Partyflock

Forumonderwerp · 1003202
70 volgers · 696028x bekeken
Betreft: forumonderwerp: 4fmp Legaal ? en wat vinden julie ervan

Waarschuw beheerder
+33-3
Halloa,

Vroeg me af of mensen ervaringen hebben met dit goedje?

Brand los!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ? op woensdag 12 september 2012 om 14:05:
Gelukkig maar dan dat ik dat ook nergens beweer

okee, het kwam over op mij alsof jij het wel een aanrader vond, daarom voelde ik me genodigd om er even bij te melden wat eventuele risico's zijn. niet iederen hier die mee leest is even slim om zelf wat research te doen voordat ze een en ander hun mik of neus in gooien namelijk ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op woensdag 12 september 2012 om 01:00:
Kan met alleen MDMA ook gewoon. Dopaminerge stress, jwt.
Al die middelen geven Dopa release en dat is gewoon schadelijk. Je kunt alleen beter niet meerdere (potente) releasers combineren..

E.a. verergert natuurlijk alleen maar als je de doseringen van de gebruikte middelen opvoert...en deze frequent tot je neemt.

Tot wat voor schade kan het leiden? Psychotisch of bv. problemen met geheugen?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van JosSprangers op woensdag 12 september 2012 om 22:09:
problemen met geheugen?

die vooral, en dat is echt heeel vervelend zeg ik je, vooral als je nog op school zit.
4fa (of xtc)+ wiet is een heerlijke combo, maar een echte geheugen verneuker..

mijn geheugen begint nu weer langzaam op te komen en begin wat helderder te worden in mijn hoofd.
blow nu niet meer en heb nu ook een pauze met 4FA, moet zeggen dat ik er erg van geniet dat ik gesprekken weer kan volgen zonder dat het in mijn hoofd helemaal chaotisch word..

heb in maart op MoH xtc gedaan, daarmee de genade slag gedaan en mijn geheugen verneukt, tot 30 juni werd mijn geheugen maar iets beter, wilde dus op 30 juni weer xtc doen, fout erop gegaan en definitief de keuze gemaakt nooit meer xtc te gebruiken. Gebruik nu alleen nog 4FA en moet zeggen dat daarmee mijn geheugen niet zo aangetast word. Heb nu helemaal n pauze met alle drugs en het begint allemaal weer goed te komen gelukkig :)
Waarschuw beheerder
+2-2
Dat jij zo extreem last heb van een slecht geheugen zegt meer over jou, dan over de schade die 4fa/mdma in het algemeen toebrengen
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van Saxoferrato op donderdag 13 september 2012 om 00:56:
Dat jij zo extreem last heb van een slecht geheugen zegt meer over jou, dan over de schade die 4fa/mdma in het algemeen toebrengen

Het werkt ongetwijfeld bij iedereen anders. Toch denk ik dat er veel mensen zijn (waaronder ik zelf ook wel eens) die er iets te makkelijk over denken. Nu zijn er misschien nog geen of nauwelijks merkbare gevolgen, maar hoe lopen we er over dertig jaar bij?

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Digitalism op donderdag 13 september 2012 om 14:02:
maar hoe lopen we er over dertig jaar bij?

Hoe lopen we er over 30 jaar bij als we niets gebruiken?
Misschien worden we volgend jaar doodgereden door een auto, en komt er alsnog niets van je toekomstplannen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 13 september 2012 om 14:09:

Wellicht gezonder.

Uitspraak van verwijderd op donderdag 13 september 2012 om 14:09:
Misschien worden we volgend jaar doodgereden door een auto, en komt er alsnog niets van je toekomstplannen.

Beetje slappe reden, het kan altijd erger.
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van Digitalism op donderdag 13 september 2012 om 14:40:
Uitspraak van M@rco op donderdag 13 september 2012 om 14:09:

Wellicht gezonder.

Het is ook zo dat we tegenwoordig heel veel stoffen onbewust tot ons nemen waarvan lange termijn effecten niet eens duidelijk in kaart zijn gebracht (aspartaam, Monsanto voedsel e.d.)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Digitalism op donderdag 13 september 2012 om 14:40:
Wellicht gezonder.

Wellicht heeft 4F wel gezonde lange termijn gevolgen ;)

Uitspraak van House + Pirkies op donderdag 13 september 2012 om 14:48:
Het is ook zo dat we tegenwoordig heel veel stoffen onbewust tot ons nemen waarvan lange termijn effecten niet eens duidelijk in kaart zijn gebracht (aspartaam, Monsanto voedsel e.d.)

+1

Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van Saxoferrato op donderdag 13 september 2012 om 00:56:

beetje vaag commentaar wat je nu geeft, vind je niet ?

Alles met mate zeggen ze wel eens, dus ook met drugs... Lichaam kan wel tegen een stootje, bij andere treed er eenmaal eerder ''schade'' op dan bij andere.

En idd wat house + pirkies zegt, niemand weet hoe schadelijk aspartaam eigenlijk is, of helemaal niet. Ik ben ervan overtuigd dat het zeker schadelijk is.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van *NG* op woensdag 12 september 2012 om 22:06:
okee, het kwam over op mij alsof jij het wel een aanrader vond, daarom voelde ik me genodigd om er even bij te melden wat eventuele risico's zijn. niet iederen hier die mee leest is even slim om zelf wat research te doen voordat ze een en ander hun mik of neus in gooien namelijk

(y), een beetje op elkaar letten is nooit fout :p

Waarschuw beheerder
+2
Afgelopen zaterdag weer eens een capsule 4FMP op. 180 mg en ik ging echt heel hard eigenlijk, weer echt mega veel energie en deze keer had ik wel een beetje last van kaakklemmen, zijn er meer mensen die daarmee te maken hebben gehad? Overigens leek het deze keer het gevoel van MDMA te evenaren. Vandaag moest ik voetballen en ik had heel erg veel moeite om in slaap te komen, dus voelde me aardig naar de haaien maar ik weet dus niet of dat komt door extreem weinig slaap of door de 4FMP. Een vriend van me moest trouwens overgeven na het uitwerken van de 4FMP, ook 180 mg en zijn eerste keer. Meer mensen die daar last van hebben gehad?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 16 september 2012 om 22:07:
180 mg

eerste keer

Heb jij hem dat geadviseerd? Goed bezig.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Digitalism op zondag 16 september 2012 om 22:17:
Heb jij hem dat geadviseerd? Goed bezig.

Nee hoor, ik heb gezegd dat hij er beter een beetje uit kon halen maar dat heeft hij, geloof ik, niet gedaan. Overigens ging hij gewoon goed tijdens zijn trip maar nadat het uitgewerkt was/begon uit te werken werd hij misselijk en moest hij overgeven.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 16 september 2012 om 22:35:
maar nadat het uitgewerkt was/begon uit te werken werd hij misselijk en moest hij overgeven.

Vaak een teken van te weinig gegeten.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van h4rdstYL3L0v3r op zondag 9 september 2012 om 14:20:
et ging een aardig tijdje heel lekker, maar na zo'n 2 uur nadat ik het voelde had ik het idee dat het gevoel ff een beetje weg ging

Hier nog 1...

Op decibel, op de afterparty heerlijk zeker 4 uur lang vollop kunnen genieten van een capsule met 150/160 mg.

Op Qbase na inname van de capsule ook zeker 2 uur volledig aan mijn dak kunnen gaan.. waarna ik sterk voelde dat de energie en ook de euforie wegtrok.. waarna het ook niet meer terug kwam.
Na een uurtje gewacht te hebben, geprobeerd er iets van terug te krijgen met een 2e capsule. maar helaas bleef ik het gevoel houden broodnuchter te zijn ( wat ik natuurlijk niet was maar dat gevoel had ik wel).
Halverwege de nacht maar een halve x geprobeerd waarna de energie en praatdwang wel weer terug kwam.
Helaas moet ik zegge dat de x minder werkt als ik daarvoor 4fmp heb genomen. Terwijl bij mijn vriend juist die halve x zorgt voor een explosie aan euforie en energie.

Kortom, als iemand nog tips heeft graag..
Zou het mischien kunnen dat ik wat meer in de capsule zou moeten doen? omdat ook qua andere drugs ik meestal wat meer nodig heb om er "in" te komen ? vergeleken bij mijn vrienden. ( ben wel een vrouw , 60 kg .. maar toch 8))
Er zal vanzelf een weg komen dat ik alle in en uitwerkingen ga snappen :P
helaas is niks zo onvoorspelbaar als drugs... 8)
Moet nog wel zeggen dat ik overigens een topnacht heb gehad op Qbase.. want het is zeker niet de drugs die een feest maakt of breekt maar zeker de muziek & sfeer en mensen !
Waarschuw beheerder
Uitspraak van San8) op maandag 17 september 2012 om 21:38:
Terwijl bij mijn vriend juist die halve x zorgt voor een explosie aan euforie en energie.

Dat verschilt inderdaad heel erg per persoon. Bij mij werkt het helaas ook stukken minder.
Waarschuw beheerder
Op Qbase na inname van de capsule ook zeker 2 uur volledig aan mijn dak kunnen gaan.. waarna ik sterk voelde dat de energie en ook de euforie wegtrok.. waarna het ook niet meer terug kwam.
Na een uurtje gewacht te hebben, geprobeerd er iets van terug te krijgen met een 2e capsule. maar helaas bleef ik het gevoel houden broodnuchter te zijn ( wat ik natuurlijk niet was maar dat gevoel had ik wel).
Halverwege de nacht maar een halve x geprobeerd waarna de energie en praatdwang wel weer terug kwam.
Helaas moet ik zegge dat de x minder werkt als ik daarvoor 4fmp heb genomen. Terwijl bij mijn vriend juist die halve x zorgt voor een explosie aan euforie en energie.

Kortom, als iemand nog tips heeft graag..
Zou het mischien kunnen dat ik wat meer in de capsule zou moeten doen? omdat ook qua andere drugs ik meestal wat meer nodig heb om er "in" te komen ? vergeleken bij mijn vrienden. ( ben wel een vrouw , 60 kg .. maar toch )
Er zal vanzelf een weg komen dat ik alle in en uitwerkingen ga snappen
helaas is niks zo onvoorspelbaar als drugs...
Moet nog wel zeggen dat ik overigens een topnacht heb gehad op Qbase.. want het is zeker niet de drugs die een feest maakt of breekt maar zeker de muziek & sfeer en mensen !

Ik heb een beetje hetzelfde.

De eerste keer 4FMP heerlijke euforie gehad, tintelingen over mijn hele lichaam, etc. en toch die energie. Voelde echt heerlijk. Nam ik op Qbase weer 4fmp en het enige wat ik er van had was 6 uur lang tintelingen. Voor de rest veel energie, maar nuchter/helder. Geen euforie te bekennen. Heb ook niet meer bijgepakt, want wist van de eerste keer dat dat niets meer zou toevoegen. Bovendien had ik genoeg energie tot het eind, dus dat was ook nergens voor nodig.

Ik moet wel zeggen dat tussen de eerste keer en de tweede keer ong 1,5 maand zat en dat ik tussendoor nog 1 keer X heb gehad. Waarbij tijdens de X ook geen euforie meer te bekennen was. Werd er alleen enorm vaag van.

Mijn conclusie: Deze zomer heb ik mijn serotonine onwijs op de proef gesteld en de drugs slaat daarom niet meer zo goed aan ;) Denk dat de enige oplossing is om de komende tijd lekker rustig aan te doen. Ik ben zelf even klaar met de zooi nu. Wacht liever een paar goede maanden/half jaar. Hoop dat tegen die tijd alles een beetje is hersteld en ik weer een beetje kan genieten van wat euforie.

En X na 4fmp werkt bij mij ook totaal niet meer helaas. Jammer dat ik niet tot de uitverkorene behoor die nog wel een euforie-explosie krijgen! :P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
+1
Hier nog 1...

Op decibel, op de afterparty heerlijk zeker 4 uur lang vollop kunnen genieten van een capsule met 150/160 mg.

Lees even dit topic wat beter door. Er is volgens mij al meerdere keren verteld dat 4-F niet hetzelfde werkt als de meeste andere stimulaten. Die serotonine rush van het begin krijg je niet meer terug. Bijpakken betekend alleen maar verlengen/versterken van het speedy effect. Daarom beginnen een hoop mensen met 4-F en zodra de fijne rush weg gaat, gaan ze over op MDMA/BK-MDMA/iets anders. Maar juist díe overstap verschilt weer per persoon. Precies wat Digitalism al meldt.

Uitspraak van Rose-Ann op maandag 17 september 2012 om 23:13:
Heb ook niet meer bijgepakt, want wist van de eerste keer dat dat niets meer zou toevoegen.

Some people apparently already know dus :).

Deze zomer heb ik mijn serotonine onwijs op de proef gesteld en de drugs slaat daarom niet meer zo goed aan Denk dat de enige oplossing is om de komende tijd lekker rustig aan te doen. Ik ben zelf even klaar met de zooi nu. Wacht liever een paar goede maanden/half jaar. Hoop dat tegen die tijd alles een beetje is hersteld en ik weer een beetje kan genieten van wat euforie.

Verstandig.
Waarschuw beheerder
Hier nog 1...

Ik heb een beetje hetzelfde.

Fijn om te horen dat ik in ieder geval niet de enige ben.

Jammer dat ik niet tot de uitverkorene behoor die nog wel een euforie-explosie krijgen!

Haha uitverkorene, dat zeg je mooi. Van die mensen die gewoon 2 keer per maand gebruiken en dan gewoon nog steeds kei goed blijven gaan :P

Maar ik zat er al aan te denken om de volgende keer weer 4-FA te doen, maar dan 2,5 uur na inname een halfje erin gooien. Hopen dat de euforie dan goed aanhoudt, en vooral ook de energie, want bij mij is de energie echt klote als ik iets gebruik. Speed en x krijg ik geen energie van. 4-FA was de eerste drug waarvan ik echt energie kreeg. Alleen stopte bij mij zowel de euforie als de energie na 2,5/3 uur. Ik zie energie krijgen van de drugs daarom ook echt als iets zeldzaams :P
En daarom hoop ik dus echt dat de energie blijft na het bijnemen van xtc.. :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
+3
donateur
Uitspraak van h4rdstYL3L0v3r op dinsdag 18 september 2012 om 01:14:
Alleen stopte bij mij zowel de euforie als de energie na 2,5/3 uur. Ik zie energie krijgen van de drugs daarom ook echt als iets zeldzaams

Probeer eens Methylone na de 4FMP (Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van h4rdstYL3L0v3r op dinsdag 18 september 2012 om 01:14:
Maar ik zat er al aan te denken om de volgende keer weer 4-FA te doen, maar dan 2,5 uur na inname een halfje erin gooien. Hopen dat de euforie dan goed aanhoudt, en vooral ook de energie

Ik behoor tot de gelukkige die hiervan een hele erge energie en euforie boost krijgen :D Maar ik ken genoeg mensen die hier niks aan vinden.
Waarschuw beheerder
Jammer dat ik niet tot de uitverkorene behoor die nog wel een euforie-explosie krijgen!

Probeer het eens met methylone bijnemen ipv X. Daar krijg je zeker een nieuwe stoot energie e/o euforie van :)
Is tegenwoordig wel heel moeilijk aan te komen trouwens. :(

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van TrueGrit op dinsdag 18 september 2012 om 12:10:
Is tegenwoordig wel heel moeilijk aan te komen trouwens.

Met de juiste contacten geen probleem 8)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van TrueGrit op dinsdag 18 september 2012 om 12:10:
Probeer het eens met methylone bijnemen ipv X. Daar krijg je zeker een nieuwe stoot energie e/o euforie van

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 18 september 2012 om 11:22:
Probeer eens Methylone na de 4FMP (Y)
strukel

Bedankt voor de tip ! Dit gaan we zeker een keertje proberen dan :)

Uitspraak van strukel op dinsdag 18 september 2012 om 11:50:
Ik behoor tot de gelukkige die hiervan een hele erge energie en euforie boost krijgen :D Maar ik ken genoeg mensen die hier niks aan vinden.

Inderdaad, ik ken mensen die zo erg in hun xtcroes komen dat ze na een halfje x al als een zombie 30 km over het festivalterrein wandelen en alleen maar onzin uitkramen.. kijk daar zit echt niemand op te wachten..
Waarschuw beheerder
Vandaag moest ik voetballen en ik had heel erg veel moeite om in slaap te komen, dus voelde me aardig naar de haaien

Maar wel de beste van het veld he :lol: (Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Uitzonderling op zondag 12 augustus 2012 om 11:26:
tot zover mijn reportje

leuk om je ervaring te lezen!

het is idd niet echt heel speciaal maar zeker wel de moeite waard :) de tinteling in je benen en je achterhoofd is wel fijn.

en aan energie / moeheid totaal geen gebrek en goed te doen met x.. halfjes dan in mijn geval ;)

groetjess
Waarschuw beheerder
Ff een offtopic vraagje.
Maar nu zijn xtc/pep/4fmp/sos/ghb toch wel de meest gebruikte uitgaansdrugs.
Is er meer....? Ken dit nu wel.
Waarschuw beheerder
Dankjewel, dat wou ik even weten
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van Technoasis op dinsdag 18 september 2012 om 22:28:
Uitspraak van Pylades op zondag 16 september 2012 om 22:07:
Vandaag moest ik voetballen en ik had heel erg veel moeite om in slaap te komen, dus voelde me aardig naar de haaien

Maar wel de beste van het veld he :lol: (Y)

Heb wel van die wedstrijden gehad.. Helemaal naar de haaie.. Volle bak er toch nog effe op gaan 2 in jassen en na 15 minuten helemaal doorweekt van het zweet en kapot gewisseld worden om in het gras inslaap te vallen
Waarschuw beheerder
Gister 4f in mn ooggehad, geen aanrader :lol:
Waarschuw beheerder
+5
Uitspraak van itsmagic' op zondag 30 september 2012 om 19:23:
Gister 4f in mn ooggehad, geen aanrader

Eyeballing!!! met 4-fmp nog wel.
We hebben hier een echte bikkel!!
Waarschuw beheerder
+1
Ik ben echt blij met dit goedje. Nu 3x gedaan. Eerste keer niet zo boeiend met een dosering van 100mg. Merkte wel dat ik later op de avond lekker ging op de X, wat helderder.

Tweede keer 160/170 mg (van een maat, had liever een capsule van 140 gehad) en daar ging ik goed hard op. Ik had het gevoel dat ik kon schakelen tussen helder en spacen. Ik liep veel rond, op een feestje met niet mijn muziek en ik had flinke energie. Ook kon ik het love gevoel opwekken wanneer ik er zin in had, alleen wat minder heftig dan met X. Rond een uur of 4 genomen en rond 8u een halfje X en rond 10u nog een halfje X. Ik merkte wel dat die echte love-kick van X wat onderdrukt werd, maar zat er niet heel erg mee.

Afgelopen zaterdag op r_AW wel een dosis van 140mg, rond half 1 genomen en wat ging ik er nu nog lekkerder op. Helemaal in m'n element, omdat dit echt mijn muziek is. Heb van 1 tot 3 vollop lopen dansen. Had energie en ik ging maar door. Vrienden om me heen begonnen net met wat X en ik genoot daarvan. Ik had niet die extreme love die zij hadden, maar ik vond het prima, genoot van hun en had wel non stop een brede glimlach op me gezicht, de euforie was in ieder geval behoorlijk aanwezig. De tijd ging minder snel voor me gevoel dan bij X en ik hoefde niet even te zitten of de praatbehoefte, en dat wou ik graag omdat ik die artiesten echt bewust wilde meemaken. Het komt ook wat rustiger op dan X wat ik persoonlijk zelf wel fijn vind. Rond 3u een halfje gedropt, omdat het euforie gevoel toch wat minder werd, en nu kwam het love gevoel er veel beter in dan de tweede keer (misschien door de wat lagere dosering 4fmp?). Ook dit kwam wat rustiger opzetten, maar nu wel meer het praat en aanraak gevoel. Ik merkte ook dat ik minder 'hard' kon dansen, maar ik bleef wel wat helderder dan op alleen X.

Al met al is 4fmp voor mij echt een geweldig goedje, 140mg en een halfje X (of 2x een halve op een lang festival) lijkt de ideale combo voor mij te zijn. Lekker constant i.p.v die 'golven' in de gemoedstoestand. Het voelt alsof je de space wat bewuster mee maakt, en ook voor het nagenieten is dat lekker. Tis niet zo maar voorbij geschoten en ik hou meer herinneringen van de avond.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van itsmagic' op zondag 30 september 2012 om 19:23:
Gister 4f in mn ooggehad, geen aanrader :lol:

Heb het poeder een keer in me mond gehad net nadat ik mijn gehemelte verbrand had.. Was ook geen succes verhaal

Waarschuw beheerder
hoeveel mg nemen 1e keer 4fmp?
Waarschuw beheerder
+1-1
Uitspraak van verwijderd op woensdag 3 oktober 2012 om 13:22:

110-120mg!

Doseringen die mensen prettig vinden verschillen nogal bij 4-FA, dus dan kun je later experimenteren met meer/minder/bijnemen etc.

Waarschuw beheerder
+2-1
donateur
Uitspraak van TrueGrit op woensdag 3 oktober 2012 om 13:56:
110-120mg!

Vind ik een erg lage dosering.
De mensen die ik sprak die begonnen met die dosis vonden het wel tof, maar er miste toch nog wel het een en ander.

Als ik je leeftijd kijk ben je nog jong, maar volgens mij ben je niet 1 vd kleinste.
Ik adviseer altijd rond de 150mg te beginnen.
Als je wat kleiner bent kun je ook best rond de 130mg beginnen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DaveRaveTeef op dinsdag 2 oktober 2012 om 12:33:
Heb het poeder een keer in me mond gehad net nadat ik mijn gehemelte verbrand had.. Was ook geen succes verhaal

Ben toch niet de enige die het niet fijn vond dat er 4fmp in een wondje op mijn hand kwam... AARHRGG
Waarschuw beheerder
+3
Uitspraak van verwijderd op woensdag 3 oktober 2012 om 13:22:

Gezien je leeftijd zou ik zeggen helemaal niet. Wacht nog maar 2-3 jaar. Maar als je per sé wil gebruiken blijf dan onder de 130mg. Daarboven worden de bijwerkingen sterker en kans op hersenschade waarschijnlijk groter.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Nachtdier op woensdag 3 oktober 2012 om 16:17:
Gezien je leeftijd zou ik zeggen helemaal niet. Wacht nog maar 2-3 jaar. Maar als je per sé wil gebruiken blijf dan onder de 130mg. Daarboven worden de bijwerkingen sterker en kans op hersenschade waarschijnlijk groter.

zie allemaal voornamelijk positieve reacties, is het iets wat alleen op feestjes leuk is, of ook voor een x leuk op de bank thuis?
moet zeggen hoor er niet veel over, en is hier in de buurt ook nergens te krijgen, wat moet ik me er precies bij voorstellen?
is het spacy, of energiek alleen of een combo van beide?
is het te vergelijke met 2cb, en dan zonder het chaotische ervan?
Waarschuw beheerder
-1
dag na 4fmp kun je nogal emotioneel in een frutje raken, dus vind dit nou niet echt de xtc vervanger , ga het nog wel is doen maar laat er flinke pauze,s tussen ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van robinM. op woensdag 3 oktober 2012 om 22:33:
ga het nog wel is doen maar laat er flinke pauze,s tussen

Volgens mij zat jij vh weekend ook aan de 4F toch?
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van Arrr69 op woensdag 3 oktober 2012 om 19:30:
zie allemaal voornamelijk positieve reacties, is het iets wat alleen op feestjes leuk is, of ook voor een x leuk op de bank thuis?
moet zeggen hoor er niet veel over, en is hier in de buurt ook nergens te krijgen, wat moet ik me er precies bij voorstellen?
is het spacy, of energiek alleen of een combo van beide?
is het te vergelijke met 2cb, en dan zonder het chaotische ervan?

Wat betreft de positieve reacties.
Het is of je ding of het is niet je ding.
In mijn omgeving zijn er net zo veel mensen die het geweldig vinden als dat er mensen zijn die het niets vinden.
De comming-up van dit stofje is zeer prettig en naar de mening van de meesten een stuk prettiger als MDMA
Daarna veel energie en ook wat euforie.
De euforie is minder aanwezig als bij MDMA
Als je het wil vergelijken zou ik het omschrijven als iets wat tussen Amphetamine en MDMA in zit.
Volgens zeggen zou 4-FA een minder grote aanslag zijn op je serotonine voorraad en dus iets minder schadelijk zijn.
Je ziet er op de 4-FA lang niet zo vertief of helemaal niet vertieft uit.
Het lijkt totaal niet op 2-CB
Je bent zeer helder voelt je meer dan goed.
Geen visuals.
Persoonlijk is het voor mij de perfecte drug voor op een feestje aangezien ik het helemaal waus zijn op een feest niet meer zie zitten.
Natuurlijk kan je het ook prima thuis gebruiken maar de enorme energie die ik er van krijg maakt dat ik het thuis niet graag zou gebruiken.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van mister-extreme op donderdag 4 oktober 2012 om 11:57:
Wat betreft de positieve reacties.
Het is of je ding of het is niet je ding.
In mijn omgeving zijn er net zo veel mensen die het geweldig vinden als dat er mensen zijn die het niets vinden.
De comming-up van dit stofje is zeer prettig en naar de mening van de meesten een stuk prettiger als MDMA
Daarna veel energie en ook wat euforie.
De euforie is minder aanwezig als bij MDMA
Als je het wil vergelijken zou ik het omschrijven als iets wat tussen Amphetamine en MDMA in zit.
Volgens zeggen zou 4-FA een minder grote aanslag zijn op je serotonine voorraad en dus iets minder schadelijk zijn.
Je ziet er op de 4-FA lang niet zo vertief of helemaal niet vertieft uit.
Het lijkt totaal niet op 2-CB
Je bent zeer helder voelt je meer dan goed.
Geen visuals.
Persoonlijk is het voor mij de perfecte drug voor op een feestje aangezien ik het helemaal waus zijn op een feest niet meer zie zitten.
Natuurlijk kan je het ook prima thuis gebruiken maar de enorme energie die ik er van krijg maakt dat ik het thuis niet graag zou gebruiken.

kijk daar heb ik wat aan(y)
ik heb met X vaak last van kokhalzen en misselijkheid, is dat iets wat hier ook vaak mee samen komt?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Arrr69 op donderdag 4 oktober 2012 om 12:21:
kijk daar heb ik wat aan
ik heb met X vaak last van kokhalzen en misselijkheid, is dat iets wat hier ook vaak mee samen komt?

Persoonlijk heb zo goed als nooit last van misselijkheid bij wat voor stofje dan ook.
Anderen heb ik nog nooit over misselijkheid horen praten bij 4-FA behalve soms als ze gingen combineren of ruig na-doseren.
Waar mensen bij de opkomst van X vaak beroerd worden zullen ze dat bij 4-FA niet hebben. (natuurlijk uitzonderingen daar gelaten)
Dit stofje komt juist heerlijk op!!.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Arrr69 op donderdag 4 oktober 2012 om 12:21:
kijk daar heb ik wat aan

Heb ik soms wel bij de comedown. Laatst ging een maat van me over de nek in de bus terug, maar die had ook echt veel gehad.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van TrueGrit op donderdag 4 oktober 2012 om 12:42:
Heb ik soms wel bij de comedown. Laatst ging een maat van me over de nek in de bus terug, maar die had ook echt veel gehad.

Uitspraak van mister-extreme op donderdag 4 oktober 2012 om 12:31:
Persoonlijk heb zo goed als nooit last van misselijkheid bij wat voor stofje dan ook.
Anderen heb ik nog nooit over misselijkheid horen praten bij 4-FA behalve soms als ze gingen combineren of ruig na-doseren.
Waar mensen bij de opkomst van X vaak beroerd worden zullen ze dat bij 4-FA niet hebben. (natuurlijk uitzonderingen daar gelaten)
Dit stofje komt juist heerlijk op!!.

dat is wel een flink voordeel, als ik over me nek ga is mijn feestje ook echt over, lucht ook ( helaas ) niet altijd op.
is me nog maar 1x overkomen, maar wel goed om te horen dat het niet echt hetzelfde effectheeft.

het gevoel erna is dus niet zo 'depri' als de dinsdagdip met X?