Partyflock
 
here

Creme Organization & Bunker Records

Creme Organization & Bunker Records
georganiseerd door Site
onderdeel van Site
electro × 9, techno × 2, acid × 1, tech house × 1

Tickets & prijzen Creme Organization & Bunker Records

Voorverkoop:€ 10,-
Deurverkoop:€ 13,-
Minimumleeftijd?Leeftijdspecificatie is een indicatie.
Twijfel je aan de correctheid, verifieer de correctheid op de website van de locatie of organisatie!
18

Stemresultaat: zeer goed

geweldig1126%
zeer goed1740%
goed1126%
ok25%
voldoende25%
onvoldoende0
slecht0
zeer slecht0
waardeloos0

10 waarderingen

MasterGuido
Toffe boot, muziek had wat rauwer gekunt.
Orgue Electronique (l) wat een gespace! Verder Legowelt heerlijk! Bangkok Impact bij vlagen. net zoals de vlagen op het dek!
DK079
Eindelijk weer eens wat electro gehoord en de stubnitz bezocht (L)
oh nom nom nom
Juiste muziek op de juiste locatie !
Flat Yari
Top! Legowelt en Orgue Electronique (y)(y)(y)
Rekel
Leuk feessie, leuke muziek, wel veel stilstaande mensen die verder best okee waren, daar niet van!
pfoew hey, had er meer van verw8..maar wel goed vermaakt :bounce:
V A L S
legowelt (L) leuk publiek :roflol:
Moer
Octogen, Ultradyne, Cosmic Force (Y)
Endfest
Groots! Legowelt, TLR & Ultradyne erg sterk (Y)

Line-up Creme Organization & Bunker Records

1Area 1
🇮🇹 house, disco
· live 🇫🇮 techno
· live house, techno
🇵🇱
2Area 2
· live
· live
· live techno
🇧🇪
· live 🇺🇸

Statistieken

88Partyflockbezoekers
76Partyflockgeïnteresseerd
70 / 14·mannen / vrouwen
25.5Partyflockgemiddelde leeftijd
24.9Partyflockleeftijd mediaan
2·nieuwsberichten
7·albumfoto's
64·opmerkingen
10·waarderingen
zeer goed·stemresultaat (43 stemmen)

Nieuws

Non Stop Electronation
21 oktober 2008
Nog maar een paar dagen te gaan en het is alweer tijd voor ADE 2008. Iedereen uit de dance wereld die wat is, maar vooral denkt dat hij wat is zal zich verzamelen in Amsterdam om zogenaamd zaken te doen… Onzin vinden wij. Een dance event is er maar voor een reden. Juist! Feesten. Josh Wink, Steve Bug, John Dahlbäck, Oliver Huntemann, Alexander Robotnick, D’Julz, Legowelt, Ida Engberg, Bangkok Impact, Style of Eye, Terry Toner, Orgue Electronique, Benny Rodrigues, Perc, Remo, Octogen, Clara Moto, Ultradyne, Cinq Croniq, Paul Hazendonk, Tron, Clockwork, LeckTrick, Egypt Friend Intestine, Kassen, Thomas Laurén, TLR, Tundra, Jarno, Pawel Blot, Uit de Hoogte, Cosmic Force, Stel-R, Giorgos Gatzigristos. 2
Electronation @ ADE
2 oktober 2008
Dit jaar is alweer de dertiende Amsterdam Dance Event, het grootste clubfestival ter wereld waar meer dan 700 djs en live acts zullen optreden in 40 clubs, zalen, winkels en cafés. Van 23 Oktober tot 25 Oktober vind het plaats en zal de hoofdstad weer het Mekka zijn van alles wat met elektronische muziek te maken heeft. Natuurlijk doet Electronation mee met de gekte die ADE door twee avonden te organiseren met op vrijdag 24 Oktober Electronation presents Crème Organisation & Bunker Records, en op zaterdag 25 Oktober Electronation presents Plantage 13 night with Pickadoll, Confused & Ideal. 6

64 opmerkingen

Waarschuw beheerder
smeeeeerig
ga mn best doen hier bij te zijn B)
Waarschuw beheerder
me2

acid, electro, techhouse, techno voor mij persoonlijk de bruutste muziek stromingen ....lekker freaken :P
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
Supervet!!!

Bangkok Impact, yeah!
 
Waarschuw beheerder
Wat een smerige line up :kwijl:
Waarschuw beheerder
tegelijk met ade - dub attack

hoe gaar :nosmile:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van <Mark> op zaterdag 23 augustus 2008 om 20:33:
tegelijk met ade - dub attack


Ja, als je twintigduizend dingen in je agenda zet, gebeurd het wel snel dat iets tegelijk is, he? :P lol

no offence
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
tot 5.00 uur ???? niet langer ??????
waar is vvk ?
Waarschuw beheerder
FUCK-ING VEEL ZIN HIER IN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Fabbo Grebo op zondag 24 augustus 2008 om 13:26:
Uitspraak van <Mark> op zaterdag 23 augustus 2008 om 20:33:
tegelijk met ade - dub attack

Ja, als je twintigduizend dingen in je agenda zet, gebeurd het wel snel dat iets tegelijk is, he? lol

no offence


ja dat zijn evt opties ;)
dub attack wil ik wel echt heel erg graag naar toe
dus denk dat dit m toch niet gaat worden , helaaas
Waarschuw beheerder
Zit al een tijdje te wachten op alexander robotnick en bangkok impact! en dan ook nog op die geile boot de stubnitz!!!
Artiest Pie
Waarschuw beheerder
ULTRADYNE
Waarschuw beheerder
OCTOGEN!!!
Artiest {SHOWLIST artist 48347, 59806, 91185}
Waarschuw beheerder
Holy shit wat dik. Zeker aanwezig!
 
Waarschuw beheerder
alexander robotnick.
die MOET ik gewoon weer eens horen...
 
Waarschuw beheerder
waar is voorverkoop eiglijk? en is dit part of ADE?
Waarschuw beheerder
Ultradyne is niet meer normaal.
 
Waarschuw beheerder
ok thanks.

dit is natuurlijk een absoluut niet te missen line-up, geweldig gewoon.
 
Waarschuw beheerder
ticket binnen!

laat die ruimtevaart onder water maar beginnen :p
 
Waarschuw beheerder
hoe vet is dit
Waarschuw beheerder
matige line-up...altijd weer dezelfde namen...ultradyna tssss...








:-)
ben hier zo bij...al moet ik hiervoor tasjes roven van ouwe dametjes!
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Windowclicker op zaterdag 4 oktober 2008 om 18:48:
matige line-up...altijd weer dezelfde namen...


ja idd, je ziet ze overal, gek wordt je dr van :p
 
Waarschuw beheerder
Ben helemaal niet thuis in electro maar ga vrijwel cker deze kant op :yes:
Wil wel ff lekker uit mn naad op die snerpende beats! :cheer:
StubSchnitzel sowieso (y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 9 oktober 2008 om 08:10:
Ben helemaal niet thuis in electro


Ik ook nie, maar volgens mij is dit een perfecte aangelegenheid om het is flink uit te testen :)
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Fabbo Grebo op vrijdag 10 oktober 2008 om 19:35:
Ik ook nie, maar volgens mij is dit een perfecte aangelegenheid om het is flink uit te testen


dit is een electro line-up zoals je m maar 1x in een jaar tegenkomt idd :)

en lijkt me ook goeie locatie ervoor (alhoewel een ufo nog beter zou zijn)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 11 oktober 2008 om 17:13:
alhoewel een ufo nog beter zou zijn


Haha, idd. Of een Steampunk Stoomlocomotief :D

[img width=400 height=306 cacheid=00004f8200009afc1c968d3f0a0014ed1e]http://bp1.blogger.com/__Me3Bc_qBgc/SCg9VWCq2-I/AAAAAAAAA9Q/ucthbs-OM_A/s400/steam-train-1920s.jpg[/img]
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
VETTE SHIT! Legowelt, helden
Waarschuw beheerder
waar haal je de kaartjes in de voorverkoop???

heb hier zin in!!!

(K)
Waarschuw beheerder
hoe kom je eigenlijk bij dat ndsm werf vanaf het centraal station?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van tesmo op woensdag 15 oktober 2008 om 13:45:
hoe kom je eigenlijk bij dat ndsm werf vanaf het centraal station?


Naar het pondje lopen achter centraal, de laaste is voor ndsm werf.
 
Artiest {SHOWLIST artist 139692, 27893}
Waarschuw beheerder
yes yes yes!! Wat een line-up...
Ultradyne..
is evil!!

wordt echt een jofele boel op die boot
 
Waarschuw beheerder
te gruwelijk weer :cheer:
Artiest {SHOWLIST artist 48346, 59806}
Waarschuw beheerder
donateur
Kaartje binnen!

Gaat een geweldig avondje worden... :yes:
Waarschuw beheerder
Hi

Ik probeer hier kaartjes te bestellen via beatfreakz en electronation maar er komt telkens ee n weigering op het scherm. Hebben anderen hier ook last van? Met mijn credit kaart is alles in orde. Is er een winkel die presale doet voor dit feest?

bedankt
Waarschuw beheerder
aangezien dit feestje wel heel erg vet gaat worden zou het zonde zijn om gewoon te gaan slapen als het afgelopen zou zijn.


vanaf 7 uur is er een after in de getaway voor maar drie euro. met dj's sandrien, frank haag, maquette en tom le bang.

en electric_church ik zou niet weten waar die presale is
Waarschuw beheerder
Uitspraak van electric_church op zaterdag 18 oktober 2008 om 17:10:
Met mijn credit kaart


Van IceSave? ;)

Ben wellicht heel misschien ook aanwezig. De mensen hier maken me wel enthousiast in ieder geval!
Waarschuw beheerder
Er is geen presale...zocht het ook al maar stond op de electronation website.
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Windowclicker op dinsdag 21 oktober 2008 om 10:02:
Er is geen presale...zocht het ook al maar stond op de electronation website.


Hoezo niet? Op http://www.electronation.nl/ klik je naar parties, en dan op tickets,
maak dan je keuze waar je kaartjes voor wilt hebben...
werkt prima hoor!
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 21 oktober 2008 om 10:53:
Hoezo niet? Op http://www.electronation.nl/ klik je naar parties, en dan op tickets,
maak dan je keuze waar je kaartjes voor wilt hebben...
werkt prima hoor!


ja idd.

eitje:p
Waarschuw beheerder
pfff vaag...nu wel...zou het uitverkopen denk je?
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Windowclicker op dinsdag 21 oktober 2008 om 15:30:
pfff vaag...nu wel...zou het uitverkopen denk je?


weten doe ik het uiteraard niet..
maar het lijkt me zeer sterk als het vantevoren uitverkoopt.
 
Waarschuw beheerder
Overigens is de timetable ongeveer:

00:00 Pawel Blot
01:00 Orgue
01:45 Alexander
02:45 Legowelt
03:30 Bangkok
04:15 TLR

heb de hele tafel ergens staan, maar kan m even niet vinden.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 21 oktober 2008 om 20:34:
Overigens is de timetable ongeveer:

00:00 Pawel Blot
01:00 Orgue
01:45 Alexander
02:45 Legowelt
03:30 Bangkok
04:15 TLR

heb de hele tafel ergens staan, maar kan m even niet vinden.


Gooi die buffettafel van die andere room ook even online...wil weten wanneer octogen en ultradyne spelen!
Alvast bedankt voor de genomen moeite mister!
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Windowclicker op woensdag 22 oktober 2008 om 11:58:
wil weten wanneer octogen en ultradyne spelen


als de boot ongewoon begint te trillen,
volg dan de trillingen.
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Windowclicker op woensdag 22 oktober 2008 om 11:58:
Gooi die buffettafel van die andere room ook even online...wil weten wanneer octogen en ultradyne spelen!
Alvast bedankt voor de genomen moeite mister!


23:00 Egypt Friend Intestine
00:00 Kassen
00:45 Octogen live
01:30 Ultradyne live
02:15 Cosmic Force live
03:00 Stel-R
 
Waarschuw beheerder
dus de serie Octogen-Ultradyne-Legowelt-Bangkok Impact is te maken :) :D
Waarschuw beheerder
Was het maar alvast vrijdag..
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van MasterGuido op donderdag 23 oktober 2008 om 20:55:
Was het maar alvast 's avonds..


Waarschuw beheerder
Toch maar kaarten gekocht...kreeg al een smsje dat het bijna uitverkocht is.
Zin zin zin!!!
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Windowclicker op vrijdag 24 oktober 2008 om 09:16:
kreeg al een smsje dat het bijna uitverkocht is.


bron?

k heb al kaarten niet daarvan, maar aantal vrinden niet denk k
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 24 oktober 2008 om 09:36:
Uitspraak van Windowclicker op vrijdag 24 oktober 2008 om 09:16:
kreeg al een smsje dat het bijna uitverkocht is.

bron?

k heb al kaarten niet daarvan, maar aantal vrinden niet denk k


van artiesten die vanavond spelen...niet om te hypen, maar ik wil dit gewoon niet missen dus toch maar kaarten gekocht voor de zekerheid.
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
oke top man
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 24 oktober 2008 om 08:25:
Was het maar alvast 's avonds..


Het schiet al op..
Waarschuw beheerder
Electronation will make an extra limited amount oftickets available at the door, so be early
 
Waarschuw beheerder
zalig hoor! dikke tunes, leuk volk...