Partyflock

Forumonderwerp · 1003202
72 volgers · 706696x bekeken
Betreft: forumonderwerp: 4fmp Legaal ? en wat vinden julie ervan

Waarschuw beheerder
+33-3
Halloa,

Vroeg me af of mensen ervaringen hebben met dit goedje?

Brand los!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van jeroenisgek op dinsdag 18 juni 2013 om 10:18:
Deze oplichter

Hoe heeft hij je opgelicht dan? Lijkt me in ieder geval wel een echt profiel.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Digitalism op dinsdag 18 juni 2013 om 10:21:
Hoe heeft hij je opgelicht dan? Lijkt me in ieder geval wel een echt profiel.

Niet leveren maar wel cashen.. krijg ook geen antwoord meer ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van jeroenisgek op dinsdag 18 juni 2013 om 10:22:
Niet leveren maar wel cashen.. krijg ook geen antwoord meer ;)

Wat een klootzak. Erg jammer dat je er niet mee naar de politie kunt gaan.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van PeeJee45 op maandag 17 juni 2013 om 09:19:
heb het idee dat ondanks mijn MDMA gebruik de dip wel zal meevallen

Geen dinsdagdip... :-)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Digitalism op maandag 17 juni 2013 om 17:36:
Maar goed, het was onze eerste keer. Vooral m'n vriendin dacht wel verschil te merken. Ik ben nog niet helemaal overtuigd.

Ik neem dan altijd de 'dagdosering' 2x 375mg in 1x. Ik moet zeggen dat ik al helemaal geen kauwgum meer nodig heb en heb ook vooral na die tijd minder last van de spieren (kaak en rest van het lichaam, na al die intensieve dans inspanningen.)

Maar hoeveel last je hebt van je (kaak)spieren verschilt toch ook gewoon per persoon >?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van An-apple-a-day-keeps-the-docter-away op dinsdag 18 juni 2013 om 12:21:
Hoe krijg je dat voor elkaar dan? Lijkt me niet dat je het laat opsturen?

Waarom niet op laten sturen? Per post is stukken handiger dan elkaar ontmoeten. Al is de kans op oplichting wel groter, ja.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Pepsi. op dinsdag 18 juni 2013 om 12:44:
'dagdosering' 2x 375mg

Wij hebben ook twee tabletjes in één keer genomen. Maar ik dacht gelezen te hebben dat de inhoud van die twee tabletten bij elkaar 375 milligram bedraagt.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Digitalism op dinsdag 18 juni 2013 om 13:18:
Wij hebben ook twee tabletjes in één keer genomen. Maar ik dacht gelezen te hebben dat de inhoud van die twee tabletten bij elkaar 375 milligram bedraagt.

Oh oke , ik weet niet wat de 'standaard' is maar ik heb een potje bij de kruidvat gehaald waar in 1 375 zit.
Normaal neem ik er dagelijks 1 in de ochtend

Uitspraak van PeeJee45 op dinsdag 18 juni 2013 om 13:31:
ik neem aan dat 1 tablet 's morgens en 1 vlak voor gebruik voldoende is?

Maar bij een feest sla ik de ochtend over en gooi ik er 2 achterover 1a2u voor het feest.
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van AW__ op maandag 17 juni 2013 om 15:33:
Veroorzaakt Desloratadine ook zo'n grafdroge bek?

Een van de meestvoorkomende bijwerkingen van veel hooikoortsmedicatie is een droge mond. Dit geldt ook voor desloratadine. Met hierbij de kanttekening dat 4-FA op zichzelf ook al wel voor een droge mond kan zorgen. :)

Hoef je het alleen de dag dat je 4 wilt gebruiken het niet in te nemen of is het verstandig een aantal dagen ervoor het gebruik te stoppen?

Dit soort vragen kun je beter bij de apotheek stellen. Er zit hier vrijwel niemand die in staat is om fatsoenlijk antwoord te geven op deze vraag. Het is mijn inschatting dat alleen op de dag zelf overslaan genoeg is om een eventuele wisselwerking te voorkomen. Maar volgens mij kun je gewoon je apotheek opbellen en uitleggen dat je dit middel wilt gebruiken in combinatie met een amfetamine. Met daarbij de vraag of het kwaad kan om een dagje niet je hooikoortsmedicatie in te nemen.

Is er trouwens iemand bekend met het gebruik van Melatonine? Ik gebruik dit al heel lang op dokters recept, maar vroeg me af hoe deze combinatie is.

Dit is ook weer een vraag waarvan ik denk dat je die beter aan je apotheek kunt stellen. Met melatonine zou ik geen enkel probleem verwachten. De nacht die je doorhaalt heeft het weinig zin om het in te nemen, en als je het de nacht erna wel pakt dan zul je weer sneller in het ritme komen. :)

Uitspraak van Pepsi. op dinsdag 18 juni 2013 om 12:44:
Maar hoeveel last je hebt van je (kaak)spieren verschilt toch ook gewoon per persoon ?

Inderdaad. Maar magnesium helpt eigenlijk altijd, al is het voor sommige mensen weinig.

Uitspraak van PeeJee45 op dinsdag 18 juni 2013 om 13:31:
ik neem aan dat 1 tablet 's morgens en 1 vlak voor gebruik voldoende is?

In de ochtend nemen heeft volgens mij niet zoveel zin bij magnesium, want het grootste deel zul je gewoon uit plassen gedurende de dag. Wel jammer dat je niet eerst advies hebt gevraagd voor je iets besteld hebt. Dit supplement lijkt me niet echt geweldig, er zijn veel betere alternatieven op de markt. Je kunt trouwens de hele dagdosering innemen voor het feest. (Y)

Uitspraak van Pepsi. op dinsdag 18 juni 2013 om 14:51:
Oh oke , ik weet niet wat de 'standaard' is maar ik heb een potje bij de kruidvat gehaald waar in 1 375 zit.

Normale ADH is 300 mg, maar dan moet het wel een vorm zijn die fatsoenlijk wordt opgenomen. Die goedkope supplementen bevatten vaak een vorm van magnesium die slecht op wordt genomen. Daar heb je dus in veel gevallen niet zoveel aan, want het is volstrekt onduidelijk hoeveel je nou precies opneemt. Als er magnesium citraat in zit, dan is het goed. Zelf heb ik altijd een supplement met magnesium en taurine. Die stofjes beschermen beiden tegen spierkramp. :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
-1
donateur
Uitspraak van Kontra-indication op dinsdag 18 juni 2013 om 15:48:
. Dit supplement lijkt me niet echt geweldig, er zijn veel betere alternatieven op de markt.

Magnesium is magnesium toch?
Waarschuw beheerder
Als er magnesium citraat in zit, dan is het goed.

En hoe zit het met magnesium malaat? Na enig zoekwerk kwam ik daar op uit namelijk (betere opname).
Waarschuw beheerder
Uitspraak van PeeJee45 op dinsdag 18 juni 2013 om 18:19:
Magnesium is magnesium toch?

Nope, de uitleg staat onderaan in mijn vorige post. :)

Uitspraak van xJoëllex op dinsdag 18 juni 2013 om 19:09:
En hoe zit het met magnesium malaat?

Dat is ook een vorm die goed wordt opgenomen inderdaad. Volgens mij wordt het citraat iets beter opgenomen, maar zo lang je niet het oxide hebt zit je goed. :) Er zijn wel mensen die beweren dat magnesium malaat beter is voor zus en zo, en magnesium citraat voor iets anders. Heb geen tijd om dat helemaal uit te gaan zoeken; malaat en citraat worden allebei goed opgenomen. (Y)
Waarschuw beheerder
-1
donateur
Dit supplement lijkt me niet echt geweldig

400 mg silicate / aspartate ?? HUH??
Waarschuw beheerder
Heeft iemand trouwens al ervaring met 4fa in combinatie met middelen als lsd / paddo's?
lijkt me nice voor zolang het duurt maar de 4fa blijft nooit zo lang aan als dat psychedelische spul. Of is hier ook een oplossing voor?

Snuiven is inderdaad af te raden trouwens, hoewel je dan wel veeel minder nodig hebt. Haal nog steeds bloed uit me neus zo nu en dan... Dat spul verwoest je neus gewoon :')
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Wulf op woensdag 19 juni 2013 om 17:39:
Heeft iemand trouwens al ervaring met 4fa in combinatie met middelen als lsd / paddo's?
lijkt me nice voor zolang het duurt maar de 4fa blijft nooit zo lang aan als dat psychedelische spul. Of is hier ook een oplossing voor?

Snuiven is inderdaad af te raden trouwens, hoewel je dan wel veeel minder nodig hebt. Haal nog steeds bloed uit me neus zo nu en dan... Dat spul verwoest je neus gewoon :')

4-FA met 2C-I heb ik eens gedaan.

Eerst zo'n 25mg 2C-I, 4 uur later ong 100mg 4-FA gedropt.

Het ging heel geleidelijk in elkaar over, maar het 2C-I effect was dan ook toen de 4-FA piekte in een klap weg. Dus je kan het afwisselen, maar tegelijk gaat niet helemaal lukken vrees ik.
Waarschuw beheerder
As zaterdag voor de eerste keer 4-FA proberen op Defqon, ik ben zo benieuwd! :D
Waarschuw beheerder
Hier zijn nu gouden capsules in omloop waar wel 200mg 4-fmp inzit! Wat een bommen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van LPM. op woensdag 19 juni 2013 om 19:39:
Dus je kan het afwisselen, maar tegelijk gaat niet helemaal lukken vrees ik.

Tegelijk lukt prima hoor. Het scheelt al een heleboel als je het ook tegelijkertijd inneemt. Gewoon één capsule met daarin zowel de 4-FA en de 2C-I. Verder de dosis 4-FA laag houden, zodat het het effect van de 2C-X niet te veel wegdrukt. :)

Uitspraak van PeeJee45 op woensdag 19 juni 2013 om 15:51:
400 mg silicate / aspartate ??

Zo te horen ben je een beetje genept met dit supplement. Voor zover ik kan vinden wordt magnesium silicaat nauwelijks opgenomen. Magnesium aspartaat wordt vrij kritisch beoordeeld, omdat het aspartaat de werking van het magnesium teniet zou doen. Helaas pindakaas. :S
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Q-kele-Q op woensdag 19 juni 2013 om 20:10:
Hier zijn nu gouden capsules in omloop waar wel 200mg 4-fmp inzit! Wat een bommen.

:facepalm: Meteen max. 4-fa naar binnenwerken niet zo'n goed plan vind ik..... Weet niet hoe puur de 4-fa is?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Yoni! op woensdag 19 juni 2013 om 19:54:
eerste keer 4-FA

Have fun!

Uitspraak van Q-kele-Q op woensdag 19 juni 2013 om 20:10:
Wat een bommen.

Alleen totaal onpraktisch. Tenzij je standaard 200 milligram nuttigt. Wat ik overigens een erg hoge dosis vind.

Uitspraak van Kontra-indication op woensdag 19 juni 2013 om 20:28:
Tegelijk lukt prima hoor.

Inderdaad. Afgelopen zaterdag nog ervaren.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kontra-indication op woensdag 19 juni 2013 om 20:28:
Tegelijk lukt prima hoor. Het scheelt al een heleboel als je het ook tegelijkertijd inneemt. Gewoon één capsule met daarin zowel de 4-FA en de 2C-I. Verder de dosis 4-FA laag houden, zodat het het effect van de 2C-X niet te veel wegdrukt. :)

Is een geweldige combi alleen jammer dat je goed moet uitzoeken wat de juiste verhouding voor jou is.
Zoals al vermeld mag de dosis 4fa niet te hoog zijn omdat je anders de 2ci onderdrukt.
Ook heb ik best wel veel mensen misselijk zien worden op deze combi.
Mogelijk ook wel door te veel 4fa.
Maar als je het goed doseert is deze combi magisch
Waarschuw beheerder
+2
om even terug te komen op de magnesium, beste prijstechnisch gezien die ook goed worden opgenomen zijn de citraat en malaat complexen, of als je iets meer uit wil geven magnesium chelaat.

http://www.bodyenfitshop.nl/vitamines/calcium-magnesium/now-foods/magnesium-citraat/
http://www.bodyenfitshop.nl/vitamines/calcium-magnesium/now-foods/magnesium-malaat/
http://www.bodyenfitshop.nl/vitamines/calcium-magnesium/doctors-best/magnesium-chelaat/

neem op de dag dat je 4-fa op XTC (of andere amfetamine achtige stoffen die kaakschaatsen kunnen veroorzaken) zo'n 300-500 mg magnesium voor gebruik (of zo kort mogelijk op de gelegenheid als je het niet mee naar binnen kan/wil nemen.

eventueel kun je hetzelfde nog erna doen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Yoni! op woensdag 19 juni 2013 om 19:54:
As zaterdag voor de eerste keer 4-FA proberen op Defqon, ik ben zo benieuwd! :D

Knap ik ook!
Waarschuw beheerder
Er is hier veel te lezen over combi's als 4fa - 2cI of 4fa.
Maar hoe zit dit met 4mmc? is dat een leuke combi?
of anders M1 met 4mmc?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van *NG* op woensdag 19 juni 2013 om 22:14:
neem op de dag dat je 4-fa op XTC (of andere amfetamine achtige stoffen die kaakschaatsen kunnen veroorzaken) zo'n 300-500 mg magnesium voor gebruik (of zo kort mogelijk op de gelegenheid als je het niet mee naar binnen kan/wil nemen.

Heb jij ook nog een mening over de toevoeging van taurine? :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van PeeJee45 op woensdag 19 juni 2013 om 15:51:
400 mg silicate / aspartate ?? HUH??

ik was mis is oxide
[img width=350 height=271]http://www.twinlab.com/sites/default/files/imagecache/product_full/TWL%20Magnesium%20Caps.jpg[/img]
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik ben van plan aankomend weekend 110 mg combo capsule 6/5 apb, 80 80 mg 4fa en 1 paarse lambo te nemen op defqon, is deze combinatie en hoeveelheden aan te raden? Ik wil het verdelen over 15 uur. en heeft het de volgende dag (zondag) nog zin om 4 fa te nemen of zal dit weinig doen?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van LF op donderdag 20 juni 2013 om 07:43:
Maar hoe zit dit met 4mmc

Ben Ik ook benieuwd naar
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van Kontra-indication op donderdag 20 juni 2013 om 10:18:
Heb jij ook nog een mening over de toevoeging van taurine? :)

Ik heb hier geen ervaring mee, met welk doel zou je dit toevoegen? drink wel es een paar redbulletjes op een feest (daar zit het ook in toch?) maar dan houd het op haha

Uitspraak van PeeJee45 op donderdag 20 juni 2013 om 10:48:
ik was mis is oxide

http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/11794633
magnesium oxide heeft maar een biologische beschikbaarheid van 4%!! dit wil zeggen dat 96% ervan niet gebruikt kan worden door het lichaam. dit kan oa voor een laxerend effect zorgen. de 400mg magnesium die in de pil verwerkt zit krijg je dus bij lange na niet binnen, in werkelijkheid krijg je maar zo'n 16-20 mg magnesium die ook daadwerkelijk gebruikt word door je lichaam.

Daarom word het aangeraden om organische zouten zoals de citraat/malaat te nemen die hebben een veel betere biologische beschikbaarheid. :)
Waarschuw beheerder
Iemand nog betrouwbare vendors op slimme dokter na?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van *NG* op donderdag 20 juni 2013 om 14:38:
citraat/malaat

Hoeveel % wordt daarvaan opgenomen dan?
Waarschuw beheerder
citraat 65% http://www.jacn.org/content/9/1/48.abstract
malaat kan ik zo snel niet vinden maar lag redelijk dicht in de buurt van citraat :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van *NG* op donderdag 20 juni 2013 om 16:00:
malaat kan ik zo snel niet vinden maar lag redelijk dicht in de buurt van citraat :)

Top thanks... kat in de zak gekocht dan...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van *NG* op donderdag 20 juni 2013 om 14:38:
Ik heb hier geen ervaring mee, met welk doel zou je dit toevoegen?

Het zit standaard in mijn supplement. ;)

Uitspraak van PeeJee45 op donderdag 20 juni 2013 om 16:16:
Jou advies dan?

Eigenlijk een vrij simpel advies: Een fatsoenlijk magnesium supplement kopen. Wat je nu hebt kun je misschien in de tuin strooien om je plantjes een plezier mee te doen, haha. ;P
Waarschuw beheerder
-1
Ik heb zojuist 2 gram 4fa binnengekregen, en wil deze graag in capsules doen. Heeft iemand hier nog een handige methode voor?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
+2
nou.. de ene mg in de ene, en de ander mg ....
Waarschuw beheerder
Kan iemand mij zeggen hoe lang 4-fmp werkt en of slapen goed gaat, bv 6 uur s avonds nemen, kun je dan vanaf 3en s nachts weer een beetje pitten??
Waarschuw beheerder
Uitspraak van RanDyJ op donderdag 20 juni 2013 om 19:15:
Kan iemand mij zeggen hoe lang 4-fmp werkt en of slapen goed gaat, bv 6 uur s avonds nemen, kun je dan vanaf 3en s nachts weer een beetje pitten??

Verschilt per persoon;) Als je 1 capsule neemt met +1 120mg denk ik dat het opzich wel moet kunnen lukken;) Ik heb er in ieder geval de ene keer meer last van dan de andere keer.
Waarschuw beheerder
+2
Uitspraak van Knaak op donderdag 20 juni 2013 om 18:32:
2mg 4fa binnengekregen

In dat geval hoop ik dat je snel nog wat leveringen krijgt.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Knaak op donderdag 20 juni 2013 om 18:32:
Ik heb zojuist 2mg 4fa binnengekregen, en wil deze graag in capsules doen. Heeft iemand hier nog een handige methode voor?

In 20 gelijke porties verdelen en met een trechter in de capsules doen. Wel oppassen niet te morsen :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Digitalism op donderdag 20 juni 2013 om 22:08:
In dat geval hoop ik dat je snel nog wat leveringen krijgt.

Ow, dat moest natuurlijk 2 Gram zijn.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van The Experiment op donderdag 20 juni 2013 om 12:14:
Ik ben van plan aankomend weekend 110 mg combo capsule 6/5 apb, 80 80 mg 4fa en 1 paarse lambo te nemen op defqon, is deze combinatie en hoeveelheden aan te raden? Ik wil het verdelen over 15 uur. en heeft het de volgende dag (zondag) nog zin om 4 fa te nemen of zal dit weinig doen?

ik ga morgen zo'n 100-160 mg viva (bekt lekkerder dan 4fa hoorde het een maatje zeggen) en een rooie mortal kombat proberen. Jouw combi overtreft haha, laat weten hoe het ging!
Waarschuw beheerder
+6
donateur
Uitspraak van *NG* op woensdag 19 juni 2013 om 22:14:
http://www.bodyenfitshop.nl/vitamines/calcium-magnesium/now-foods/magnesium-citraat/

Zijn we masaal gaan bestellen ofzo? Aangezien het uitverkocht is. :')

Uitspraak van Wulf op vrijdag 21 juni 2013 om 01:49:
viva (bekt lekkerder dan 4fa hoorde het een maatje zeggen)

Viva is een wijven tijdschrift, klinkt als een natte kut op een slagroomtaart dus.
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van d a v i d o f f :[ op vrijdag 21 juni 2013 om 03:35:
Viva is een wijven tijdschrift, klinkt als een natte kut op een slagroomtaart dus.

^^

Bij ons wordt het vaak gewoon 'vier' genoemd.
Waarschuw beheerder
http://www.sportvoedingwebshop.com/dextro-energy-magnesium-tabletten-p-1006.html :)