Partyflock

Forumonderwerp · 1003202
72 volgers · 706702x bekeken
Betreft: forumonderwerp: 4fmp Legaal ? en wat vinden julie ervan

Waarschuw beheerder
+33-3
Halloa,

Vroeg me af of mensen ervaringen hebben met dit goedje?

Brand los!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van The Bishop op vrijdag 21 juni 2013 om 14:22:
http://www.sportvoedingwebshop.com/dextro-energy-magnesium-tabletten-p-1006.html :)

Bevat magnesiumcarbonaat, dit wordt volgens mij nog slechter opgenomen dan magnesiumoxide. Grote rommel dus, en het zal geen fuck doen.

Uitspraak van PeeJee45 op donderdag 20 juni 2013 om 19:33:
linkje? en je had het over taurine?

Hier heb je een linkje. :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Digitalism op vrijdag 21 juni 2013 om 15:33:
Neem je dat dagelijks?

Ja. Alleen ik pak meestal maar één capsule per dag. Kan wel duidelijk merken dat ik snel kramp in mijn kuiten krijg als ik die capsules een paar dagen niet neem. Ook op feesten merken de mensen uit onze groep vaak verschil. Met magnesium op veel minder last van rugpijn en malende kaken. :)

Ben jij zo'n sporter trouwens?

Een beetje wel ja.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van prince charles op dinsdag 11 juni 2013 om 21:10:
Kan je op 4fa de hele dag een beetje door knalle. Pakken jullie dan vaak bij?

Ik pak op festivals altijd in het begin (rond 14:00) uur 4-fa. Kan daar aardig lang op door knallen. Dan pak ik s'avonds een (halve) schijf.

Tijdens uitgaan hoef je uiteraard niet bij te pakken :P
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van Towel op zaterdag 22 juni 2013 om 12:44:

Bij ons noemen ze het altijd: Hé wat heb je nou dan weer?

Veel verder dan G, pillen, sos en pep komen de meeste niet haha
Waarschuw beheerder
Ben al een tijdje voor de festivals overgestapt naar de fluor, vroeger pakte ik altijd snoepjes..
Maar dit spul is gewoon weg voor mij een stuk beter, energie en niet meer zo koek..
Pakte altijd een cap van 150 mg... Nu had ik vorige week op pussy lounge nog eens bijgepakt van dit spul dus nog eens 150 mg erbij.. En ben wel tot de conclusie gekomen dat dat weinig zin heeft :)
Beetje plafon dienst toen ik thuis kwam, weer wat geleerd volgende x gewoon weer max 150 mg
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ? op zaterdag 22 juni 2013 om 23:18:
Bij ons noemen ze het altijd: Hé wat heb je nou dan weer?

hahaha idd dat krijg ik ook vaak te horen :P
Waarschuw beheerder
+1
donateur
Uitspraak van Koos-matroos op zondag 23 juni 2013 om 12:48:
weer wat geleerd

Koos more=less kunnen we wel aannemen.

Ik afgelopen zaterdag met mevr. Pol naar Bruce Springsteen.
Aangezien ik echt een EDM man ben even iets anders. Maar in mijn jonge jaren was in een echte hardrocker dus Bruce kan ik wel aan.

Vorige week nog een dancefeest en 140 4FA gedaan icm M1 en MDMA.
Vandaar mijn twijfels om iets te pakken.

Toch maar gedaan. Wel een wijs besluit om enkel 4FA te nemen. 140 Mgr.
mevr Pol houd niet van expirimenteren maar kreeg haar toch zover om 80 Mgr. te pakken.
Om 16:30 erin en tot het eind bijna 23:00 helemaal toppie!!
Ook onze vrienden die we per ongeluk tegen kwamen hadden niets door.

Kortom 4FA is here to stay (y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van PeeJee45 op maandag 24 juni 2013 om 12:59:
Kortom 4FA is here to stay (y)

FA zie je ook niet. Ik ga harder uit mn plaat als iedereen maar niets te zien aan mn koppie :D Super spul!

Dit weekend op defqon gedaan met 2 maatjes.
Begonnen met wat sos. Eenmaal door de controle op naar de bar voor een drankje. Ieder een mooi bommetje 140mg FA. Nog geen half uur later voelde wij hem al lekker opkomen. Op een of andere manier krijg ik kippenvel van FA (wat niet hindelijk is.) Na 2 uur nog een bommetje bijgenomen en wat sos + pep. maar merkte dat de piek snel daalde maar de energie bleef wel hangen. Toen een halve pil er in gedropt en kon ik er tot het einde tegen aan.

Defqon was een succes!!
Waarschuw beheerder
Op Defqon nieuwe stash van jwh getest. Wat een top spul, in de tent genomen en nog voor dat we op het terrein was het al aan. De combi met m1 was ook erg goed bevallen, in het begin was wel beetje lastig evenwicht houden door alle flesjes en troep op de grond, kwam heel erg dichtbij een xtc ervaring. Was zelfs aan het twijfelen of het niet gewoon m was.

Later op de dag was het onverwachts getest op het terrein door de beveiligers die zich blijkbaar verveelden en toen kwam er volgens hun uit dat het Oxazepam, medicijn tegen depressie, was. Deze m1 was een sample van jwh, kan het kloppen dat dit uit hun test kwam of verkopen ze gewoon een depressiemedicijn onder de naam van m1?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van NL Kaal NL op maandag 24 juni 2013 om 17:30:
kippenvel van FA

Dat hoort bij de werking van 4fa, heerlijk hoe t soms tot helemaal boven in je nek/achter op je hoofd kan door gaan haha.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 24 juni 2013 om 19:08:
heerlijk hoe t soms tot helemaal boven in je nek/achter op je hoofd kan door gaan haha.

Jesss jij begrijpt het :D krijg t gewoon weer als ik er aan denk :D
Waarschuw beheerder
Door al die verhalen te lezen zit er steeds meer aan te denken om het met decibel te proberen :). Heeft 4 eig een kater of soort iets?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van RanDyJ op maandag 24 juni 2013 om 21:38:
Door al die verhalen te lezen zit er steeds meer aan te denken om het met decibel te proberen :). Heeft 4 eig een kater of soort iets?

bijna niet, geen dinsdag dip in ieder geval, ik zelf had bij 200mg de dag erna een dipje, maar dit kwam omdat ik niet had kunnen slapen die nacht :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van [Sander] op maandag 24 juni 2013 om 18:01:
jwh getest. Wat een top spul

Amen to that!! Binnen 20 minuten voelde ik dat het goed werkzaam was.
Dit is de eerste keer dat ik met 4FA ook een praatkick kreeg, dit kan natuurlijk overal aan liggen maar voor mijn gevoel ligt het aan de kwaliteit.

Ik heb wel een vraag; waar kan het aan liggen dat als ik 4fa gebruik en buiten sta dat mijn pupillen extreem klein zijn en als ik binnen sta waar het donkerder is dat mijn pupillen extreem groot worden?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Contrapoll op maandag 24 juni 2013 om 22:37:
waar kan het aan liggen dat als ik 4fa gebruik en buiten sta dat mijn pupillen extreem klein zijn en als ik binnen sta waar het donkerder is dat mijn pupillen extreem groot worden?

Dat zal je ook hebben als je nuchter bent, je pupillen worden in het donker altijd groter om zoveel mogelijk licht op de te kunnen vangen. Hierdoor zie je nog iets in het donker. In het felle buitenlicht zullen ze kleiner worden om minder licht binnen te laten.
Waarschuw beheerder
Ik ga binnenkort dit uitproberen op een feestje. Wat is de beste manier om 4FA te gebruiken, snuiven of vermengen met water? En hoe werkt dat laatste precies? Wat is een goede dosis voor een beginner en kan ik eerst klein beginnen en daarna, als het bevalt, wat meer nemen?
Waarschuw beheerder
donateur

"Zo'n" sporter? Dat klinkt ook niet echt vriendelijk hè. ;)

Uitspraak van Kontra-indication op vrijdag 21 juni 2013 om 15:44:
Met magnesium op veel minder last van rugpijn en malende kaken. :)

Uit eigen ervaring was vooral de pijn in de kaakspieren aanzienlijk minder na magnesium suppletie. Morgen even vlug op zoek naar een potje voor Awakenings.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van d a v i d o f f :[ op dinsdag 25 juni 2013 om 02:09:
"Zo'n" sporter? Dat klinkt ook niet echt vriendelijk hè. ;)

Zo bedoelde ik het niet. Ik vroeg me af of hij een fanatiekeling was.

Uitspraak van JtheQueen op maandag 24 juni 2013 om 23:01:
snuiven of vermengen met water

Oraal in ieder geval. Het in een capsule stoppen is het makkelijkste. Snuiven is totaal niet nodig.

Uitspraak van JtheQueen op maandag 24 juni 2013 om 23:01:
Wat is een goede dosis voor een beginner en kan ik eerst klein beginnen en daarna, als het bevalt, wat meer nemen?

Als het je eerste keer is, dan zou ik starten met een 'veilige' dosis. Die dosis is subjectief, maar ik zou 100 milligram zeggen. Ik zou geen 4-FA bijnemen. Wat je wel kunt doen is een beetje X bijnemen. Wel oppassen met doseren, want het kan beter werken dan normaal. Het tegenovergestelde kan ook van toepassing zijn.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Digitalism op dinsdag 25 juni 2013 om 08:38:
Oraal in ieder geval. Het in een capsule stoppen is het makkelijkste. Snuiven is totaal niet nodig.

Kan dit dan ook vermengd worden met water of sap?

Als het je eerste keer is, dan zou ik starten met een 'veilige' dosis. Die dosis is subjectief, maar ik zou 100 milligram zeggen. Ik zou geen 4-FA bijnemen. Wat je wel kunt doen is een beetje X bijnemen. Wel oppassen met doseren, want het kan beter werken dan normaal. Het tegenovergestelde kan ook van toepassing zijn.

Ja ik heb een beetje een nare ervaring gehad op X, dus niet echt mijn ding.
Kan ik niet eerst kijken of ik er lekker op reageer en na een paar uur meer erbij nemen?
Of is het handiger om gelijk 100 mg te nemen en later, als ik ga bijnemen, iets van 60 mg?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van JtheQueen op dinsdag 25 juni 2013 om 09:47:

Ja, dat kan prima.

Ja ik heb een beetje een nare ervaring gehad op X, dus niet echt mijn ding.

Het was maar een idee, ik verplicht je niets. Wellicht is het de eerste keer sowieso verstandiger om niets bij te nemen.

Kan ik niet eerst kijken of ik er lekker op reageer en na een paar uur meer erbij nemen?
Of is het handiger om gelijk 100 mg te nemen en later, als ik ga bijnemen, iets van 60 mg?

100 milligram is voor veel mensen een vrij lichte dosis en naar mijn mening erg safe. Je zult niet snel 'bad' gaan op 4-FA en al helemaal niet op die dosis. Natuurlijk kun je als je het niet vertrouwt ook met minder beginnen. Je zou er voor kunnen kiezen om bijvoorbeeld 80 milligram te nemen. Als dat goed voelt kun je bijnemen, enige nadeel is wel dat je waarschijnlijk alleen energie zult krijgen van de redose. Het blije gevoel krijgen de meeste mensen niet meer terug.
Waarschuw beheerder
donateur
Zo bedoelde ik het niet. Ik vroeg me af of hij een fanatiekeling was.

;)

Snuiven is totaal niet nodig.

En nogal onprettig. De hele week erna heb je last van bloederig slijm in je neus. (Y)

Kan prima, maar zou dan wel voor sap gaan. Gewoon een glas vol, zeg 200ml, dan proef je er niks van in principe.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van d a v i d o f f :[ op dinsdag 25 juni 2013 om 11:35:
Gewoon een glas vol, zeg 200ml, dan proef je er niks van in principe.

Ik zou het juist in het laatste bodempje gooien en dat in één keer achterover gooien.

Waarschuw beheerder
Gewoon een glas vol, zeg 200ml, dan proef je er niks van in principe.

Een heel glas zou ik niet aan beginnen, sowieso is je hele drankje in een keer weg, het makkelijkst is om een shotglaasje te gebruiken en daar je 4fa met wat water in mengen, in een keer weg, want de 2e slok is nog goorder dan de eerste.

gewoon met een beetje water doen, probeer te zorgen dat je het in een slok weg hebt.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Digitalism op dinsdag 25 juni 2013 om 10:00:
100 milligram is voor veel mensen een vrij lichte dosis en naar mijn mening erg safe. Je zult niet snel 'bad' gaan op 4-FA en al helemaal niet op die dosis. Natuurlijk kun je als je het niet vertrouwt ook met minder beginnen. Je zou er voor kunnen kiezen om bijvoorbeeld 80 milligram te nemen. Als dat goed voelt kun je bijnemen, enige nadeel is wel dat je waarschijnlijk alleen energie zult krijgen van de redose. Het blije gevoel krijgen de meeste mensen niet meer terug

Ok, en als ik gelijk begin met 110/120mg, hoeveel mag ik dan bijnemen en na hoeveel uur?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van JtheQueen op dinsdag 25 juni 2013 om 12:51:
na hoeveel uur?

Dat is met alle middelen verschillend per persoon. Ik neem meestal bij na 2uur als je de piek voelt dalen. Maar ik heb vernomen dat FA niet echt een bijneem drug is voor meer dan 2x. Ik zou zeggen met 110/120 mg na 2-2,5 uur. Maar dat is wat ik doe.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van JtheQueen op dinsdag 25 juni 2013 om 12:51:
Ok, en als ik gelijk begin met 110/120mg, hoeveel mag ik dan bijnemen en na hoeveel uur?

Bijnemen is niet nodig, bijnemen zou ik alleen doen als ik naar eigen zeggen nog niet lekker genoeg ga.

Als je wilt bijnemen om langer door te gaan, zou ik een uur of 3 wachten, 4fa kan tot 5 á 6 uur door werken.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Digitalism op dinsdag 25 juni 2013 om 12:01:
Ik zou het juist in het laatste bodempje gooien en dat in één keer achterover gooien.

Dan proef je het eerder.

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 25 juni 2013 om 12:31:
Een heel glas zou ik niet aan beginnen, sowieso is je hele drankje in een keer weg, het makkelijkst is om een shotglaasje te gebruiken en daar je 4fa met wat water in mengen, in een keer weg, want de 2e slok is nog goorder dan de eerste.

Water zorgt ervoor dat de smaak duidelijker door komt omdat water neutraal van smaak is. Vruchtensappen echter compenseren het chemische bittere. Hoe meer je pakt, hoe minder geconcentreerd de smaak van de stof is die je er in wil oplossen. En je kunt het wat geleidelijker tot je nemen.

Dit is gebaseerd op mijn ervaring van een aantal jaar met het innemen van sportsupplementen (ja, ik ben ook zo'n sporter Digitalism ;) ). Je maag neemt het wat prettiger op als de stof in ruime hoeveelheid vloeistof is opgenomen. Je zult ook sneller de effecten voelen overigens.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van d a v i d o f f :[ op dinsdag 25 juni 2013 om 13:25:
Vruchtensappen echter compenseren het chemische bittere.

Dit de volgende keer dan maar eens proberen, thanks.
Waarschuw beheerder
Dan proef je het eerder.

Ik kan iets op zo'n manier atten dat ik het niet of nauwelijks proef. Plus dat ik het fijn vind om het in één keer naar binnen te werken. Maar goed, ieder z'n ding. (y)

ja, ik ben ook zo'n sporter Digitalism ;)

^^
Waarschuw beheerder
Uitspraak van d a v i d o f f :[ op dinsdag 25 juni 2013 om 02:09:

Fitniss 3 x per week en doe ook nog aan kickbox , aan sport doen vermindert de kater sws.
en zorgt dat je weer 'normaal' voelt.
Waarschuw beheerder
WIl dit op TML gaan proberen waarschijnlijk. Nu zag ik op Gecko capsules van 160 mg.

2 vragen:

- Is deze site betrouwbaar?
- Is 160 mg een aanrader voor eerste keer. Zie verschillende reacties van mensen die zeggen beginne met 100 mg. Maar aangezien ik zelf geen capsules kan maken is dit nogal moeilijk voor me. Kan ook gewoon capsule pakken openen en in glas kappen en beetje weggooien toch?

Ben zelf 77 kilo en redelijk wat ervaring met mdma. daarvan neem ik max zo'n 350 mg op een lange nacht. Minimaal 110 mg voor een goede avond.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van N-DJ op dinsdag 25 juni 2013 om 15:20:
- Is deze site betrouwbaar?

Volgens mij zijn ze wel betrouwbaar, maar over hun kwaliteit is wel wat ophef ontstaan.

- Is 160 mg een aanrader voor eerste keer.

Die dosis is zeker voor een eerste keer veel te hoog.

Kan ook gewoon capsule pakken openen en in glas kappen en beetje weggooien toch?

Ja en nee. Natuurlijk kan dat wel, maar je weet niet hoeveel je dan daadwerkelijk neemt. Op die manier weet je ook niet goed hoeveel je een volgende keer eventueel moet pakken.
Waarschuw beheerder
Nu zag ik op Gecko capsules van 160 mg.

Zou ze wel nawegen, degene die ik heb gewogen bevatte 300mg! Heb daar twee capsules van 150 van gemaakt en werkte als de tierelier, 300 mg is echt teveel van het goede.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Pieter.. op dinsdag 25 juni 2013 om 16:47:
300mg

300mg in totaal waarvan 160 mg 4-fa en wat cafeïne of andere troep wat ze erbij doen om de capsule op te vullen waarschijnlijk.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van [Sander] op dinsdag 25 juni 2013 om 16:51:
300mg in totaal waarvan 160 mg 4-fa en wat cafeïne of andere troep wat ze erbij doen om de capsule op te vullen waarschijnlijk.

Heb er twee capsules van 150 van gemaakt en ging super voor uurtje of 10 en men maatje ook. Dus gok dat er voldoende werkzame stof inzat. Bewijzen kan ik het niet natuurlijk.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van Pieter.. op dinsdag 25 juni 2013 om 16:47:
Zou ze wel nawegen, degene die ik heb gewogen bevatte 300mg! Heb daar twee capsules van 150 van gemaakt en werkte als de tierelier, 300 mg is echt teveel van het goede.

Dat is wel vrij vervelend aangezien we geen weegschaal hebben. Eens bedenken hoe ik dit op ga lossen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van N-DJ op dinsdag 25 juni 2013 om 18:56:
Dat is wel vrij vervelend aangezien we geen weegschaal hebben. Eens bedenken hoe ik dit op ga lossen.

Weegschaal kopen bij de blokker! Volgens mij 0.01 nauwkeurig. Misschien minder relaxed dan 0.001 maar alsnog beter dan niets!
Waarschuw beheerder
Hey guys, ik had een allergische reactie op een XTC pil, beetje uitslag, niet tijdens her gebruik zelf.
Nu wil ik wel 4FA uitproberen. Toch ben ik nog bang dat ik allergisch ben. Is het handig om dan eerst een hele kleine dosis te nemen (40mg), en kijken hoe dat valt?
Ik wil eigenlijk pas 4FA doen over 2 weken maar ik wil wel eerst het proberen thuis, over 2 dagen. Is m'n serotine dan al 'op' na 40mg? Of voel ik nog een chill effect dan over 2 weken?

Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van JtheQueen op dinsdag 25 juni 2013 om 19:45:
Is m'n serotine dan al 'op' na 40mg?

Ik denk dat je 40mg niet echt zult voelen, bij mij voelde 100mg als te weinig. (70kilo)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 25 juni 2013 om 19:50:
Ik denk dat je 40mg niet echt zult voelen, bij mij voelde 100mg als te weinig. (70kilo)

Ok beter, wil ik ook niet. Ga het thuis nemen, beetje zonde anders :) Alleen even kijken hoe mijn lichaam erop reageert, en dan over 2 weken even naar festival. Beginnen met 110mg, na 3 uur nog 80mg bijnemen.
Waarschuw beheerder
Is het handig om dan eerst een hele kleine dosis te nemen (40mg), en kijken hoe dat valt?

Ik denk dat zo'n dosis wel geschikt is om te kijken of je er eventueel allergisch voor bent.

Is m'n serotine dan al 'op' na 40mg? Of voel ik nog een chill effect dan over 2 weken?

Nee, maak je maar geen zorgen. Je kunt dan alsnog volgas knallen. (:
Waarschuw beheerder
Hey guys, ik had een allergische reactie op een XTC pil, beetje uitslag, niet tijdens her gebruik zelf.
Nu wil ik wel 4FA uitproberen. Toch ben ik nog bang dat ik allergisch ben. Is het handig om dan eerst een hele kleine dosis te nemen (40mg), en kijken hoe dat valt?
Ik wil eigenlijk pas 4FA doen over 2 weken maar ik wil wel eerst het proberen thuis, over 2 dagen. Is m'n serotine dan al 'op' na 40mg? Of voel ik nog een chill effect dan over 2 weken?

Lijkt me eerder dat je dan een allergische reactie hebt gehad op het bindmiddel oid, dus lijkt me stug dat je dan op 4FA net zo reageert :p

Maar goed, ik ben natuurlijk geen dokter enzo :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ? op dinsdag 25 juni 2013 om 21:27:
Lijkt me eerder dat je dan een allergische reactie hebt gehad op het bindmiddel oid, dus lijkt me stug dat je dan op 4FA net zo reageert :p

Maar goed, ik ben natuurlijk geen dokter enzo :)

Haha ja echt kut is het, ben naar de dokter geweest en hij wist het ook niet. Ik hoop dat het idd het bindmiddel is :o Misschien is het MDMA maar dan zou ik dit opzich wel kunnen nemen toch?
Waarschuw beheerder
Is het hier verboden om naar winkels te vragen waar je 4wil halen, aangezien het nog legaal is. Ik heb er hier wel eentje voorbij zien komen, maar weet niet of die goed/betrouwbaar is...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
+1
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 25 juni 2013 om 13:26:
Dit de volgende keer dan maar eens proberen, thanks.

Zo is GHB in bijvoorbeeld tropisch vruchtensap (met ananas) vaak (nagenoeg) niet te proeven.

Uitspraak van Digitalism op dinsdag 25 juni 2013 om 13:28:
Ik kan iets op zo'n manier atten dat ik het niet of nauwelijks proef. Plus dat ik het fijn vind om het in één keer naar binnen te werken. Maar goed, ieder z'n ding. (y)

Is ook goed mogelijk. Heb geleerd dat het goed werkt om van tevoren diep adem halen, het shotje nemen maar nog niet uitademen, vervolgens een slok van iets normaals drinken en dan uitademen. Op die manier proef/ruik je doorgaans de substantie die je hebt weggewerkt niet zo heel erg. Ook een goede voor GHB vind ik. ;P

Uitspraak van [Sander] op dinsdag 25 juni 2013 om 16:51:

Zou zomaar kunnen idd.

Uitspraak van Pieter.. op dinsdag 25 juni 2013 om 16:54:
Dus gok dat er voldoende werkzame stof inzat. Bewijzen kan ik het niet natuurlijk.

Combinatie amfetamine en cafeïne werkt ook hard hoor. ;) Onderschat cafeïne niet, zeker niet in combinatie met andere stoffen.

Uitspraak van JtheQueen op dinsdag 25 juni 2013 om 21:55:
Misschien is het MDMA maar dan zou ik dit opzich wel kunnen nemen toch?

Ik zou zeggen, het is een andere stof. Maar goed, dat is geen veilige garantie natuurlijk.

Uitspraak van RanDyJ op dinsdag 25 juni 2013 om 22:41:
Is het hier verboden om naar winkels te vragen waar je 4wil halen, aangezien het nog legaal is. Ik heb er hier wel eentje voorbij zien komen, maar weet niet of die goed/betrouwbaar is...

Volledige naam is niet handig voor de winkel zelf en mag niet volgens het beleid van PF. Een cryptische omschrijving kan echter wel.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van d a v i d o f f :[ op dinsdag 25 juni 2013 om 23:15:
Combinatie amfetamine en cafeïne werkt ook hard hoor. ;) Onderschat cafeïne niet, zeker niet in combinatie met andere stoffen.

Zow..

probeer maar s een redbull op n feest na n paar x'jes
kan je flink fout van gaan ineens :rot: