| Betreft: | forumonderwerp: 4fmp Legaal ? en wat vinden julie ervan |
http://www.sportvoedingwebshop.com/dextro-energy-magnesium-tabletten-p-1006.html
linkje? en je had het over taurine?
linkje
Neem je dat dagelijks?
Ben jij zo'n sporter trouwens?
Kan je op 4fa de hele dag een beetje door knalle. Pakken jullie dan vaak bij?
Bij ons wordt het vaak gewoon 'vier' genoemd.
weer wat geleerd
Kortom 4FA is here to stay
kippenvel van FA
Door al die verhalen te lezen zit er steeds meer aan te denken om het met decibel te proberen. Heeft 4 eig een kater of soort iets?
jwh getest. Wat een top spul
waar kan het aan liggen dat als ik 4fa gebruik en buiten sta dat mijn pupillen extreem klein zijn en als ik binnen sta waar het donkerder is dat mijn pupillen extreem groot worden?
Met magnesium op veel minder last van rugpijn en malende kaken.
"Zo'n" sporter? Dat klinkt ook niet echt vriendelijk hè.
snuiven of vermengen met water
Wat is een goede dosis voor een beginner en kan ik eerst klein beginnen en daarna, als het bevalt, wat meer nemen?
Oraal in ieder geval. Het in een capsule stoppen is het makkelijkste. Snuiven is totaal niet nodig.
Als het je eerste keer is, dan zou ik starten met een 'veilige' dosis. Die dosis is subjectief, maar ik zou 100 milligram zeggen. Ik zou geen 4-FA bijnemen. Wat je wel kunt doen is een beetje X bijnemen. Wel oppassen met doseren, want het kan beter werken dan normaal. Het tegenovergestelde kan ook van toepassing zijn.
Kan dit dan ook vermengd worden met water of sap?
Ja ik heb een beetje een nare ervaring gehad op X, dus niet echt mijn ding.
Kan ik niet eerst kijken of ik er lekker op reageer en na een paar uur meer erbij nemen?
Of is het handiger om gelijk 100 mg te nemen en later, als ik ga bijnemen, iets van 60 mg?
Zo bedoelde ik het niet. Ik vroeg me af of hij een fanatiekeling was.
Snuiven is totaal niet nodig.
Gewoon een glas vol, zeg 200ml, dan proef je er niks van in principe.
Gewoon een glas vol, zeg 200ml, dan proef je er niks van in principe.
100 milligram is voor veel mensen een vrij lichte dosis en naar mijn mening erg safe. Je zult niet snel 'bad' gaan op 4-FA en al helemaal niet op die dosis. Natuurlijk kun je als je het niet vertrouwt ook met minder beginnen. Je zou er voor kunnen kiezen om bijvoorbeeld 80 milligram te nemen. Als dat goed voelt kun je bijnemen, enige nadeel is wel dat je waarschijnlijk alleen energie zult krijgen van de redose. Het blije gevoel krijgen de meeste mensen niet meer terug
na hoeveel uur?
Ok, en als ik gelijk begin met 110/120mg, hoeveel mag ik dan bijnemen en na hoeveel uur?
Ik zou het juist in het laatste bodempje gooien en dat in één keer achterover gooien.
Een heel glas zou ik niet aan beginnen, sowieso is je hele drankje in een keer weg, het makkelijkst is om een shotglaasje te gebruiken en daar je 4fa met wat water in mengen, in een keer weg, want de 2e slok is nog goorder dan de eerste.
Vruchtensappen echter compenseren het chemische bittere.
Dan proef je het eerder.
ja, ik ben ook zo'n sporter Digitalism
- Is deze site betrouwbaar?
- Is 160 mg een aanrader voor eerste keer.
Kan ook gewoon capsule pakken openen en in glas kappen en beetje weggooien toch?
300mg in totaal waarvan 160 mg 4-fa en wat cafeïne of andere troep wat ze erbij doen om de capsule op te vullen waarschijnlijk.
Zou ze wel nawegen, degene die ik heb gewogen bevatte 300mg! Heb daar twee capsules van 150 van gemaakt en werkte als de tierelier, 300 mg is echt teveel van het goede.
Ik denk dat je 40mg niet echt zult voelen, bij mij voelde 100mg als te weinig. (70kilo)
Is het handig om dan eerst een hele kleine dosis te nemen (40mg), en kijken hoe dat valt?
Is m'n serotine dan al 'op' na 40mg? Of voel ik nog een chill effect dan over 2 weken?
Hey guys, ik had een allergische reactie op een XTC pil, beetje uitslag, niet tijdens her gebruik zelf.
Nu wil ik wel 4FA uitproberen. Toch ben ik nog bang dat ik allergisch ben. Is het handig om dan eerst een hele kleine dosis te nemen (40mg), en kijken hoe dat valt?
Ik wil eigenlijk pas 4FA doen over 2 weken maar ik wil wel eerst het proberen thuis, over 2 dagen. Is m'n serotine dan al 'op' na 40mg? Of voel ik nog een chill effect dan over 2 weken?
Lijkt me eerder dat je dan een allergische reactie hebt gehad op het bindmiddel oid, dus lijkt me stug dat je dan op 4FA net zo reageert
Maar goed, ik ben natuurlijk geen dokter enzo
Dit de volgende keer dan maar eens proberen, thanks.
Ik kan iets op zo'n manier atten dat ik het niet of nauwelijks proef. Plus dat ik het fijn vind om het in één keer naar binnen te werken. Maar goed, ieder z'n ding.
300mg in totaal waarvan 160 mg 4-fa en wat cafeïne of andere troep wat ze erbij doen om de capsule op te vullen waarschijnlijk.
Dus gok dat er voldoende werkzame stof inzat. Bewijzen kan ik het niet natuurlijk.
Misschien is het MDMA maar dan zou ik dit opzich wel kunnen nemen toch?
Is het hier verboden om naar winkels te vragen waar je 4wil halen, aangezien het nog legaal is. Ik heb er hier wel eentje voorbij zien komen, maar weet niet of die goed/betrouwbaar is...
Combinatie amfetamine en cafeïne werkt ook hard hoor.Onderschat cafeïne niet, zeker niet in combinatie met andere stoffen.