Partyflock

Forumonderwerp · 1002840

Vanavond finale ANTM en vanaf volgende week seizoen 4 van Hollands Next top model. Hopelijk wordt de nieuwe serie net zo leuk als de vorige keer.

Nog meer trouwe kijksters?

Zender: RTL 5
Seizoen: 4
Afleveringen: 10
Startdatum: 31 Maart 2008

Claudia hardcore dj?? :lol:

Uitspraak van verwijderd op maandag 31 maart 2008 om 21:18:
franca

Had niet gedacht dat ze er direct uit zou gaan :no:

Uitspraak van verwijderd op maandag 31 maart 2008 om 21:20:
Rest is niet opvallend..

maar juist die zijn vaak mooi op foto shoots :yes:

Eerste aflevering gemist :o morgen maar ff kijken bij uitzending gemist.

edit: may-britt is het knapste, en wel spontaan :)! Die victoria= :rot:...volgende week ruzie! Haha

Uitspraak van verwijderd op maandag 31 maart 2008 om 21:42:
may-britt is het knapste

vind ik ook :yes:
volgende week ruzie! Haha

ja dat is toch het leukste :LOL:
Uitspraak van verwijderd op maandag 31 maart 2008 om 21:24:
nou inderdaad, maar verschil is dat ik sylvia wel leuk vond en die franca vind ik echt vreselijk irritant

ze heb partyflock:)
maar ze is er alweer uit..

Uitspraak van Goudenkimmetje op maandag 31 maart 2008 om 21:32:
Dat ene meisje is een hardcore dj??? nog nooit gezien of van gehoord En stond er geen jump cd-tje op??

whaha nou idd vond het niet echt hardcore! en er stonden er ook een paar op te jumpen..

Uitspraak van verwijderd op maandag 31 maart 2008 om 21:32:
Claudia hardcore dj??

ook idd nog nooit gehoord of gezien.. maja miss is ze een beginner!:P

edit: may-britt is het knapste, en wel spontaan

snap niet dat ze niet gelijk in het huis zat!!

victoria

victoria mag van mij wel weer naar rusland vertrekken

Uitspraak van verwijderd op maandag 31 maart 2008 om 21:41:
Eerste aflevering gemist morgen maar ff kijken bij uitzending gemist.

Heb nog geen favoriet, heb ook maar de helft gezien.. Weer dikke catfights daar en make-overrrr :cheer:
Die Franca is idd net Sylvia 2 :| en die Victoria mag ik nu al niet :x

Ook gekeken haha maj britt Mag wel winnen :D
Uitspraak van verwijderd op maandag 24 maart 2008 om 14:56:

:no: ik niet :/

.
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 1 april 2008 om 10:01:
maj britt Mag

Die zit toch niet eens int huis?? :x

Uitspraak van Lievelien op maandag 31 maart 2008 om 22:32:
Victoria

Zwaar lelijk mokkel!!!
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 1 april 2008 om 10:01:
maj britt

Sorry, even op de site gekeken.
Wel dus :$
ik kijk het ook :$
elk seizoen nog gezien
nederlands en amerikaans

schijtmodellen :rot: en toch blijft het programma me boeien :D
Ik snapte ook al niet waarom die 2 er niet in zaten, vooral omdat ze ook zoveel in beeld zaten en dat er na afloop werd gevraagd of ze t erg vonden... Ik had al zo'n voorvermoede dat daar iets mee gedaan zou worden!!

OMG :rot: en die Victoria whaha iedereen ergerd zich daar dood aan en t ergste is vast dat ze er nog lang in zal zitten zeker :S nou ik hoop t niet!!

Vond Franca ook op Sylvia lijken...

Uitspraak van Goudenkimmetje op maandag 31 maart 2008 om 21:32:
En stond er geen jump cd-tje op??

:roflol: Dat was nog t grappigste.. Hardcore zegt ze en vervolgens staan daar een paar blije kippen te jumpen wat ze overigens NIET konden whaha

Ik vond die Jennifer(?) wel leuk op t laatst, alleen met de voorrondes deed ze zo dom met die 3 poses, ma verder wel een leuk meisje denk ik ;P

Zo dat was mijn verslag haha...

Miss iemand interesse om alle foto's te plaatsen??? (F)
Uitspraak van LESS IS MORE ;P op dinsdag 1 april 2008 om 14:18:
ik hoop t niet!!

pff ik ok niet
sovjet-hoer :X

Uitspraak van LESS IS MORE ;P op dinsdag 1 april 2008 om 14:18:
Miss iemand interesse om alle foto's te plaatsen???

heb echt een verwoese poging gedaan om te zoeken
ken zo snel nix vinden waar ze fatsoenlijk opstaan (is ook erg moeilijk omdat er echt een paar bijzitten waarvan ik me afvraag wat hun gedaan hebben om erbij te zitten) 8)

laatste aanpassing
Thnxx (F)

Vind op deze foto's annika en jennifer leuk (Y)
Uitspraak van Lievelien op maandag 31 maart 2008 om 22:32:
Die Franca is idd net Sylvia 2

vond het meer een sylvia-wannabe :X
want idd, sylvia is veeeel leuker!

vind die yvette mooi, en annika :yes:
en die claudia, daar heb ik wel :respect: voor!
is nog maar 4 maanden opgeknapt van d'r ziekte&staat gewoon stralend voor de jury!

zin in volgende aflevering ... metamorfoses :cheer:
Uitspraak van melodiii. op dinsdag 1 april 2008 om 16:59:
zin in volgende aflevering ... metamorfoses

jot :yes:

heerlijk van die schapen die heel professioneel willen overkomen
maar toch gaat mevrouw janken als er een schaartje in hun haardos wordt gepland :lol:
Uitspraak van LESS IS MORE ;P op dinsdag 1 april 2008 om 16:03:
Vind op deze foto's annika en jennifer leuk

annika en yvette vind ik t leukst.. op tv als ze gefilmd wordt ziet ze er niet zo leuk uit (yvette) maar op de foto staat ze echt wel mooi!
Uitspraak van Mary Cherry :[ op dinsdag 1 april 2008 om 17:16:
heerlijk van die schapen die heel professioneel willen overkomen
maar toch gaat mevrouw janken als er een schaartje in hun haardos wordt gepland

:lol:

je zou toch denken dat de deelneemsters nu ondertussen wel weten dat de schaar in je haar gaat, want het hoeveelste seizoen is het nou al? ;)

Uitspraak van nel.nl op dinsdag 1 april 2008 om 17:25:
ziet ze er niet zo leuk uit (yvette) maar op de foto staat ze echt wel mooi!

vond haar bij de jury ook mooi, had ze haar haar helemaal strak naar achter gedaan :yes:
Uitspraak van melodiii. op dinsdag 1 april 2008 om 17:31:
je zou toch denken dat de deelneemsters nu ondertussen wel weten dat de schaar in je haar gaat, want het hoeveelste seizoen is het nou al?

meestal hebben ze niet echt een enorm hoog niveau he ;)
TERING joosje en victoria zijn echt FUCKED UP ugly

Uitspraak van melodiii. op dinsdag 1 april 2008 om 17:31:
je zou toch denken dat de deelneemsters nu ondertussen wel weten dat de schaar in je haar gaat, want het hoeveelste seizoen is het nou al?

maar soms krijgen ze juist extensions om het voller te maken of een kleurtje dus ik denk dat ze daar allemaal op hopen ;)
in de tvgids stond een stukje over dat majbritt een pony krijgt (jammer) maar ik weet niet of dat al bij de metamorfoses is, want er stond ook dat ze die dag ervoor een hele heftige opdracht gehad ofzo, en dat was gisteren niet..

Uitspraak van Too Many Daves op maandag 24 maart 2008 om 15:17:
echt een dom programma. Zitten altijd lelijke meiden in die zogenaamd mooi zijn...En allemaal van die skinny bitches. Bij mij zouden ze geen van allen de finale halen.

:yes:

Uitspraak van verwijderd op maandag 24 maart 2008 om 15:19:
Mooi in het echt en fotogeniek zijn 2 dingen. Ik vind Cecile het erg goed doen op papier.

Fotogeniek betekent niets anders dan het perfecte hoofd voor een berg make-up en photoshop :lol:
Ja! Weer een nieuwe serie.

Op die eerste foto's kon je goed zien wie er wel ver gaan komen. Vond vooral Laura, Yvette en Claudia mooi.
vond het meer een sylvia-wannabe
want idd, sylvia is veeeel leuker!

Haha, precies wat ik dacht.

zin in volgende aflevering ... metamorfoses

:cheer: Is altijd de leukste aflevering!

Annika! :cheer:
Dezelfde naam en net zo'n kletskous :lol:
Uitspraak van lindaaatje op woensdag 2 april 2008 om 14:05:
Is altijd de leukste aflevering!

jazeker! en vooral als de gene wat het meeste aan het janken is dan die aflevering eruit word gestuurd!(6)
laatste aanpassing
Uitspraak van Mary Cherry :[ op dinsdag 1 april 2008 om 17:40:
meestal hebben ze niet echt een enorm hoog niveau he

ik dacht ... geef ze nog het voordeel van de twijfel O:) :9

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 1 april 2008 om 18:18:
maar soms krijgen ze juist extensions om het voller te maken of een kleurtje dus ik denk dat ze daar allemaal op hopen

domme schapen dus :X

Haha, precies wat ik dacht.

echt hé ... ik zat het te kijken, en dacht bij mezelf: jij hebt teveel van sylvia af zitten kijken :lol:
nou, d'r foto komt er iig niet meer naast :cheer:

Is altijd de leukste aflevering!

absoluut!!! :cheer:

Uitspraak van lindaaatje op woensdag 2 april 2008 om 14:04:
Yvette

vind ik nu al een topper ... can't help it!
ik heb mijn favorieten al gevonden :9 en die Franca was inderdaad een wannabe Sylvia!

Ik vind die patricia zo'n kutkop hebben
Meeste van die wijven zijn lelijk. Zou er het puntje van mijn paraplu nog niet insteken...
Werkzaam bij H-Corecess
Artiest Dailucia
Hey meiden, grappig om te zien dat er zoveel uiteenlopende reacties zijn, ik wou even vermelden dat ik 1 ja idd nog niet zo bekend ben, heb pas 37 bookings gehad, en 2 dat het moment dat ze me laten vertellen dat ik hardcore dj ben, dat er idd een jump liedje opstaat(knippen en plakken die mensen horen het verschil niet), maar het meisje dat de cd bij zich had, had er hardcore, jump en hardstyle opstaan, (vandaar dat ik zei dat er een hardcore liedje werd gedraaid)als goed is hoorde je mij nog zeggen, hey dat is jump, en daarom deed ik ook nie mee, want hoe kun je nou hakken op jump? hey en niet geloven dat ik arrogant ben hoor:P ik weet het straald er van af, maar vergeet niet dat sommige opnames 6 keer over moeten en dat je dan wel es naar kan gaan staan kijken:P verder zou ik zeggen, blijf lekker kijken, gaat nog heel gezellig worden:P
groetjahs ;)
Uitspraak van Dailucia op vrijdag 4 april 2008 om 08:56:
Hey meiden, grappig om te zien dat er zoveel uiteenlopende reacties zijn, ik wou even vermelden dat ik 1 ja idd nog niet zo bekend ben, heb pas 37 bookings gehad, en 2 dat het moment dat ze me laten vertellen dat ik hardcore dj ben, dat er idd een jump liedje opstaat(knippen en plakken die mensen horen het verschil niet), maar het meisje dat de cd bij zich had, had er hardcore, jump en hardstyle opstaan, (vandaar dat ik zei dat er een hardcore liedje werd gedraaid)als goed is hoorde je mij nog zeggen, hey dat is jump, en daarom deed ik ook nie mee, want hoe kun je nou hakken op jump? hey en niet geloven dat ik arrogant ben hoor ik weet het straald er van af, maar vergeet niet dat sommige opnames 6 keer over moeten en dat je dan wel es naar kan gaan staan kijken verder zou ik zeggen, blijf lekker kijken, gaat nog heel gezellig worden
groetjahs

Lig je er al uit?
iedereen ligt er al uit, de afleveringen zijn al lang opgenomen, ze laten het nu afspelen en na de laatste aflevering is de live opname, in juni geloof ik dan word bekend gemaakt, wie er als 1 2 of 3 eindigd, verder mag ik nog niks zegge:P

Uitspraak van verwijderd op maandag 24 maart 2008 om 14:56:

ik. ik vind het wel leuk.. Maar antm is wel leuker als hntm.. vind ik :$

Wat een draken :X

maandag in de herhaling :p
Hey meiden, grappig om te zien dat er zoveel uiteenlopende reacties zijn, ik wou even vermelden dat ik 1 ja idd nog niet zo bekend ben, heb pas 37 bookings gehad, en 2 dat het moment dat ze me laten vertellen dat ik hardcore dj ben, dat er idd een jump liedje opstaat(knippen en plakken die mensen horen het verschil niet), maar het meisje dat de cd bij zich had, had er hardcore, jump en hardstyle opstaan, (vandaar dat ik zei dat er een hardcore liedje werd gedraaid)als goed is hoorde je mij nog zeggen, hey dat is jump, en daarom deed ik ook nie mee, want hoe kun je nou hakken op jump? hey en niet geloven dat ik arrogant ben hoor ik weet het straald er van af, maar vergeet niet dat sommige opnames 6 keer over moeten en dat je dan wel es naar kan gaan staan kijken verder zou ik zeggen, blijf lekker kijken, gaat nog heel gezellig worden
groetjahs

Haha ik zie hier wat reacties op mijn stukje instaan. Ik zag inderdaad op je profiel dat je 37 boekingen hebt gehad, best een aardig lijstje! Toch niet zo heel onbekend dus. Ben wel benieuwd of je meer boekingen gaat krijgen nu door HNTM :D
En wat betreft dat cd-tje, ik geloof je gelijk dat er een hoop geknip en geplakt word in het programma. Ik weet nu dat het dus geen bullshit was van je hardcore hobby ;) Dan heb ik vanaf nu een extra favoriet in HTNM, want een mooi uitziende hardcore liefhebster (en nog wel dj ook) moeten we natuurlijk wel een beetje aanmoedigen :cheer: Succes Claudia!
groetjahs

ghehe oke ik vond het al apart idd dat jumpliedje haha lekker dom ook van t programma zeg, maarre ik ben benieuwd ga het maandag zkr weer kijken

Die Victorie vind ik maar een domme muts. Patricia & Claudia vind ik de mooiste..
Ik vond het al zo raar dat Maj Britt er in eerste instantie niet bij zat, uiteindelijk gelukkig wel :D
Danielle en Claudia vind ik ook (y)

Van Victoria vind ik het onbegrijpelijk dat ze überhaupt "auditie" mocht komen doen, en ze praat zóóó fokking irritant :[
Uitspraak van Goudenkimmetje op vrijdag 4 april 2008 om 23:57:
Succes Claudia!

haha thanks:D
als je ziet wat voor een shit je over je heen krijgt!!! van breezerslet tot dames in de dop, haha ik trek me er niet veel van aan hoor, ik vind dat iedereen een eigen mening mag hebben:D(dus je mag hier nog steeds neerzetten dat je me niks vind hoor:p)
het enige wat ik kan zeggen is dat je niet alles moet geloven wat je te zien krijgt, je word een typetje gemaakt, terwijl je echt niet zo hoeft te wezen, verder was het er erg leuk om te zijn en ik ben idd weer bezig met boekings te krijgen, stond op laag pitje omdat ik toen te ziek was, maar gaat nu beter, geen idee of het er meer worden door hntm, hardcore en modellenshizzle gaan niet echt samen op denk ik, ik verwacht niet dat de mannen van een organisatie die me boeken moeten naar hntm kijken:P
ben nieuwsgierig naar maandag:D:D
toedelzzzz