Avondje ging wel, super druk, maar dat was te verwachten. Sfeer was ook niet om over naar huis te schrijven... kut volk deze avond! Normaal is het stukken beter....
DRUK ??! helemaal niet...! Dan moet je natuurlijk niet zoals iedereen op het drukst van de nacht om 01:00 binnen zijn, dan ben je verzekerd klef gedoe....Was om 03:00 binnen, perfect getimed, muziek & publiek waren TOP! ZAK gaat achteruit ? Wat een gelul zeg...ZAK houdt zich staande & groeit zelfs weer! Welke dancing in N-NL is rookvriendelijk, vergelijkbaar druk and qua music amper reden tot klagen?! Tell me..., maybey I've overseen a local partyplace...
was een vet feest, wel veel te druk en mensen die stilstaan, prima. maar ga dat niet op de dansvloer doen!!! en geef de mensen die wél willen feesten de ruimte!!
ACTI man van de avond wat een begin dilago en dimpian leuke plaatjes maar mixtechnisch lauw ! showtek hmmm niet mijn smaak! Maar de drukte dat wist je van te voren als je ging dus niet zeiken !!! maar hoe dan ook irritante dagjes mensen
Wat een drukte maar wat een gezellige Sfeer., Vooral toe we weg ginge hihi wat een sensatie op de parkeerplaats
Wat een SLAPPE hardstyle tegenwoordig.. Gaat hard achteruit maar toch knap van ZAK dat ze toch volle bak krijgen of is er gewoon niks beters te doen in de buurt
D-Block & S-te-Fan, Guru Josh Project, The Darkraver, Afrojack, Wildstylez, Davide Sonar, Showtek, Activator, Promo, Isaac, Josh & Wesz, Lady Dana, A-lusion, Noisecontrollers, Brennan Heart, Vato Gonzalez, Mc Tjen, Outblast, Max B. Grant, Billy the Kit, Zatox, Francesco Zeta, Stephy, The Prophet, Frontliner, Scope DJ, Trilok & Chiren, Max Enforcer, Evil Activities, Deepack, Luna, Neophyte, Korsakoff, Headhunterz, Gizmo, Fausto, Donkey Rollers, Pavo, Zany, Dozer, Quintin, Real El Canario, Ryan Marciano & Sunnery James, Sidney Samson, Billy the Kit.
Aan de lijst bekende artiesten die de komende tijd hun opwachting maken lijkt geen eind te komen!
Lees snel verder voor de data en extra info! 33
Alpha², Rainbow rave, Technoboy, D-Block & S-te-Fan, The Darkraver, Wildstylez, Davide Sonar, Activator, Showtek, Promo, Isaac, Josh & Wesz, Lady Dana, A-lusion, Zany, Donkey Rollers, Pavo,Dozer, Noisecontrollers & Brennan Heart, Afrojack, Guru Josh Project, Billy the Kit, Vato Gonzalez & Expornstar maken de komende tijd hun opwachting,
Maar er is meer! Klik hier snel door voor meer info! 45
Ja het was op verzoek van vrienden ivm die drukte, ik wou wel gaan.. maar toen kwamen we bij Index, was het niet alleen 100% blacknight, maar ook de hardstyle zaal was DICHT.. shiiiit wat een bout avond zeg
Bummerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr maar ja zak was best leuk acti wat een held !!!!!
Wat een feessie zeker wel vermaakt en gelachuh hoe mensen erbij kunnen lopen
tering wat een koppen.
veeelste druk hoor,en volgens mij waren er ook best wat mensen wat erg jong waren...want we zagen een paar meiden nou die waren nog geen 16 volgens mij maaar jah daar doe je nix aan..iedereen alvast een goede jaarswisseling
Mooie k-actie inderdaad. Beetje bezittingen beschadigen van anderen. Arme sloebers...
Kheb nog wel een Pocket Line Swing voor je liggen
tjah zeg dat wel! die jas boeit me niet maar die foon stonden allemaal mooie herinneringen in de vorm van foto's en smsjes op en deze zal ze nu nooit meer terug zien
ze heb nu een nokia wouter dus dat zit wel snor veel plezier in dieka vanaaf en we spreken na het weekend wel effe af en de 31e sowieso carbid schieten bij mij
Veel te druk.. op het laatst eindelijk eens even lekker kunnen dat was bij mijn auto aangekomen was het ingebroken in de kofferbak, nieuwe foon weg en nieuwe jas van me vriend.. fijn dat ik dan zo hard heb gewerkt voor zulke zielige kutmongolen
Was wel aardig druk,maar gelukkig niet zo erg als met Rainbow Rave...+ veel bekenden,en we hadden mooie plek achter de kooi,waar je gelukkig ff kon gaan zitten
Bijna iedereen klaagt over de drukte, maar dit
wist je van te voren.
zo druk was het ook niet met rainbow rave toch?
ik heb het iig nog nooit zo druk gezien
ga liever toch op een normale zaterdag naar zak, meer ruimte om te dansen
zo druk was het ook niet met rainbow rave toch?
ik heb het iig nog nooit zo druk gezien
ga liever toch op een normale zaterdag naar zak, meer ruimte om te dansen
Met Rainbow Rave was ik er niet.
Maar vorig jaar met kerst wat het ook zo druk, vandaar dat ik
zei dat je het van te voren wist.
Tuurlijk ik heb ook liever wat minder druk, maar het was ook wel weer heel gezellig
met veel bekenden. Volgend jaar kom ik gewoon weer.
HomeMade
Dubbelklik filmpje, voor link naar youtube zodat je hem in hoge kwaliteit kijken
Uitspraak van CHARLOTTE op zondag 28 december 2008 om 19:52:
zo druk was het ook niet met rainbow rave toch?
ik heb het iig nog nooit zo druk gezien
ga liever toch op een normale zaterdag naar zak, meer ruimte om te dansen
Met Rainbow Rave was ik er niet.
Maar vorig jaar met kerst wat het ook zo druk, vandaar dat ik
zei dat je het van te voren wist.
Tuurlijk ik heb ook liever wat minder druk, maar het was ook wel weer heel gezellig
met veel bekenden. Volgend jaar kom ik gewoon weer.
Met rainbow rave was het nog veel drukker! Vond de drukte eigenlijk nog wel mee vallen. Jingle Bangin bells 2006, dat was pas druk