| Betreft: | forumonderwerp: 4fmp Legaal ? en wat vinden julie ervan |
het gevoel erna is dus niet zo 'depri' als de dinsdagdip met X?
belachelijk veel hebt gebruikt.
Dat klopt tenzij:
Je er vreselijk bij aan het zuipen bent geweest, of er alsnog X bij gebruikt hebt, of belachelijk veel hebt gebruikt.
En bij belachelijk bedoel ik dan ook echt belachelijk!
Als je het wil vergelijken zou ik het omschrijven als iets wat tussen Amphetamine en MDMA in zit.
En dat heb je van M niet?
Persoonlijk bij M vele male drogere bek.. Ook meer behoefte om te drinken, en zeker meer moeite met eten de volgende dag dan bij gebruik van 4-fmp..
Lijkt er op alsof je het 'zomaar' deed en het verder niet gepland was.
iemand enig idee wat het verschil is tussen 4fa en 4fa cd cleaner?
neem aan dat je flux cd cleaner bedoeld ? waar 150mg 4-fa inzit?
En toch bllijft het bazen spul
Spichtig rond me heen kijken. Kon niet stil zitten.
Ik zal zeker niet 2x 120 mg nemen240 mg is teveel. Je kan altijd nog XTC erbij nemen maar wees daar wel voorzichtig mee.
Kan met alleen MDMA ook gewoon. Dopaminerge stress, jwt.
Al die middelen geven Dopa release en dat is gewoon schadelijk. Je kunt alleen beter niet meerdere (potente) releasers combineren..
E.a. verergert natuurlijk alleen maar als je de doseringen van de gebruikte middelen opvoert...en deze frequent tot je neemt.
okee, het kwam over op mij alsof jij het wel een aanrader vond, daarom voelde ik me genodigd om er even bij te melden wat eventuele risico's zijn. niet iederen hier die mee leest is even slim om zelf wat research te doen voordat ze een en ander hun mik of neus in gooien namelijk
Welke dosering zouden jullie aanraden?
2de keer dat die persoon nam was het 150mg en deze keer werkte het wel maar niet heel erg goed, was zo voorbij.
Ging goed maar soms iets te.
150mg om te proberen.
Kun je later altijd nog iets meer of minder nemen.
Maar de ideale dosis zit rond de 150 voor de meesten.
Zou het kunnen dat mensen het gaan vergelijken met mdma en daardoor zich er zelf op gaan instellen dat het hetzelfde effect moet geven dat het niet het juiste effect heeft?
Bedoel je hier mee dat je gewoon te hard gaat of dat het een verkeerde werking heeft waardoor het juist niet lekker werkt?
Ik begrijp niet hoe jij constant maar 150 mg blijft aanbevelen aan iedereen. Niet iedereen wil na zijn of space nog uren lang tering alert zijn omdat ze een te hoge dosis 4-F hebben genomen. Helemaal niet voor een eerste keer. Ik zou dan toch echt 20 mg eraf halen als uiterste dosis. Ik zelf ben nog nooit boven de 140 uitgekomen, en dat vond ik al flink stevig
Ik begrijp niet hoe jij constant maar 150 mg blijft aanbevelen aan iedereen. Niet iedereen wil na zijn of space nog uren lang tering alert zijn omdat ze een te hoge dosis 4-F hebben genomen. Helemaal niet voor een eerste keer. Ik zou dan toch echt 20 mg eraf halen als uiterste dosis. Ik zelf ben nog nooit boven de 140 uitgekomen, en dat vond ik al flink stevig
Ik heb het ook niet over na M, maar gewoon op zich zelf gebruiken.
k snap je opmerking.. maar ik denk dat als je mijn bericht bericht had gelezen dat hij gewoon een goed advies geeft.
en een te hoge dosis ben ik niet zo snel bang voor, als de muziek goed en op een juist tempo is trek ik mezelf daar meestal wel uit
en dan hier lezen dat 150 mg de minimale standaard is. En ik denk dat dat onverstandig is.
Later af en toe wel eens meer gepakt, dan blijf je steeds ook een hogere dosis nemen vind ik.
Waar in mijn bericht heb ik het over M dan?
Niet iedereen wil na zijn of space nog uren lang tering alert zijn omdat ze een te hoge dosis 4-F hebben genomen
en dan hier lezen dat 150 mg de minimale standaard is.
Space ga ik van uit dat je het over M spacen hebt..
Maar ik ga niet verder met deze ''discussie'', want die kan nog wel ff door gaan dan..
Welke dosering zouden jullie aanraden?
gewenste euforie