| Betreft: | forumonderwerp: 4fmp Legaal ? en wat vinden julie ervan |
Contact gehad met CM en zij beweren dat het van zelfde "fabrikant" als SA komt.
En kan ik het gewoon gebruiken of moet ik het echt eerst gaan testen? Aangezien het voor zaterdag is....
wat
een goed alternatief
Je zou hem alleen 4fa kunnen voeren, en de methylone later laten testen.
En 4fa bij laten pakken? Plafonddienst is ook niet ideaal... heb wel 3mg melatonine pillen liggen? Werkt dat dan?
De kans op plafonddienst is daarmee wel groter.
redelijk vaag
Hoe lang slaap jij niet na je laatste redose? En hoeveel gebruik jij dan?
Hoe lang slaap jij niet na je laatste redose? En hoeveel gebruik jij dan?
Liever een kwaliteitsoorlog,
nu ze gaan testen op % vanaf de lente!
Helaas zijn beide zelf geen producten en daarmee afhankelijk van hun inkoop.
al helemaal nu ze gaan testen op % vanaf de lente!
Dat eerst nog maar eens afwachten. Hoop dat het gebeurd, maar honestly, betwijfel het.
Hope to be proven wrong by time
maar vooralsnog kan je nu blij zijn met die 55%
lijkt 55% wel weinig
Laat maar komen die prijzenoorlog haha
Dat hangt in mijn ogen nogal af van de resultaten die nog volgen.
methylone crystals besteld bij SA, en dit is ook Methylone
én ze wisten mij te vertellen dat ze vanaf nu percentages kunnen geven: de mijne was dus 55%
Ik moest 6 maart terugbellen, tegen die tijd wisten ze wat de de puurheid van 4FA is en of 55% dan ook een hoog getal is enzo.
Sorry, er gaat geen prijzenoorlog komen!! CM heeft een kennismakingskorting tot 1 maart ( dus bestel op tijdCM heeft niet de intentie goedkoper te zijn dan SA.
Klanttevredenheid, is prio. Prijzen zullen marktconform zijn, qua service, klanttevredenheid en betrouwbaarheid wil CM de beste in de markt zijn!!
Uitspraak van actief op donderdag 6 februari 2014 om 18:04:én ze wisten mij te vertellen dat ze vanaf nu percentages kunnen geven: de mijne was dus 55%
Ik moest 6 maart terugbellen, tegen die tijd wisten ze wat de de puurheid van 4FA is en of 55% dan ook een hoog getal is enzo.
Hebben ze niks verklapt wat de 55% precies inhield? En waarom zolang wachten om de puurheid te testen?
SA claimt aan de andere kant het volgende "98% Pure Research Chemicals".
CM claimt aan de andere kant een 4fa purity van "99,90%"
Uitspraak van mrmaster op donderdag 6 februari 2014 om 19:55:Sorry, er gaat geen prijzenoorlog komen!! CM heeft een kennismakingskorting tot 1 maart ( dus bestel op tijdCM heeft niet de intentie goedkoper te zijn dan SA.
Klanttevredenheid, is prio. Prijzen zullen marktconform zijn, qua service, klanttevredenheid en betrouwbaarheid wil CM de beste in de markt zijn!!
Zou de kwaliteit/puurheid hetzelfde zijn vraag ik me af (zoals ze claimen)?
Hebben ze niks verklapt wat de 55% precies inhield?
Al zal het kunnen meten van de percentages er opzekers voor helpen dat de kwaliteit van de 4FA alleen maar beter wordt lijkt mij.
Denk dat je twee dingen door elkaar haalt, als de politie je pakt oid. dan zullen ze een standaard kit gebruiken om je poeder/pil te testen, en zal deze inderdaad positief testen op amfetamine. Maar als je je spul op laat sturen naar een testcentrum doen ze er een uitgebreidere test op en krijg je dus wel te horen wat er in zit.
Zojuist uitslag terug van de methylone crystals besteld bij SA, en dit is ook Methylone, geen andere dingen. Bij de marques test sloeg die ook knalgeel en direct uit.
Is testen hoe je lichaam erop reageert met eerst een dosis van 60-70mg, uurtje later weer met zo een dosis een idee? Of is het bij 4-fa cruciaal dat de startdosis goed zit?
ik verwacht een max van ca 75-85%, zal vanavond eens kijken en rekenen.
.HCl.
Sites in china zoals RCC bieden 99% puurheid aan, zou dit dan het hoogst haalbare zijn?
at het 55% was. we zullen de komende weken wel meer te weten komen, ze zijn nu in ieder geval bezig om te kijken wat de meest pure vorm van 4FA is.
En waarom zolang wachten om de puurheid te testen?
CM wil graag analyses / rapporten ontvangen. Het zijn terechte vragen, en CM zal ook de 4-FA NMR en andere analyses opvragen bij haar leverancier en die ter beschikking stellen.
tegen die tijd wisten ze wat de de puurheid van 4FA is en of 55% dan ook een hoog getal is enzo.
in a very short period of time enzo.
Ik moest 6 maart terugbellen, tegen die tijd wisten ze wa
, zijn er andere zouten, dan het .HCl zout in omloop, of niet..
99% zuiver van de max haalbare 80,77%, dus een procent of 80%.
Ben wel benieuwd hoe je dat hebt gedaan
nog geen andere concrete vormen benoemd gezien
Zal volgende week eens bellen en breng ik er wel 1 langs als ze het doen.
4-FA = 153.20 g/mol
HCl = 36.46 g/mol
4-FA*HCl = 189.66 g/mol
153.20 / 189.66 * 100 = 80.78 %
Ben wel benieuwd hoe je dat hebt gedaan
MDMA topic iets gezien over succinate(barnsteenzuur, C4H6O4) :
Als je het in deze vorm geleverd krijgt
Dit zou betekenen dat de geteste 4-FA*succinate 97,4 % puur zout zou zijn.
Eh ja..maar betrof dat dan niet ook MDMA.succinate, of ging het daar offtopic...en wel over 4F?