nou inderdaad, maar verschil is dat ik sylvia wel leuk vond en die franca vind ik echt vreselijk irritant
Dat ene meisje is een hardcore dj??? nog nooit gezien of van gehoord En stond er geen jump cd-tje op??
Claudia hardcore dj??
edit: may-britt is het knapste, en wel spontaan
victoria
En stond er geen jump cd-tje op??
ik hoop t niet!!
Miss iemand interesse om alle foto's te plaatsen???
![[img width=740 height=515]http://www.modelmasters.nl/_files-cms/Image/serie%204%20homepage/verzamelmodelspagina.jpg[/img]](http://www.modelmasters.nl/_files-cms/Image/serie%204%20homepage/verzamelmodelspagina.jpg)
Die Franca is idd net Sylvia 2
Vind op deze foto's annika en jennifer leuk
heerlijk van die schapen die heel professioneel willen overkomen
maar toch gaat mevrouw janken als er een schaartje in hun haardos wordt gepland
ziet ze er niet zo leuk uit (yvette) maar op de foto staat ze echt wel mooi!
je zou toch denken dat de deelneemsters nu ondertussen wel weten dat de schaar in je haar gaat, want het hoeveelste seizoen is het nou al?
echt een dom programma. Zitten altijd lelijke meiden in die zogenaamd mooi zijn...En allemaal van die skinny bitches. Bij mij zouden ze geen van allen de finale halen.
Mooi in het echt en fotogeniek zijn 2 dingen. Ik vind Cecile het erg goed doen op papier.
Is altijd de leukste aflevering!
meestal hebben ze niet echt een enorm hoog niveau he
maar soms krijgen ze juist extensions om het voller te maken of een kleurtje dus ik denk dat ze daar allemaal op hopen
Haha, precies wat ik dacht.
Is altijd de leukste aflevering!
Yvette
Hey meiden, grappig om te zien dat er zoveel uiteenlopende reacties zijn, ik wou even vermelden dat ik 1 ja idd nog niet zo bekend ben, heb pas 37 bookings gehad, en 2 dat het moment dat ze me laten vertellen dat ik hardcore dj ben, dat er idd een jump liedje opstaat(knippen en plakken die mensen horen het verschil niet), maar het meisje dat de cd bij zich had, had er hardcore, jump en hardstyle opstaan, (vandaar dat ik zei dat er een hardcore liedje werd gedraaid)als goed is hoorde je mij nog zeggen, hey dat is jump, en daarom deed ik ook nie mee, want hoe kun je nou hakken op jump? hey en niet geloven dat ik arrogant ben hoor ik weet het straald er van af, maar vergeet niet dat sommige opnames 6 keer over moeten en dat je dan wel es naar kan gaan staan kijken verder zou ik zeggen, blijf lekker kijken, gaat nog heel gezellig worden
groetjahs
Hey meiden, grappig om te zien dat er zoveel uiteenlopende reacties zijn, ik wou even vermelden dat ik 1 ja idd nog niet zo bekend ben, heb pas 37 bookings gehad, en 2 dat het moment dat ze me laten vertellen dat ik hardcore dj ben, dat er idd een jump liedje opstaat(knippen en plakken die mensen horen het verschil niet), maar het meisje dat de cd bij zich had, had er hardcore, jump en hardstyle opstaan, (vandaar dat ik zei dat er een hardcore liedje werd gedraaid)als goed is hoorde je mij nog zeggen, hey dat is jump, en daarom deed ik ook nie mee, want hoe kun je nou hakken op jump? hey en niet geloven dat ik arrogant ben hoor ik weet het straald er van af, maar vergeet niet dat sommige opnames 6 keer over moeten en dat je dan wel es naar kan gaan staan kijken verder zou ik zeggen, blijf lekker kijken, gaat nog heel gezellig worden
groetjahs
groetjahs
Succes Claudia!