Partyflock

Forumonderwerp · 1003202
70 volgers · 696345x bekeken
Betreft: forumonderwerp: 4fmp Legaal ? en wat vinden julie ervan

Waarschuw beheerder
+33-3
Halloa,

Vroeg me af of mensen ervaringen hebben met dit goedje?

Brand los!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Arrr69 op donderdag 4 oktober 2012 om 12:49:
het gevoel erna is dus niet zo 'depri' als de dinsdagdip met X?

Dat klopt tenzij:

Je er vreselijk bij aan het zuipen bent geweest, of er alsnog X bij gebruikt hebt, of belachelijk veel hebt gebruikt.
En bij belachelijk bedoel ik dan ook echt belachelijk!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van mister-extreme op donderdag 4 oktober 2012 om 14:09:
belachelijk veel hebt gebruikt.

Hoeveel, als ik vragen mag? En was toen het effect beter of voelden die mensen zich niet goed?
Waarschuw beheerder
ik wil van het weekend ook 4fpm gebruiken heb 2 capsules met 120 mg maar als ik er 1 neem en ik vind het toch niet echt wat of voel er weinig van kan ik dan ook nog gewoon xtc nemen of pure m? of kan ik dan beter die andere ook achterover gooien?
Waarschuw beheerder
Ik zal zeker niet 2x 120 mg nemen ;) 240 mg is teveel. Je kan altijd nog XTC erbij nemen maar wees daar wel voorzichtig mee.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 3 oktober 2012 om 22:38:
Volgens mij zat jij vh weekend ook aan de 4F toch?

nee marco, wel met q base gedaan
Waarschuw beheerder
Uitspraak van mister-extreme op donderdag 4 oktober 2012 om 14:09:
Dat klopt tenzij:

Je er vreselijk bij aan het zuipen bent geweest, of er alsnog X bij gebruikt hebt, of belachelijk veel hebt gebruikt.
En bij belachelijk bedoel ik dan ook echt belachelijk!

dit is dus niet helmaal waar hea spreek uit ervaring
Waarschuw beheerder
Ik doe ook weleens 4-FA, maar dan snuif ik het. Lijntjes van zo'n 40-50 mg en dan verspreid over de avond een paar. Als je van bierdrinken houdt en niet dronken wilt worden is het ideaal, want je voelt je na 20 bier nog nuchter hehe. Snuiven is wel vrij pijnlijk (en waarschjnlijk slecht voor je neus), maar als je het goed fijnmaakt, dus geen kristalletjes meer, is na een minuutje de meeste pijn wel weg.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van mister-extreme op donderdag 4 oktober 2012 om 11:57:
Als je het wil vergelijken zou ik het omschrijven als iets wat tussen Amphetamine en MDMA in zit.

Meer richting amfetamine dan richting MDMA, in mijn ogen.
Waarschuw beheerder
Wel mega droge bek de volgende dag....

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van gerrit2 op zaterdag 6 oktober 2012 om 10:33:

En dat heb je van M niet?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 6 oktober 2012 om 13:35:

in mindere mate haha, met 4fa is het toch altijd wel raak xD
Waarschuw beheerder
Uitspraak van gerrit2 op zaterdag 6 oktober 2012 om 10:33:

Tijdens de trip zelf heb ik ook altijd gruwelijke dorst. Nog erger als met xtc. Dag erna heb ik dan weer geen verschil

Waarschuw beheerder
Uitspraak van strukel op zaterdag 6 oktober 2012 om 19:14:
Tijdens de trip zelf heb ik ook altijd gruwelijke dorst. Nog erger als met xtc. Dag erna heb ik dan weer geen verschil

tot 24uur na inname loop ik nog met mn tong door mn smoel heen te sjeezen omdat mn smoel droog is
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 6 oktober 2012 om 13:35:

Ook wel maar minder. Met 4-Fmp combineer ik het nog wel eens met Methylone de volgende dag echt mega dorst. Je kan drinken wat je wil maar je hou een rimpellige dorst.
Krijg het de volgende dag ook altijd snel warm na een beetje inspanning. Ga eerder zweten als normaal, zo voelt het tenminste. Maar het blijft lekker op z,n tijd.
Had het al een tijdje niet meer genomen, was ff vergeten hoe lekker dat spul blijft :vaag: :lol:
Waarschuw beheerder
Persoonlijk bij M vele male drogere bek.. Ook meer behoefte om te drinken, en zeker meer moeite met eten de volgende dag dan bij gebruik van 4-fmp..

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van DaveRaveTeef op zondag 7 oktober 2012 om 03:15:
Persoonlijk bij M vele male drogere bek.. Ook meer behoefte om te drinken, en zeker meer moeite met eten de volgende dag dan bij gebruik van 4-fmp..

Zelfde hier.
Drogere mond, kan blijven drinken met M.
Eten varieerd wel per keer, maar meestal lukt dat wel op M.
Met 4F is het steeds maar weer afwachten..

En toch bllijft het bazen spul :D :respect:
Waarschuw beheerder
Ik wil dit goedje zaterdag een x testen.. echter nog een vraag:

Is het verstandig om dit te doen omdat ik 2 weken geleden 6apb(benzofury) heb gehad?
Zal hierdoor het effect veel minder zijn?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van D-railed op dinsdag 9 oktober 2012 om 13:33:
Zal hierdoor het effect veel minder zijn?

Bijna zeker van dat je het gewoon voelt. Zeker als je deze stof nog nooit gehad hebt
Waarschuw beheerder
Laatst nam ik iets van rond de 40mg (schatting, was een restje) Gewoon door me drinken gedaan. Werd alleen maar een beetje druk van. Spichtig rond me heen kijken. Kon niet stil zitten.

Was op dat moment wel lekker omdat ik me toen vrij taai voelde.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Lijkt er op alsof je het 'zomaar' deed en het verder niet gepland was.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Digitalism op dinsdag 9 oktober 2012 om 19:04:
Lijkt er op alsof je het 'zomaar' deed en het verder niet gepland was.

Najah daarna verder gegaan op X wat wel gepland was. wilde wel eens weten wat dit spul deed met lage dosis. Nadat ik aantal weken daarvoor volle dosis had genomen en daarna X.
Waarschuw beheerder
donateur
Dat je daar überhaupt iets van gevoeld hebt dan.
Waarschuw beheerder
iemand enig idee wat het verschil is tussen 4fa en 4fa cd cleaner?
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van D-railed op woensdag 10 oktober 2012 om 10:49:

neem aan dat je flux cd cleaner bedoeld ? waar 150mg 4-fa inzit?
Niet veel verschil behalve dat je voor de cd cleaner meer betaald, en dat het is opgelost in vloeistof.

zou gewoon een vendor zoeken, en daar x aantal gram 4fa bestellen.
goedkoper en in poedervorm
Waarschuw beheerder
Ik heb trouwens nog een vraag aan de mensen bij wie X minder goed werkt als je al 4FMP hebt genomen. Als je het andersom neemt, dus eerst X en daarna 4FMP, werkt het dan beter? Kan me voorstellen dat je dan al lekker waus bent en je wel gewoon de energie van de 4FMP krijggt, of zie ik dat verkeerd?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Toxic_hotel op woensdag 10 oktober 2012 om 11:05:
neem aan dat je flux cd cleaner bedoeld ? waar 150mg 4-fa inzit?

als ik het bij een vendor bestel dan wordt het aangeboden als 4fa cd cleaner.. vandaar de vraag.
er staat wel bij dat het 1 gram is. helaas heeft deze dit alleen in zijn assortiment volgens mij.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 8 oktober 2012 om 16:54:
En toch bllijft het bazen spul :D

idd :)
Uitspraak van strukel op dinsdag 9 oktober 2012 om 18:55:
Spichtig rond me heen kijken. Kon niet stil zitten.

dat heb ik eigenlijk altijd wel als ik 4fa op heb, als ik dan ff ga rusten zit ik heel spastisch alles te observeren en heel snel met m'n nek draaien naar de gewenste locatie :P ziet er erg opgefokt uit

Waarschuw beheerder
Flux = 160
Artiest {SHOWLIST artist 51763, 51588}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van D-railed op woensdag 10 oktober 2012 om 10:49:

Is er niet, is alleen een poging om het legaal te verkopen. Dit gebeurd met heel veel research chemicals. Staat ook altijd op "niet voor consumptie".
Waarschuw beheerder
Uitspraak van strukel op donderdag 4 oktober 2012 om 17:58:
Ik zal zeker niet 2x 120 mg nemen ;) 240 mg is teveel. Je kan altijd nog XTC erbij nemen maar wees daar wel voorzichtig mee.

Hoezo is dat teveel? Ik doe meestal 125mg nemen en dan 2 uur later nog eens 125mg. Prima gegaan erop, alleen beetje moeite met slapen

Waarschuw beheerder
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op woensdag 12 september 2012 om 01:00:
Kan met alleen MDMA ook gewoon. Dopaminerge stress, jwt.
Al die middelen geven Dopa release en dat is gewoon schadelijk. Je kunt alleen beter niet meerdere (potente) releasers combineren..

E.a. verergert natuurlijk alleen maar als je de doseringen van de gebruikte middelen opvoert...en deze frequent tot je neemt.

Maar is dat met dopamine zoveel anders dan serotonine dan? Want b.v. de combi methylone en XTC dat 'kan' dan weer wel.

Waarschuw beheerder
Het is wel een flink probleem om er aan te komen momenteel.. :s

Waarschuw beheerder
Uitspraak van *NG* op woensdag 12 september 2012 om 22:06:
okee, het kwam over op mij alsof jij het wel een aanrader vond, daarom voelde ik me genodigd om er even bij te melden wat eventuele risico's zijn. niet iederen hier die mee leest is even slim om zelf wat research te doen voordat ze een en ander hun mik of neus in gooien namelijk ;)

Je moet je idd nooit op 1 'bron', en zeker niet 1 persoon op een forum, baseren idd. Altijd link als iemand heel makkelijk roept dat iets 'waarschijnlijk wel kan'.

Kijk op erowid, op sites als drugsinfoteam.nl (hoewel je die doses die ze daar aanraden ook met een korreltje zout moet nemen, 1 keer per 6 weken 140 mg is volgens hen het maximale wat 'veilig' is :') ) en lees hier nog even goed rond. Meestal kun je dan uit die losse info wel samenvatten wat 'gemiddeld'/verantwoord is. In elk geval bij iets als M1 en 4-FA, waar je niet op de halve milligram hoeft te doseren.
Waarschuw beheerder
Zo, morgen wil ik het gaan testen.. echter nu spit ik het forum even door en nu zie ik veel verschillende ervaringen van mensen die ook rond de +/- 90 kg wegen. De ene neemt 125 mg, andere zit op 160 mg etc.

Mdma neem ik nooit meer, krijg er een loom gevoel door en veels te zware benen. in de tijd dat ik dit nam, nam ik het best veel en vaak dus heb een behoorlijke tolerantie opgebouwd. Ik ga er zelf van uit dat qua dosering 4-fmp dezelfde werking als mdma heeft.

Ik zat zelf te denken aan 150 mg, en mocht het niet werken, na een uurtje nog een 70 mg te nemen om zo nog wel de gewenste euforie te krijgen omdat het deels nog tegelijk gaat werken met de eerste 150 mg. Bijnemen na 3 of 4 uur lijkt me niks en ook niet verstandig wat ik las. Welke dosering zouden jullie aanraden?

Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 12 oktober 2012 om 12:18:
Het is wel een flink probleem om er aan te komen momenteel..

Hier nog genoeg te vinden! Beter zoeken en je zult vinden..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van D-railed op vrijdag 12 oktober 2012 om 18:36:
Welke dosering zouden jullie aanraden?

Blijft lastig vind ik met 4fmp, ik weeg zelf rond de 95 kilo en nam 170mg voor mijn eerste keer. Ging goed maar soms iets te. 2de x nam ik 150mg, deze dosering was perfect. Iemand anders van de groep nam 130mg (weegt 60) En merkte er bijna niks van. 2de keer dat die persoon nam was het 150mg en deze keer werkte het wel maar niet heel erg goed, was zo voorbij. Het hangt erg af van de persoon. Ik ben zwaarder maar heb minder nodig. (beide lage tolerantie voor mdma)

Ik zelf zou ook voor de 150mg gaan ja. En het even aanvoelen en dan op gevoel iets bijpakken. Let wel op, het lang kan duren voordat dit spul werkt, bij mij zelfs 1,5-2 uur totdat ik op de piek zit. En gaat langzaam omhoog. Maar weet niet hoe dat bij andere mensen zit?

Waarschuw beheerder
-1
donateur

150mg om te proberen.
Kun je later altijd nog iets meer of minder nemen.
Maar de ideale dosis zit rond de 150 voor de meesten.
Waarschuw beheerder
Thanks voor het advies!

Uitspraak van strukel op vrijdag 12 oktober 2012 om 18:56:
2de keer dat die persoon nam was het 150mg en deze keer werkte het wel maar niet heel erg goed, was zo voorbij.

Zou het kunnen dat mensen het gaan vergelijken met mdma en daardoor zich er zelf op gaan instellen dat het hetzelfde effect moet geven dat het niet het juiste effect heeft?

Uitspraak van strukel op vrijdag 12 oktober 2012 om 18:56:
Ging goed maar soms iets te.

Bedoel je hier mee dat je gewoon te hard gaat of dat het een verkeerde werking heeft waardoor het juist niet lekker werkt?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
+2
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 12 oktober 2012 om 19:05:
150mg om te proberen.
Kun je later altijd nog iets meer of minder nemen.
Maar de ideale dosis zit rond de 150 voor de meesten.

Ik begrijp niet hoe jij constant maar 150 mg blijft aanbevelen aan iedereen. Niet iedereen wil na zijn of space nog uren lang tering alert zijn omdat ze een te hoge dosis 4-F hebben genomen. Helemaal niet voor een eerste keer. Ik zou dan toch echt 20 mg eraf halen als uiterste dosis :). Ik zelf ben nog nooit boven de 140 uitgekomen, en dat vond ik al flink stevig :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van D-railed op vrijdag 12 oktober 2012 om 19:15:
Zou het kunnen dat mensen het gaan vergelijken met mdma en daardoor zich er zelf op gaan instellen dat het hetzelfde effect moet geven dat het niet het juiste effect heeft?

Ja daar heeft het ook aan gelegen denk ik.

Uitspraak van D-railed op vrijdag 12 oktober 2012 om 19:15:
Bedoel je hier mee dat je gewoon te hard gaat of dat het een verkeerde werking heeft waardoor het juist niet lekker werkt?

Heb een half uur gehad dat het te hard ging. 2x daarna met 150mg juist geen last meer van gehad :)

Waarschuw beheerder
-2
donateur
Uitspraak van Heartpressure op vrijdag 12 oktober 2012 om 19:17:
Ik begrijp niet hoe jij constant maar 150 mg blijft aanbevelen aan iedereen. Niet iedereen wil na zijn of space nog uren lang tering alert zijn omdat ze een te hoge dosis 4-F hebben genomen. Helemaal niet voor een eerste keer. Ik zou dan toch echt 20 mg eraf halen als uiterste dosis :). Ik zelf ben nog nooit boven de 140 uitgekomen, en dat vond ik al flink stevig :)

Ik heb het ook niet over na M, maar gewoon op zich zelf gebruiken.
Eventueel M daar nou zou kunnen.
Maar hij geeft al aan geen M te gebruiken...

De meeste mensen uit mijn omgeving beginnen met 4F en veel redosen dan en/of nemen nog een ptje.
Andersom zie ik niet veel voor komen, ook omdat je dan idd lang wakker/alert kunt zijn.
Waarschuw beheerder

ik snap je opmerking.. maar ik denk dat als je mijn bericht bericht had gelezen dat hij gewoon een goed advies geeft.
en een te hoge dosis ben ik niet zo snel bang voor, als de muziek goed en op een juist tempo is trek ik mezelf daar meestal wel uit ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
+2
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 12 oktober 2012 om 19:28:
Ik heb het ook niet over na M, maar gewoon op zich zelf gebruiken.

Waar in mijn bericht heb ik het over M dan :vaag:?

Uitspraak van D-railed op vrijdag 12 oktober 2012 om 19:30:
k snap je opmerking.. maar ik denk dat als je mijn bericht bericht had gelezen dat hij gewoon een goed advies geeft.
en een te hoge dosis ben ik niet zo snel bang voor, als de muziek goed en op een juist tempo is trek ik mezelf daar meestal wel uit

Uiteindelijk kan 150 geen kwaad hoor, dat probeer ik ook zeker niet duidelijk te maken. Het gaat mij er meer om, dat niet iedereen is zoals jij. Mijn vrienden zelf heb ik de eerste keer ook 135 mg aangeraden, dus dat is ook al 'redelijk' hoog. Maar het gaat mij er meer om dat er ook mensen zijn die onervaren zijn met drugs, en dan hier lezen dat 150 mg de minimale standaard is. En ik denk dat dat onverstandig is :).
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van Heartpressure op vrijdag 12 oktober 2012 om 19:55:
en dan hier lezen dat 150 mg de minimale standaard is. En ik denk dat dat onverstandig is :).

+1
Denk dat veel mensen er te makkelijk over denken. Ging vroeger altijd al goed op 125 mg. Later af en toe wel eens meer gepakt, dan blijf je steeds ook een hogere dosis nemen vind ik.
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van gerrit2 op vrijdag 12 oktober 2012 om 20:10:
Later af en toe wel eens meer gepakt, dan blijf je steeds ook een hogere dosis nemen vind ik.

Precies ook de reden waarom ik het zeg idd. Maar je ziet de trend overal wel. Kijk alleen al naar het feit dat de pillen de laatste paar jaar steeds hoger gedoseerd zijn en nu gemiddeld standaard tussen de 170-200 mg per pil zitten.
Super fijn natuurlijk voor de prijs/kwaliteit verhouding, maar als je op een feest vervolgens als ontwetend persoon een pil van iemand overkoopt, en van nature, meteen in zn geheel achterover gooit, dan gaat het ook niet altijd goed :).
Waarschuw beheerder
Misschien eerdaags maar weer een kans geven :)

Waarschuw beheerder
-1
donateur
Waar in mijn bericht heb ik het over M dan :vaag:?

Niet iedereen wil na zijn of space nog uren lang tering alert zijn omdat ze een te hoge dosis 4-F hebben genomen

Space ga ik van uit dat je het over M spacen hebt..

en dan hier lezen dat 150 mg de minimale standaard is.

Ik heb niets gezegd over een minimale standaard.

Maar ik ga niet verder met deze ''discussie'', want die kan nog wel ff door gaan dan..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 13 oktober 2012 om 10:40:
Space ga ik van uit dat je het over M spacen hebt..

Ohzo, nee ik bedoelde de 'serotonine-rush' van 4F. Als die afgelopen is zegmaar :)

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 13 oktober 2012 om 10:40:
Maar ik ga niet verder met deze ''discussie'', want die kan nog wel ff door gaan dan..

I agree, en die is ook al te vaak gevoerd
Waarschuw beheerder
+1

120-130 milligram. Het is je eerste keer, misschien reageer je er wel heel heftig op. Zelf ben ik zelfs begonnen met 100, maar misschien ben ik te voorzichtig.

gewenste euforie

Het is veel minder euforisch dan mdma. Ga niet teveel vergelijken, anders valt het wellicht tegen. Het is vooral de energie die lekker is, met een beetje blijheid.