Partyflock

Forumonderwerp · 1003202
72 volgers · 706591x bekeken
Betreft: forumonderwerp: 4fmp Legaal ? en wat vinden julie ervan

Waarschuw beheerder
+33-3
Halloa,

Vroeg me af of mensen ervaringen hebben met dit goedje?

Brand los!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van prince charles op donderdag 13 juni 2013 om 19:51:
Nog 1 vraagje dan. Met pep word ik soms wat paranoïde( denken dat er mensen aan het vechten zijn ) is dat met 4fa minder...?

Heb dat idee wel ja. 4-FA is eigenlijk redelijk mild en stabiel, ten opzichte van coke en pep. Maar als je iets teveel 4-FA blijft bijnemen kun je aan het einde van de nacht wel (relatief onschuldige) hallucinaties of gedachtenkronkels/lichte tijdelijke wanen krijgen. Maar dan nog wel dat je het zelf (snel) doorhebt en het wel humor vind :P

Van methylone kreeg ik overigens wel soms dergelijke paranoïde gedachten en hallucinaties zoals jij noemt. Niet dat ik compleet gek werd, maar wel dat je jezelf even echt moet overtuigen dat iets niet echt was.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
+1
donateur
Uitspraak van Digitalism op dinsdag 11 juni 2013 om 10:14:
Je zegt zelf al dat mensen er een bloedneus van kregen, lijkt me niet helemaal de bedoeling.

Ik blijf me erover verbazen dat mensen dit blijven doen met dit soort middelen, sowieso omdat je slijmvliezen er niet op gemaakt zijn om dit soort flauwekul op te nemen.

Waarschuw beheerder
Nog 1 vraagje dan. Met pep word ik soms wat paranoïde( denken dat er mensen aan het vechten zijn ) is dat met 4fa minder...?

Heb zelf ook wel is gehad dat ik dacht dat mensen aan het vechten waren onder invloed van pep. Na 3-4 gevechten "gezien te hebben" werd het wel grappig. Maar met 4fa met normale dosis nog niet mee gemaakt. Als je hoge doseringen gaat pakken dan komt dat angstige wel uit ervaringen van een vriend van me. Hij had zon 300-400 mg op en zat hele tijd angstig rond te kijken met doppe zo groot als een golfbal en werd echt een soort van paranoïde. Geen aanrader
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 14 juni 2013 om 13:04:
300-400 mg

Klein beetje veel misschien? Beetje heel veel?
Waarschuw beheerder

Caffeine*
Waarschuw beheerder
Typisch verschijnsel bij veel caffeine, waarschijnlijk flink versneden pep of heb je het laten testen/met aceton gewassen?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op donderdag 13 juni 2013 om 22:41:
Heb dat idee wel ja. 4-FA is eigenlijk redelijk mild en stabiel, ten opzichte van coke en pep. Maar als je iets teveel 4-FA blijft bijnemen kun je aan het einde van de nacht wel (relatief onschuldige) hallucinaties of gedachtenkronkels/lichte tijdelijke wanen krijgen. Maar dan nog wel dat je het zelf (snel) doorhebt en het wel humor vind :P

Mee eens. Heb dat ook. Op lakedance dacht ik op het laatst dat iedereen naar mij aan het kijken was. Ach, zag er de humor ook wel van in. Zonnebril op, voor 100 man energie. Niemand doet me wat.
Waarschuw beheerder
gatver wat een KUT klusje is dat toch, capsules vullen, ben halverwege gewoon gestopt, :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van LPM. op vrijdag 14 juni 2013 om 23:17:
Typisch verschijnsel bij veel caffeine, waarschijnlijk flink versneden pep of heb je het laten testen/met aceton gewassen?

Beetje onzin dit. Het is inderdaad mogelijk om paranoïde te worden van een hoge dosis cafeïne. Maar bij amfetamine wordt misschien wel de helft van de gebruikers in enige mate paranoïde. Dus het slaat nergens op om paranoïde klachten na gebruik van amfetamine te wijten aan 'versneden met cafeïne'. Daarnaast is het zien van een gevecht dat er niet is geen paranoia, maar gaat het meer richting een psychose.
Waarschuw beheerder
Met pep word ik soms wat paranoïde( denken dat er mensen aan het vechten zijn ) is dat met 4fa minder...?

gewoon es een tijdje je rust pakken, :)

Uitspraak van Kontra-indication op zaterdag 15 juni 2013 om 00:31:
Dus het slaat nergens op om paranoïde klachten na gebruik van amfetamine te wijten aan 'versneden met cafeïne'.

Ben ik compleet met je eens.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van TimmY-NL op vrijdag 14 juni 2013 om 14:30:
Klein beetje veel misschien? Beetje heel veel?

Zeg ook dat het door de hoge dosis komt.
Waarschuw beheerder
Beetje onzin dit. Het is inderdaad mogelijk om paranoïde te worden van een hoge dosis cafeïne. Maar bij amfetamine wordt misschien wel de helft van de gebruikers in enige mate paranoïde. Dus het slaat nergens op om paranoïde klachten na gebruik van amfetamine te wijten aan 'versneden met cafeïne'. Daarnaast is het zien van een gevecht dat er niet is geen paranoia, maar gaat het meer richting een psychose.

Hoezo onzin? Het is gewoon juist vrij logisch dat je eerder paranodie wordt van veel caffeine dan doordat je dezelfde hoeveelheid gewoon 'schone' amfetamine neemt, ik merk zelf altijd wel een verschil hoor. En aangezien de pepmarkt al een tijdje boordevol vocht en caffeine zit is het niet heel gek toch?
Waarschuw beheerder
Gisteren capsules gemaakt. 100 milligram 4FA en 12 milligram 2C-I. Als redose 50 milligram 4-FA en 5 milligram 2C-I. Na het lezen van een report op het drugsforum de 2C-I maar wat extra voorzichtig gedoseerd. Ben heel erg benieuwd. (:
Waarschuw beheerder
+1
donateur
Uitspraak van itsmagic' op zaterdag 15 juni 2013 om 00:18:
gatver wat een KUT klusje is dat toch, capsules vullen

rietje gebruiken, rietje in de cap steken, rotzooi in t rietje "gieten" en aan t eind met iets aanduwen , dekseltje er op en klaar B)
beste zijn die slushpuppy rietjes, die hebben zo'n schepje :P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uit t weegbakje op een bankbiljet, met een goede vouw, en schuif je t zo erin. Beetje met scherp zakmes de restjes loshalen. Hoe gebruik je t rietje dan? Half open snijden ofzo ander blijft t gat toch even klein.
Beetje laat maar weet iemand toevallig of 4fmp icm medicijnen tegen hooikoorts (extra) gevaarlijk kan zijn?
Het betreft zowel cetirizine en desloratadine
Waarschuw beheerder
Daarnaast is het zien van een gevecht dat er niet is geen paranoia, maar gaat het meer richting een psychose.

Daarbij kan je mij niet wijsmaken dat het puur iets van de pep is, ik heb dat ook wel eens gehad terwijl ik alleen op de pillen ging.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Digitalism op zaterdag 15 juni 2013 om 04:45:
een report op het drugsforum de 2C-I

Hmm, dat zou ik weleens geweest kunnen zijn.
Krijg het na een paar uur altijd lastig met 4-FA en 2C-I, maar ben geloof ik een uitzondering daarin.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
+3
Uitspraak van LPM. op zaterdag 15 juni 2013 om 03:29:
Het is gewoon juist vrij logisch dat je eerder paranodie wordt van veel caffeine dan doordat je dezelfde hoeveelheid gewoon 'schone' amfetamine neemt

Vertel ons eens waarom dat 'logisch' is dan? Heb je mijn uitleg überhaupt wel gelezen? Een van de meestvoorkomende bijwerkingen van amfetamine-gebruik is paranoia en psychose, terwijl dit bij cafeïne alleen in extreme gevallen voorkomt. Je hoort ook weinig verhalen van mensen die in de Starbucks gevechten zien die er niet zijn. Bij de koffie-automaat op mijn werk zie ik ook weinig mensen met elkaar op de vuist gaan.

Uitspraak van ? op zaterdag 15 juni 2013 om 10:23:
Daarbij kan je mij niet wijsmaken dat het puur iets van de pep is, ik heb dat ook wel eens gehad terwijl ik alleen op de pillen ging.

MDMA is ook een amfetamine. Maar het is inderdaad niet iets dat je alleen met amfetamine kunt hebben. Het zou ook wel apart zijn als je een bijwerking hebt die je echt alleen met één stofje kunt krijgen. :)

Uitspraak van BeterGoedGespacedDanSlechtGefeest op zaterdag 15 juni 2013 om 09:46:
Beetje laat maar weet iemand toevallig of 4fmp icm medicijnen tegen hooikoorts (extra) gevaarlijk kan zijn?
Het betreft zowel cetirizine en desloratadine

Je zult sowieso een grafdroge bek krijgen van deze combinatie, ik ben blij dat ik niet in jouw schoenen sta. :P De cetirizine kan in combinatie met 4-FA zorgen voor misselijkheid en overgeven, en je kunt er ook extra angstig/paranoïde van worden. Zorg dat je daar dus een beetje op voorbereid bent, dat je misschien wat minder stevig in je schoenen staat met deze combi. Desloratadine lijkt mij een groter risico, ik zou je afraden om dat erbij te pakken. Zorg in ieder geval dat je een briefje bij je hebt waarop staat dat je ook die hooikoortsmedicatie hebt gebruikt, zodat je dat niet hoeft uit te leggen mocht je je niet zo goed voelen. En dan dus alleen de medicatie die je ook daadwerkelijk geslikt hebt erop zetten. ;)
Waarschuw beheerder
donateur
klaar voor vanavond:
120 4fa.
110 M1
90 M1.
eerste keer deze combi. ben benieuwd. :party:
Uitspraak van Kontra-indication op zaterdag 15 juni 2013 om 11:32:
Je zult sowieso een grafdroge bek krijgen van deze combinatie, ik ben blij dat ik niet in jouw schoenen sta. :P De cetirizine kan in combinatie met 4-FA zorgen voor misselijkheid en overgeven, en je kunt er ook extra angstig/paranoïde van worden. Zorg dat je daar dus een beetje op voorbereid bent, dat je misschien wat minder stevig in je schoenen staat met deze combi. Desloratadine lijkt mij een groter risico, ik zou je afraden om dat erbij te pakken. Zorg in ieder geval dat je een briefje bij je hebt waarop staat dat je ook die hooikoortsmedicatie hebt gebruikt, zodat je dat niet hoeft uit te leggen mocht je je niet zo goed voelen. En dan dus alleen de medicatie die je ook daadwerkelijk geslikt hebt erop zetten. ;)

okee bedankt voor de info! heb ze helaas al allebei genomen vanochtend omdat me ogen alweer aan het uitpuilen waren en k zo weinig zin heb om te feesten...
maar ik zal extra voorzichtig zijn en mn vrienden informeren voor het geval dat! Ben sowieso van plan de fmp pas rond 6/7uur te nemen en het daarbij ook te laten;p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van FreakOpMuziek op zaterdag 15 juni 2013 om 13:30:
Maak het boost dus wel het serotonineverbruik van 4-fa?

Nope. Een psychedelicum versterkt je emoties. Dus als je je verdrietig voelt, voel je je nog verdrietiger. Als je boos bent, wordt je nog bozer. Als je je superchill voelt, voel je je nog chiller. Het mooie van de combinatie met 4-FA is, dat de 4-FA zorgt dat je je sowieso energetisch en euforisch voelt. Dit krijgt door het psychedelicum een dikke boost, waardoor je ongekende hoogten bereikt. Terwijl het psychedelicum niet zorgt dat er extra serotonine wordt afgegeven. Het is dus echt een win-win situatie: Minder serotonine verbruiken terwijl je je beter voelt dan wanneer je méér serotonine zou verbruiken. (Y) En dan krijg je er ook nog gratis visuals én minder kans op een kater bij. Drie keer raden wat Maurice de Hond hierover zou zeggen. ;P

Uitspraak van BeterGoedGespacedDanSlechtGefeest op zaterdag 15 juni 2013 om 12:54:
maar ik zal extra voorzichtig zijn

Wat bedoel je hier precies mee? Want chemicaliën die in je lichaam zitten, daar valt weinig voorzichtig mee te zijn. De enige invloed die je zelf hebt op de uitwerking is niet innemen namelijk. Zo gauw het in je lichaam zit, heb je zelf vrij weinig te zeggen over de gevolgen. Nou is er echt geen grote kans dat het misgaat met wat jij hebt geslikt. Maar wees alsjeblieft wel realistisch. Het gevaar zit 'm in de uitwerking van de stoffen op je lichaam, en daar kun je met voorzichtig doen niet bijster veel aan veranderen. :)

Uitspraak van BeterGoedGespacedDanSlechtGefeest op zaterdag 15 juni 2013 om 12:54:
Ben sowieso van plan de fmp pas rond 6/7uur te nemen en het daarbij ook te laten;p

Begin anders met de helft van wat je eigenlijk wil pakken, en pak dan pas na een uur de tweede helft. Dan geef je je lichaam ook wat meer tijd om signalen af te geven. (Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kontra-indication op zaterdag 15 juni 2013 om 13:52:
Nope. Een psychedelicum versterkt je emoties. Dus als je je verdrietig voelt, voel je je nog verdrietiger. Als je boos bent, wordt je nog bozer. Als je je superchill voelt, voel je je nog chiller. Het mooie van de combinatie met 4-FA is, dat de 4-FA zorgt dat je je sowieso energetisch en euforisch voelt. Dit krijgt door het psychedelicum een dikke boost, waardoor je ongekende hoogten bereikt. Terwijl het psychedelicum niet zorgt dat er extra serotonine wordt afgegeven. Het is dus echt een win-win situatie: Minder serotonine verbruiken terwijl je je beter voelt dan wanneer je méér serotonine zou verbruiken. (Y) En dan krijg je er ook nog gratis visuals én minder kans op een kater bij. Drie keer raden wat Maurice de Hond hierover zou zeggen. ;P

Oke thanks. En hoeveel beveel je de 1e keer aan. Kwa verhouding. Ik pak normaal 170mg 4-fa. Wat zou de 2C-I en 4-fa verhouding dan moeten zijn voor 1e keer die combi?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van FreakOpMuziek op zaterdag 15 juni 2013 om 16:16:
Wat zou de 2C-I en 4-fa verhouding dan moeten zijn voor 1e keer die combi?

Ik vind het lastig dit te zeggen, omdat mensen naar mijn ervaring nogal gauw het idee hebben dat dat advies dan te weinig 4-FA is. 100 mg 4-FA met 12-14 mg 2C-I lijkt me echt genoeg. Het lastige is de psychologische component die bij een combinatie met psychedelica om de hoek komt kijken. Als jij twijfelt aan deze dosis, kun je het effect daarmee ook afzwakken. Waardoor je dus inderdaad een minder intense ervaring hebt. Andersom geldt dat ook: Als jij ervan overtuigd bent dat dit genoeg is, dan zul je het extra lekker voelen. :)

Het is in ieder geval ook belangrijk om de 2C-I goed af te stemmen op je ervaring. Ben je vrij onervaren, dan is 12 mg echt je maximum. Ben je redelijk ervaren, dan kun je de 14 mg opzoeken. Met veel ervaring zou je eventueel zelfs richting de 16 mg kunnen gaan, maar dan is het wel weer extra belangrijk om te zorgen dat je niet meer 4-FA neemt dan nodig. Het gevoel van strak staan wordt namelijk ook meer en meer versterkt bij een hogere dosis 2C-I.

Hopelijk is mijn uitleg een beetje te volgen? Het is altijd lastig om de 'tegenstrijdige' effecten van psychedelica goed uit te leggen. :p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Marcel-o B) op zaterdag 15 juni 2013 om 07:59:
ietje gebruiken, rietje in de cap steken, rotzooi in t rietje "gieten" en aan t eind met iets aanduwen , dekseltje er op en klaar B)
beste zijn die slushpuppy rietjes, die hebben zo'n schepje :P

heheh ook een idee, nee heb een relatief grote maat capsules dus dat is prima te doen. Gebruik altijd een stukje papier om te vullen,
Maar dacht dat het slim was om meteen maar even een hele voorraad capsules te maken, wat'n kolere werk :P
Waarschuw beheerder
MDMA is ook een amfetamine. Maar het is inderdaad niet iets dat je alleen met amfetamine kunt hebben. Het zou ook wel apart zijn als je een bijwerking hebt die je echt alleen met één stofje kunt krijgen.

Dat bedoelde ik ook, alleen komt het zo beroerd m'n 'strot' uit ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Vanavond voor het eerst 4-FMP gesnoven. Interessante ervaring, maar het lijkt me verstandig om dit nooit meer te doen. Het brandende gevoel is wel te handelen, daar niet van. Maar de met vlagen licht bloedende neus naderhand is gewoon niet echt praktisch. Plus, het voelt gewoon heel raar de hele tijd.

Een maat van me voelt de piek nasaal toch wel een uur of 3, bij mij was het na anderhalf uur toch wel ver klaar ermee.

Ik was dronken toen het aangeboden werd en ik dacht, laat ik het dan toch maar eens proberen. Orale inname vind ik toch aanzienlijk fijner.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kontra-indication op zaterdag 15 juni 2013 om 16:37:
Als jij ervan overtuigd bent dat dit genoeg is, dan zul je het extra lekker voelen. :)

Helemaal mee eens, in het begin ging ik ook altijd hoger in de dosis en ja de ervaring werd daar zeker ook heftiger door. Echter een tijdje terug eens expres een dosis van 16mg 2ci (geen combi) tegenover 25+. Met het idee daar juist heel veel uit te halen, guess what, dat gebeurde ook :)

De visuals waren zeker wel minder sterk aanwezig, maar dat gaf ook weer wat meer gelegenheid de focus op andere zaken te leggen. Toch helaas allang geen 2ctjes meer gedaan, heb nu nog 1 cap 2cb liggen waar ik wel erg benieuwd naar ben aangezien ik 2cb nog nooit gedaan heb. Alleen meerdere malen I en E.
Waarschuw beheerder
+1
Ik ga dit goedje binnenkort weer bestellen, welke vendor kunnen jullie me aanraden qua service en kwaliteit? Laatste x had ik het bij de gekko besteld, dit is bijna een jaar geleden.
Waarschuw beheerder
+2
Drie keer raden wat Maurice de Hond hierover zou zeggen

De PVDA is gezakt naar 18zetels?

Waarschuw beheerder
Ik heb het ook maar eens gehaald. Alleen vergeten te vragen hoeveel mg er nou in zit.. ben wel benieuwd.. weer eens wat anders.
Maar mag het nou officieel wel of niet verkocht worden in smartshops ? Want wij zaten te kijken naar herbal xtc en toen kwam die gozer met 4fmp..
laatste aanpassing
...

Hier heb je ook gelijk in bedoelde meer rustig aan met drank en luisteren naar de signalen die me lichaam geeft.

Maar het is allemaal goed gegaan. Overdag paar pilsjes en rond 6uur capsule met 140mg gedaan. Tot mijn verbazing had ik voor m'n gevoel juist minder last van de hooikoorts.

But thanks voor de info!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van BeterGoedGespacedDanSlechtGefeest op zondag 16 juni 2013 om 22:57:
Tot mijn verbazing had ik voor m'n gevoel juist minder last van de hooikoorts.

Dit had ik op zich wel verwacht. 4-FA onderdrukt enigszins je immuunsysteem, en het droogt je slijmvliezen uit. Dus loopneus enzo zal er minder van worden. Het gevaar zat hem meer in je bloeddruk en de uitwerking op je hart en hersenen. Gelukkig is alles goed gegaan, maar volgende keer zou ik je toch aanraden om die desloratadine niet te nemen. (Y)
Uitspraak van Kontra-indication op zondag 16 juni 2013 om 23:26:
Dit had ik op zich wel verwacht. 4-FA onderdrukt enigszins je immuunsysteem, en het droogt je slijmvliezen uit. Dus loopneus enzo zal er minder van worden. Het gevaar zat hem meer in je bloeddruk en de uitwerking op je hart en hersenen. Gelukkig is alles goed gegaan, maar volgende keer zou ik je toch aanraden om die desloratadine niet te nemen.

Nee zal voortaan geen desloratadine nemen, maarja die optie was er helaas niet meer. Wou alleen even laten weten dat alles toch goedgegaan is!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van PeeJee45 op zaterdag 15 juni 2013 om 11:34:
klaar voor vanavond:
120 4fa.
110 M1
90 M1.
eerste keer deze combi. ben benieuwd.

Klein verslagje,
tegen 23:30 waren we op het feest en gelijk 120 4fa gedropt, aangezien we thuis al was gedronken hadden en we op het feest een fles rum besteld hadden was ik al wat lollig aangeschoten (vrienden die bij ons waren gebruiken nl niets)
De 4fa vulde dat gevoel traploos bij en ik verkeerde in een heerlijke energie. Kletste heerlijk en voelde me prima.
na een ruime 2,5 uur voelde ik de euforie wat afnemen en nam de 110 M1. (02:00)
echter 50 min na inname voelde ik nog weinig en nam 1/2 nintendo (ca 90 mg)
zal je altijd zien toen in die net binnenhad begon de M1 te werken. toen na 30 min ook de MDMA insloeg ging ik wel 30 minuten hard.
Ik kon het goed handelen maar had een lichte bodyload. Maar niet vervelend (ik ben een grote, zware vent) :-) en mijn omgeving heeft dit niet gesignaleerd.
Tegen 05:00 zat ik nog lekker in de flow maar maakten mijn vrienden die niets gebruiken aanstalten om naar huis te gaan.
Thuis nog even lekker gekletst de euforie was er af en de energie bijna. toch tegen 06:00 kunnen slapen.

Omdat het vaderdag was om 11:00 eruit en na 4 uurtjes slaap redelijk fris en helder. 's middags nog wel ff getukt maar dat kwam meer door slaaptekort dan door druggebruik, vandaag lekker fris en zin om te werken. heb het idee dat ondanks mijn MDMA gebruik de dip wel zal meevallen. was natuurliijk ook maar 1/4 van wat in normaal durf te gebruiken..

Samengevat: volgende keer starten met 140 4Fa, had het idee dat ik dat wel kan handelen. en na 2a3 uur 150M1 en dan wachten tot dit inslaat.
Voor mij een prima aanvulling op MDMA of ter vervanging van deze.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van PeeJee45 op maandag 17 juni 2013 om 09:19:
verslagje

Goed om dit nog even te lezen. Ga op defqon deze combi proberen dacht zelf aan 150 4fa en 130 130 m1. Weet alleen niet of die tweede cap m1 te veel is.
Waarschuw beheerder
donateur
reken maar op een kaakfractuur :P
Waarschuw beheerder

Veroorzaakt Desloratadine ook zo'n grafdroge bek? Mijn eerste keer 4-FA was geweldig, maar tevens had ik die avond en de dagen erna echt een gruwelijk droge bek, tot aan het pijnlijke bijna. Ik ben niet consequent met het gebruik van mijn Desloratadine, maar de kans is groot dat ik het toendertijd in de morgen ook heb ingenomen en dit wellicht dus die droge bek veroorzaakte. Volgende keer dus mooi niet innemen meer. Hoef je het alleen de dag dat je 4 wilt gebruiken het niet in te nemen of is het verstandig een aantal dagen ervoor het gebruik te stoppen?

Is er trouwens iemand bekend met het gebruik van Melatonine? Ik gebruik dit al heel lang op dokters recept, maar vroeg me af hoe deze combinatie is. Uiteraard gebruik ik het niet in de nacht na het gebruik van 4, ik accepteer dat ik niet kan slapen, maar de nacht erop (lees: de zondag) wil ik meestal gewoon weer slapen en dus mijn Melatonine gebruiken.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Digitalism op maandag 17 juni 2013 om 14:56:
Daar kun je magnesium voor nemen.

hoeveel mgr gebruik je dan? en wanneer?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van PeeJee45 op maandag 17 juni 2013 om 17:15:
hoeveel mgr gebruik je dan?

Heb het toevallig zaterdag voor het eerst gebruikt. Twee tabletjes, in totaal 375 milligram.

Uitspraak van PeeJee45 op maandag 17 juni 2013 om 17:15:
en wanneer?

Ik heb het toen in de bus vlak voor het feest ingenomen.

Maar goed, het was onze eerste keer. Vooral m'n vriendin dacht wel verschil te merken. Ik ben nog niet helemaal overtuigd.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Digitalism op maandag 17 juni 2013 om 17:36:
Ik ben nog niet helemaal overtuigd.

Misschien een dag van te voren ook een tabletje nemen bij het avond eten? En op de dag zelf bij het ontbijt 1 tabletje nemen lijkt me een strak plan!
Heb toevallig deze week ook magnesium gehaald om ook wat minder achterlijke bekken te gaan trekken en minder met m'n kaakjes te klapperen
We zullen het wel zien op defqon (:
Waarschuw beheerder
Vandaag wat capsules gemaakt. Ging best makkelijk, trechtertje knippen, afgeknipt rietje er aan vast maken met plakband en dan vanuit t zakje gwn erin gieten, werkte perfect.