😏
Stemresultaat: zeer goed
| geweldig | 38 | 27% | |
| zeer goed | 59 | 42% | |
| goed | 36 | 26% | |
| ok | 3 | 2% | |
| voldoende | 0 | ||
| onvoldoende | 0 | ||
| slecht | 2 | 1% | |
| zeer slecht | 0 | ||
| waardeloos | 1 | 1% |
Line-up VOLTT loves summer festival 2012
Line-up is niet compleet.
| 1Y-stage |
|---|
za 13:00 - 14:15: Robert Henke |
| 2X-tent |
| 3Noorderlicht dub, Roots & Reggae |
za 20:00 - 23:00: Frodo |
Statistieken
| 556 | bezoekers | |
| 584 | geïnteresseerd | |
| 61 / 33 | · | mannen / vrouwen |
| 24.4 | gemiddelde leeftijd | |
| 24.2 | leeftijd mediaan | |
| 1 | · | nieuwsbericht |
| 196 | · | opmerkingen |
| 20 | · | waarderingen |
| zeer goed | · | stemresultaat (139 stemmen) |
Nieuws
Line-up Voltt loves summer festival bekend
28 maart 2012
Voltt loves summer! Op zaterdag 25 augustus vindt voor de zevende maal het Voltt loves summer festival plaats op de NDSM-Werf te Amsterdam. 4
196 opmerkingen
ik zoek 2 kaartjes! geef er 85 euro voor
Nou, zal ik dan ook maar even... 1 kaartje gezocht, normale prijs...
Je moet maar eens op de Voltt facebook gaan kijken daar worden wat kaartjes aangeboden.
Ik verkoop 1 kaartje voor Voltt, 30 euro, stuur me een prive bericht
Gezocht 1 kaartje! Wie maakt mij blij 
1 Kaartje GEZOCHT! Contact me ff op KAARTJE GEVONDEN
laatste aanpassing
1 of 2 kaarten te koop! bel mij: 06 - 525 717 21 of mail: smittessa 🇦🇹 hotmail.com
de 2 kaartjes zijn verkocht!
Zoek een ticket. Kan in A'dam ophalen. SMS: 06 4135 4525
Merci!
Merci!
Hoiiii zoek nog last minute 2 kaartjes! prijs komen we wel uit... wil loss! PM of bel 0642153966
Zoals 't hoort gaat ie alsmaar harder op de NDSM, dat kan ik 2,5 km verderop horen.
de bio frietjes waren voortreffelijk
Behoorlijk ja, en de tomatensoep ook erg lekker en vullend!
Was het geluid echt beter dan de voorgaande jaren?
Vooraan wel ja
laatste aanpassing
Was het geluid echt beter dan de voorgaande jaren?
The sound in Amsterdam festival is always low because of the limits that the "Gemeente"gives.
A Day at the Park, Voltt, Buiten Westen, whatever..... they will never ever be able to be like the rest of the festivals outside of Amsterdam because of the sound limit.
It is what it is... but hey we loooove Amsterdam eh!
Was het geluid echt beter dan de voorgaande jaren?
Ja, was best prima! Voornamelijk halverwege de main gestaan en eigenlijk niks te klagen. Misschien een beetje schel, maar zeker niet vervelend
The sound in Amsterdam festival is always low because of the limits that the "Gemeente"gives.
A Day at the Park, Voltt, Buiten Westen, whatever..... they will never ever be able to be like the rest of the festivals outside of Amsterdam because of the sound limit.
It is what it is... but hey we loooove Amsterdam eh!
Ben ik het zeker niet mee eens. Ik verbaasde me er zelfs over dat de muziek zo hard stond! Niks te klagen hoor, ik vond het juist chill, maar zeker in vergelijking met Buiten Westen was dit een verademing
Waar heb je dit dan gelezen? Ik zie het nergens staan?
is gezegd door de MC
is gezegd door de MC
Daarnaast zou Nicole er opeens wel heel mannelijk uitgezien hebben...
Volgens haar Twitter zat ze vast in Londen met griep. Netjes dat ze in samenspraak met ML Tresher nog konden regelen.
Nee, ik bedoel waar heeft hij gelezen dat iemand Nicole Moudaber goed vond?
Als je het verschil tussen Tresher en Moudaber niet ziet of hoort dan kun je maar beter wegblijven idd
Nee, ik bedoel waar heeft hij gelezen dat iemand Nicole Moudaber goed vond?
In de waarderingen stond het!
























