😏

–
Jeugdsociëteit Szdrnzll (binnen)

Kerkbuurt 26
Warga
Nederland🇳🇱
Jeugdsociëteit Szdrnzll (binnen)

Kerkbuurt 26
Warga
Nederland🇳🇱
hardstyle × 5, hardcore × 3, oldschool × 2, early hardstyle
Tickets & prijzen Sequelz
| Voorverkoop: | € 5,- |
| Deurverkoop: | € 7,- |
Minimumleeftijd?
18Bezoekers
Maximaal 150.
Maximaal 150.
Opmerkingen
Deuren sluiten om 23:30u
Stemresultaat: zeer goed
| geweldig | 10 | 40% | |
| zeer goed | 3 | 12% | |
| goed | 6 | 24% | |
| ok | 3 | 12% | |
| voldoende | 0 | ||
| onvoldoende | 0 | ||
| slecht | 1 | 4% | |
| zeer slecht | 0 | ||
| waardeloos | 2 | 8% |
Statistieken
| 51 | bezoekers | |
| 14 | geïnteresseerd | |
| 64 / 29 | · | mannen / vrouwen |
| 19.9 | gemiddelde leeftijd | |
| 19.4 | leeftijd mediaan | |
| 5 | · | albumfoto's |
| 84 | · | opmerkingen |
| 11 | · | waarderingen |
| zeer goed | · | stemresultaat (25 stemmen) |
84 opmerkingen
Uitspraak van Triggah MC op maandag 7 juli 2008 om 16:10:ben benieuwd naar line-up
Ik zal er binnenkort maar weer eens mee beginnen
Uitspraak van Triggah MC op maandag 7 juli 2008 om 16:10:was vorig jaar wel ff gezellig
Absoluut
Uitspraak van The Mentalist op maandag 7 juli 2008 om 16:24:Absoluut
ja en het bier smaakte goed...te goed
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 8 juli 2008 om 17:10:ja en het bier smaakye goed...te goed
Ik heb inderdaad slechtere bieren geproeft
Uitspraak van ShadowPhaxx op dinsdag 8 juli 2008 om 19:27:Ik heb inderdaad slechtere bieren geproeft
alleen had jij er niet veel last van
Uitspraak van verwijderd op woensdag 9 juli 2008 om 15:32:alleen had jij er niet veel last van
Automatische piloot
Uitspraak van verwijderd op maandag 14 juli 2008 om 23:04:Mischien de moeite waard om een keer een kijkje te nemen ?
is het zeker
Uitspraak van ShadowPhaxx op donderdag 10 juli 2008 om 13:11:Automatische piloot
Net zoals die keer in Grou zeker ?
Harrar & Shadowphaxx 
Wij dan maar Tracid Traxxx
Uitspraak van Joe Jersey op dinsdag 28 oktober 2008 om 13:38:eindelijk iemand die het begrijpt..
Overdose met een vleugje Pulse
ik dacht een feessie in oezbekistan
Uitspraak van PARTY ANIMAL_-De-rondjesloper-_ik hoop welop maandag 12 januari 2009 om 19:32:
dat er wel wat goeie hardcore
word gedraait
Het laatste uurtje hea
Uitspraak van The Mentalist op maandag 12 januari 2009 om 19:41:Het laatste uurtje hea
Denk dat ik er ook misschien wel al een (oud) hardcore plaatje op gooi
Uitspraak van ShadowPhaxx op dinsdag 13 januari 2009 om 18:07:Denk dat ik er ook misschien wel al een (oud) hardcore plaatje op gooi
jah jah zkkr doen!!!!
Uitspraak van ShadowPhaxx op dinsdag 13 januari 2009 om 18:07:Denk dat ik er ook misschien wel al een (oud) hardcore plaatje op gooi
Hoppa shadow!
Kies maar 1 uit het lijstje!
http://nl.youtube.com/watch?v=pBC-f0Zut7g
http://nl.youtube.com/watch?v=2fD_kSKPK4I
of deze!!
http://nl.youtube.com/watch?v=QL7AuzV65Lc&p=1220F69ECE5B0989&playnext=1&index=8
Nog 24 uur en 50 minuten 
Uitspraak van The Mentalist op maandag 12 januari 2009 om 19:41:Het laatste uurtje hea
doe er nog maar een uurtje bij!! is beter!!!!
die trage hompapa houde we niet van.....gass gass met die zooi




















