Heroinehoertje, zo liggen ze in Maastricht ook onder de brug in.
Bij mij zouden ze geen van allen de finale halen.
Ajax heeft op papier ook een goed elftal
Helaas weet ik al wie de winnaar is. Stond in het topic beetje jammer. Ik zal niks zeggen
Hoezo?
Denk dat er veel mensen zijn die de deelnemers aan dat next topmodel niet mooi vinden
oezo?
Denk dat er veel mensen zijn die de deelnemers aan dat next topmodel niet mooi vinde
Toen het topic net geopend was. Toen heeft iemand het verklapt.
Klopt ik ook niet maar meesten zijn wel erg fotogeniek
Geloof dat jij spoken ziet
Terror snol...bedankt he
Dat is iets wat je kan leren
Tjah dat kan je van veel dingen zeggen
ook al vind ik t een beetje eentonig worden ondertussen, gewoon door blijven kijken
Ajax heeft op papier ook een goed elftal
nou inderdaad, maar verschil is dat ik sylvia wel leuk vond en die franca vind ik echt vreselijk irritant
Dat ene meisje is een hardcore dj??? nog nooit gezien of van gehoord En stond er geen jump cd-tje op??
Claudia hardcore dj??
edit: may-britt is het knapste, en wel spontaan
victoria
En stond er geen jump cd-tje op??
ik hoop t niet!!
Miss iemand interesse om alle foto's te plaatsen???
![[img width=740 height=515]http://www.modelmasters.nl/_files-cms/Image/serie%204%20homepage/verzamelmodelspagina.jpg[/img]](http://www.modelmasters.nl/_files-cms/Image/serie%204%20homepage/verzamelmodelspagina.jpg)
Die Franca is idd net Sylvia 2
Vind op deze foto's annika en jennifer leuk
heerlijk van die schapen die heel professioneel willen overkomen
maar toch gaat mevrouw janken als er een schaartje in hun haardos wordt gepland
ziet ze er niet zo leuk uit (yvette) maar op de foto staat ze echt wel mooi!
je zou toch denken dat de deelneemsters nu ondertussen wel weten dat de schaar in je haar gaat, want het hoeveelste seizoen is het nou al?
echt een dom programma. Zitten altijd lelijke meiden in die zogenaamd mooi zijn...En allemaal van die skinny bitches. Bij mij zouden ze geen van allen de finale halen.
Mooi in het echt en fotogeniek zijn 2 dingen. Ik vind Cecile het erg goed doen op papier.
Is altijd de leukste aflevering!
meestal hebben ze niet echt een enorm hoog niveau he
maar soms krijgen ze juist extensions om het voller te maken of een kleurtje dus ik denk dat ze daar allemaal op hopen
Haha, precies wat ik dacht.
Is altijd de leukste aflevering!
Yvette
Hey meiden, grappig om te zien dat er zoveel uiteenlopende reacties zijn, ik wou even vermelden dat ik 1 ja idd nog niet zo bekend ben, heb pas 37 bookings gehad, en 2 dat het moment dat ze me laten vertellen dat ik hardcore dj ben, dat er idd een jump liedje opstaat(knippen en plakken die mensen horen het verschil niet), maar het meisje dat de cd bij zich had, had er hardcore, jump en hardstyle opstaan, (vandaar dat ik zei dat er een hardcore liedje werd gedraaid)als goed is hoorde je mij nog zeggen, hey dat is jump, en daarom deed ik ook nie mee, want hoe kun je nou hakken op jump? hey en niet geloven dat ik arrogant ben hoor ik weet het straald er van af, maar vergeet niet dat sommige opnames 6 keer over moeten en dat je dan wel es naar kan gaan staan kijken verder zou ik zeggen, blijf lekker kijken, gaat nog heel gezellig worden
groetjahs
Hey meiden, grappig om te zien dat er zoveel uiteenlopende reacties zijn, ik wou even vermelden dat ik 1 ja idd nog niet zo bekend ben, heb pas 37 bookings gehad, en 2 dat het moment dat ze me laten vertellen dat ik hardcore dj ben, dat er idd een jump liedje opstaat(knippen en plakken die mensen horen het verschil niet), maar het meisje dat de cd bij zich had, had er hardcore, jump en hardstyle opstaan, (vandaar dat ik zei dat er een hardcore liedje werd gedraaid)als goed is hoorde je mij nog zeggen, hey dat is jump, en daarom deed ik ook nie mee, want hoe kun je nou hakken op jump? hey en niet geloven dat ik arrogant ben hoor ik weet het straald er van af, maar vergeet niet dat sommige opnames 6 keer over moeten en dat je dan wel es naar kan gaan staan kijken verder zou ik zeggen, blijf lekker kijken, gaat nog heel gezellig worden
groetjahs
groetjahs
Succes Claudia!
Als de metamorfose komt is t helemaal feest
volgens mij las ik net ergens in een ander topic al wie er gaat winnen
ik bedoelde het rode haar van danielle dat afgeknipt werd
Victoria en Yvette, blgh
MYGOD dat kapsel
net een bal ofzo.
ik bedoelde het rode haar van danielle dat afgeknipt werd
Verder snap ik niet wat ze weer liepen te zeuren. Schaar in je haar, voor iets dat je ontzettend graag wilt, lekker belangrijk...
die victoria,wat een paddestoel
Wat is die victoria een domme muts zeg
net als dat meisje met dat rode punk-kapsel.. dan kiezen de stylisten dat en dan zegt de jury "hmmmz dat haar, daar moet wel iets aan gebeuren" ongelooooofelijk!
tering wat is die lelijk zo vers uit de fraggle grot getrokken
wat een gezeur trouwens over dat victoria te dun is, zo dun is ze nou ook weer niet
en nog steeds victoria: niet mooi, niet leuk. Vind haar ook wel heel erg dun.
Haha iedereen tegen Victoria
met zn alle tegen 1 vind ik wel erg zielig
En als victoria een zielig verhaal verteld hebben ze opeens allemaal medelijden en bieden ze hun excuses aan.. nep gedoe!
Betekent juist wel dat er ontzettend veel werk is voor dunne modellen
En als victoria een zielig verhaal verteld hebben ze opeens allemaal medelijden en bieden ze hun excuses aan.. nep gedoe!
en nog steeds victoria: niet mooi, niet leuk. Vind haar ook wel heel erg dun. Die bastiaan lekker zeggen dat ze dat niet was-- ze past wel 5 x in hem..
Betekent juist wel dat er ontzettend veel werk is voor dunne modellen
Niet echt verwacht!
Misschien wel, al vond ik haar op de promotie poster echt heeel goed staan! Met die gigantische bos haar!
Claudia's gedrag valt me erg tegen op tv..
Ach ik denk dat je geeneens een programma nodig hebt om ontdekt te worden als je een ECHT model bent!
En zoende die Victoria nou Ananda??????????
Ach ik denk dat je geeneens een programma nodig hebt om ontdekt te worden als je een ECHT model bent!
ananda gaat flink tekeer volgende week
jammer dat die claudia eruit is,
Uitspraak van Goudenkimmetje op maandag 21 april 2008 om 21:48:
misschien was dat wel onderdeel van het toneelstuk
Hahaha ja wat gaat er volgende week gebeuren?? zoenen??
Denk dat het acteerlessen zijn
Volgens mij was het tijdens uitgaan
Nou, volgens mij leek het niet alsof het een toneelstuk was! Je zag namelijk echt dat Ananda er niet van gediend was, tenminste dat leek zo
dat stappen volgende week wordt ,denk ik, lache. Eerst ananda die fles leeg aan het gieten, die zoen van victoria en vervolgens brak ananda volgens mij bijna de hand van victoria; "moet ik je vinger breken??" hahah.. kan niet wachten.
Volgens mij was het namelijk ook tijdens het uitgaan
Wanneer gaat die Victoria er nou eens uit
Uitspraak van KnuffolMutz op dinsdag 22 april 2008 om 13:40:
vind het onterecht dat Claudia eruit is.
vind het onterecht dat Claudia eruit is.
Ik blijf bij Jennifer....
en ik denk dat volgende week heel wat gespeeld is, idd met die dramales, vast wel goed knip en plak werk van de redactie
die sovjet hoer moet dr echt uit
hoer.
mag hoofdstuk victoria nu dicht..
mag hoofdstuk victoria nu dicht..
Trouwens, die shoot in bikini in de ijsbar hebben ze afgekeken van ANTM
maar op woensdag wordt het toch ook herhaald ofzo?!
Ieeh echt ranzig dat gezoen!!! Van Victoria dan haha
Ik vond Victoria niet geweldig, maar vind het niet netjes hoe ze over haar roddelen en haar uitschelden, en ja ook in dit topic
ik ben beniewd,
die sovjet hoer moet dr echt uit
Bastiaan zei kapauw ipv chapeau!!! Dan ben je dom
Vind Jennifer steeds leuker en beter worden trouwens...
Wel fucking arrogant hoor die Victoria toen ze weg ging zei ze nog julie gaan nog veel van me horen
Mwah, ik geloof best dat zij geschikt is voor op de catwalk maar idd wat ze zelf vertelde.. niet voor commercielle shoots
Victoria die als een gek zoop en op die band ging lopen... Logisch dat ze ruzie kregen
Yvette vind ik niks Te mannelijk en echt niet knap.
ik ga voor jennifer, ik vind haar niet echt een model, maar wel een leuke meid, de enige zelfs
Vind het altijd wel raar dat er over (tijdens) fotoshoots wordt gezegd dat iemand het goed doet en bij de jury vinden ze de foto dan weer minder goed..
En dan heb ik het over de bruidsshoot, Annika en Patricia bijvoorbeeld..
wel een kindje heur met der gegiegel,begint nu irritant te worden!
Oh is ze er uit? EINDELIJK ik kan niet wachten om de herhaling te zien want heb het gemist.
Ik vond het raar dat Victoria dat ging doen, maar Ananda kan dan ook wel als een klein kind ertegen in gaan door dat ding 10x sneller te zetten En dan zo kinderachtig ruzie te gaan maken met 'ik breek je vinger'
welke man kijkt dat nu
wie is eruit? Heb helaas niet kunnen kijken
word wel moe van al die onmerkingen onder de gordel van maj-britt en jennifer erg mooie dames maar daar moeten ze mee ophouden
patricia ziet er echt 100 keer beter uit met dit nieuwe kapsel!
Ik denk dat Patricia wint.
net flappie met dat haar strak naar achter
En zometeen paaldansen met als publiek hun familie en vrienden, wat heeft dat nou weer met modellenwerk te maken?
wel een naaistreek dat ze annika naar voren riepen en toen zei van ja voor jou geen foto.
het nieuwe haar van Maj-Britt vind ik niet mooi
net flappie met dat haar strak naar achter
ook toen annika weg moest, zat ze de hele tijd er doorheen te praten "oh my god", kon ze ook wel ff mee ophouden, daphne was gewoon nog in gesprek met annika
20.30 vnaaf rtl 8
Wel fucking arrogant hoor die Victoria toen ze weg ging zei ze nog julie gaan nog veel van me horen. Wat gaan we horen dan dat ze om half twee op de lopende band gaat staan ofzo
Ik vond het ook zo'n wagelijk lelijk mormel ben blij dat ze eruit is! haha
Zoo Maj-Britt is wel een bitch aan het worden zeg
jaa indd vond dr ook niet bepaald een knap meissie
Nou he? Die tanden irriteerden me mateloos, ze keek dom uit
haar ogen, ze was te dun, en dat haar (hoewel daar nog wat aan
te doen is) Nee, echt totaal onaantrekkelijk
Wanneer word HNTM herhaald?
Maj-Britt liep te zeuren, die pony stond haar super goed
Jennifer vind ik een mooie meid
meteen gedaald van favo's naar de minste
ik vind de meeste meiden niet mooi
Ja ik ben blij dat ze er uit is!!!
Ik hoop dat Yvette wint.. Ze heeft een goede instelling en ze staat mooi op de foto's!!
maj britt vind zich zelf heel wat " hier zitten de 3 finalisten" haha lekker zelfverzekerd maar wie lag eruit maj britt zelf
want die hadden niet meegedaan in de ring.. majaaa dat was ook helemaal niet de opdracht dus helemaal eerlijk was het niet!!
Of was het Patricia en Ananda weet ik niet meer..
vond ik ook ja. beetje raar om die andere drie te laten winnen, alleen omdat ze iets deden wat niet eens bij de opdracht hoorde
wat een jankerd is dat zeg,heel irri kutkind! bah
ik zeg dood aan patricia, wat een irritant LELIJK! tyfus tering jank wijf bah bah!
geloof ziekte van crohn
Het is maar goed dat Victoria die shoot gisteren niet hoefde te doen.... Als ze dan in de lucht had moeten springen was ze weggewaaid
Ik denk dat Ananda wint... de jury vindt haar echt geweldig!!
Het is maar goed dat Victoria die shoot gisteren niet hoefde te doen.... Als ze dan in de lucht had moeten springen was ze weggewaaid
Ik denk dat Ananda wint... de jury vindt haar echt geweldig!!
met goed figuur
Wel apart dat de jury niet kon kiezen, dat is toch hun taak? Ze geven Jennifer echt steeds weer een kans, ook al heeft ze het verpest. Alsof ze willen dat zij wint???laatste aanpassing 22 mei 2008 09:27
echt raar, dat ze tijdens die shoot tegen jennifer zeiden dat het zo goed ging, terwijl ze bij de jury teleurgesteld waren in de foto
Uitspraak van PiA op woensdag 28 mei 2008 om 12:13:
Ik vind Ananda een tof wijf.
Vond qua uiterlijk sowieso al een tijdje dat ze mocht winnen. Maar qua karakter ook hoor!
hoorde die kleerhanger in die jurk?
plaatsvervangende schaamte bij die commercials
en wat presenteert die daphne slecht zeg, jeetje!
ik zie alleen de grote "ogen" van daphne
plaatsvervangende schaamte bij die commercials
ze zaten al1 maar te geilen op de 6pack van winston
die patricia heeft echt een freggel hoofd met haar oren
die patricia heeft echt een freggel hoofd met haar oren
Whaaaaaaaaaaaaa, kut Patricia
Maar goed ook, arrogante jankerd
Ongelofelijk irritant trouwens dat die Daphne de meest simpele zinnen van dat kaartje moet oplezen. We gaan nu even backstage kijken waar de eh..ehh..modellen worden ehhh..opgemaakt voor ehh..
die alain clark word ik ook moe van in ieder programma komt ie optreden :klootzak:
Ik vond Yvette toch wel de topper van de avond!
Jennifer leuke meid maar geen topmodel
wat een freggel
omdat ze ziek was en de meeste mensen dus niet wisten of ze wel in de finale zou zitten hebben er ook minder op haar gestemd...waardoor ze er dus uit lag...
ik had juist veel sympathie stemmen verwacht, gelukkig is dat niet gebeurd
Sorry hoor maar als er in Nederland nou niets knapper rondloopt
Ananda had wel de minste publieks-stemmen volgens mij
een model is ook geen knappe dame maar een verkondiging van een product
tja, patricia had gewonnen als ze niet ziek was geweest, alle juryleden vonden haar het beste...
omdat ze ziek was en de meeste mensen dus niet wisten of ze wel in de finale zou zitten hebben er ook minder op haar gestemd...waardoor ze er dus uit lag...
als ik me niet vergis had jennifer gewonnen als de jury niet meedeed??
21 punten volgens mij ?? en die ananda kreeg er maar 11 bij ofzo van het publiek??
weet neit zeker ging beetje snel..
Iedereen zegt wel dat een model niet mooi hoeft te zijn.. maar het woord 'model' word juist wel geassocieerd met mooi zijn!
Dit seizoen HNTM ging echt nergens over!
Verder heb ik pas ergens gelezen dat Cecile wel populair is en het erg druk heeft. Iemand hier zei dat het niks was geworden?
America's most smartest model
Iemand gezien?
en yvette heeft gewoon niet de look van een model