Partyflock
 

Transmission

· Seven Sins Facebook
Transmission
31 augustus 2014
georganiseerd door Site Site

O2 Arena (binnen) op de kaart
Českomoravská 2345/17
Praag
TsjechiëTsjechië

Tickets & prijzen Transmission

Early bird:€ 37,-
Voorverkoop, VIP:€ 96,-
Minimumleeftijd?Leeftijdspecificatie is een indicatie.
Twijfel je aan de correctheid, verifieer de correctheid op de website van de locatie of organisatie!
18
Kluisjes
Er zijn kluisjes aanwezig.

Stemresultaat: geweldig

geweldig1354%
zeer goed729%
goed28%
ok28%
voldoende0
onvoldoende0
slecht0
zeer slecht0
waardeloos0

3 waarderingen

JANINE.
John O'Callaghan (L) (L)
Kevolution
Sfeer en muziek was niets op aan te merken! Schulz en JoC waren fenomenaal! Vond de show niet tegenvallen of slecht, maar had er nét iets meer van verwacht, omdat vorig jaar er naar mijn smaak beter uit zag (beelden die ik heb gezien)
Stvv.!(H)
Heerlijk feestje! Markus draaide een top set en de show was amazing! :D

Line-up Transmission

Groene timetable laat tijden zien waarbij de klok verzet wordt. 'z' voor de tijd geeft zomertijd aan, 'w' wintertijd.
Grijze timetable laat tijden zien alsof er geen overgang naar wintertijd plaatsvindt.
za z 20:00 - z 21:30: 20:00 - 21:30:  trance, techno, house
za z 21:30 - z 22:45: 21:30 - 22:45:  Duitsland trance
za z 22:45 - z 01:30: 22:45 - 01:30:  Verenigd Koninkrijk trance
zo z 01:30 - z 02:15: 01:30 - 02:15:  Duitsland Verenigde Staten techno, trance
zo z 02:15 - w 02:30: 02:15 - 03:30:  Ierland trance
zo w 02:30 - w 03:45: 03:30 - 04:45:  Oekraïne trance
zo w 03:45 - w 05:00: 04:45 - 06:00:  Ierland trance
· visuals Nederland
muziekvideo
Markus Schulz
aftermovie
interview
Bryan Kearney
interview
Bryan Kearney
interview
Markus Schulz
showmovie
Transmix
live registratie
Thomas Coastline
interview
Markus Schulz
live registratie
Photographer
live registratie
Solarstone
live registratie
Giuseppe Ottaviani
live registratie
Bryan Kearney
live registratie
Bryan Kearney
live registratie
Photographer
live registratie
Alex M.O.R.P.H.
live registratie
Solarstone
live registratie
Giuseppe Ottaviani
live registratie
Markus Schulz
live registratie
John O'Callaghan
live registratie
John O'Callaghan
live registratie
Markus Schulz
promo
promo
Transmission Australia 2017 - The Lost Oracle
30.09.2017 Etihad Stadium Melbourne
GA / Gold VIP Tickets: https://partyflock.nl/order_ticket/268089
Event Page: http://bit.ly/EventTMAUS17
Travel packages: http://bit.ly/PackagesTMAUS17
Platinum VIP: http://bit.ly/PlatinumVIPTMAUS17

Transmission Prague 2017
25.11.2017 O2 arena Prague Czech Republic
Eventpage: bit.ly/TM17Prg_ep
Tickets: https://partyflock.nl/order_ticket/268089
Vstupenky: bit.ly/TMVSTUPENKY
Travel packages: http://transmission.events/en/packages

Old event
→ lees meer

180 opmerkingen

 
We hebben een Zafira DTI, daar passen we allemaal wel in met een beetje berg ruimte :lol:
Maar de terugweg he... Dat zie ik niet zo zitten met een afwezig hoofd :no:
Tis dan toch wel een lange weg... En wat kost retour Ryanair dan of een ander budget vlieger?

[quote element=party_comment id=4722552]een huis huren die particulier wordt aangeboden, is daar niet zo duur.


MMmmm tja hoe betrouwbaar is dat in een stad als.Praag, hoop oplichting van toeristen daar.
Maar is wel een optie en misschien boeken via een goed aangeschreven (reis) bureau of iets dergelijks.


Uitspraak van Kevolution op zondag 15 maart 2015 om 14:04:
Zou het wel erg leuk vinden als jullie idd ook zouden gaan. Als jullie langskomen zet ik wel Transmission setjes op, op de tv :P om jullie over te halen :D


Prikken ff snel een datum wanneer we langs komen, kunnen we nog een boswandeling maken met Trance NL ;-) :lol:



Uitspraak van Kevolution op zondag 15 maart 2015 om 14:04:
want dat is afhankelijk van de line up


Voor ons ook geen bigroom house of iets in die geest want dan hoeft het voor mij niet, paar house platen prima maar niet de hele nacht :no:


Uitspraak van Kevolution op zondag 15 maart 2015 om 14:04:
P.S. een biertje kostte geloof ik 1,50 op dat feest en daar kreeg je een halve liter voor .... Goed he ? :D


Dat is inderdaad beter, beter dan dat evenementen uilenzeik wat je hier krijgt van Bavaria voor de hoofdprijs , Getver de Getver.
laatste aanpassing
Uitspraak van Kevolution op zondag 15 maart 2015 om 14:04:
Hoop écht dat de line up genoeg 138 bpm gaat hebben


Hoop het niet :P Was me vorig jaar iets teveel van aanwezig.

Uitspraak van Kevolution op zondag 15 maart 2015 om 14:04:
Vraag me wel af wanneer er meer informatie komt over de line up. Geen idee wanneer dit vorig jaar werd vrijgegeven :)


Namen zullen wel 1-voor-1 komen iig.

Uitspraak van verwijderd op zondag 15 maart 2015 om 14:27:
beter dan dat evenementen uilenzeik wat je hier krijgt van Bavaria voor de hoofdprijs , Getver de Getver.


Moet zeggen dat ik over de barren vorig jaar niet heel tevreden was. Drinken dat van origine met prik was, kwam zonder prik. En bij nadrukkelijk water zonder bubbels bestellen werd er toch een Spa rood derivaat afgeleverd. Matig! Barpersoneel was ook niet heel vriendelijk in het corrigeren er van. Afijn, men weet dat dit een verbeterpunt is voor komende editie.

Uitspraak van verwijderd op zondag 15 maart 2015 om 14:27:
MMmmm tja hoe betrouwbaar is dat in een stad als.Praag, hoop oplichting van toeristen daar.
Maar is wel een optie en misschien boeken via een goed aangeschreven (reis) bureau of iets dergelijks.


Booking.com of een andere grote bemiddelaar pakken he, dan heb je dat niet zo snel.
Uitspraak van verwijderd op zondag 15 maart 2015 om 14:27:
misschien boeken via een goed aangeschreven (reis) bureau of iets dergelijks.

https://www.airbnb.nl (Y)
De verhuurder krijgt zijn geld pas NA het het inchecken van de gast. En zowel verhuurder als gast moet ID-verificatie doen. Lijkt mij erg betrouwbaar :) en het was de dame met wie wij zijn meegereden vorig jaar ook uitstekend bevallen!

Uitspraak van verwijderd op zondag 15 maart 2015 om 14:27:
En wat kost retour Ryanair dan of een ander budget vlieger?

Voor oktober kan ik nog niet echt prijzen vinden, maar k weet wel dat ik het er niet voor over zou hebben, want je spreekt toch al gouw over een paar honderd euro de man. Zo veel geld in vergelijking met auto of bus :) , ga k liever lekker voor uit eten bijvoorbeeld, maar ja dat is voor iedereen natuurlijk anders :)

Uitspraak van verwijderd op zondag 15 maart 2015 om 14:27:
Prikken ff snel een datum wanneer we langs komen

Heb het nu en komende tijd enorm druk, omdat ik weer eens op het allerlaatste moment dingen doe :P Zoals sparen voor die vakantie met mijn ouders :P (extreem veel massages doen in korte tijd :P ) Maar daarna spreek ik graag weer eens af (Y)

Uitspraak van verwijderd op zondag 15 maart 2015 om 14:27:
Maar de terugweg he... Dat zie ik niet zo zitten met een afwezig hoofd :no:

Toevallig dat die dame waarmee wij zijn meegereden echt in 1 keer is terug gereden op een korte stops bij benzine stations na, maar ook tegen haar zijn we heel stellig geweest; ben je moe, of zie je het even niet zitten, of wat jij zegt "afwezig" raken; auto aan de kant! rust pakken! Dan maar wat langer onderweg. Veiligheid uber alles :)
Ondanks een bus wat langer duurt, kan dit wel een goede optie zijn. Met z'n vieren is al een stuk gezelliger. Beetje ouwehoeren, film kijken, spelletjes, Lauratje pesten, af en toe maffen..... tja zijn die uren zo voorbij :D Je krijgt er alleen een houten reet van :lol:
En daarbij: auto / bus is wel een stuk simpeler om snoepjes mee te nemen. Dat zou ik nooit durven met vliegen.

Uitspraak van verwijderd op zondag 15 maart 2015 om 14:27:
Voor ons ook geen bigroom house of iets in die geest want dan hoeft het voor mij niet, paar house platen prima maar niet de hele nacht :no:

:yes:

Uitspraak van verwijderd op zondag 15 maart 2015 om 14:27:
uilenzeik wat je hier krijgt van Bavaria, Getver de Getver.

Helemaal mee eens. Waar is de Amstel, Grolsch of desnoods Heineken.... Bavaria vind ik geen bier :D
Transmission is geloof ik Heineken.
laatste aanpassing
 
Uitspraak van Kevolution op zondag 15 maart 2015 om 14:49:
want je spreekt toch al gouw over een paar honderd euro de man


Je vliegt voor een paar tientjes naar zuid Europa en dan zou Praag honderden kosten?
Lijkt me niet, ff uitzoeken.

Uitspraak van Kevolution op zondag 15 maart 2015 om 14:49:
En zowel verhuurder als gast moet ID-verificatie doen. Lijkt mij erg betrouwbaar


Als je programma's kijkt als red mijn vakantie en opgelicht in het buitenland is de betrouwbaarheid soms ver te zoeken, je zal het net maar treffen :-(
Ben erg sceptisch en voorzichtig als het gaat om betrouwbaarheid in het buitenland, zeker in Praag want daar wordt je overal opgelicht, taxi, wisselkantoren, restaurants, hotels en meer..


Uitspraak van Kevolution op zondag 15 maart 2015 om 14:49:
Ondanks een bus wat langer duurt, kan dit wel een goede optie zijn. Met z'n vieren is al een stuk gezelliger. Beetje ouwehoeren, film kijken, spelletjes


Dat sowieso, dan maar langer maar er zullen meer zijn die in die bus zitten, met de auto ben je inderdaad wel onafhankelijker en goedkoper uit maar met een risico.
Pech, ongeval dan sta je met z,n vieren daar en met bus komt er een vervangende.
Ach alles heeft zijn voordeel en zijn nadeel :-)


Uitspraak van Kevolution op zondag 15 maart 2015 om 14:49:
Lauratje pesten


Dat sowieso.... Er is geen beter vermaak onderweg om de tijd te doden dan leed vermaak :lol:


Uitspraak van Kevolution op zondag 15 maart 2015 om 14:49:
En daarbij: auto / bus is wel een stuk simpeler om snoepjes mee te nemen. Dat zou ik nooit durven met vliegen


Blijft ook met auto en bus risico, ze zijn daar niet zo vriendelijk met beleid als hier, weet niet of dat wel zo handig is gezien de gevolgen, een keer niet kan ook geen kwaad :-)

Uitspraak van Kevolution op zondag 15 maart 2015 om 14:49:
Bavaria vind ik geen bier


Uilenzeik...
 
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op zondag 15 maart 2015 om 14:46:
Booking.com of een andere grote bemiddelaar pakken he, dan heb je dat niet zo snel.


Dat sowieso, heb geen zin in ellende in een stad als Praag, dan maar wat centjes meer dan een smet op een mooi feest
Uitspraak van verwijderd op zondag 15 maart 2015 om 15:35:
Lijkt me niet, ff uitzoeken.

Vaak heb je van die spotgoedkope acties. Zo kun je voor 35 euro ofzo er al heen vliegen, maar dan moet je nog terug en zijn de tickets vaak een stuk duurder.
Ik zou via Dusseldorf moeten vliegen ivm openstaande boetes (ov), dus voor mij zou het een veel te dure grap zijn (trein naar Dusseldorf is niet bepaald goedkoop) Heb wel tickets gezien van 84 euro retour vanaf Dusseldorf met vliegtuig, wat me dan wel meevalt opzich!

Uitspraak van verwijderd op zondag 15 maart 2015 om 15:35:
Ben erg sceptisch en voorzichtig

Je maakt je misschien wel ietsjes te druk erom ;) Die site die ik aangaf is best wel te vertrouwen. En reviews lezen van te voren is natuurlijk ook geen slecht plan. En het is fijn dat de verhuurder pas wordt betaald NA het inchecken en als alles dus goed is. Mocht dat alsnog onverhoopt in het water vallen, kun je heel goedkoop alsnog een hostelletje / hotelletje fixen.

Uitspraak van verwijderd op zondag 15 maart 2015 om 15:35:
Blijft ook met auto en bus risico

valt reuze mee :) het is Europa, grenzen zijn gewoon open, en een shampoo-fles bijvoorbeeld wordt echt niet gechecked. Trouwens geen enkele controle gehad vorig jaar.

Uitspraak van verwijderd op zondag 15 maart 2015 om 15:35:
een keer niet kan ook geen kwaad :-)

Maar ook daar valt wat voor te zeggen. Ik heb me op die preparty perfect vermaakt zonder :) (Y)

Uitspraak van verwijderd op zondag 15 maart 2015 om 15:35:
leed vermaak :lol:

hehehe :P

Toch wel grappig trouwens dat jullie erover aan het denken zijn, wilde het namelijk nog vragen maar ben er maar niet over begonnen, omdat ik de (foute) aanname had dat dat toch nooit zou gaan werken ivm de kids.
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op zondag 15 maart 2015 om 15:37:
an maar wat centjes meer dan een smet op een mooi feest


Weet niet op het nou ook perse duurder is, soms wel, soms niet. Uiteindelijk sta je zelf bij wat je uit zoekt en de daarmee samenhangende kosten natuurlijk. Je kan simpel ..maar ook luxe verblijven natuurlijk :) Wij pakken meestal de middenweg. Hoef niet ultragoedkoop te zitten, maar ook geen zin er een vermogen aan kwijt te zijn..want veel ben je toch niet op de kamer. Tenminste..in feite slapen wij er alleen, de rest van de tijd is of feesten, of de stad bekijken :P

Uitspraak van verwijderd op zondag 15 maart 2015 om 15:35:
Ben erg sceptisch en voorzichtig als het gaat om betrouwbaarheid in het buitenland, zeker in Praag want daar wordt je overal opgelicht, taxi, wisselkantoren, restaurants, hotels en meer..


Denk dat je hier wel iets te sceptisch bent inderdaad. Het valt reuze mee, kan ik zeggen als inmiddels aantal jaar trouw Praag bezoeker rondom Transmission. Als je het van de taxi weet, dan is het aan je zelf of je mondig genoeg bent of niet.. gewoon duidelijke afspraken maken voor je instapt, dat is het moment om nog nee te zeggen nl. Maar je hoeft ook zeker niet perse een taxi te pakken. Metro of de benenwagen kun je je ook prima mee redden. Het handigste is dan natuurlijk wel als je een hotel een beetje centraal pakt. In een buitenwijk is dat mss goedkoper, maar dan zadel je je op dat je of een lange OV rit moet pakken (die 's nachts mss niet meer rijdt) of inderdaad de taxi. Dat kan je je besparen als je beetje in het centrum gaat zitten op een tactische plek. Kijken waar de O2 arena en de preparty is, en daar je locatie op afstemmen. Zo heb ik het afgelopen jaren gedaan.
Prijzen in restaurants staan gewoon op de kaart en dat betaal je gewoon, dus ook daar ben je zelf bij.
Hotel gewoon van te voren vastleggen op booking.com, is er echt niks aan de hand. Wisselkantoren hoef je niet te bezoeken, daar heb je een pinautomaat voor. Kortom, je maakt van wat muggen echt olifanten, nergens voor nodig.

Uitspraak van Kevolution op zondag 15 maart 2015 om 14:49:
En wat kost retour Ryanair dan of een ander budget vlieger?
Voor oktober kan ik nog niet echt prijzen vinden, maar k weet wel dat ik het er niet voor over zou hebben, want je spreekt toch al gouw over een paar honderd euro de man.


Valt mee, als je op tijd boekt kun je voor tussen de 130-180€ wel vliegen. Zeker via de budgetvliegers. Je snijdt je zelf echter behoorlijk in de vingers als je laat boekt, dan zijn de goedkope vluchten er al uit, werkt de tijd in je nadeel, heb je niet meer alle keuze en ja...dan wordt het duurder en krijg je kutte vliegtijdstippen. Dan ga je richting de 250€ de man. Maar meer dan dat hoef je ook dan niet op uit te komen.
Het makkelijkste als het wel zo duur wordt, is direct je interesse verliezen en niet verder kijken :P
 
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op zondag 15 maart 2015 om 17:28:
nk dat je hier wel iets te sceptisch bent inderdaad.


Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op zondag 15 maart 2015 om 17:28:
Kortom, je maakt van wat muggen echt olifanten, nergens voor nodig.


Misschien dat je hier wel een punt heb en dat ik het te negatief bekijkt.
Maar in dat soort landen kijk ik toch uit, heb geen zin in gezeik als je met vrouwlief een leuk weekend wil hebben.
Denk dat ik mijn Zoover account weer eens op gaat graven voor info betreffende hotel en restaurants enzo.

Brazilië en Dominicaanse Republiek ook al wat ellende mee gemaakt poging tot oplichting en de daarbij horende bedreigingen enzo dus ben gewoon op mijn hoede met landen die er om bekend staan , zeker als je dan van de week opgelicht in het buitenland ziet snap je?
laatste aanpassing
 
Uitspraak van Kevolution op zondag 15 maart 2015 om 15:58:
Toch wel grappig trouwens dat jullie erover aan het denken zijn, wilde het namelijk nog vragen maar ben er maar niet over begonnen, omdat ik de (foute) aanname had dat dat toch nooit zou gaan werken ivm de kids.


Onderschat nooit onze wil ;-), als het ruim van te voren is kan je dingen makkelijker regelen dan zo.kort dag als Grotesque... 1 kind over van de 6 en dan houd het gewoon op....
laatste aanpassing
Uitspraak van Kevolution op zondag 15 maart 2015 om 17:43:
retourtje?


Ja. Benoem nooit prijzen voor een halve reis, zowel dan zou ik dat specifiek aangeven :) De prijs van een one-way is natuurlijk vrij incomplete informatie anders..tenzij je van plan bent er dan direct te gaan wonen,alleen dan is het relevant :P

Uitspraak van verwijderd op zondag 15 maart 2015 om 18:40:
Maar in dat soort landen kijk ik toch uit,


Moet je ook wel doen, maar juist als je hier de dingen (in deze dan; het hotel) al regelt, dan zit het wel goed.

Uitspraak van verwijderd op zondag 15 maart 2015 om 18:40:
Brazilië en Dominicaanse Republiek ook al wat ellende mee gemaakt poging tot oplichting en de daarbij horende bedreigingen enzo dus ben gewoon op mijn hoede met landen die er om bekend staan , zeker als je dan van de week opgelicht in het buitenland ziet snap je?


Heb ook wel zoiets meegemaakt (Miami), maar ja..is een kwestie van opletten waar je je verblijf op uit zoekt. Daar hadden we toen de fout in gemaakt. Maar met een gerenomeerde site als booking.com en als je je even goed verdiept in de voorwaarden van het specifieke hotel waar je boekt, plus de bezoekersbeoordelingen in ogenschouw neemt, dan kun je daar niet veel mis aan begaan.

Uitspraak van verwijderd op zondag 15 maart 2015 om 18:40:
zeker als je dan van de week opgelicht in het buitenland ziet snap je?


Ik snap het wel, maar dat betekent niet perse dat je gelijk hebt of dat je gevoel geheel terecht is. Het is altijd goed op je hoede te zijn, maar zo heel pessimistisch als je het bekeek, dat is gewoon niet nodig :)
Uitspraak van verwijderd op zondag 15 maart 2015 om 13:41:
Wat zou je kwijt zijn compleet voor een dag of 2/3?
Jij enig idee?


Hangt er natuurlijk vanaf wat je doet en wat voor hotel je boekt.

Vlucht pp zoals gezegd zo'n 130-180€ moet gewoon kunnen (retour zoals besproken). Als je mazzel hebt kun je zelf wat voor elkaar krijgen in het 99€(KLM specials)-130€ segment. Via Easyjet/Ryanair is mss optie op nog goedkoper, maar moet je echt nu al wel beginnen te kijken denk ik. Maar goed, daar betaal je sowieso extra als je ruimbagage meeneemt, al wordt dat bij de grotere, normalere maatschappijen, nu ook gangbaar geloof ik, dat je apart voor je bagage betaald. Maar als frequent flyer (wij inmiddels in de pocket) heb je dan iig 1 koffer gratis. Bij Easyjet zal je daar iig sowieso voor moeten betalen. Tenzij je riant vaak met hun vliegt, maar dat zal haast wel niet ;)

Taxirit luchthaven-hotel vaak 25-30€ one-way. Maar soms ook goed met OV te doen en kost je dan zo'n 2,50-3,20€ oid, vrijwel verwaarloosbaar dus op de kosten van een weekend. Dit is natuurlijk afhankelijk of je op een beetje tactische spot zit tov OV opstapplekken. Maar valt meestal wel een mouw aan te passen sowieso ;)
Staat of valt of je bereid bent even met een weekendtas/koffer etc te lopen of niet.

Beetje luxe uit eten 50-60€ met z'n 2en, maar kan op zeker ook stuk goedkoper (20-30€ kan ook lukken). Dan wordt het ietsje meer basic.

Hotels/hostels/botel kan al voor zeg een euro of 35 per nacht, heb je best wat redelijks op zich. Als je op slaapzalen in een hostel gaat kan het echt nog stuk cheaper, maar das niet echt het niveau wat ik ambieer iig. Wil wel gewoon m'n eigen kamer en geen gedeelde douche enzo.
Maar een beetje gangbaar midden segment zal je op zeg 140€ voor 3 nachten zo'n beetje zitten tot..ong 320€ oid. Ligt er net een beetje aan hoeveel luxe je jezelf graag toerekent of niet. Zoals gezegd het kan ook goedkoper, maar kijk dan niet op van een echt basic en niet hele fraaie kamer en mss een hard bed of arelaxte douche oid.

Als je voor alles niet de meest bottom price pakt, zit je denk ik voor 2 personen op zo'n
300 (2x vluchten), 55 taxi (luchthaven-hotel heen en weer, als je dit zou doen), 10tje OV (globaal), 80 2x uit eten (1x luxer, 1x meer basic), 180 oid hotel, en dan je drankjes van het feest en evt nog wat uitgaven in de stad. Tis uiteraard net hoe gek je het zelf maakt. Maar dan zit je dus op zo'n 650-700€ voor een stelletje, das een goeie start. Minder kan zeker nog, meer uiteraard ook. Kaartjes voor het feest (en preparty) zijn niet meegerekend hierin. Als je er heen rijdt veranderd het kostenplaatje uiteraard.
laatste aanpassing
 
Uitspraak van Kevolution op zondag 15 maart 2015 om 14:49:
Lauratje pesten,


Uitspraak van verwijderd op zondag 15 maart 2015 om 15:35:
Dat sowieso.... Er is geen beter vermaak onderweg om de tijd te doden dan leed vermaak :lol:


jullie zijn niet echt aardig :( maar goed, ik kan er tegen :P

Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op zondag 15 maart 2015 om 17:28:
Kortom, je maakt van wat muggen echt olifanten, nergens voor nodig.


Uitspraak van verwijderd op zondag 15 maart 2015 om 18:40:
Misschien dat je hier wel een punt heb en dat ik het te negatief bekijkt.


Ik denk inderdaad dat hij hier wel een punt heeft ;) ben blij dat iemand anders het benoemt :lol: Niet iedere situatie is hetzelfde en het kan heus wel goed gaan :D

Uitspraak van Kevolution op zondag 15 maart 2015 om 15:58:
Toch wel grappig trouwens dat jullie erover aan het denken zijn, wilde het namelijk nog vragen maar ben er maar niet over begonnen, omdat ik de (foute) aanname had dat dat toch nooit zou gaan werken ivm de kids.


ik denk dan altijd: vragen kun kun je altijd: nee heb je, ja kun je krijgen ;)
En als er een goed feest is dan MOET je ons hiervan op de hoogte brengen. wij weten ook niet alles'
en wat Br zegt:

Uitspraak van verwijderd op zondag 15 maart 2015 om 18:43:
Onderschat nooit onze wil ;-), als het ruim van te voren is kan je dingen makkelijker regelen dan zo.kort dag als Grotesque... 1 kind over van de 6 en dan houd het gewoon op....
 
Uitspraak van verwijderd op zondag 15 maart 2015 om 20:00:
jullie zijn niet echt aardig :(


Hou wel van je <3
 
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op zondag 15 maart 2015 om 19:13:
Het is altijd goed op je hoede te zijn, maar zo heel pessimistisch als je het bekeek, dat is gewoon niet nodig :)


Mmm tja.... Ik erken mijn fout, excuses daarvoor :-(
Ben gewoon zuinig op mijn aanstaande vrouwtje en wil niet dat zij in ellende terecht komt waar we niet om gevraagd hebben, agressieve oplichters ofzo iets dergelijks snap je?

Goed klaar ermee vooruit kijken maar weer :-D
 
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op zondag 15 maart 2015 om 19:26:
Hangt er natuurlijk vanaf wat je doet en wat voor hotel je boekt.

Vlucht pp zoals gezegd zo'n 130-180€ moet gewoon kunnen (retour zoals besproken). Als je mazzel hebt kun je zelf wat voor elkaar krijgen in het 99€(KLM specials)-130€ segment. Via Easyjet/Ryanair is mss optie op nog goedkoper, maar moet je echt nu al wel beginnen te kijken denk ik. Maar goed, daar betaal je sowieso extra als je ruimbagage meeneemt, al wordt dat bij de grotere, normalere maatschappijen, nu ook gangbaar geloof ik, dat je apart voor je bagage betaald. Maar als frequent flyer (wij inmiddels in de pocket) heb je dan iig 1 koffer gratis. Bij Easyjet zal je daar iig sowieso voor moeten betalen. Tenzij je riant vaak met hun vliegt, maar dat zal haast wel niet ;)

Taxirit luchthaven-hotel vaak 25-30€ one-way. Maar soms ook goed met OV te doen en kost je dan zo'n 2,50-3,20€ oid, vrijwel verwaarloosbaar dus op de kosten van een weekend. Dit is natuurlijk afhankelijk of je op een beetje tactische spot zit tov OV opstapplekken. Maar valt meestal wel een mouw aan te passen sowieso ;)
Staat of valt of je bereid bent even met een weekendtas/koffer etc te lopen of niet.

Beetje luxe uit eten 50-60€ met z'n 2en, maar kan op zeker ook stuk goedkoper (20-30€ kan ook lukken). Dan wordt het ietsje meer basic.

Hotels/hostels/botel kan al voor zeg een euro of 35 per nacht, heb je best wat redelijks op zich. Als je op slaapzalen in een hostel gaat kan het echt nog stuk cheaper, maar das niet echt het niveau wat ik ambieer iig. Wil wel gewoon m'n eigen kamer en geen gedeelde douche enzo.
Maar een beetje gangbaar midden segment zal je op zeg 140€ voor 3 nachten zo'n beetje zitten tot..ong 320€ oid. Ligt er net een beetje aan hoeveel luxe je jezelf graag toerekent of niet. Zoals gezegd het kan ook goedkoper, maar kijk dan niet op van een echt basic en niet hele fraaie kamer en mss een hard bed of arelaxte douche oid.

Als je voor alles niet de meest bottom price pakt, zit je denk ik voor 2 personen op zo'n
300 (2x vluchten), 55 taxi (luchthaven-hotel heen en weer, als je dit zou doen), 10tje OV (globaal), 80 2x uit eten (1x luxer, 1x meer basic), 180 oid hotel, en dan je drankjes van het feest en evt nog wat uitgaven in de stad. Tis uiteraard net hoe gek je het zelf maakt. Maar dan zit je dus op zo'n 650-700€ voor een stelletje, das een goeie start. Minder kan zeker nog, meer uiteraard ook. Kaartjes voor het feest (en preparty) zijn niet meegerekend hierin. Als je er heen rijdt veranderd het kostenplaatje uiteraard.


Ah kijk, dat is nou nog eens nuttige informatie, bedankt man!

Denk dat ik vliegtuig maar afschrijf ook omdat je naar het vliegveld toe moet rijden, parkeergeld betalen,inchecktijd en wachten op vertrek vliegtuig taxi Praag etcetera.
Ben wel iemand van de vrijheid en als ik in een voertuig zit wil ik ook graag met vuur van de banden ernaar toe of naar huis dus denk dat auto het meest voor de hand ligt.
Alleen de terugweg he....:-(
Dat zie ik dus echt niet zitten, met touringcar is wel veiliger.
Maar met auto kan je gaan en staan en stoppen voor restaurants wanneer je wil.
Met meerdere personen zoals Kevolution zei kan je huis huren met meerdere slaapkamers en met 1 auto.
gezamenlijk pot waar je met z,n allen geld in doet en alle kosten uit betaald als diesel, parkeren, eten, drinken etcetera.
Denk dat dat handiger en goedkoper is.

Maargoed eerst maar eens een datum en line-up...
Uitspraak van verwijderd op zondag 15 maart 2015 om 20:36:
Denk dat ik vliegtuig maar afschrijf ook omdat je naar het vliegveld toe moet rijden, parkeergeld betalen,inchecktijd en wachten op vertrek vliegtuig taxi Praag etcetera.


Tja voor waar jullie vandaan komen is het een end idd. Zelf stap ik hier op de tram (voor de deur) en dan op CS op de trein dus ben vrij eenvoudig op Schiphol zonder dat ik parkeergeld (daar erg prijzig idd) hoef te betalen. Maar ken ook m'n trucs voor goedkoper parkeren wat dat betreft ;) maar ja dat heb je als Amsterdammer.

Uitspraak van verwijderd op zondag 15 maart 2015 om 20:36:
Ben wel iemand van de vrijheid en als ik in een voertuig zit wil ik ook graag met vuur van de banden ernaar toe of naar huis dus denk dat auto het meest voor de hand ligt.
Alleen de terugweg he....:-(
Dat zie ik dus echt niet zitten, met touringcar is wel veiliger.
Maar met auto kan je gaan en staan en stoppen voor restaurants wanneer je wil.


Zeker, ben daar zelf ook verder groot voorstander van. Afgelopen jaren is het dan ook altijd een kosten/baten geweest, we gingen steeds met z'n 2en dus ja..dan viel de benzine(of diesel) niet echt met anderen te delen, en als je vlucht dan relatief oké te betalen is, weegt dat wel op tegen de uren rijden. Maar als die balans anders doorslaat, dan wordt rijden eerder te overwegen.

Uitspraak van verwijderd op zondag 15 maart 2015 om 20:36:
Met meerdere personen zoals Kevolution zei kan je huis huren met meerdere slaapkamers en met 1 auto.
gezamenlijk pot waar je met z,n allen geld in doet en alle kosten uit betaald als diesel, parkeren, eten, drinken etcetera.


Ja..als je zo'n groepje hebt dan wordt dat al gauw de beste optie idd.

Uitspraak van verwijderd op zondag 15 maart 2015 om 20:36:
Maargoed eerst maar eens een datum


Datum is wrsch wel dezelfde datum (-1) als die hierboven staat (met de wintertijd wissel weer lijkt me). Maar line-up...dat zal nog ff wachten zijn idd.
Iig Markus Schulz, dat wel :P (vrij zeker) Maar de rest..das afwachten ;)
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op zondag 15 maart 2015 om 20:36:
Met meerdere personen zoals Kevolution zei kan je huis huren met meerdere slaapkamers en met 1 auto.
gezamenlijk pot waar je met z,n allen geld in doet en alle kosten uit betaald als diesel, parkeren, eten, drinken etcetera.
Denk dat dat handiger en goedkoper is.

Precies, is alleen maar slim.

En ik snap je voordelen wel die je hebt met een auto, maar als je dat niet ziet zitten (heel begrijpelijk) die terugweg dan moet je t ook gewoon niet doen. Hoewel het wel zo handig is om iig nog een dagje goed uit te slapen na Transmission, zeker als chauffeur zijnde. Ben blij dat ik geen rijbewijs heb :P zo hoef ik me nooit nergens druk om te maken haha. Maarja zo 'n bus ook goed te doen denk ik, duurt alleen wel een stuk langer... en het metro en tram-netwerk van Praag is best wel uitgebreid :) is best goed geregeld daar en ook niet al te duur.

Uitspraak van verwijderd op zondag 15 maart 2015 om 20:36:
Maargoed eerst maar eens een datum en line-up...

dat sowieso!
laatste aanpassing
 
Uitspraak van Kevolution op zondag 15 maart 2015 om 20:58:
Precies, is alleen maar slim.


En wel zo gezellig gezien vorig weekend :roflol:

Uitspraak van Kevolution op zondag 15 maart 2015 om 20:58:
En ik snap je voordelen wel die je hebt met een auto, maar als je dat niet ziet zitten (heel begrijpelijk) die terugweg dan moet je t ook gewoon niet doen. Hoewel het wel zo handig is om iig nog een dagje goed uit te slapen na Transmission, zeker als chauffeur zijnde. Ben blij dat ik geen rijbewijs heb :P zo hoef ik me nooit nergens druk om te maken haha. Maarja zo 'n bus ook goed te doen denk ik, duurt alleen wel een stuk langer... en het metro en tram-netwerk van Praag is best wel uitgebreid :) is best goed geregeld daar en ook niet al te duur.


Als het niet zo "laat" word als vorig weekend ben je ook weer sneller op de been, met een dagje rust zou het wel moeten lukken, maarja eenmaal "in het zadel" word het altijd weer laat ons kenende :lol:

Ach we zien wel, kijken wat de voor en nadelen van de auto/bus zijn , tegen elkaar weg strepen en dan beslissen.

Maar allemaal afhankelijk van Line-Up uiteraard.....
 
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op zondag 15 maart 2015 om 20:44:
en als je vlucht dan relatief oké te betalen is, weegt dat wel op tegen de uren rijden


Ja dat is het hem he, heen 2 vingers in de neus maar terug met een feest in de benen word toch een obstakel of nachtje langer blijven...
Uitspraak van verwijderd op zondag 15 maart 2015 om 21:26:
Ja dat is het hem he, heen 2 vingers in de neus maar terug met een feest in de benen word toch een obstakel of nachtje langer blijven...


Nachtje langer blijven he ;) in jullie geval wel iets minder makkelijk, dat wel natuurlijk. Maar dan kun je zondag iig nog wat in de stad rond lopen..als je wat hersteld bent van het uitgaan. Anders moet je op een heel arelaxte tijd na het feest (6:00 afgelopen) er al uit (uitchecken hotel 10-12u, maar wellicht ook nog inpakken etc..). Dus je kan sowieso beter een dagje blijven nog..

Uitspraak van Kevolution op zondag 15 maart 2015 om 20:58:
en het metro en tram-netwerk van Praag is best wel uitgebreid :) is best goed geregeld daar en ook niet al te duur.


Klopt!

Uitspraak van verwijderd op zondag 15 maart 2015 om 21:21:
aarja eenmaal "in het zadel" word het altijd weer laat ons kenende :lol:


:D hehe herkenbaar
 
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op zondag 15 maart 2015 om 21:53:
Nachtje langer blijven he ;) in jullie geval wel iets minder makkelijk, dat wel natuurlijk.


Ja dat is het hem wel en dan ook nog eens een dag rijden...ach we zien wel tegen die tijd, eerst maar eens een line-up dan nemen we een beslissing. :yes:
 
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op zondag 15 maart 2015 om 20:44:
Zeker, ben daar zelf ook verder groot voorstander van. Afgelopen jaren is het dan ook altijd een kosten/baten geweest, we gingen steeds met z'n 2en dus ja..dan viel de benzine(of diesel) niet echt met anderen te delen, en als je vlucht dan relatief oké te betalen is, weegt dat wel op tegen de uren rijden. Maar als die balans anders doorslaat, dan wordt rijden eerder te overwegen.


FF gekeken maar is vanuit ons huis rechtstreeks naar Praag 803 KM 7:40 reistijd en €75 diesel enkele reis.....
Denk dat de keus voor ons al gemaakt is als een buskaartje €66 p.p. of parkeren schiphol 3 dagen parkeren met vlucht en diesel naar Schiphol minimaal het drievoudige is ..
Thuis instappen en weer uitstappen is beter dan OV en slepen met je koffer en lamme poten van de pre en feestje zelf, kan je dat bespaarde geld beter behouden voor een dagje extra, kinderopvang voor maandag en ze dan in de avond of volgende dag weer halen :D
Uitspraak van verwijderd op zondag 15 maart 2015 om 22:45:
FF gekeken maar is vanuit ons huis rechtstreeks naar Praag 803 KM 7:40 reistijd en €75 diesel enkele reis.....
Denk dat de keus voor ons al gemaakt is als een buskaartje €66 p.p. of parkeren schiphol 3 dagen parkeren met vlucht en diesel naar Schiphol minimaal het drievoudige is ..
Thuis instappen en weer uitstappen is beter dan OV en slepen met je koffer en lamme poten van de pre en feestje zelf, kan je dat bespaarde geld beter behouden voor een dagje extra, kinderopvang voor maandag en ze dan in de avond of volgende dag weer halen :D


Precies ja. Nou dan heb je dat voor nu uitgerekend.. kun je nu weer achterover luieren tot er een line-up is :)
Wacht ik ook ff in spanning af.
 
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op zondag 15 maart 2015 om 22:58:
Precies ja. Nou dan heb je dat voor nu uitgerekend.. kun je nu weer achterover luieren tot er een line-up is :)
Wacht ik ook ff in spanning af.


(y)
Denk alleen dat het diesel verbruik moet bijstellen, zware auto en de Duitse autobaan rij je met een draaikolk in je tank :lol:
Hou het maar op €100-125 enkele reis en je verstookt ter plaatse ook nog het een en ander dus denk toch €250 brandstofkosten.
Uitspraak van verwijderd op zondag 15 maart 2015 om 21:21:
En wel zo gezellig gezien vorig weekend :roflol:

zekers (Y)

Uitspraak van verwijderd op zondag 15 maart 2015 om 22:45:
7:40 reistijd

dat is niet zo lang eigenlijk...

Uitspraak van verwijderd op maandag 16 maart 2015 om 07:31:
€250 brandstofkosten

idd
 
Uitspraak van Kevolution op maandag 16 maart 2015 om 10:56:
dat is niet zo lang eigenlijk...


Nee maar je moet ook stoppen om wat te eten en de pootjes strekken.
Als ik naar Italië rijd is de 1e stop zuid Duitsland, tanken happie eten en met vuur van de banden weer verder, ga niet ergens hangen om bij te komen want dan kak ik in en dan wordt het laatste stuk een gebed zonder eind.

Misschien kunnen jullie een dag van te voren naar ons toe komen of we spreken op een punt af waar jullie Instappen afhankelijk hoe laat we gaan rijden?
Rij altijd s,nachts door Duitsland ivm ochtendspits.
Maar we missen met Transmission ook al een nacht of 2 dus weet niet of dat wel zo verstandig is.

Ach we zien wel tegen die tijd (y)
Uitspraak van verwijderd op maandag 16 maart 2015 om 11:23:
Ach we zien wel tegen die tijd (y)


k wou net zeggen ja :P :lol:
Van FB : Transmission Sunday the date for 2015 will be announced during the Transmission Radio Show.


O2 Arena:
31.10.15 ist Lord of Dance
7.11.15 Madonna
28.11.15 Andrea Bocelli

14.11. or 21.11. for Transmission ??