Partyflock
 
here

Jingle Bangin'Bells

foto's
album,101 · zeer goed · ical
Jingle Bangin'Bells
labels: Tweede Kerstdag, kersttijd
georganiseerd door

Eventcenter Zak (binnen) op de kaart Site
Rudolf-Diesel-Straße 14
Uelsen
Duitsland🇩🇪

Tickets & prijs Jingle Bangin'Bells

Deurverkoop:€ 10,-
Minimumleeftijd?Leeftijdspecificatie is een indicatie.
Twijfel je aan de correctheid, verifieer de correctheid op de website van de locatie of organisatie!
18
Meeting
Er was een meeting, om 23:00, met 0 bezoeker.

Stemresultaat: zeer goed

geweldig7416%
zeer goed21345%
goed12526%
ok347%
voldoende174%
onvoldoende71%
slecht1
zeer slecht2
waardeloos41%

113 waarderingen

PaginaHenkie
Blaaaagh buh buh buh :rot:
MichelP
veel te druk:S WAARDELOOS!!! lijkt wel Id&T :rot:
Kwekkert
Avondje ging wel, super druk, maar dat was te verwachten. Sfeer was ook niet om over naar huis te schrijven... kut volk deze avond! Normaal is het stukken beter....
sansan
SUPER!!!
[BJ] Dupa
Beetje druk maar verder werd er erg lekker gedraaid!! Activator :respect:
(F)Suu­usje(F­)
was wel gezellie en goeie muziek ma veelste druk en ook nog mijn fototoestel vergeten:(
was weer gezellig! :D alleen jezus, wat een drukte! 8)
druk zeg maar erg gezellig mensjes bedankt:)
(L)Ri@nne(L)
Super druk..Maar dit mocht de pret niet drukken..Super afsluiting van mijn verjaardag..
Bass-quake
Goed feest! lekker knalluh! Dimpian & Dilago (Y) Activator (Y) ZAK (Y) Panter (Y) zéér geslaagd feestje dus!
marks
pff in tijden nie zo druk geweest.. maar wel lekker vermaakt:D
Heb me weer SUPER vermaakt:D volgen weekend weer :D
waar staan de foto's die door partyflock zijn gemaakt dan.. ?????????
mrspep­permin­t
Promo :) alleen veels te druk, maar het einde maakte veel goed
DJ Miss Merilyn
hulde aan mijn meiden: Nadia, Tara, Pamela en Angelique dat ze in deze drukte toch hun top danssetjes hebben neergezet. (K)
*E*L*L*E*N*
Super nachtje weer!!!! :respect: Zak!! Altijd weer feest!! :cheer:
Wat een gekte weer haha, Alles toppie behalve drukte haha..
hardcore junky xxl
was weer een hel van een party in zak
Manon xx
Druk druk druk! maar erg gezellig:D:D
wat een pokke aamd was dit knetter druk
bruce de roover
zak moet eens wat leren....vol=vol wat een tyfus drukte
Veelste druk, maar tof feestje gehad, ondanks dat mijn kerstmuts was gestolen :S
Jolien­:bounc­e:
ging mooi jaa :bounce:
M.arg*
Echt weer super vermaakt.,, :jaja:
Dokter-Baco!!
activator :respect:
Deszzii.<3
:cheer: Supaaah !!
linwhaa
super vermaakt :P wel druk maar ja beetje rondsjouwe en mooie plekjes opzoeke gewoon los gaan:D
Mr.­ BOURN3 SUPR3MACY
DRUK ??! helemaal niet...! Dan moet je natuurlijk niet zoals iedereen op het drukst van de nacht om 01:00 binnen zijn, dan ben je verzekerd klef gedoe....Was om 03:00 binnen, perfect getimed, muziek & publiek waren TOP! ZAK gaat achteruit ? Wat een gelul zeg...ZAK houdt zich staande & groeit zelfs weer! Welke dancing in N-NL is rookvriendelijk, vergelijkbaar druk and qua music amper reden tot klagen?! Tell me..., maybey I've overseen a local partyplace...:D
Bultjuh
was een vet feest, wel veel te druk en mensen die stilstaan, prima. maar ga dat niet op de dansvloer doen!!! en geef de mensen die wél willen feesten de ruimte!!
M to the OOTJE™
Fijn feestje :cheer:
Anonymous
gezellig maar te druk gewoon,,,
Toon (f)
Het laastste in zak was (Y) maar bij de auto :@
Was eerst heel erg druk maar erna megá... was zeker zeeer geslaagd (Y)
Kim ^^
Superavond gehad!:D (L)
De Buurvr­ouw...­......­
Fantastich wat een feest!!! Weer gezellig druk heerlijk mij hoor je daar niet over klagen!
:lijn: tereur in je eur :xtc:
was erg warm en vet druk maar wel gezellie :cheer:
Skl
In 3 woorden, DRUK, WARM, GEZELLIGGGGG :cheer:
Anniek!!
Ik vond het wel VET maar erg druk!!
Top nachtje weer!!
Hardstyle c@­t
Het was heel gezellig, de drukte was voorspelbaar.
Nona
Behoorlijk euh.. druk :x Maar dat kon de pret niet drukken, lekker feestje hoor! :D
Hugio
activator :respect: showtek:respect:
De Muziek was goed, de drukte was (n)
DJ Dymonic
Wat een feestje..Was druk maar had toch nog wel beetje de ruimte om los te gaan. SUPER..!!
ernstig druk maar wel erg veel lol gehad en de muziek was heerlijk:D:D
Angy :9
Wat een drukte weer, Bah, Bah!! :S En wederom zo bloody hot!!! Lang leve de Waaier!!! Toch nog een beetje koel hahaha :P
Lou...
Erg Gezellig :D maar veelste druk!! :S:S
KusGaby
i love promo
zeer gezellig
Veel te DRUK!! pfff...
:vaag: :bounce: BlonTjee :bounce: :vaag:
Kutdrukte! Maar verder supernachtje gehad :D
-->Ex-brabander<--
Super feestje!! Beetje te druk maar zoooo hard los gegaan:P
heerlijk feest.. mijn god, wat was ik buis!
*Elise*
was er pas laat, maar wat een drukte en wat een feest. Zo heb ik zak in jaren niet meer gezien!
zak was geslaag avondje :P
Eventc­enterZ­AK
twee jaar lang niet meer zo druk geweest! Damm! Iedereen bedankt!
P-productions
wat een feest!
!!!Panter!!!
top top top
wat een tering wegen hebbe ze in duitsland...dat heeft mijn feestje grotendeels verneukt...
Homeboy
Erg druk, maar vooral erg gezellig.. Acti man van de avond !!
Mark:jaja:
Super vermaakt :D
WiCkEd-Dj
Ook al was het warm en erg druk, DJ Activator draaide me daar toch een lekker setje :) Heerlijk avondje gehad :P
druk, druk, druk, druk..... maar zeker heel goed vermaakt:D
The Addict!
ACTI man van de avond (L) wat een begin dilago en dimpian leuke plaatjes maar mixtechnisch lauw ! showtek hmmm niet mijn smaak! Maar de drukte dat wist je van te voren als je ging dus niet zeiken !!! maar hoe dan ook irritante dagjes mensen
Wat een drukte maar wat een gezellige Sfeer., Vooral toe we weg ginge hihi wat een sensatie op de parkeerplaats;)
!Waalie!
Zweteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeehhhh! maar wel gezellig.. Showtek stinkt!!!!!
Super geweldige avond gehad! Iedereen die ik tegen ben gekomen: Leuk jullie weer gezien te hebben!!! En ZAK: ga zo door!!!
Was Wel Goed Feest!! Alleeen egt FUCKING te Druk :/
Fonse Sonar
acti natuurlijk weer beste (Y)
Ondanks de drukte toch wel prima vermaakt(Y) Dilago en Dimpian (Y)
Super ..Vooral op het einde (L) Maar wat een TERING DRUKTE & OVERVLOED AAN LOMPE MENSEN
FLICKA
Pfff.... Die drukte is echt niet normaal meer :no: Verder wel gezellig (L)
Mattie­eebatt­ieee
drukte ? waar ? Topnachtje gehad :d
**­Desibel**­ o:)
te druk en jammer dat we so vroeg weg gingen ma goed :)
Weer vermaakt @ ZAK! :cheer:
DE Daan
ja was wel mooi. maar wat een drukte en warmte
Telete­rrortu­bbie
Op de warmte en de drukte na, een zeer geslaagd feest!
D-railed
leuk feestje, alleen veels te druk, maar het einde maakte veel goed:D alleen nooit geen showtek meer uitnodigen!!!
(f) Sharon
In een woord: DRUK!!!
{kevin}
heb het wel gezellig gehad maar veelste druk :( mischien komt het door de kerst :P
Roan
Dilago & Dimpian :respect: goede platenkeuze, de mixingskills liet wat te wensen over.. Activator was ook (Y)
was super gezellig :bier: lang leven de lever :lol:
Te warm en druk maar verder wel goed vermaakt.
gewoon HEEEEEEEEEERLIJK :respect: scheit aan de druktte warmte zelf wat van maken:P
BACO BROOD
was gewoon super:D acti & promo lekker gedraaid:D en showtek viel weer eens tegen:D:D:D zo als altijd:D hihi
Mooi feesie alleen idd wel behoorlijk druk :(
oke
Hoe later hoe beter
-=VanDalen=-
Wat een SLAPPE hardstyle tegenwoordig.. Gaat hard achteruit maar toch knap van ZAK dat ze toch volle bak krijgen of is er gewoon niks beters te doen in de buurt ;)
dj flut
was wel leuke avond maar die drukte:(
Claudjuh!
Veel te druk, maar wel een gezellige zweer:D
Kevin
te druk:( pauper gasten :( jammer hoor!
Loe$$ie
Druk druk druk druk..... maar super gezellig! (f)
DellaRocco
Er werd lekker gedraait, enigste min puntje WARM !!! :P
:cheer: subwoofer henk :cheer:
erg goed vermaakt :cheer:
Eef
Wel lachen maar drukdruk..
:harry: Hardco­rexgir­l :harry-f:
was vet druk pff net zo als ander jaren veel bekende gezien was echt (Y) toppie lekker gedraait voor al op het eind op na de volgende keer
!Kir,;
Veels te druk,, Vorig jaar was er weinig te dOen..
Into the Wild
Vet gezellie, iedereen aanwazig, mal in de plaat (Y)
:respect: was erg vet, heb me op en top vermaakt...:respect:
Robin hood
was zeker gezellig muziek was goed :D goed vermaakt :D
RobinH89
Snel weer weg, veeel te druk en irritante mensen. Activator wel heel lekker gedraaid
goed
>--->DAVE<---<
was erg druk maar heb mij verder zeer goed vermaakt
Plusman
super vet feestje, maar wel TE druk... Volgende x iets minder mensen binnen halen! :D:D Verder weer een topavond!
:lol:[­S]aNdE­rMaN[H­C]:lol­:
Was gezellig maar echt heeel druk,maarja kon je wel weten eigenlijk!!!
Appels­apMene­er
F-I-A-S-C-O: tegen 2:30u op de parkeerplaats. parkeerplaats vol, grasveld ernaast praktisch vol, straten in de buurt vol. Hop, naar huis.
sten-der-bier
promo was zwaar oke....pffffff lekker 2 uurtje gedraait
frenchcore for life
ken betere tijd klere drukte gauw weer foetsie
TheMechanic
gezellig MAAR VEEL TE FOKIN DRUK
N3nzz
Lekker feessie.... maar véél te druk!!!!!!!!!!!!
Was wel leuk maar het was te druk,
-Gabba-
was zeker weer gekte haha. Alleen was het wel veel te druk. Duurde meer dan 15min om bier te halen vanaf de dansvloer.
! idwidw­:lijn:
ging(kort zat dacht ik)

Line-up Jingle Bangin'Bells

1Main
vr 22:00 - 01:30:  🇳🇱
🇳🇱 house, trance, hardstyle
za 01:30 - 02:30:  🇳🇱 hardcore, trance, house, hardstyle
🇳🇱 hardstyle
za 02:30 - 04:30:  🇮🇹 hardstyle
za 04:30 - 06:00:  🇳🇱 house, trance
za 06:00 - 07:00:  🇳🇱 techno, hardcore
· MC 🇳🇱 hardcore, hardstyle
2Club House
🇳🇱 hardcore, trance, house, hardstyle
🇳🇱 house
🇳🇱 house, trance
3Extra
🇳🇱 house, disco
4Urban
urban, r&b

Nieuws

D-Block & S-te-Fan, Guru Josh Project, The Darkraver, Afrojack, Wildstylez, Davide Sonar, Showtek, Activator, Promo, Isaac, Josh & Wesz, Lady Dana, A-lusion, Noisecontrollers, Brennan Heart, Vato Gonzalez, Mc Tjen, Outblast, Max B. Grant, Billy the Kit, Zatox, Francesco Zeta, Stephy, The Prophet, Frontliner, Scope DJ, Trilok & Chiren, Max Enforcer, Evil Activities, Deepack, Luna, Neophyte, Korsakoff, Headhunterz, Gizmo, Fausto, Donkey Rollers, Pavo, Zany, Dozer, Quintin, Real El Canario, Ryan Marciano & Sunnery James, Sidney Samson, Billy the Kit. Aan de lijst bekende artiesten die de komende tijd hun opwachting maken lijkt geen eind te komen! Lees snel verder voor de data en extra info! 33
Alpha², Rainbow rave, Technoboy, D-Block & S-te-Fan, The Darkraver, Wildstylez, Davide Sonar, Activator, Showtek, Promo, Isaac, Josh & Wesz, Lady Dana, A-lusion, Zany, Donkey Rollers, Pavo,Dozer, Noisecontrollers & Brennan Heart, Afrojack, Guru Josh Project, Billy the Kit, Vato Gonzalez & Expornstar maken de komende tijd hun opwachting, Maar er is meer! Klik hier snel door voor meer info! 45

Forum

ForumonderwerpForum#Tijd
26 december 2008 Jingle Bangin'Bells discotheek zak f:hard4

390 opmerkingen

Uitspraak van Happy-Feet op zaterdag 27 december 2008 om 14:02:
Ja het was op verzoek van vrienden ivm die drukte, ik wou wel gaan.. maar toen kwamen we bij Index, was het niet alleen 100% blacknight, maar ook de hardstyle zaal was DICHT.. shiiiit wat een bout avond zeg


Bummerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr maar ja zak was best leuk :) acti (L) wat een held !!!!!
 
Wat een feessie :) zeker wel vermaakt en gelachuh hoe mensen erbij kunnen lopen
tering wat een koppen.
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 27 december 2008 om 15:38:
Activator knalde echt als de tievus!


veeelste druk hoor,en volgens mij waren er ook best wat mensen wat erg jong waren...want we zagen een paar meiden nou die waren nog geen 16 volgens mij maaar jah daar doe je nix aan..iedereen alvast een goede jaarswisseling
 
Uitspraak van :vaag: :bounce: BlonTjee :bounce: :vaag: op zaterdag 27 december 2008 om 18:58:
Weet iemand van welke site deze fotograaf was?


dat is kikker,
van www.dekabouter.com
 
Heb me uitstekend vermaakt!!:cheer:
Alleen jammer dat het zo gigantisch warm en druk was!
Maar verder geslaagd feestje!
:bounce:
Top feestje wat een drukte gezellig super helemaal goed!
ZAK back on track!!!

Dikke duim voor ons favo stekkie!
(k)
Uitspraak van Mc Da Syndrome op zaterdag 27 december 2008 om 16:09:
Mooie k-actie inderdaad. Beetje bezittingen beschadigen van anderen. Arme sloebers...

Kheb nog wel een Pocket Line Swing voor je liggen


tjah zeg dat wel! die jas boeit me niet maar die foon stonden allemaal mooie herinneringen in de vorm van foto's en smsjes op en deze zal ze nu nooit meer terug zien :(

ze heb nu een nokia wouter :) dus dat zit wel snor :) veel plezier in dieka vanaaf en we spreken na het weekend wel effe af en de 31e sowieso carbid schieten bij mij :D
Veel te druk.. op het laatst eindelijk eens even lekker kunnen :bounce: dat was (Y) bij mijn auto aangekomen was het :( ingebroken in de kofferbak, nieuwe foon weg en nieuwe jas van me vriend.. fijn dat ik dan zo hard heb gewerkt voor zulke zielige kutmongolen :@:@:@
Leuke avond/nacht gehad :yes:

Was wel aardig druk,maar gelukkig niet zo erg als met Rainbow Rave...+ veel bekenden,en we hadden mooie plek achter de kooi,waar je gelukkig ff kon gaan zitten :)

Jammer dat pas om 6 uur de èchte muziek begon !!!

Was weer een tijdje geleden dat`t 8 uur werd :smoke:
More Pictures on www.happyraver.de , just online
..... Activator ;) !!!!
Bijna iedereen klaagt over de drukte, maar dit
wist je van te voren.
Tuurlijk ,maar het blijft altijd irritant als je niet lekker los kan rond rammen ahaha ;)
was gewoon weer mooi feestje.
en die drukte maakt dat uit.
hoe meer zielen hoe meer vreugde toch whahaha.
jezus he hebben bijna alle foto site probleeme pfff:loser: lekker vaag allemaal:S
 
geen zak aan
Uitspraak van verwijderd op zondag 28 december 2008 om 18:02:
geen zak aan


jij vergist jou jou was echt wel wat an:P
 
Uitspraak van Hardstyle c@t op zondag 28 december 2008 om 13:40:
Bijna iedereen klaagt over de drukte, maar dit
wist je van te voren.


zo druk was het ook niet met rainbow rave toch?
ik heb het iig nog nooit zo druk gezien
ga liever toch op een normale zaterdag naar zak, meer ruimte om te dansen :P :)
Uitspraak van verwijderd op zondag 28 december 2008 om 19:52:
zo druk was het ook niet met rainbow rave toch?
ik heb het iig nog nooit zo druk gezien
ga liever toch op een normale zaterdag naar zak, meer ruimte om te dansen


Met Rainbow Rave was ik er niet.
Maar vorig jaar met kerst wat het ook zo druk, vandaar dat ik
zei dat je het van te voren wist.
Tuurlijk ik heb ook liever wat minder druk, maar het was ook wel weer heel gezellig
met veel bekenden. Volgend jaar kom ik gewoon weer.
 
HomeMade :lol:
Dubbelklik filmpje, voor link naar youtube zodat je hem in hoge kwaliteit kijken :kwijl:

Jingle Bangin'Bells @ Megaclub ZAK 26-12-08 Showtek - Double Dutch Darkyes



Jingle Bangin'Bells @ Megaclub ZAK 26-12-08 Activator - Fear



Jingle Bangin'Bells @ Megaclub ZAK 26-12-08 Showtek - Its The Santa
 
Het was gezellig:P:P
 
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 december 2008 om 04:27:
HomeMade


leuke filmpjes! (Y)
Artiest {SHOWLIST artist 68437, 59028, 53364, 60556}
Uitspraak van Hardstyle c@t op zondag 28 december 2008 om 23:29:
Uitspraak van CHARLOTTE (6) op zondag 28 december 2008 om 19:52:
zo druk was het ook niet met rainbow rave toch?
ik heb het iig nog nooit zo druk gezien
ga liever toch op een normale zaterdag naar zak, meer ruimte om te dansen

Met Rainbow Rave was ik er niet.
Maar vorig jaar met kerst wat het ook zo druk, vandaar dat ik
zei dat je het van te voren wist.
Tuurlijk ik heb ook liever wat minder druk, maar het was ook wel weer heel gezellig
met veel bekenden. Volgend jaar kom ik gewoon weer.


Met rainbow rave was het nog veel drukker! Vond de drukte eigenlijk nog wel mee vallen. Jingle Bangin bells 2006, dat was pas druk:P
Weet iemand waar de filmpjes staan die bij zak gemaakt zijn?
 
ik las ergens dat ie op de site van zak komt en op nightfocus..
maar op nightfocus site zegt het vrouwtje dat het mensen van partyxxl waren..

iig, kan hem ook niet vinden :/
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 30 december 2008 om 14:01:
partyxxl


Klopt, maar dat duurt altijd wel eventjes voordat die online zijn :)
 
Artiest M.O.K.
hoe heet de plaat die promo als tweede draaide ?????????