Ey Marc en Betty, ik heb jullie niet gezien volgende keer beter. Gr Mark en Karin
helaas kon ik er niet bij zijn next time bether!!
Betty je ziet er super uit!! Mijn complimenten lieffie....
mis jullie
hallo,hallo,, de sleutels weer gevonden? Ik had zondag zere voeten en moest werken.. dus afzien geblazen. Maar de 18de ben ik er weer bij.. groetjes marjanne