Partyflock
 
here

VOLTT loves summer festival 2012

VOLTT loves summer festival 2012
georganiseerd door

NDSM-Werf (buiten) op de kaart Site
NDSM-Plein 28
Amsterdam
Nederland🇳🇱
schatting: techno, minimal
Minimumleeftijd?Leeftijdspecificatie is een indicatie.
Twijfel je aan de correctheid, verifieer de correctheid op de website van de locatie of organisatie!
18

Stemresultaat: zeer goed

geweldig3827%
zeer goed5942%
goed3626%
ok32%
voldoende0
onvoldoende0
slecht21%
zeer slecht0
waardeloos11%

20 waarderingen

Wat was dit ondanks het weer onwijs gaaf. De sfeer en de sounds (Marek Hemmann, Jon Gaiser en Pan-Pot) waren bazen! Slam en cari Lekebusch waren kut!
jimjimjim
gaiser, wat een baggermuziek. bergmann, tini, monolake en raresh waren wel tof.
Wat een liefde.
Formaldehyde
geweldige dag gehad. tresher, gaiser, pan-pot, slam, geluid goed, weer maakte het alleen maar mooier!
liesdh
heerlijke dag gehad!
toeffie
super dag gehad!!! Geluid goed :)
Duxx
GAISER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
F24
Voltt was fantastisch! Gaiser was legendarisch en Pan-Pot beukte ook heerlijk door! Dankzij Hemmann de eerste regenbuien goed doorgekomen en Slam rammelde ook lekker. Lekebusch vond ik een beetje tegenvallen, maar ondanks alles echt een topdag gehad!
MegaBASs
Jammer dat Nicole Moudaber er niet was. Maar Tresher was een prima vervanging. Verder was dit muzikaal misschien wel het beste technofestival van het jaar. Hemmann briljant, Pan Pot lekker op dreef en SLAM was bruut. Pillow Talk was trouwens de beste binnenkomer die ik dit jaar gehad heb. Feest!
Was AAN! Vollt Gas, Tot Next Year !!
BrianKW
erg goed vermaakt!
TechnoFreak #­1
geniaal vermaakt
//__Bill__//
wat een feest ondanks de regen heerlijk vermaakt
Twansparant
Onverwachts heel erg goed vermaakt! Hemman, Raresh, Tale of Us waren lekker bezig!
Kjeld!
wat een gruwelijke dag, met een nog gruwelijke afsluiter! Cari is een Baas!
Gaaaaan in de regen. Slam & Hemman heerlijk!
***Amber***
Eerste half uurtje van Gaiser was lekker, daarna ben ik er dan ook wel weer klaar mee. Die sound van hem klinkt echt de hele tijd hetzelfde... Pas bij Slam ging het los! Wat een helden! Cari Lekebush ook fijn!! :-D En die regen... ach ja. Dit was pas de 1e keer dit jaar dat ik m'n poncho echt nodig had op een festival... dus mag niet klagen, heb het naar m'n zin gehad!
Tjaad
Alleen maar dikke sets! (behalve Robag aangezien hij al twee jaar hetzelfde draait)
TECHN:­yes:NE­ES
HEMMANN! GAISSSERR! MOUDABER! SLAMMM! LEEEKEEEBUSCHH! eigenlijk alles was vet!
Intens
tINI, Marek, Raresh, Tale of us, Kaden en pompende afsluiter van Cari!

Line-up VOLTT loves summer festival 2012

1Y-stage
za 11:00 - 12:00:  techno
za 12:00 - 13:00:  · live 🇨🇦 🇩🇪 techno
za 13:00 - 14:15:  · live 🇩🇪 techno, downtempo, disco
za 14:15 - 15:45:  🇩🇪 house
za 15:45 - 16:45:  · live 🇩🇪 techno
za 16:45 - 18:15:  🇱🇧 🇬🇧 house, techno
za 18:15 - 19:15:  · live 🇺🇸 🇩🇪 techno
za 19:15 - 20:45:  🇩🇪 house, techno
za 20:45 - 21:45:  · live 🇬🇧 techno
za 21:45 - 23:00:  🇸🇪 techno
2X-tent
za 11:00 - 12:30:  techno
za 12:30 - 13:30:  · live 🇩🇪
za 13:30 - 14:30:  · live 🇺🇸 house, disco, r&b
za 14:30 - 16:15:  🇩🇪 house, techno
za 16:15 - 18:00:  🇷🇴 techno, house
za 18:00 - 19:45:  🇮🇹 🇩🇪 techno, disco, house
za 19:45 - 21:30:  🇩🇪 house, techno
za 21:30 - 23:00:  · live 🇨🇦 🇩🇪 house, techno, downtempo
3Noorderlicht
dub, Roots & Reggae
za 12:00 - 15:00:  caribbean
za 15:00 - 18:00:  house, techno, caribbean
za 18:00 - 20:00:  🇨🇦 🇩🇪 techno
za 20:00 - 23:00: 

Statistieken

556Partyflockbezoekers
584Partyflockgeïnteresseerd
61 / 33·mannen / vrouwen
24.4Partyflockgemiddelde leeftijd
24.2Partyflockleeftijd mediaan
1·nieuwsbericht
196·opmerkingen
20·waarderingen
zeer goed·stemresultaat (139 stemmen)

Nieuws

Voltt loves summer! Op zaterdag 25 augustus vindt voor de zevende maal het Voltt loves summer festival plaats op de NDSM-Werf te Amsterdam. 4

196 opmerkingen

ik zoek 2 kaartjes! geef er 85 euro voor
Uitspraak van TomStar_86 op vrijdag 24 augustus 2012 om 19:01:
Nou, zal ik dan ook maar even... 1 kaartje gezocht, normale prijs...


Je moet maar eens op de Voltt facebook gaan kijken daar worden wat kaartjes aangeboden.
Ik verkoop 1 kaartje voor Voltt, 30 euro, stuur me een prive bericht
Gezocht 1 kaartje! Wie maakt mij blij :)
1 Kaartje GEZOCHT! Contact me ff op KAARTJE GEVONDEN
laatste aanpassing
Verkocht
laatste aanpassing
1 of 2 kaarten te koop! bel mij: 06 - 525 717 21 of mail: smittessa 🇦🇹 hotmail.com
 
Verkocht
laatste aanpassing
de 2 kaartjes zijn verkocht!
Zoek een ticket. Kan in A'dam ophalen. SMS: 06 4135 4525
Merci!
1 KAARTJE GEZOCHT, 30 euro! 0639438181 of PM
Hoiiii zoek nog last minute 2 kaartjes! prijs komen we wel uit... wil loss! PM of bel 0642153966
Zoals 't hoort gaat ie alsmaar harder op de NDSM, dat kan ik 2,5 km verderop horen.
fijn feestje weer :-)
 
Ondanks de buien af en toe was het helemaal top! Gaiser, Matthias Kaden.... :lief: Lekker sfeertje overal :)
Wat een heerlijk festival! Bijna iedereen wel los zien gegaan en het geluid was gewoon prima!
Af en toe een hoosbuitje maar een poncho helpt ook wel ;) SLAM was geweldig..
Episch feestje! En ook de bio frietjes waren voortreffelijk!
 
die biofrieten waren idd erg fijn :D
Was het geluid echt beter dan de voorgaande jaren?
Artiest Intens
Uitspraak van Dnieschen op zondag 26 augustus 2012 om 17:34:
de bio frietjes waren voortreffelijk


Behoorlijk ja, en de tomatensoep ook erg lekker en vullend!

Uitspraak van Saartje B te A op zondag 26 augustus 2012 om 21:38:
Was het geluid echt beter dan de voorgaande jaren?


Vooraan wel ja
laatste aanpassing
Uitspraak van Saartje B te A op zondag 26 augustus 2012 om 21:38:
Was het geluid echt beter dan de voorgaande jaren?


The sound in Amsterdam festival is always low because of the limits that the "Gemeente"gives.

A Day at the Park, Voltt, Buiten Westen, whatever..... they will never ever be able to be like the rest of the festivals outside of Amsterdam because of the sound limit.

It is what it is... but hey we loooove Amsterdam eh!
Grappig dat mensen nicole moudaber goed vonden want die was er niet
Uitspraak van Saartje B te A op zondag 26 augustus 2012 om 21:38:
Was het geluid echt beter dan de voorgaande jaren?


Ja, was best prima! Voornamelijk halverwege de main gestaan en eigenlijk niks te klagen. Misschien een beetje schel, maar zeker niet vervelend

Uitspraak van Techno Viking op maandag 27 augustus 2012 om 08:41:
The sound in Amsterdam festival is always low because of the limits that the "Gemeente"gives.

A Day at the Park, Voltt, Buiten Westen, whatever..... they will never ever be able to be like the rest of the festivals outside of Amsterdam because of the sound limit.

It is what it is... but hey we loooove Amsterdam eh!


Ben ik het zeker niet mee eens. Ik verbaasde me er zelfs over dat de muziek zo hard stond! Niks te klagen hoor, ik vond het juist chill, maar zeker in vergelijking met Buiten Westen was dit een verademing
Uitspraak van Dirx op maandag 27 augustus 2012 om 09:30:
Grappig dat mensen nicole moudaber goed vonden want die was er niet


Waar heb je dit dan gelezen? Ik zie het nergens staan?
Iemand een idee hoe het nummertje heet waar Slam hun set mee afsloten?
Uitspraak van Twansparant op maandag 27 augustus 2012 om 17:37:
Waar heb je dit dan gelezen? Ik zie het nergens staan?


is gezegd door de MC
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 4138, 1961}
Uitspraak van jimjimjim op maandag 27 augustus 2012 om 18:54:
is gezegd door de MC


Daarnaast zou Nicole er opeens wel heel mannelijk uitgezien hebben...

Volgens haar Twitter zat ze vast in Londen met griep. Netjes dat ze in samenspraak met ML Tresher nog konden regelen.
Uitspraak van jimjimjim op maandag 27 augustus 2012 om 18:54:
is gezegd door de MC


Uitspraak van MegaBASs op maandag 27 augustus 2012 om 19:48:
Daarnaast zou Nicole er opeens wel heel mannelijk uitgezien hebben...

Volgens haar Twitter zat ze vast in Londen met griep. Netjes dat ze in samenspraak met ML Tresher nog konden regelen.


Nee, ik bedoel waar heeft hij gelezen dat iemand Nicole Moudaber goed vond?
Als je het verschil tussen Tresher en Moudaber niet ziet of hoort dan kun je maar beter wegblijven idd :)
Uitspraak van Twansparant op dinsdag 28 augustus 2012 om 09:54:
Nee, ik bedoel waar heeft hij gelezen dat iemand Nicole Moudaber goed vond?


In de waarderingen stond het!