Claudia hardcore dj?? 
Had niet gedacht dat ze er direct uit zou gaan
Uitspraak van verwijderd op maandag 31 maart 2008 om 21:18:franca
Had niet gedacht dat ze er direct uit zou gaan
Uitspraak van verwijderd op maandag 31 maart 2008 om 21:20:Rest is niet opvallend..
maar juist die zijn vaak mooi op foto shoots
Uitspraak van verwijderd op maandag 31 maart 2008 om 21:24:nou inderdaad, maar verschil is dat ik sylvia wel leuk vond en die franca vind ik echt vreselijk irritant
ze heb partyflock
maar ze is er alweer uit..
Uitspraak van Goudenkimmetje op maandag 31 maart 2008 om 21:32:Dat ene meisje is een hardcore dj??? nog nooit gezien of van gehoord En stond er geen jump cd-tje op??
whaha nou idd vond het niet echt hardcore! en er stonden er ook een paar op te jumpen..
Uitspraak van verwijderd op maandag 31 maart 2008 om 21:32:Claudia hardcore dj??
ook idd nog nooit gehoord of gezien.. maja miss is ze een beginner!
Uitspraak van verwijderd op maandag 31 maart 2008 om 21:42:edit: may-britt is het knapste, en wel spontaan
snap niet dat ze niet gelijk in het huis zat!!
Uitspraak van verwijderd op maandag 31 maart 2008 om 21:42:victoria
victoria mag van mij wel weer naar rusland vertrekken
Uitspraak van verwijderd op maandag 31 maart 2008 om 21:41:Eerste aflevering gemist morgen maar ff kijken bij uitzending gemist.
Ik snapte ook al niet waarom die 2 er niet in zaten, vooral omdat ze ook zoveel in beeld zaten en dat er na afloop werd gevraagd of ze t erg vonden... Ik had al zo'n voorvermoede dat daar iets mee gedaan zou worden!!
OMG
en die Victoria whaha iedereen ergerd zich daar dood aan en t ergste is vast dat ze er nog lang in zal zitten zeker
nou ik hoop t niet!!
Vond Franca ook op Sylvia lijken...
Dat was nog t grappigste.. Hardcore zegt ze en vervolgens staan daar een paar blije kippen te jumpen wat ze overigens NIET konden whaha
Ik vond die Jennifer(?) wel leuk op t laatst, alleen met de voorrondes deed ze zo dom met die 3 poses, ma verder wel een leuk meisje denk ik
Zo dat was mijn verslag haha...
Miss iemand interesse om alle foto's te plaatsen???
OMG
Vond Franca ook op Sylvia lijken...
Uitspraak van Goudenkimmetje op maandag 31 maart 2008 om 21:32:En stond er geen jump cd-tje op??
Ik vond die Jennifer(?) wel leuk op t laatst, alleen met de voorrondes deed ze zo dom met die 3 poses, ma verder wel een leuk meisje denk ik
Zo dat was mijn verslag haha...
Miss iemand interesse om alle foto's te plaatsen???
Uitspraak van LESS IS MOREik hoop t niet!!op dinsdag 1 april 2008 om 14:18:
pff ik ok niet
sovjet-hoer
Uitspraak van LESS IS MOREMiss iemand interesse om alle foto's te plaatsen???op dinsdag 1 april 2008 om 14:18:
heb echt een verwoese poging gedaan om te zoeken
ken zo snel nix vinden waar ze fatsoenlijk opstaan (is ook erg moeilijk omdat er echt een paar bijzitten waarvan ik me afvraag wat hun gedaan hebben om erbij te zitten)

laatste aanpassing
Die Franca is idd net Sylvia 2
vond het meer een sylvia-wannabe
want idd, sylvia is veeeel leuker!
vind die yvette mooi, en annika
en die claudia, daar heb ik wel
is nog maar 4 maanden opgeknapt van d'r ziekte&staat gewoon stralend voor de jury!
zin in volgende aflevering ... metamorfoses
Uitspraak van LESS IS MOREVind op deze foto's annika en jennifer leukop dinsdag 1 april 2008 om 16:03:
annika en yvette vind ik t leukst.. op tv als ze gefilmd wordt ziet ze er niet zo leuk uit (yvette) maar op de foto staat ze echt wel mooi!
Uitspraak van Mary Cherryheerlijk van die schapen die heel professioneel willen overkomenop dinsdag 1 april 2008 om 17:16:
maar toch gaat mevrouw janken als er een schaartje in hun haardos wordt gepland
je zou toch denken dat de deelneemsters nu ondertussen wel weten dat de schaar in je haar gaat, want het hoeveelste seizoen is het nou al?
ziet ze er niet zo leuk uit (yvette) maar op de foto staat ze echt wel mooi!
vond haar bij de jury ook mooi, had ze haar haar helemaal strak naar achter gedaan
je zou toch denken dat de deelneemsters nu ondertussen wel weten dat de schaar in je haar gaat, want het hoeveelste seizoen is het nou al?
maar soms krijgen ze juist extensions om het voller te maken of een kleurtje dus ik denk dat ze daar allemaal op hopen
in de tvgids stond een stukje over dat majbritt een pony krijgt (jammer) maar ik weet niet of dat al bij de metamorfoses is, want er stond ook dat ze die dag ervoor een hele heftige opdracht gehad ofzo, en dat was gisteren niet..
Uitspraak van Too Many Daves op maandag 24 maart 2008 om 15:17:echt een dom programma. Zitten altijd lelijke meiden in die zogenaamd mooi zijn...En allemaal van die skinny bitches. Bij mij zouden ze geen van allen de finale halen.
Uitspraak van verwijderd op maandag 24 maart 2008 om 15:19:Mooi in het echt en fotogeniek zijn 2 dingen. Ik vind Cecile het erg goed doen op papier.
Fotogeniek betekent niets anders dan het perfecte hoofd voor een berg make-up en photoshop
Uitspraak van lindaaatje op woensdag 2 april 2008 om 14:05:Is altijd de leukste aflevering!
jazeker! en vooral als de gene wat het meeste aan het janken is dan die aflevering eruit word gestuurd!
laatste aanpassing
Uitspraak van Mary Cherrymeestal hebben ze niet echt een enorm hoog niveau heop dinsdag 1 april 2008 om 17:40:
ik dacht ... geef ze nog het voordeel van de twijfel
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 1 april 2008 om 18:18:maar soms krijgen ze juist extensions om het voller te maken of een kleurtje dus ik denk dat ze daar allemaal op hopen
domme schapen dus
Uitspraak van lindaaatje op woensdag 2 april 2008 om 14:05:Haha, precies wat ik dacht.
echt hé ... ik zat het te kijken, en dacht bij mezelf: jij hebt teveel van sylvia af zitten kijken
nou, d'r foto komt er iig niet meer naast
Uitspraak van lindaaatje op woensdag 2 april 2008 om 14:05:Is altijd de leukste aflevering!
absoluut!!!
Uitspraak van lindaaatje op woensdag 2 april 2008 om 14:04:Yvette
vind ik nu al een topper ... can't help it!
Hey meiden, grappig om te zien dat er zoveel uiteenlopende reacties zijn, ik wou even vermelden dat ik 1 ja idd nog niet zo bekend ben, heb pas 37 bookings gehad, en 2 dat het moment dat ze me laten vertellen dat ik hardcore dj ben, dat er idd een jump liedje opstaat(knippen en plakken die mensen horen het verschil niet), maar het meisje dat de cd bij zich had, had er hardcore, jump en hardstyle opstaan, (vandaar dat ik zei dat er een hardcore liedje werd gedraaid)als goed is hoorde je mij nog zeggen, hey dat is jump, en daarom deed ik ook nie mee, want hoe kun je nou hakken op jump? hey en niet geloven dat ik arrogant ben hoor
ik weet het straald er van af, maar vergeet niet dat sommige opnames 6 keer over moeten en dat je dan wel es naar kan gaan staan kijken
verder zou ik zeggen, blijf lekker kijken, gaat nog heel gezellig worden
groetjahs
groetjahs
Hey meiden, grappig om te zien dat er zoveel uiteenlopende reacties zijn, ik wou even vermelden dat ik 1 ja idd nog niet zo bekend ben, heb pas 37 bookings gehad, en 2 dat het moment dat ze me laten vertellen dat ik hardcore dj ben, dat er idd een jump liedje opstaat(knippen en plakken die mensen horen het verschil niet), maar het meisje dat de cd bij zich had, had er hardcore, jump en hardstyle opstaan, (vandaar dat ik zei dat er een hardcore liedje werd gedraaid)als goed is hoorde je mij nog zeggen, hey dat is jump, en daarom deed ik ook nie mee, want hoe kun je nou hakken op jump? hey en niet geloven dat ik arrogant ben hoor ik weet het straald er van af, maar vergeet niet dat sommige opnames 6 keer over moeten en dat je dan wel es naar kan gaan staan kijken verder zou ik zeggen, blijf lekker kijken, gaat nog heel gezellig worden
groetjahs
Lig je er al uit?
Uitspraak van verwijderd op maandag 24 maart 2008 om 14:56:Nog meer trouwe kijksters?
ik. ik vind het wel leuk.. Maar antm is wel leuker als hntm.. vind ik
Hey meiden, grappig om te zien dat er zoveel uiteenlopende reacties zijn, ik wou even vermelden dat ik 1 ja idd nog niet zo bekend ben, heb pas 37 bookings gehad, en 2 dat het moment dat ze me laten vertellen dat ik hardcore dj ben, dat er idd een jump liedje opstaat(knippen en plakken die mensen horen het verschil niet), maar het meisje dat de cd bij zich had, had er hardcore, jump en hardstyle opstaan, (vandaar dat ik zei dat er een hardcore liedje werd gedraaid)als goed is hoorde je mij nog zeggen, hey dat is jump, en daarom deed ik ook nie mee, want hoe kun je nou hakken op jump? hey en niet geloven dat ik arrogant ben hoor ik weet het straald er van af, maar vergeet niet dat sommige opnames 6 keer over moeten en dat je dan wel es naar kan gaan staan kijken verder zou ik zeggen, blijf lekker kijken, gaat nog heel gezellig worden
groetjahs
Haha ik zie hier wat reacties op mijn stukje instaan. Ik zag inderdaad op je profiel dat je 37 boekingen hebt gehad, best een aardig lijstje! Toch niet zo heel onbekend dus. Ben wel benieuwd of je meer boekingen gaat krijgen nu door HNTM
En wat betreft dat cd-tje, ik geloof je gelijk dat er een hoop geknip en geplakt word in het programma. Ik weet nu dat het dus geen bullshit was van je hardcore hobby
groetjahs
ghehe oke ik vond het al apart idd dat jumpliedje haha lekker dom ook van t programma zeg, maarre ik ben benieuwd ga het maandag zkr weer kijken
Uitspraak van Goudenkimmetje op vrijdag 4 april 2008 om 23:57:Succes Claudia!
haha thanks
als je ziet wat voor een shit je over je heen krijgt!!! van breezerslet tot dames in de dop, haha ik trek me er niet veel van aan hoor, ik vind dat iedereen een eigen mening mag hebben
het enige wat ik kan zeggen is dat je niet alles moet geloven wat je te zien krijgt, je word een typetje gemaakt, terwijl je echt niet zo hoeft te wezen, verder was het er erg leuk om te zijn en ik ben idd weer bezig met boekings te krijgen, stond op laag pitje omdat ik toen te ziek was, maar gaat nu beter, geen idee of het er meer worden door hntm, hardcore en modellenshizzle gaan niet echt samen op denk ik, ik verwacht niet dat de mannen van een organisatie die me boeken moeten naar hntm kijken
ben nieuwsgierig naar maandag
toedelzzzz