij iig voorspoedig, binnen twee dagen stond te postbode aan m'n deur :)

En weet iemand toevallig of de testcentra in Amsterdam met een week uitslag geven over een 4fa sample?

Alvast bedankt voor jullie antwoorden!

-James

--edit: na nog wat zoekwerk in dit topic er achter gekomen dat de 4fa van de slimme dokter wat minder sterk is dan die van andere vendors. Startdosis van 165 dan maar aanhouden?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van James020 op dinsdag 11 februari 2014 om 16:19:
--edit: na nog wat zoekwerk in dit topic er achter gekomen dat de 4fa van de slimme dokter wat minder sterk is dan die van andere vendors. Startdosis van 165 dan maar aanhouden?

Ik zelf bestelde ook altijd bij slimme dokter en pakte altijd 150mg en dat deed zijn werk goed hoor. Ik haal daar niet meer puur en alleen omdat ik via via een betere prijs krijg en dat makkelijker is. Ik zou gewoon 150mg proberen aangezien t je eerste keer is.

Nou zul je door die 15mg extra echt geen bad trip of wat dan ook krijgen maar je bouwt alleen maar meer tollerantie op en je hebt steeds meer nodig. Ik gebruik dit goedje nu een jaar en pak meestal 150 mg en als ik echt een flinke bal energie wil hebben pak ik soms 175mg.

Veel plezier maar dat zal wel goed komen!
Waarschuw beheerder
-1
Wohoo heb net grammetje besteld, kan niet wachten om het te proberen! Ik vroeg me af he,
ik heb hier en daar gelezen dat het goed werkt met 2C-I EN 2C-B, maar is er iemand die het heeft geprobeerd met 2C-C 2C-D OF 2C-E?
Waarschuw beheerder
Ik met 2c-e. Behoorlijk heftig als je alleen de b gewent bent. Had het wel nasaal genomen. Wist niet goed wat me bezielde toen. Dacht dat me neus er af viel
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van PartyFlappy op dinsdag 11 februari 2014 om 18:30:
maar is er iemand die het heeft geprobeerd met 2C-C 2C-D

Ja..vast wel in het verleden. Kan je daar niet iets heel specifieks dat nou echt kenmerkend is voor die combinatie over vertellen though. In the end zijn dit soort combinaties gewoon een beetje "Mild 2C'tje" met 4-FA zeg maar.

Uitspraak van PartyFlappy op dinsdag 11 februari 2014 om 18:30:
2C-E?

2C-E combineer ik doorgaans niet echt ergens mee.. dat vind ik, persoonlijk, meer een thuis 2C'tje, niet iets voor op een feest. Dus...daar gaat dan niet iets stimulerends bij. 2C-E zelf is aardig potent, dus..daar waag ik me dan niet snel aan, om nog iets te nemen dat een degelijk effect kan hebben. Hooguit was lachgas, of aan het eind een G'tje, maar geen 4F in die combi.
Edit: Het zal wel gewoon goed gaan hoor, als je maar nadenkt over de doseringen en niet te gek doet, maar ik zit zelf met een goeie dosis 2C-E gewoon niet te wachten op nog een stimulerend effect..denk dat ik me daar dan niet veel raad mee weet (wie weet is het wel heel vet..maar ja :P ). En..2C-E en dan een beetje..ja..dat doe ik dan ook weer niet..2C-E is om goed hard te spacen, niet voor half laf werk :P

Uitspraak van James020 op dinsdag 11 februari 2014 om 16:19:
En weet iemand toevallig of de testcentra in Amsterdam met een week uitslag geven over een 4fa sample?

Niet zeker, maar denk dat het of 1, of 2 wk duurt (2 dan gezien het niet..een standaardstof is in hun palet, zoals XTC/coke/speed etc)

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 11 februari 2014 om 17:36:
en pakte altijd 150mg en dat deed zijn werk goed hoor. Ik haal daar niet meer puur en alleen omdat ik via via een betere prijs krijg en dat makkelijker is. Ik zou gewoon 150mg proberen aangezien t je eerste keer is.

Nou zul je door die 15mg extra echt geen bad trip of wat dan ook krijgen

Mee eens (ondanks dat ik ook niet bij die slimme dokter haal), eerst gewoon es die dosis proberen idd.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
-1
Weet iemand hoe het met de sterkte van 4FA van vendor SA zit ?
Waarschuw beheerder
-2
Thanks voor de tip! Als ik het zo hoor is de slimme dokter niet de beste keus dus... Mijn volgende bestelling zal dus bij SA of CM worden denk ik. Iemand de linkjes?
Waarschuw beheerder
+1-1
Uitspraak van Recreant op dinsdag 11 februari 2014 om 20:10:
Weet iemand hoe het met de sterkte van 4FA van vendor SA zit ?

Als mensen hier al antwoord op geven is dat puur gebaseerd op eigen of ervaringen van bekenden. Er wordt pas sinds kort getest op sterkte, over een tijdje kunnen de verschillende vendors waarschijnlijk goed met elkaar vergeleken worden wat kwaliteit betreft.
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van Digitalism op dinsdag 11 februari 2014 om 22:02:
Als mensen hier al antwoord op geven is dat puur gebaseerd op eigen of ervaringen van bekenden

Ja, daar vraagt hij toch ook gewoon om.

Uitspraak van Digitalism op dinsdag 11 februari 2014 om 22:02:
over een tijdje kunnen de verschillende vendors waarschijnlijk goed met elkaar vergeleken worden wat kwaliteit betref

En tot dan doen we het gewoon met de ervaringen. Niks mis mee toch?