| Betreft: | forumonderwerp: 4fmp Legaal ? en wat vinden julie ervan |
Zelf ben ik zelfs begonnen met 100
rd ook niet wit in me gezicht maar gewoon geel
Waarom bied hij/zij alleen capsules met minimaal 170mg aan vraag ik me dan af?
Giet je er toch ±35 mg uit?
Iemand welles fmp genomen zonder capsule? Heb het 1 keer gewoon in mijn drankje gegooid en ik was verbaasd dat het zo snel opkwam, na zo'n 30/45 minuten. Terwijl het anders zeker zo'n 1,5/2 uur duurt... Ik dacht dat zo'n capsule binnen een paar minuten wel was opgelost in de maag... Heeft iemand hier ervaring mee?
Hij zei toen dat ie het wel kon fixe maar alleen vanaf 170.
Wat een onzin.
Ongetwijfeld zijn ze er al vanaf 50mg caps maar hij persoonlijk kon ze vanaf 170 fixe. Ik zal wel ff vragen of die anders niet eentje van 100 ofzo heeft.
binnekort me eerste keer 4fmp, nou kan ik alleen aan caps komen met minimaal 170mg. Aangezien het een eerste keer is, wat raden de mensen met meer ervaring in goedje me aan, gewoon doen of toch naar een mindere dosering zoeken.
Iemand welles fmp genomen zonder capsule?
Capsule scheelt enkele seconden, hou m maar eens onder de kraan of tussen je natte vingers.
Het zal er meer mee te maken hebben dat je waarschijnlijk de andere keren goed gegeten had net van te voren, of er op zit te wachten.
170mg is wel echt het máximale wat ik iemand aan zou raden, 140mg is een veiligere dosis.
weegschaal aanschaffen
Je kan capsule's ook heel makkelijk openmaken en er een beetje uithalen
170mg? Da's behoorlijk veel...Wat wil je bereiken met 4-FMP? Lekker spacen of gewoon zo'n amfetamine achtige rush? Als dat laatste het geval is, dan heb je aan 170mg inderdaad zat.
Wil je meer dat MDMA-achtige gevoel hebben, maar dan met meer energie, dan zou ik voor rond de 130mg gaan als ik jou was.
Heb wel eens iemand erg hard / ''te hard'' zien gaan van 25mg.
Dan heb je het wel over uitzonderingen natuurlijk..
Hoe werkt 4-fmp op iemand met ADHD?
weet dat ik vroeger van ritalin en Dexamfetamine in lagere dosis niet echt opgewekt werd maar eerder soort van lam en afwezig zijn
Heb wel eens iemand erg hard / ''te hard'' zien gaan van 25mg.
iemand die acteren/aandacht leuk vind.
Uitspraak van verwijderd op woensdag 17 oktober 2012 om 10:08:
iemand die acteren/aandacht leuk vind.
DIT!
Je begint met 4-fmp pas een beetje energie te krijgen rond de 50-60mg zover ik weet. Hier altijd 160mg en nog nooit iemand te hard zien gaan alleen als er M of meerdere pillen worden bijgepakt.
minder hard gaat op XTC?
Ja, dat lijkt me nogal logisch
En als je gewoon alleen 4-FMP neemt?
En als je gewoon alleen 4-FMP neemt?
Morgen ga ik t toch echt proberen op ade, ik denk beginnen met 130/140 mg. Wordt een nachtje van 8 uur zou ik nog bij moeten nemen? Zo ja hoeveel? Of bijnemen met een half xje?
Ik zou met 140 beginnen. Denk dat dat genoeg is voor een avondje. Anders nog even een capsule vullen met 50mg erbij, maar raad het eigenlijk af de eerste keer.
Zou sowieso geen xtc bijnemen, eerst eens ff kennis maken met de stof zelf wat je ervan vind, wat je van de 'kater' vind (die er bij de meeste niet is)
En naderhand dan 'experimenteren' met halfje xtc erbij, of methylone of wat men nog allemaal bij doseert
thnx dat is natuurlijk het beste ja om eerst enkel 4f te nemen. Hoop alleen dat de verkoudheid waar ik vanochtend mee wakker werd niet doorzet![]()
Zou het kwaad kunnen om toch te nemen met een beginnende verkoudheid?
dus stel ik neem 3/11 4f en 24ste xtc zou die 4f me serotine niet beinvloeden ?
dus kan 3/11 rustig 130mg (eerste keer) nemen zonder bij te pakken?
En hoe lang duurt het voor het in werkt en moet dat op volle of lege maag ?