Partyflock
 

32 opmerkingen

 
Waarschuw beheerder
jullie ook daar,ik dacht dat jullie gingen minderen haha liefs en kusjes
 
Waarschuw beheerder
Doen we ook, we zijn vrijdag niet weggeweest ;-)
 
Waarschuw beheerder
hey moppies!!wanneer gaan we elkaar weer eens zien?:-( (k) voor jullie!
ps. dat donkere haar staat je geweldig!
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
duh dat schiet lekker op zeg....neem nou is een voorbeeld aan mij haha
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van inactief op maandag 6 februari 2006 om 23:32:
hey moppies!!wanneer gaan we elkaar weer eens zien


We hopen heel snel weer, stemmen we snel even af
Uitspraak van inactief op maandag 6 februari 2006 om 23:32:
dat donkere haar staat je geweldig


Dank je lieffie

(K) van ons
 
Waarschuw beheerder
Hey kanjers, volgende keer zijn wij er ook weer bij.

x ons
 
Waarschuw beheerder
donateur
Hey lieffies!

Leuke foto weer!!

(k) :hug:
 
Waarschuw beheerder
donateur
Hey toppertjes,
Waren lekker snel binnen, Thanx......

Tot snel
 
Waarschuw beheerder
hahaha minderen??

Betty staat goed dat nieuwe kleurtje
Waarschuw beheerder
Leuk stel om te zien! :D
 
Waarschuw beheerder
donateur
hi moppies nice picture....
(k)
 
Waarschuw beheerder
Zijn jullie de uitvinders van het feesten ;)

(k)
Waarschuw beheerder
Leuke foto hoor,

Gr x joywa and stefanoo
Waarschuw beheerder
donateur
Kanjers!

Weer top foto!
Ow jah mark... ik heb weer haar billen gezien ;p
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
hey :)

was gezellig met jullie :yes:
(Y) foto :lief:

(K)
 
Waarschuw beheerder
(k)(y)
 
Waarschuw beheerder
donateur
Hé Toppertjes, jullie staan er weer goed op :yes:

En staat je inderdaad goed Betty, dat donkere haar (y)

Tot de 18e, mogen wij ook weer :bounce:
(k)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Peter en kleine Jesper :) op dinsdag 7 februari 2006 om 10:07:
Ow jah mark... ik heb weer haar billen gezien


En...???? hahahaha Denk dat ik het antwoord wel weet....


Uitspraak van verwijderd op dinsdag 7 februari 2006 om 08:42:
Zijn jullie de uitvinders van het feesten


:S uitvinders nee, verbeteraars hhmmmm maybe 8)


Uitspraak van Annewil!!! op dinsdag 7 februari 2006 om 10:08:
was gezellig met jullie


Dat is geheel wederzijds


Uitspraak van Ilon@ op dinsdag 7 februari 2006 om 08:33:
Leuk stel om te zien


:bloos:


Uitspraak van verwijderd op maandag 6 februari 2006 om 23:41:
volgende keer zijn wij er ook weer bij.


Houden we jullie aan

Allemaal tnx voor de leuke/lieve reacties

(K)(K)(K) van ons
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
he superstel, jullie weten ook niet van ophouden!
wel een hele leuke foto samen.. veel gr van ons en dikke (k)
 
Waarschuw beheerder
hey schatjesssss

tot snel

(k) van ons
Waarschuw beheerder
donateur
topstel!! echt jammer dat ik marc maar ff gezien heb hoor...(n)

(k) voor jullie
Waarschuw beheerder
donateur
Thanxxxxxxx voor de kaartjes!!

Dikke:hug:
 
Waarschuw beheerder
mijn boopie.......:knuffel:

hahahhahahahahahaha en marcie natuuuurlijk.......:knuffel:

love you`s

xx
Waarschuw beheerder
hee marc en betty

ja inderdaad niet veel gezien.
,
maar het is weer bijna de 18...
dus dan maken we er weer een leuke avond van..

mazzel x
Waarschuw beheerder
DE partybeesten van PF :D

Jullie zijn toppertjes :lief:

Hele dikke :knuffel: en tot de 18de
Waarschuw beheerder
donateur
Ey Marc en Betty, ik heb jullie niet gezien volgende keer beter. Gr Mark en Karin (k)
 
Waarschuw beheerder
helaas kon ik er niet bij zijn next time bether!!

Betty je ziet er super uit!! Mijn complimenten lieffie....

(k) mis jullie
 
Waarschuw beheerder
hallo,hallo,, de sleutels weer gevonden? Ik had zondag zere voeten en moest werken.. dus afzien geblazen. Maar de 18de ben ik er weer bij.. groetjes marjanne
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 7 februari 2006 om 04:21:
hahaha minderen??


Kom jij naar maar eens terug naar Nederland, gewoon een maand pleite, je kan ook overdrijven natuurlijk..... ;-)
Waarschuw beheerder
Hey Marc en Betty, nice picture!! was erg leuk in Culemborg :)see yah maybe at Trance Energy :bounce:
 
Waarschuw beheerder
Dikke (K)