32 opmerkingen
Uitspraak van Peter en kleine JesperOw jah mark... ik heb weer haar billen gezienop dinsdag 7 februari 2006 om 10:07:
En...???? hahahaha Denk dat ik het antwoord wel weet....
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 7 februari 2006 om 08:42:Zijn jullie de uitvinders van het feesten
Uitspraak van Annewil!!! op dinsdag 7 februari 2006 om 10:08:was gezellig met jullie
Dat is geheel wederzijds
Leuk stel om te zien
Uitspraak van verwijderd op maandag 6 februari 2006 om 23:41:volgende keer zijn wij er ook weer bij.
Houden we jullie aan
Allemaal tnx voor de leuke/lieve reacties
laatste aanpassing


















