Partyflock

Forumonderwerp · 1003202
69 volgers · 720622x bekeken
Betreft: forumonderwerp: 4fmp Legaal ? en wat vinden julie ervan

Waarschuw beheerder
+33-3
Halloa,

Vroeg me af of mensen ervaringen hebben met dit goedje?

Brand los!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Contrapoll op dinsdag 4 februari 2014 om 23:13:
Contact gehad met CM en zij beweren dat het van zelfde "fabrikant" als SA komt.

Oh dat is wel interessant! Dan vind ik het namelijk niet meer nodig om een sample van hun te bestellen! Nog meer dan genoeg 4f van sa liggen...:p

Uitspraak van Mandareintje op dinsdag 4 februari 2014 om 23:38:
En kan ik het gewoon gebruiken of moet ik het echt eerst gaan testen? Aangezien het voor zaterdag is....

Je moet doen wat je niet laten kan, maar je weet zelf ook wel wat verstandiger is ;) ik snap eigenlijk sowieso nooit hoe mensen iets zo last minute gaan regelen :p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Saxoferrato op woensdag 5 februari 2014 om 09:33:
wat

Klopt heb je gelijk in. Ik had mn xtc ook al op tijd geregeld, dus dat is dik in orde. Ik ga met een vriend die onverwacht maandag dienst heeft. Aangezien hij als artsassistent werkt wilde hij niet de kater en daar heeft hij met 4f geen last van, met x wel. Dus gaan we aan de 4f ipv xtc. Het is een lang feestje dus we zochten iets om bij te pakken en methylone leek het beste. Dus zodoende dat het nu last minute is. Ik zoek alleen maar naar een goed alternatief zodat hij toch mee kan en het voor hem ook goed voelt..... snapje? Heb je een andere tip dan? (Naast niks gebruiken... die had ik ook al bedacht!)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
-1
Ik post het ook maar in deze topic. Ik zie meerdere mensen met hetzelfde probleem en misschien kunnen we elkaar helpen zo ;). Ik had het op tijd binnen, maar werd niet getest. Nu heb ik de kans niet meer om het te laten testen.
Hier 2 plaatjes van de 4-fa die ik binnen kreeg van CM. Kan iemand die deze al heeft geprobeerd mij vertellen of de subtantie er op lijkt? Ik weet niet hoe MXE er bijvoorbeeld uitziet of iets anders waar je van een dosis boven de 100 mg een probleem krijgt :P.
[img width=1024 height=768 cacheid=0015f8a500320f41f80e6a421a02dff01b]http://www.plaatjesdump.nl/upload/219633926bdd7640db489cf57d9818bf.jpg[/img]
[img width=1024 height=968 cacheid=0015f8a600320f4292de86201a02dff01b]http://www.plaatjesdump.nl/upload/faa2330dad451c98487cd9c9e3013016.jpg[/img]

Ik was het van plan zaterdag te gebruiken en aangezien er veelbelovende berichten zijn over deze vendor (en nog geen fouten gerapporteerd) lijkt het te vertrouwen.
Tuurlijk is dit naïef, maar misschien dat er iemand kan beamen dat de poeder er hetzelfde uitziet als degene die al geprobeerd zijn?! Heel fijn, wit met een enkel paar hardere stukjes die je zo kunt verbrokkelen naar poeder.

Any feedback is welcome :)

Ps. mooie wimper he?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Wie niet waagt wie niet wint. op woensdag 5 februari 2014 om 10:45:
Je zou hem alleen 4fa kunnen voeren, en de methylone later laten testen.

En 4fa bij laten pakken? Plafonddienst is ook niet ideaal... heb wel 3mg melatonine pillen liggen? Werkt dat dan?

Edit: ik hoor net via een vriend dat veel testcentra überhaupt geen andere middelen willen testen dan mdma/xtc ivm drukte en budget. Weet iemand of dat ook voor Eindhoven (of den bosch) geldt?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Pityness op woensdag 5 februari 2014 om 10:53:
Any feedback is welcome

Lijkt perfect op mijne en die hebben we afgelopen weekend getest. Met 4 man iedereen was meer dan tevreden over het goedje (Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mandareintje op woensdag 5 februari 2014 om 11:03:
En 4fa bij laten pakken? Plafonddienst is ook niet ideaal... heb wel 3mg melatonine pillen liggen? Werkt dat dan?

Sommigen vinden redosen met 4fa zinloos, zelf vind ik het wel heel fijn. De kans op plafonddienst is daarmee wel groter. Nam zelf dan vaak 9mg melatonine, had wel het idee dat het iets hielp. Heb zelf nu 2mg etizolams, die werken wel beter.

Je zou ook na 3/4 uur verder kunnen gaan met X. Vrienden van me zweren erbij, maar zelf vind ik dit niet erg chill omdat ik dan redelijk vaag word. Is dus erg persoonsafhankelijk allemaal...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mandareintje op woensdag 5 februari 2014 om 12:39:
Hoe lang slaap jij niet na je laatste redose? En hoeveel gebruik jij dan?

Is per feest verschillend, ligt er ook aan hoelang ik op het feest ben etc. Ligt er ook aan hoelang ik moet reizen naar huis na het feest.

Plafonddienst kan ik me zelf niet echt aan storen als ik een super vet feest heb gehad, lig daarna dan graag en paar uur wakker, heb dat er wel voor over.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mandareintje op woensdag 5 februari 2014 om 12:39:
Hoe lang slaap jij niet na je laatste redose? En hoeveel gebruik jij dan?

Je moet er vanuit gaan dat het 6-8 uur werkt, dus als jij om 03:00 redosed lig je zeker 11:00 wakker. Ook moet je nooit meer dan de helft van je startdose redosen, ik vind redosen met 4fa ook erg fijn maar meer dan de helft van startdose doet echt niks (voor mij) en verlengt de plafonddienst voor mijn gevoel.
Waarschuw beheerder
+1
donateur
Ik kan meestal prima slapen tegen 07:00 na een redose om 03:00.
Voor Asot heb ik deze dosis:
Start tegen 22:00 met 160 4F
dan tegen 01:00 / 02:00 75 4F
eventueel aftoppen tegen 04:00 met 150M1
Waarschuw beheerder
Binnenkort zal een februari-aanbieding verschijnen op SA (om te concurreren met CM).

Stay tuned!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van OvrLord op donderdag 6 februari 2014 om 12:20:
Binnenkort zal een februari-aanbieding verschijnen op SA (om te concurreren met CM).

Stay tuned!

Laat maar komen die prijzenoorlog haha
Waarschuw beheerder
Uitspraak van MaikelvB op donderdag 6 februari 2014 om 12:45:

Liever een kwaliteitsoorlog, al helemaal nu ze gaan testen op % vanaf de lente!
Waarschuw beheerder
+1-1
donateur
Uitspraak van Saxoferrato op donderdag 6 februari 2014 om 13:05:
Liever een kwaliteitsoorlog,

Helaas zijn beide zelf geen producten en daarmee afhankelijk van hun inkoop.

nu ze gaan testen op % vanaf de lente!

Dat eerst nog maar eens afwachten. Hoop dat het gebeurd, maar honestly, betwijfel het.
Hope to be proven wrong by time :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op donderdag 6 februari 2014 om 14:40:
Helaas zijn beide zelf geen producten en daarmee afhankelijk van hun inkoop.

Ja, dan kunnen ze nu dus de goedkoopste kiezen die wellicht ook geen top kwaliteit heeft. Ik denk dat het testen op % uiteindelijk aan het einde van de schakel een betere kwaliteit zal opleveren.

Waarschuw beheerder
+5
al helemaal nu ze gaan testen op % vanaf de lente!

Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op donderdag 6 februari 2014 om 14:40:
Dat eerst nog maar eens afwachten. Hoop dat het gebeurd, maar honestly, betwijfel het.
Hope to be proven wrong by time :)

And your hope ís proven wrong in a very short period of time enzo.

Heb net testservice Roermoend gebeld voor mijn uitslag van 4FA die ik bij SA had besteld vorige week. Het was inderdaad 4FA.

én ze wisten mij te vertellen dat ze vanaf nu percentages kunnen geven: de mijne was dus 55% :D
Ik moest 6 maart terugbellen, tegen die tijd wisten ze wat de de puurheid van 4FA is en of 55% dan ook een hoog getal is enzo.

Ben iig erg blij, kan ik het zaterdag zorgeloos gaan gebruiken. :bloos:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op donderdag 6 februari 2014 om 18:04:
én ze wisten mij te vertellen dat ze vanaf nu percentages kunnen geven

AIGHT! Ben benieuwd naar de max zuiverheid idd, maar vooralsnog kan je nu blij zijn met die 55% :D
Waarschuw beheerder
Ik ben heel erg benieuwd naar de verschillen die nu aan het licht gaan komen. Voor mijn gevoel werkt het altijd wel ongeveer even goed, maar met name m'n vriendin ervaart dat heel anders. Een verschil in zuiverheid zou dat kunnen verklaren. Tevens is het inderdaad een goede zaak dat vendors minder makkelijk wegkomen met het feit dat ze eventueel troep leveren.

Uitspraak van Saxoferrato op donderdag 6 februari 2014 om 18:20:
maar vooralsnog kan je nu blij zijn met die 55% :D

Dat hangt in mijn ogen nogal af van de resultaten die nog volgen.
donateur
De eerste vraag is natuurlijk of ze überhaupt keuze hebben, of gebonden zitten aan één fabrikant voor grootschalige levering naar Nederland, als er niks te kiezen valt..blijf je over met een fabrikant die je dan zal moeten overtuigen dat het beter moet.
Geen idee hoeveel producenten er zijn, denk wel meerdere overigens.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van djangoo op donderdag 6 februari 2014 om 18:05:
Iemand linkje voor sa vendor? Thanks

donateur
Oh enzo, maar dat kun je zelf ook gewoon uitrekenen enzo, of 55% hoog is. Als ik thuis ben zal ik me er eens over buigen enzo. ;)
Nice dat het nu dan toch zo ver is.
Zo op het oog, lijkt 55% wel weinig..ik verwacht een max van ca 75-85%, zal vanavond eens kijken en rekenen.
Verklaart iig wel de hoge te nemen doseringen door sommigen voor enig adequaat effect. Als we dat dan aan het vergelijken waren met anderen die wel een relevant hoger percentage hebben (maar dat nog niet konden weten..) dan verklaart dat wel de tweestrijd tussen een laag en hoog gedoseerd kamp. Ten dele iig.
Waarschuw beheerder
Geknoeid, denk ik. ):
donateur
Dat kan ik nu niet zo zeggen he, dat had diegene aan het lab moeten vragen. Maar een deel zal het niet actieve gedeelte van de zoutvorm zijn, bijvoorbeeld .HCl.
Waarschuw beheerder
Zojuist uitslag terug van de methylone crystals besteld bij SA, en dit is ook Methylone, geen andere dingen. Bij de marques test sloeg die ook knalgeel en direct uit.
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van MaikelvB op donderdag 6 februari 2014 om 12:45:

Sorry, er gaat geen prijzenoorlog komen!! CM heeft een kennismakingskorting tot 1 maart ( dus bestel op tijd ;-) CM heeft niet de intentie goedkoper te zijn dan SA.
Klanttevredenheid, is prio. Prijzen zullen marktconform zijn, qua service, klanttevredenheid en betrouwbaarheid wil CM de beste in de markt zijn!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Digitalism op donderdag 6 februari 2014 om 18:37:
Dat hangt in mijn ogen nogal af van de resultaten die nog volgen.

Stel de max is 75% ;) het is hoe dan ook beter dan 30-40%, wat het net zo goed had kunnen zijn...

Uitspraak van The Bishop op donderdag 6 februari 2014 om 19:50:
methylone crystals besteld bij SA, en dit is ook Methylone

Thanks!

Waarschuw beheerder
Sites in china zoals RCC bieden 99% puurheid aan, zou dit dan het hoogst haalbare zijn?
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van verwijderd op donderdag 6 februari 2014 om 20:58:
zou dit dan het hoogst haalbare zijn

ik heb het niet zo op de betrouwbaarheid van de chinezen :D
Waarschuw beheerder
én ze wisten mij te vertellen dat ze vanaf nu percentages kunnen geven: de mijne was dus 55% :D
Ik moest 6 maart terugbellen, tegen die tijd wisten ze wat de de puurheid van 4FA is en of 55% dan ook een hoog getal is enzo.

Hebben ze niks verklapt wat de 55% precies inhield? En waarom zolang wachten om de puurheid te testen?
SA claimt aan de andere kant het volgende "98% Pure Research Chemicals".
CM claimt aan de andere kant een 4fa purity van "99,90%"

Uitspraak van mrmaster op donderdag 6 februari 2014 om 19:55:
Sorry, er gaat geen prijzenoorlog komen!! CM heeft een kennismakingskorting tot 1 maart ( dus bestel op tijd ;-) CM heeft niet de intentie goedkoper te zijn dan SA.
Klanttevredenheid, is prio. Prijzen zullen marktconform zijn, qua service, klanttevredenheid en betrouwbaarheid wil CM de beste in de markt zijn!!

Zou de kwaliteit/puurheid hetzelfde zijn vraag ik me af (zoals ze claimen)?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van OvrLord op donderdag 6 februari 2014 om 21:29:
Uitspraak van actief op donderdag 6 februari 2014 om 18:04:én ze wisten mij te vertellen dat ze vanaf nu percentages kunnen geven: de mijne was dus 55% :D
Hebben ze niks verklapt wat de 55% precies inhield? En waarom zolang wachten om de puurheid te testen?
SA claimt aan de andere kant het volgende "98% Pure Research Chemicals".
CM claimt aan de andere kant een 4fa purity van "99,90%"

Uitspraak van mrmaster op donderdag 6 februari 2014 om 19:55:Sorry, er gaat geen prijzenoorlog komen!! CM heeft een kennismakingskorting tot 1 maart ( dus bestel op tijd ;-) CM heeft niet de intentie goedkoper te zijn dan SA.
Zou de kwaliteit/puurheid hetzelfde zijn vraag ik me af (zoals ze claimen)?

CM wil graag analyses / rapporten ontvangen. Het zijn terechte vragen, en CM zal ook de 4-FA NMR en andere analyses opvragen bij haar leverancier en die ter beschikking stellen.

Waarschuw beheerder
+1
Hebben ze niks verklapt wat de 55% precies inhield?

Neen.

Ze konden momenteel alleen vermelden dat het 55% was. we zullen de komende weken wel meer te weten komen, ze zijn nu in ieder geval bezig om te kijken wat de meest pure vorm van 4FA is.

En 55% hoeft niet laag te zijn. Voor hetzelfde geld hebben we al die tijd 55% of minder gehad, niemand die het ooit zal weten. Al zal het kunnen meten van de percentages er opzekers voor helpen dat de kwaliteit van de 4FA alleen maar beter wordt lijkt mij. (Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op donderdag 6 februari 2014 om 23:22:
Al zal het kunnen meten van de percentages er opzekers voor helpen dat de kwaliteit van de 4FA alleen maar beter wordt lijkt mij.

Wordt misschien wel weer opnieuw leren doseren dan. Ik weet bijvoorbeeld niet hoeveel 4fa ik nou elke keer heb genomen. Ik heb sinds mijn eerste keer een jaar geleden elke keer 170 mg gepakt zonder redose. Wie weet had ik wel 30% gehad elke keer, en mocht de kwaliteit dus stijgen (wat we niet eens weten omdat we nog geen eerdere uitslagen hebben), en ik heb 4fa van 60% dan moet ik dus de helft maar pakken. Op een gegeven moment heb je t wel weer door, gwn eerste paar keer je 4fa laten testen. Dit is ook beetje t punt van research chemicals, je bent je eigen proefkonijn. Ga denk ik volgende week ook maar eens mijn 4fa inleveren, overigens niet van een bekende site, site van vendor uit china volgens mij. Maar was van plan binnenkort bij CM/SA te bestellen dus dat levert al mooi vergelijkingsmateriaal.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van 2Crew-Blue op donderdag 30 januari 2014 om 14:23:
Denk dat je twee dingen door elkaar haalt, als de politie je pakt oid. dan zullen ze een standaard kit gebruiken om je poeder/pil te testen, en zal deze inderdaad positief testen op amfetamine. Maar als je je spul op laat sturen naar een testcentrum doen ze er een uitgebreidere test op en krijg je dus wel te horen wat er in zit.

Ah, op die manier :) thx.
Waarschuw beheerder
Is testen hoe je lichaam erop reageert met eerst een dosis van 60-70mg, uurtje later weer met zo een dosis een idee? Of is het bij 4-fa cruciaal dat de startdosis goed zit?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van The Bishop op donderdag 6 februari 2014 om 19:50:
Zojuist uitslag terug van de methylone crystals besteld bij SA, en dit is ook Methylone, geen andere dingen. Bij de marques test sloeg die ook knalgeel en direct uit.

Mijn Methylone van een maand geleden (van SA) zag er ook lichtbruin uit. Precies zoals 4-FA...
Toen een XTC EZ-Test gekocht en deze sloeg gelijk heel geel uit dus t moet wel Methylone zijn.
Op internet vind ik helaas wel weinig te vinden over lichtbruine methylone.... t komt normaal altijd in witte poeder vorm met mooie glinsterende kristallen.
Ik heb het vervolgens ook nog op mijzelf getest en ik merkte geen verschil met het witte poeder dat ik gewend was.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Pityness op vrijdag 7 februari 2014 om 00:03:
Is testen hoe je lichaam erop reageert met eerst een dosis van 60-70mg, uurtje later weer met zo een dosis een idee? Of is het bij 4-fa cruciaal dat de startdosis goed zit?

Als je kijkt dat bij 4fa redoseren bij veel mensen vaak minder werkt dan bijv. xtc, waar je het gevoel op hetzelfde niveau, of soms nog wel wat hoger :p kan krijgen met een herdosering. Ik denk dat 2x70 wel wat beter werkt als een normale redose omdat de tijd een stuk korter is maar het zal denk ik niet hetzelfde zijn als 1x140. Moet er bij zeggen dat ik het iig nog nooit geprobeerd heb dus zeker weet ik het niet, baseer het alleen op het feit dat redosen bij veel mensen niet het hele effect boost (vaak alleen de energie).
Waarschuw beheerder
+2
donateur
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op donderdag 6 februari 2014 om 19:00:
ik verwacht een max van ca 75-85%, zal vanavond eens kijken en rekenen.

Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op donderdag 6 februari 2014 om 19:15:
.HCl.

Max zuiverheid van 4-Fluoramfetamine.Hcl is 80,77%. (molecuul gewicht actieve bestandsdeel : 4fluoramfetamine / molecuulgewicht 4-fluoramfetamine.HCl )

Uitspraak van verwijderd op donderdag 6 februari 2014 om 20:58:
Sites in china zoals RCC bieden 99% puurheid aan, zou dit dan het hoogst haalbare zijn?

Dat moet je meer zien als, 99% zuiver van de max haalbare 80,77%, dus een procent of 80%.
Ze drukken dus meer een relatieve zuiverheid uit, tov het max. haalbare, als je het uitdrukt in absolute zin, als werkzame stof / totaal gewicht van het zout......zoals de testcentra in .nl het uitdrukken.

Uitspraak van actief op donderdag 6 februari 2014 om 23:22:
at het 55% was. we zullen de komende weken wel meer te weten komen, ze zijn nu in ieder geval bezig om te kijken wat de meest pure vorm van 4FA is.

Als het gaat om 4-FA.HCl, dan is dat dus 80.77. Daar hoeven ze alleen maar wat rekenwerk voor te doen, dat hoef je niet te onderzoeken..

De hierbij komende vraag is echter, zijn er andere zouten, dan het .HCl zout in omloop, of niet..

En waarom zolang wachten om de puurheid te testen?

Overheids gefinancierde instanties, kost geld he...en wij betalen niks...of slechts een fractie van de kosten. Dus ja..men staat niet te happen om daar heel veel geld aan uit te geven....jij staat toch ook niet te springen om 300€ te betalen voor je testuitslag?

Uitspraak van mrmaster op donderdag 6 februari 2014 om 21:45:
CM wil graag analyses / rapporten ontvangen. Het zijn terechte vragen, en CM zal ook de 4-FA NMR en andere analyses opvragen bij haar leverancier en die ter beschikking stellen.

Werk je bij CM ofzo?
laatste aanpassing
donateur
tegen die tijd wisten ze wat de de puurheid van 4FA is en of 55% dan ook een hoog getal is enzo.

in a very short period of time enzo.

Oh, in die zelfde periode, kan ik je dus vast vertellen, dat 55%, in het licht van een max van 80,8, afgerond, dus niet erg hoog is.
Daar heb ik dan weer geen week voor nodig ;)

Ik moest 6 maart terugbellen, tegen die tijd wisten ze wa

Correctie, geen maand zelfs :D

Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op vrijdag 7 februari 2014 om 00:37:
, zijn er andere zouten, dan het .HCl zout in omloop, of niet..

Even nagezocht, .Hcl zout is toch de meest waarschijnlijke, nog geen andere concrete vormen benoemd gezien (niet heel uitgebreid gezocht, maar wel ff)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op vrijdag 7 februari 2014 om 00:37:
99% zuiver van de max haalbare 80,77%, dus een procent of 80%.

Bedankt voor het uitrekenen! Ben wel benieuwd hoe je dat hebt gedaan :)

Wederom dus weer een dikke leugen van alle vendors, 99% van het max haalbare :lol: gelukkig komen ze nu niet meer met al die bullshit praatjes weg... Harde feiten!
Waarschuw beheerder
+2
Ik weet niet of ze bij test centrum in Amsterdam al op % testen en dat ook met pillen doen, het is al vaker geroepen namelijk dat de Route66 (150mg) lekkerder vallen dan een 150mg capsule van een vendor, benieuwd wat daar dan de percentage van is.
Zal volgende week eens bellen en breng ik er wel 1 langs als ze het doen.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
+2
Uitspraak van Saxoferrato op vrijdag 7 februari 2014 om 09:25:
Ben wel benieuwd hoe je dat hebt gedaan

4-FA = 153.20 g/mol
HCl = 36.46 g/mol
4-FA*HCl = 189.66 g/mol

153.20 / 189.66 * 100 = 80.78 %

Dit zou betekenen dat de geteste 4FA*HCL 68.09% puur zout zou zijn.

Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op vrijdag 7 februari 2014 om 00:57:
nog geen andere concrete vormen benoemd gezien

Ik heb volgens mij bij het MDMA topic iets gezien over succinate(barnsteenzuur, C4H6O4) :
4-FA = 153.20 g/mol
C4H6O4 = 118.09
4-FA*C4H6O4 = 271.29

153.20 / 271.29 * 100 = 56.47 %

Als je het in deze vorm geleverd krijgt is 55 % zeer netjes.

Dit zou betekenen dat de geteste 4-FA*succinate 97,4 % puur zout zou zijn.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van The Bishop op vrijdag 7 februari 2014 om 09:40:
Zal volgende week eens bellen en breng ik er wel 1 langs als ze het doen.

Ja zou top zijn! Ben ik ook benieuwd naar!
Die route 66 vallen tot nu toe iedere keer echt top! En bij iedereen ( van mijn vrienden ) hetzelfde!
donateur
Uitspraak van gekkaa op vrijdag 7 februari 2014 om 11:24:
4-FA = 153.20 g/mol
HCl = 36.46 g/mol
4-FA*HCl = 189.66 g/mol

153.20 / 189.66 * 100 = 80.78 %

Uitspraak van Saxoferrato op vrijdag 7 februari 2014 om 09:25:
Ben wel benieuwd hoe je dat hebt gedaan :)

Inderdaad, zo :)

MDMA topic iets gezien over succinate(barnsteenzuur, C4H6O4) :

Eh ja..maar betrof dat dan niet ook MDMA.succinate, of ging het daar offtopic...en wel over 4F?
Kon gisteren zo, tijdens een hele korte zoekactie, niet direct andere zoutvormen terug vinden. Wat natuurlijk absoluut niet zegt dat ze er niet zijn, dus wellicht dat deze succinate-vorm ook een goede mogelijkheid is.
Als je het in deze vorm geleverd krijgt

Ja..daar kom je helaas wrsch niet achter. Misschien het lab, in die maand tijd, dat ze dan idd melden dat van deze vorm 56,5 procent het max is en daarmee die 55% wel zeer netjes...voor een 4FA van die vorm.

Dit zou betekenen dat de geteste 4-FA*succinate 97,4 % puur zout zou zijn.

Wat een verkopende site met wat fantasie voor zichzelf nog (onterecht) afrond naar 98% waarmee het verhaaltje op zo'n site (de beweerde 98%) dan wel bijna klopt.

Het zou kunnen..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op vrijdag 7 februari 2014 om 12:40:
Eh ja..maar betrof dat dan niet ook MDMA.succinate, of ging het daar offtopic...en wel over 4F?

Dit ging inderdaad over het MDMA*succinate zout, maar ik was even op zoek naar een verklaring voor de 55%.
Als het een 'echte' leverancier van research chemicals is zou ik als lab niet blij zijn met een concentratie van 68%.
Zeker omdat je niet weet wat de contaminatie is, met zicht op interferentie etc.

Ik heb even go go google aangeroepen en vond hier:
http://zoklet.net/bbs/archive/index.php/t-169138.html
een sulfaat zout van 4-FA

dan kom je uit op een maximale 4-Fa concentratie van 61.46%
dan zou de geteste 4-FA uitkomen op 89.49%

ik hoop maar gewoon dat ze naar de HCl zout gaan met een zuiverheid van 99% :D