Partyflock

Forumonderwerp · 1003202
70 volgers · 691683x bekeken
Betreft: forumonderwerp: 4fmp Legaal ? en wat vinden julie ervan

Waarschuw beheerder
+33-3
Halloa,

Vroeg me af of mensen ervaringen hebben met dit goedje?

Brand los!
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van Ruwepit op woensdag 12 februari 2014 om 13:39:
En tot dan doen we het gewoon met de ervaringen. Niks mis mee toch?

Probleem is alleen dat het dan een welles nietus spelletje wordt.
Waarschuw beheerder
Ja, daar vraagt hij toch ook gewoon om.

In mijn ogen niet per se.

Niks mis mee toch?

Uitspraak van bel112 op woensdag 12 februari 2014 om 13:46:

Daarom dus.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van bel112 op woensdag 12 februari 2014 om 13:46:

Dat zal niet veranderen. Ondanks de zogenaamde feiten...
Maar dat heeft een andere oorzaak.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Iemand die weet hoe het zit met die coupons van CM?
Heb die mail met couponcodes voor de korting en samples, maar op de site staan de prijzen al verrekend en de codes zijn 'invalid' als je ze invoert bij checkout..
Gewoon loze coupons dus?:D
Of doe ik iets fout? (wil niet onnodig korting mislopen jwt)
Waarschuw beheerder
Laat maar, zojuist kleine bestelling geplaatst, dus ben benieuwd:bier:
Waarschuw beheerder
-1
Waar halen jullie Methylone vandaan? Op CM staat niks
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bruno op woensdag 12 februari 2014 om 16:34:

SA, wel de Methylone crystals bestellen, die heb ik laatst getest bij test centrum en daarna vrienden van me getest en die deden goed ze werk.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van [D]aan.. op woensdag 12 februari 2014 om 15:53:
Heb die mail met couponcodes voor de korting en samples, maar op de site staan de prijzen al verrekend en de codes zijn 'invalid' als je ze invoert bij checkout..

Huh, welke samples? Die er een paar weken terug al op stonden of mis ik iets? :rot:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van JSKI op woensdag 12 februari 2014 om 17:01:
Huh, welke samples? Die er een paar weken terug al op stonden of mis ik iets? :rot:

Ja geen idee hoor:D kijk vandaag voor het eerst op de site en las ook pas voor het eerst die mails vandaar..
Maar korting is gewoon verrekend en samples laat ik maar voor wat het is
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bruno op woensdag 12 februari 2014 om 16:34:

Gewoon even een pb sturen naar cm. Hij heeft het wel maar staat niet op de site van cm. Geldt ook voor etizolam. Heeft cm ook maar de eigenaar wil geen pellets op zn site
Waarschuw beheerder
Moet trouwens wel zeggen dat ik nu meerdere mensen heb gesproken en ikzelf ook heb uitgevonden dat een "normale" redose van 4fa beter vind dan redosen met Methylone.
Ook bekennen dat dit wel allemaal mensen betreft die Route66 doen.
Waarschuw beheerder
+1
Heb die 'haat' naar redosen met 4fa sowieso nooit zo goed begrepen!
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van [D]aan.. op woensdag 12 februari 2014 om 18:45:
Heb die 'haat' naar redosen met 4fa sowieso nooit zo goed begrepen!

Ik ook niet, ik redose me de tyfus tot 2x toe heerlijk. :)
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van Technoasis op woensdag 12 februari 2014 om 19:25:
Ik ook niet, ik redose me de tyfus tot 2x toe heerlijk.

Same here, 2x is wel me max, heb 1 keertje 4x gedaan en dat was niet zo'n succes..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van The Bishop op woensdag 12 februari 2014 om 19:31:
Same here, 2x is wel me max, heb 1 keertje 4x gedaan en dat was niet zo'n succes..

Haha helemaal koek zeker :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Technoasis op woensdag 12 februari 2014 om 20:05:
Haha helemaal koek zeker

Nog wel helder, maar zwaar "gefucked" en "gejaagd". En werd een beetje achterdochtig om alles..
Op in totaal 2 a 2 1/2 Route66 trek ik het echt van 23:00 tot 11:00 goed door met flink energie, euforie enz, misschien nog wel langer aangezien ik gewoon tot 14:00 achter me pc met me koptelefoon en muziek op nog loop te stuiteren dan :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
+1-5
Na aardig wat ervaring met xtc en veel te hebben gelezen over 4-fa ben ik erg benieuwd en wil ik het graag proberen. Ik ben er alleen na lang zoeken nog steeds niet achter wat de sites van de de vendors SA en CM. Zou iemand mij deze willen sturen in een PB? Danku

* Is geregeld
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Zat aan te denken aankomend weekend 4fa met 2c-D te combineren. Alleen geen idee qua dosering zat er aan te denken eerst 130mg 4fa + 20mg 2c-D en dan later 100mg 4fa + 15mg 2c-D. toevallig andere hier met ervaring met deze combinatie? Kon maar 1 enkel verslag verder vinden :O maar wordt wel vaak aangeraden..
Waarschuw beheerder
-1
Zit er aan te denken om 4fa te redosen met lage dosis 2cb, heb nog geen ervaring met 2cb los, welke hoeveelheid kan ik nemen zonder dat ik bang hoef te zijn voor foutgaan op een feest? 6mg?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van 2Crew-Blue op donderdag 13 februari 2014 om 01:34:
welke hoeveelheid kan ik nemen zonder dat ik bang hoef te zijn voor foutgaan op een feest? 6mg?

6 mg is wel erg weinig vind ik. Zou eerder richting de 10 denken, maar weet niet of het met 4fa mogelijk heel erg wordt versterkt. Eigenlijk is het het beste om het al een keer solo gedaan te hebben voordat je gaat combineren.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dubtrip op donderdag 13 februari 2014 om 01:01:
eerst 130mg 4fa + 20mg 2c-D

Lijkt me een uitstekend idee. 2C-D zal je euforie een mooie boost geven en met 20mg heb je ook een mooi psychedelisch randje waarschijnlijk.

die redose kan ik niet zoveel mee. 150mg 4-fa totaal op een avond is toch wel een serieus maximum voor mij..
Iets om wellicht rekening mee te houden is de korte werkingsduur van 2C-D. De piek zal na 2 uur zeker voorbij zijn. Dus dit kan betekenen dat als je na 4 uur herdoseert die 15mg 2C-D niet zoveel meer doet..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van PartyFlappy op dinsdag 11 februari 2014 om 18:30:
Wohoo heb net grammetje besteld, kan niet wachten om het te proberen! Ik vroeg me af he,
ik heb hier en daar gelezen dat het goed werkt met 2C-I EN 2C-B, maar is er iemand die het heeft geprobeerd met 2C-C 2C-D OF 2C-E?

Ook een keer gedaan icm 35mg 2C-D, van de 2C-D merkte ik eigenlijk niets, het versterkt de 4-FMP gewoon.
Overigens is 2C-D wel een leuk stofje om alles te versterken, zo kun je er ook MDMA mee nemen, dan zou je eigenlijk minder MDMA nodig hebben als je er goede dosis 2C-D bij doet (Y)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik heb expres laag ingeschat, hoorde dat 4fa sowieso het effect versterkt. Klinkt stom, maar heb geen gelegenheid meer voor het feest om 2cb solo te pakken..
Waarschuw beheerder
-1
Ja man, super slim om drugs te gaan combineren ( endan ook nog op een feest) waarvan je nog niet bekend bent met de werking en invloed. Vooral doen!
Waarschuw beheerder
+2
Uitspraak van bel112 op donderdag 13 februari 2014 om 17:59:
Ja man, super slim om drugs te gaan combineren ( endan ook nog op een feest) waarvan je nog niet bekend bent met de werking en invloed. Vooral doen!

Niks mis mee, als je je goed inleest en voorzichtig doseert. Als je van jezelf weet dat je sterk in je schoenen staat is een feest in mijn ogen een prima 'kans' om een nieuwe combi uit te proberen.

Het is niet dat je volledig nieuwe stoffen op de wereld gaat gebruiken ofzo... Als er al genoeg info te vinden is over die combi, why not...

Wat kan jij toch para doen zeg :p
Waarschuw beheerder
Hij doet zn naam wel eer aan, haha. OT: toch maar avondje 2c-b alleen gepakt, thuis. Denk dat ik het wel aan had gekund op een feest maar ook prima om het te leren kennen in een vertrouwde omgeving..
Waarschuw beheerder
+4-1
donateur
Uitspraak van 2Crew-Blue op donderdag 13 februari 2014 om 01:34:
heb nog geen ervaring met 2cb los

Hmm dat zou ik niet direct denken als je naam 2Crew-Blue is , jij wel? Waar komt die naam dan vandaan, eigenlijk? :)

Uitspraak van 2Crew-Blue op donderdag 13 februari 2014 om 12:57:
hoorde dat 4fa sowieso het effect versterkt

Nou..valt ook wel weer mee hoor.. eerder het idee dat het het afvlakt, wat ook veel logischer is..
Maar goed, de 1 heeft de ene ervaring, de ander de andere, alleen is het daarin lastig als de 1 het als een feit gaat vertellen, terwijl het gewoon een (misschien herhaalde) ervaring betreft. Geef dan gewoon aan dat zoiets kan, maar breng het dan niet als een feit, want vast staat zoiets niet.. Dat is niet naar jou persoonlijk gericht, maar blijkbaar heb je het ergens opgepikt..

Uitspraak van Dubtrip op donderdag 13 februari 2014 om 01:01:
d 4fa met 2c-D te combineren. Alleen geen idee qua dosering zat er aan te denken eerst 130mg 4fa + 20mg 2c-D en dan later 100mg 4fa + 15mg 2c-D. toevallig andere hier met ervaring met deze combinatie? Kon maar 1 enkel verslag verder vinden :O maar wordt wel vaak aangeraden..

2C-D combineert prima met van alles (Y) Doseringen lijken me wel ok, iets minder zou ook kunnen (vooral qua 4F bij de redose, of het geheel van de redose iets minder, niet dat het nou in de verwachting ligt dat het fout gaat ofzo, maar toch). Een keer erop zou je, als het zo goed valt, de redose natuurlijk altijd weer zo als beschreven kunnen maken.

70-80 en 10-12mg 2C-D voor de redose zou ik in eerste instantie aan denken.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op donderdag 13 februari 2014 om 21:47:
2C-D combineert prima met van alles (Y) Doseringen lijken me wel ok, iets minder zou ook kunnen (vooral qua 4F bij de redose, of het geheel van de redose iets minder, niet dat het nou in de verwachting ligt dat het fout gaat ofzo, maar toch). Een keer erop zou je, als het zo goed valt, de redose natuurlijk altijd weer zo als beschreven kunnen maken.

70-80 en 10-12mg 2C-D voor de redose zou ik in eerste instantie aan denken.

Ah prima doe ik dat, klinkt ook wat fijner ;) danku
Waarschuw beheerder
Ik lees regelmatig over de 2C-D + MDMA combinatie. Zijn er enige maatstaven voor de hoeveelheid MDMA die je dan pakt? Normaal voldoet de 1 mg p. kg lichaamsgewicht prima voor MDMA voor mij. Stel dat ik daar 15 mg 2C-D bij pak, valt er dan iets te zeggen over de hoeveelheid MDMA die nog nodig is om vergelijkbaar effect te bereiken?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Dennuzzz op donderdag 13 februari 2014 om 23:01:
Normaal voldoet de 1 mg p. kg lichaamsgewicht prima voor MDMA voor mij. Stel dat ik daar 15 mg 2C-D bij pak, valt er dan iets te zeggen over de hoeveelheid MDMA die nog nodig is om vergelijkbaar effect te bereiken?

Probeer het eens met 0.7-0.8mg/kg zou ik zeggen.
Netjes dat je je op 1mg/kg kunt zitten..en dat het ook voldoende doet is dan fijn.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op donderdag 13 februari 2014 om 21:47:
Hmm dat zou ik niet direct denken als je naam 2Crew-Blue is , jij wel? Waar komt die naam dan vandaan, eigenlijk? :)

Toen ik dit account aan maakte was ik vooral opzoek naar info over 2c-b, vandaar de naam ;)
Waarschuw beheerder
Ik wil volgende week 4-FA combineren met methylone maar nou zit ik met wat twijfels over de doseringen van methylone. De één zegt 100mg en de ander weer 200mg. Ik heb me wel een ingelezen alleen verschilt het nogal per persoon blijkbaar. Over het algemeen als ik 4-FA doe is het rond de 130 mg. Wat raden jullie mij aan om mee te beginnen, en hoe zit het met het tijdspad? Ongeveer 3uur na 4-FA las ik en soms kom ik wat tegen van nog een kleine redose van 4-FA erbij. Ben erg benieuwd naar deze combo namelijk :)
Waarschuw beheerder
+2
Uitspraak van Dwindling op vrijdag 14 februari 2014 om 11:11:
Ik wil volgende week 4-FA combineren met methylone maar nou zit ik met wat twijfels over de doseringen van methylone. De één zegt 100mg en de ander weer 200mg. Ik heb me wel een ingelezen alleen verschilt het nogal per persoon blijkbaar. Over het algemeen als ik 4-FA doe is het rond de 130 mg. Wat raden jullie mij aan om mee te beginnen, en hoe zit het met het tijdspad? Ongeveer 3uur na 4-FA las ik en soms kom ik wat tegen van nog een kleine redose van 4-FA erbij. Ben erg benieuwd naar deze combo namelijk

100 is prima.
Waarschuw beheerder
+11
Normaal heb ik Methylone altijd heel wit met een mooie glans, maar deze keer was het heel fijn lichtbruin poeder. (beetje zoals 4FA)
Ik heb heb hier het resultaat van de lichtbruine Methylone van SA en it seems like its the real deal.
Heb zelf ook een beetje geprobeert en het moet haast wel methylone zijn naar mijn mening.
[img width=816 height=550 cacheid=0015f9f0003210cbf25388b01a02e025f8]http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/607/h4iz.png[/img]

Ik heb hier ook een aantal poeders van SA gefotografeerd zodat jullie het zelf een beetje kunnen vergelijken. Let wel op, de poeders kunnen wel eens qua uiterlijk variëren. (Zie mijn methylone bijvoorbeeld of de onderstaande 4FA van 09/2013 en van 01/2014)
[img width=1024 height=409 cacheid=0015f9f1003210cca7dd80861a02e025f8]http://imagizer.imageshack.us/v2/1024x768q90/62/zwjb.png[/img]

Zie hier de hoge kwaliteit foto van de poeders
HOGE KWALITEIT (7000X2800)
Waarschuw beheerder
+1
donateur
Uitspraak van Dwindling op vrijdag 14 februari 2014 om 11:11:
De één zegt 100mg en de ander weer 200mg

Ik pak altijd 150 M1
En soms na 2 a 3 uur nog een keer..
Waarschuw beheerder
Is dit te combineren met Ritalin? Ik slik vanwege ADD ritalin (3 keer daags Methylfenidaathydrocholirde 10 PCH (jezus wat een woord :') ) en wil wel graag ervan zeker zijn of dit kan. En ik wil eenmalig met M combineren, is dit mogelijk of? Ik weet dat het je hersenen frituurt maar een wil ik het proberen.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
+2
Uitspraak van vliegensvlug op vrijdag 14 februari 2014 om 15:08:
Is dit te combineren met Ritalin? Ik slik vanwege ADD ritalin (3 keer daags Methylfenidaathydrocholirde 10 PCH (jezus wat een woord :') ) en wil wel graag ervan zeker zijn of dit kan. En ik wil eenmalig met M combineren, is dit mogelijk of? Ik weet dat het je hersenen frituurt maar een wil ik het proberen.

Kunt beter stoppen met die ritalin, is zware troep. Zelf alleen maar ellende mee gehad.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van BarryPoten op vrijdag 14 februari 2014 om 15:10:
Kunt beter stoppen met die ritalin, is zware troep. Zelf alleen maar ellende mee gehad.

Hoezo? Ik voel me er nu sinds 2 weken beter door (heb het net 2 weken voorgeschreven gekregen).

Waarschuw beheerder
Uitspraak van [D]aan.. op donderdag 30 januari 2014 om 10:32:
Maar zodra met pasen de eerste voor de trein springt die afgelopen kerst bij zijn broer doorbracht die toevallig niet vies is van een snuifje!?

Zoiets moet 'gelukkig' wel enkele malen gebeuren voordat de media echt een zogenaamd verband gaan zien.
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van LuQ op vrijdag 14 februari 2014 om 19:10:
foute boel?

Hoeft zeker niet het geval te zijn. Heb zelf ook al veel verschillende kleuren/structuren gehad.

laten testen?

Dat kan sowieso geen kwaad. (:
Waarschuw beheerder
+1
Hier al tijdje 4fa van sa liggen maar vertrouw het toch niet helemaal aangezien de kleur en de struktuur totaal anders is als de vorige levering. nu meer witte kristalletjes. Niet meer de zandkleur dus. Al ff gezocht hier maar nog niet gevonden.
Is dit bekend? foute boel? laten testen?

Echt een paar comments boven je staat t antwoord.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
+1
Hier al tijdje 4fa van sa liggen maar vertrouw het toch niet helemaal aangezien de kleur en de struktuur totaal anders is als de vorige levering. nu meer witte kristalletjes. Niet meer de zandkleur dus. Al ff gezocht hier maar nog niet gevonden.
Is dit bekend? foute boel? laten testen?

Is al een tijdje niet meer de 'zandkorreltjes' van eerst..
Kwaliteit van het nieuwe spul is gewoon prima:jaja:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Technoasis op zaterdag 1 februari 2014 om 16:12:
Lang geleden, maar is al lang opgelost. Je andere 2 punten zijn wel waar. Eerste punt is natuurlijk een ramp, maar 2e punt dat wil ik dan weer even afvlakken, omdat het niet ontvangen van je bestelling aan ontelbare redenen kan liggen. Ik laat het ALTIJD via UPS versturen. Heb je altijd recht op een reship. Ik bestel ik nooit 1 gram, meestal grotere bestellingen met meer mensen.

Hoe zit het met de Belgische wetgeving wat dit betreft eigenlijk? Soortgelijk aan die van Nederland of strenger?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op vrijdag 14 februari 2014 om 22:10:
Hoe zit het met de Belgische wetgeving wat dit betreft eigenlijk? Soortgelijk aan die van Nederland of strenger?

Belgie heeft sinds kort as far as I know een soortgelijke wet als de analog act in de VS. Daar was jarengeleden al sprake van. Ik heb nooit echt gelezen of die er eigenlijk doorheen gekomen is. Ik heb onlangs nog wat onderzoek gedaan naar artikelen, maar nooit wat kunnen vinden. Wel worden, als er al controles zijn, want er is te weinig politie (behalve in de grote steden dan) wangslijm testen gedaan. Meer dan in Nederland.

Ook heb ik onlangs aan een soortgelijke organisatie de vraag gesteld aan een soortgelijke organisatie als het DIMS, maar nooit antwoord gekregen.

Kortom, ik kan je geen goed antwoord geven.
Waarschuw beheerder
Er is een nieuwe wet in België die hetvolgende allemaal verbied, volgensmij staat 4-fa er niet tussen. Dat betekend niet dat het 'legaal' is, dat wil zeggen, het consumeren is (net als in Nederland) strafbaar.

De lijst (van wat niet mag):

BROLAMFETAMINE (DOB)
CATHINONE
DET (3-(2-(diethylamino)ethyl)indole)
DMA ((+)-2,5-dimethoxy-alpha-methylphenethylamine)
DMHP (3-(1,2-dimethylheptyl)-7,8,9,10-tetrahydro-6,6,9-trimethyl-6H-dibenzo(b,d)pyran-1-ol)
DMT (3-(2-(dimethylamino)ethyl)indole)
DOET ((+)-4-ethyl-2,5-dimethoxy-alpha-phenethylamine)
ETICYCLIDINE (PCE)
ETRYPTAMINE
(+)-LYSERGIDE (LSD, LSD-25)
MDMA ((+)-N,alpha-dimethyl-3,4-(methylenedioxy)phenethylamine)
MESCALINE (3,4,5-trimethoxyphenethylamine)
METHCATHINONE (methylamino-2-phenylpropaan-1-on)
4-METHYLAMINOREX ((+)-cis-2-amino-4-methyl-5-phenyl-2-oxazoline)
MMDA (2-methoxy-alpha-methyl-4,5-(methylenedioxy)phenethylamine)
N-ETHYL MDA ((+)-N-ethyl-alpha-methyl-3,4-(methylenedioxy)phenethylamine)
N-HYDROXY MDA ((+)-N-(alpha-methyl-3,4-(methylenedioxy)phenethyl)hydroxylamine)
PARAHEXYL (3-hexyl-7,8,9,10-tetrahydro-6,6,9-trimethyl-6H-dibenzo(b,d)pyran-1-ol)
PMA (p-methoxy-alpha-methylphenethylamine)
PSILOCINE (psilotsin of 3-(2-(dimethyl-amino)ethyl)indol-4-ol)
PSILOCYBINE
ROLICYCLIDINE (PHP, PCPY)
STP (DOM)
TENAMFETAMINE (MDA)
TENOCYCLIDINE (TCP)
TETRAHYDROCANNABINOL (THC, Wiet, ...) Varianten die ook verboden zijn:
7,8,9,10-tetrahydro-6,6,9-trimethyl-3-pentyl-6H-dibenzo(b,d)pyran-1-ol
(9R,10aR)-8,9,10,10a-tetrahydro-6,6,9-trimethyl-3-pentyl-6H-dibenzo(b,d)pyran-1-ol
(6aR,9R,10aR)-6a,9,10,10a-tetrahydro-6,6,9-trimethyl-3-pentyl-6H-dibenzo (b,d)pyran-1-ol
(6aR,10aR)-6a,7,10,10a-tetrahydro-6,6,9-trimethyl-3-pentyl-6H-dibenzo(b,d)pyran-1-ol
6a,7,8,9,-tetrahydro-6,6,9-trimethyl-3-pentyl-6H-dibenzo(b,d)pyran-1-ol
(6aR,10aR)-6a,7,8,9,10,10a-hexahydro-6,6-dimethyl-9-methylene-3-pentyl-6H-dibenzo(b,d)pyran-1-ol
TMA ((+)-3,4,5-trimethoxy-alpha-methylphenethylamine)
AMFETAMINE (Speed, pep..)
AMINEPTINE
DELTA-9-TETRAHYDROCANNABINOL en variant:
((6aR,10aR)-6a, 7,8,10a,-tetrahydro-6,6,9-trimethyl-3-pentyl-6H-dibenzo(b,d)pyran-1-ol)
DEXAMFETAMINE
FENETYLLINE
LEVAMFETAMINE
LEVOMETAMFETAMINE
MECLOQUALONE
METAMFETAMINE
METAMFETAMINE RACEMAAT
METHAQUALONE
METHYLPHENIDATE
PHENCYCLIDINE (PCP)
PHENMETRAZINE
SECOBARBITAL
ZIPEPROL
2-CB
1-BENZYLPIPERAZINE (BZP...)
BUFOTENINE (5-hydroxy dimethyltryptamine)
o-CHLOROPHENYLPIPERAZINE (oCPP)
m-CHLOROPHENYLPIPERAZINE (mCPP)
p-CHLOROPHENYLPIPERAZINE (pCPP)
CLOBENZOREX
DIPROPYLTRYPTAMINE
ETILAMFETAMINE
FENPROPOREX
FLUNITRAZEPAM
FURFENOREX
GHB (gamma hydroxyboterzuur)
IBOGAINE
KETAMINE
MBDB (N-methyl-1-(1,3-benzodioxol-5-yl)-2-butanamine)
MEFENOREX
4-MTA
PIPRADROL
PMMA (paramethoxymethylamfetamine of p-methoxy-N -methyl-alfa-methylfenethylamine)
SALVINORINE A (DIVINORINE A)
TMA-2 of 2,4,5-trimethoxyamphetamine
TFMPP of 1-(3-TRIFLUOROMETHYLPHENYL) PIPERAZINE
2C-I of 2,5-dimethoxy-4-iodophenethylamine
2C-T-2 of 2,5-dimethoxy-4-ethylthiophenethylamine
2C-T-7 of 2,5-dimethoxy-4-(n)-propylthiophenethylamine
MEPHEDRONE of 4-methylmethcathinone
JWH-018 of 1-naphtalenyl(1-pentyl-1H-indol-3-yl)-methanone
JWH-073 of (1-butyl-1H-indol-3-yl)-1-naphtalenyl-methanone
JWH-250 of 2-(2-methoxyphenyl)-1-(1-pentyl-1H-indol-3-yl)-ethanone
JWH-398 of 1-Pentyl-3-(4-chloro-1-naphtoyl)indole
CP 47,497 of 5-(1,1-dimethylheptyl)-2-[(1R,3S)-3-hydroxycyclohexyl]-phenol
HU-210 of 3-(1,1-dimethylheptyl)-6a,7,10,10a-tetrahydro-1-hydroxy-6,6-dimethyl-6H-Dibenzo[b,d]pyran-9-methanol
TAPENTADOL of 3-[(1R,2R)-3-(dimethylamino)-1-ethyl-2-methylpropyl]phenol
(ß)-ethyl-methcathinone of 2-methylamino-1-phenyl-1-pentanone
1-Naphyrone of 1-naphthalen-1-yl-2-pyrrolidin-1-yl-pentan-1-one
4 - MBC of 4-methyl-N-benzylcathinone
5-MeO-DPT of 5-methoxy-N,N-dipropyltryptamine
JWH-210 of 1-pentyl-3-(4-ethyl-1-naphthoyl)indole
M-Alpha of 1-methylamino-1-(3,4-methylenedioxy-phenyl)propane
Methedrone of (bk-PMMA) of 4-methoxymethcathinone
MPPP of 4'-methyl-alpha-pyrrolidinopropiophenone
Pentylone of 2-Methylamino-1-(3,4-methylenedioxyphenyl)pentan-1-one
ZWAMMEN met hallucinogene eigenschappen, meer bepaald de STROPHARIA, CONOCYBE en PSYLOCYBE soorten
KHAT
PEYOTL
SALVIA DIVINORUM

Waarschuw beheerder
Echter gaat er wel wat veranderen volgensmij, zie bladzijde 22 van dit document: http://www.vad.be/media/1578673/fb_%20dossier%20nps_vad%20041213%20def.pdf
Waarschuw beheerder
Uitspraak van 2Crew-Blue op vrijdag 14 februari 2014 om 22:27:
Dat betekend niet dat het 'legaal' is, dat wil zeggen, het consumeren is (net als in Nederland) strafbaar.

Gebruik is niet strafbaar in Nederland toch? Het hebben, verhandelen en dergelijke is strafbaar maar gebruik niet.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van JSKI op vrijdag 14 februari 2014 om 22:38:
Gebruik is niet strafbaar in Nederland toch?

Nee klopt, alleen produceren, kopen, verkopen en bezitten. Volgens mij kan je een agent best in ze gezicht zeggen dat je net lekker een pilletje naar binnen hebt gegooid. Naast je fouilleren en daarbij verder niks gevonden te hebben mag ie dan weinig doen denk ik.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van DR.DA op vrijdag 14 februari 2014 om 22:57:
Nee klopt, alleen produceren, kopen, verkopen en bezitten. Volgens mij kan je een agent best in ze gezicht zeggen dat je net lekker een pilletje naar binnen hebt gegooid. Naast je fouilleren en daarbij verder niks gevonden te hebben mag ie dan weinig doen denk ik.

Tenzij je op welke manier dan ook aan het verkeer deelneemt natuurlijk. Onder invloed over straat lopen of fietsen telt daarin ook. Combinatie van alcohol en drugs wordt sinds kort zelfs extra zwaar bestraft geloof ik.
Wordt in de praktijk weinig mee gedaan (alleen als je in de auto zit of als je echt zo lazerus over straat kruipt dat je een gevaar voor jezelf en/of anderen bent) maar ik denk als je een agent echt uitdaagt en hij zich verveelt die avond, hij wel gronden kan vinden waarop ie je even mee kan nemen of beboeten als ie wil ;) Verklaren dat ie jou als bedreigend of als mogelijke verstoorder van de openbare orde zag is genoeg natuurlijk...
Misschien telt zeggen tegen een agent dat je zojuist geslikt hebt zelfs automatisch als een bekentenis van bezit van hard drugs, maar dat durf ik niet met zekerheid te zeggen. Officieel staat voor bezit voor persoonlijk gebruik max. een jaar gevangenis en 11.205 euro lees ik nu, hoewel dat zelden voorkomt.
laatste aanpassing