😏

georganiseerd door P-productions
–
Eventcenter Zak (binnen)

Rudolf-Diesel-Straße 14
Uelsen
Duitsland🇩🇪
Eventcenter Zak (binnen)

Rudolf-Diesel-Straße 14
Uelsen
Duitsland🇩🇪
club × 5, hardstyle × 5, house × 5, trance × 4, hardcore × 3, oldschool × 3, electro × 2, groove × 1, r&b × 1, urban × 1, early hardcore, eclectic, hard dance, hard trance, hip hop, tech house, tribal house
Tickets & prijs Jingle Bangin'Bells
| Deurverkoop: | € 10,- |
Minimumleeftijd?
18Stemresultaat: zeer goed
| geweldig | 74 | 16% | |
| zeer goed | 213 | 45% | |
| goed | 125 | 26% | |
| ok | 34 | 7% | |
| voldoende | 17 | 4% | |
| onvoldoende | 7 | 1% | |
| slecht | 1 | ||
| zeer slecht | 2 | ||
| waardeloos | 4 | 1% |
Foto's (→ toon alle 140 foto's)
fotograaf: Rik007
Line-up Jingle Bangin'Bells
Line-up is niet compleet.
| 1Main |
|---|
| 2Club House |
| 3Extra |
| 4Urban |
Tim FX urban, r&b |
Statistieken
| 950 | bezoekers | |
| 205 | geïnteresseerd | |
| 56 / 39 | · | mannen / vrouwen |
| 22.3 | gemiddelde leeftijd | |
| 22.4 | leeftijd mediaan | |
| 2 | · | nieuwsberichten |
| 2 | · | forumonderwerpen |
| Rik007: 141 | · | foto's |
| 1 | · | meeting |
| 101 | · | albumfoto's |
| 390 | · | opmerkingen |
| 113 | · | waarderingen |
| zeer goed | · | stemresultaat (477 stemmen) |
Nieuws
Zak, the Awakening Continues
3 december 2008
D-Block & S-te-Fan, Guru Josh Project, The Darkraver, Afrojack, Wildstylez, Davide Sonar, Showtek, Activator, Promo, Isaac, Josh & Wesz, Lady Dana, A-lusion, Noisecontrollers, Brennan Heart, Vato Gonzalez, Mc Tjen, Outblast, Max B. Grant, Billy the Kit, Zatox, Francesco Zeta, Stephy, The Prophet, Frontliner, Scope DJ, Trilok & Chiren, Max Enforcer, Evil Activities, Deepack, Luna, Neophyte, Korsakoff, Headhunterz, Gizmo, Fausto, Donkey Rollers, Pavo, Zany, Dozer, Quintin, Real El Canario, Ryan Marciano & Sunnery James, Sidney Samson, Billy the Kit.
Aan de lijst bekende artiesten die de komende tijd hun opwachting maken lijkt geen eind te komen!
Lees snel verder voor de data en extra info! 33
Megaclub Zak, the awakening has begun
5 november 2008
Alpha², Rainbow rave, Technoboy, D-Block & S-te-Fan, The Darkraver, Wildstylez, Davide Sonar, Activator, Showtek, Promo, Isaac, Josh & Wesz, Lady Dana, A-lusion, Zany, Donkey Rollers, Pavo,Dozer, Noisecontrollers & Brennan Heart, Afrojack, Guru Josh Project, Billy the Kit, Vato Gonzalez & Expornstar maken de komende tijd hun opwachting,
Maar er is meer! Klik hier snel door voor meer info! 45
Forum
| Forumonderwerp | Forum | # | Tijd |
|---|---|---|---|
26 december 2008 Jingle Bangin'Bells discotheek zak ![]() | f:hard | 4 |
390 opmerkingen
Uitspraak van Happy-Feet op zaterdag 27 december 2008 om 14:02:Ja het was op verzoek van vrienden ivm die drukte, ik wou wel gaan.. maar toen kwamen we bij Index, was het niet alleen 100% blacknight, maar ook de hardstyle zaal was DICHT.. shiiiit wat een bout avond zeg
Bummerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr maar ja zak was best leuk
veeelste druk hoor,en volgens mij waren er ook best wat mensen wat erg jong waren...want we zagen een paar meiden nou die waren nog geen 16 volgens mij maaar jah daar doe je nix aan..iedereen alvast een goede jaarswisseling
Uitspraak van Mc Da Syndrome op zaterdag 27 december 2008 om 16:09:Mooie k-actie inderdaad. Beetje bezittingen beschadigen van anderen. Arme sloebers...
Kheb nog wel een Pocket Line Swing voor je liggen
tjah zeg dat wel! die jas boeit me niet maar die foon stonden allemaal mooie herinneringen in de vorm van foto's en smsjes op en deze zal ze nu nooit meer terug zien
ze heb nu een nokia wouter
Uitspraak van verwijderd op zondag 28 december 2008 om 18:02:geen zak aan
jij vergist jou jou was echt wel wat an
Uitspraak van Hardstyle c@t op zondag 28 december 2008 om 13:40:Bijna iedereen klaagt over de drukte, maar dit
wist je van te voren.
zo druk was het ook niet met rainbow rave toch?
ik heb het iig nog nooit zo druk gezien
ga liever toch op een normale zaterdag naar zak, meer ruimte om te dansen
Uitspraak van verwijderd op zondag 28 december 2008 om 19:52:zo druk was het ook niet met rainbow rave toch?
ik heb het iig nog nooit zo druk gezien
ga liever toch op een normale zaterdag naar zak, meer ruimte om te dansen
Met Rainbow Rave was ik er niet.
Maar vorig jaar met kerst wat het ook zo druk, vandaar dat ik
zei dat je het van te voren wist.
Tuurlijk ik heb ook liever wat minder druk, maar het was ook wel weer heel gezellig
met veel bekenden. Volgend jaar kom ik gewoon weer.
Uitspraak van Hardstyle c@t op zondag 28 december 2008 om 23:29:Uitspraak van CHARLOTTEop zondag 28 december 2008 om 19:52:
zo druk was het ook niet met rainbow rave toch?
ik heb het iig nog nooit zo druk gezien
ga liever toch op een normale zaterdag naar zak, meer ruimte om te dansen
Met Rainbow Rave was ik er niet.
Maar vorig jaar met kerst wat het ook zo druk, vandaar dat ik
zei dat je het van te voren wist.
Tuurlijk ik heb ook liever wat minder druk, maar het was ook wel weer heel gezellig
met veel bekenden. Volgend jaar kom ik gewoon weer.
Met rainbow rave was het nog veel drukker! Vond de drukte eigenlijk nog wel mee vallen. Jingle Bangin bells 2006, dat was pas druk





















