Partyflock
 

Nopeisdope

· New revolution lineup announcement
album,16 · goed · ical
Nopeisdope
15 januari 2008

Nopeisdope
15 januari 2008

Club Rembrandt (binnen) op de kaart Site
Vrijstraat 44-48
Eindhoven
NederlandNederland
house × 12, electro × 5, club × 4, eclectic × 4, garage × 2, tech house × 2, hip hop × 1, latin × 1, 2step, urban

Tickets & prijs Nopeisdope

Voorverkoop:€ 15,-
Minimumleeftijd?Leeftijdspecificatie is een indicatie.
Twijfel je aan de correctheid, verifieer de correctheid op de website van de locatie of organisatie!
18
Meeting
Er was een meeting, om 23:00, met 0 bezoeker.

Stemresultaat: goed

geweldig610%
zeer goed1016%
goed3048%
ok1117%
voldoende35%
onvoldoende23%
slecht0
zeer slecht0
waardeloos12%

8 waarderingen

Blacksheep
Was een leuk feestje met goede dj's alleen was het helaas voor de organisatie ook te rustig en dus weinig goede feest sfeer.
Eleventh
Deze was minder idd
Mantis
Niet helemaal mijn ding, maar met gezellige mensen kom je een heel eind!
NONDEJUU a.­k.­a Roxthedon
20euro :/ blehhh
SweetDavid
Erg tegenvallend :). Naja als opwarmertje voor Awakenings vanavond kon het ermee door ...
Drazzic
nope is nope... hing geen sfeer, muziek zwaar zacht, in 1 zaal stonden misschien 25 man incl. barpersoneel ach ja wel vermaakt maar had wel wat meer verwacht voor 20 euri's
The_Razzler
Helaas..Het blijkt wel weer als je een feest te vaak gaat geven (maandelijks) dat het té uitgebuit gaat worden.Beter om de maand dit ipv een halfvolle club rembrandt :(
ting-tong
was minder druk maar mooi feestje,zijn goed bezig

Line-up Nopeisdope

1Nope Area: Incredible House
house, latin
house
Filipijnen Nederland house
house
Bosnië Nederland house
· MC
· MC house, latin, urban
2Dope Area: Eclectic House
house
house, techno, r&b
Zuid Korea Nederland drum & bass, hip hop
3Revolution Area: Minimal / Techno / Electro
house
house, techno
house, techno
· MC

Statistieken

178Partyflockbezoekers
67Partyflockgeïnteresseerd
54 / 42·mannen / vrouwen
20.3Partyflockgemiddelde leeftijd
20.7Partyflockleeftijd mediaan
1·meeting
16·albumfoto's
69·opmerkingen
8·waarderingen
goed·stemresultaat (63 stemmen)

69 opmerkingen

 
Denk ook maar is voor de 1e keer naar nope is dope toe, hoor van velen dat het de moeite is
Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 januari 2008 om 21:17:
Denk ook maar is voor de 1e keer naar nope is dope toe, hoor van velen dat het de moeite is

It is!
 
De line ups worden steeds minder!
Alleen de grote Nope Is Dope's zijn nog om over te praten die in de kleine clubs niet..
Ze proppen Rembrandt dan echt VEEL te vol..

Jammer Jammer..
Maar er zijn nog genoeg andere feestjes ;)
 
Dus jullie zeggen dat het eigenlijk toch niet te moeite is? Alleen de grote nog?
NOPE AREA: Incredible House

LAIDBACK LUKE
KENNETH G
QUINTINO
SKITZOFRENIX
GROOVENATICS
BASSJACKERS
MC LADY BEE
MC KNOWLEDJE

DOPE AREA: Eclectic House

BOBBY BURNS
APSTER
ESPERANZA
GFREAXX
ROCKID
MC GOODGRIP

REVOLUTION AREA: Minimal / Techno / Electro

AFROJACK
WARREN FELLOW
ILLE BITCH
WOUTER DE MOOR
MO MC
laatste aanpassing
Lang moeten wachten, maar wat een waanzinnig goeie line-up!!!!!
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 5 januari 2008 om 18:56:
De line ups worden steeds minder!

?????????????
hahahaha, ongeduld he:).
Uitspraak van * DIRK op dinsdag 8 januari 2008 om 17:22:
NOPE AREA: Incredible House

LAIDBACK LUKE
KENNETH G
QUINTINO
SKITZOFRENIX
GROOVENATICS
BASSJACKERS
MC LADY BEE
MC KNOWLEDJE

DOPE AREA: Eclectic House

BOBBY BURNS
APSTER
ESPERANZA
GFREAXX
ROCKID
MC GOODGRIP

REVOLUTION AREA: Minimal / Techno / Electro

AFROJACK
WARREN FELLOW
ILLE BITCH
WOUTER DE MOOR
MO MClaatste aanpassing 9 januari 2008 13:34

Waarom staat dit niet bovenaan bij de line up?
Als dit waar is,is het inderdaad een hele heftige line up
Uitspraak van Nachtwachter op donderdag 10 januari 2008 om 14:47:
Waarom staat dit niet bovenaan bij de line up?
Als dit waar is,is het inderdaad een hele heftige line up

ik heb het voor jullie geregelt!
waar is nopeisdope mee bezig met die minimal sjit? over dieptepunten gesproken..
willen ze de minimal nu al verpesten door op housefeesten minimal te hypen en ervoor te zorgen dat het het net zo'n rotzooi wordt als op die erick e en roog feestjes:no: bah bah.. dit is het begin van het einde..
Uitspraak van TECHN:yes:NEES op vrijdag 11 januari 2008 om 10:02:
waar is nopeisdope mee bezig met die minimal sjit? over dieptepunten gesproken..
willen ze de minimal nu al verpesten door op housefeesten minimal te hypen en ervoor te zorgen dat het het net zo'n rotzooi wordt als op die erick e en roog feestjes bah bah.. dit is het begin van het einde..

Schijnt dat sommige mensen techno en minimal nog al elitair vinden terwijl dat op meerdere festivals een prima plaats naast andere muziekstylen heeft gevonden.
Denk je nu werkelijk als dat in een club gebeurt deze top-dj's minder gaan draaien of je besmet wordt met het een of ander?
Hou zelf erg van techno,minimal e.d. maar hoop hiervan toch niet zo'n enorme azijnzeiker te worden.
Geniet van je ding,maar laat de party-scene a.j.b.niet zo'n intolerante bende worden als in de rest van onze samenleving.
Uitspraak van H.G.B. op vrijdag 11 januari 2008 om 15:51:
Schijnt dat sommige mensen techno en minimal nog al elitair vinden terwijl dat op meerdere festivals een prima plaats naast andere muziekstylen heeft gevonden.
Denk je nu werkelijk als dat in een club gebeurt deze top-dj's minder gaan draaien of je besmet wordt met het een of ander?
Hou zelf erg van techno,minimal e.d. maar hoop hiervan toch niet zo'n enorme azijnzeiker te worden.
Geniet van je ding,maar laat de party-scene a.j.b.niet zo'n intolerante bende worden als in de rest van onze samenleving.

Heeft geen fuck te maken met elitair, het heeft te maken met dat nopeisdope ten eerste een commercieel kutfeest is, ten tweede het house publiek wat op nid afkomt ventjes zijn met hempjes aan om te kijken wie de grootste tattoo heeft en geen 1 keer los gaat op de muziek. Ten derde, als ze dat al niet doen op house, moeten ze dat dan wel doen op techno? Techno heeft zijn aanhang, en die aanhang is serieus erover, gaat er naar toe voor de muziek, dat weet jij denk ik zelf ook wel. Ik heb niks tegen house, maar house is te commercieel geworden waardoor er keer op keer mensen op afkomen die denken een r&b feestje te krijgen maar toch house ineens tegenkomen, wat resulteert in plebvolk naar mijn mening. De liefde voor de muziek wordt zo minder en minder en het wordt allemaal massa en massa.
Dan gaan ze dingen horen over bijv. techno, dat het een vet feestje is en gaan ze is naar de westergas om de peppy partyganger uit te hangen en niet voor de muziek te gaan. Bah, gatverdamme en * braaak *
Uitspraak van Baaap op vrijdag 11 januari 2008 om 20:49:
Heeft geen fuck te maken met elitair, het heeft te maken met dat nopeisdope ten eerste een commercieel kutfeest is, ten tweede het house publiek wat op nid afkomt ventjes zijn met hempjes aan om te kijken wie de grootste tattoo heeft en geen 1 keer los gaat op de muziek. Ten derde, als ze dat al niet doen op house, moeten ze dat dan wel doen op techno? Techno heeft zijn aanhang, en die aanhang is serieus erover, gaat er naar toe voor de muziek, dat weet jij denk ik zelf ook wel. Ik heb niks tegen house, maar house is te commercieel geworden waardoor er keer op keer mensen op afkomen die denken een r&b feestje te krijgen maar toch house ineens tegenkomen, wat resulteert in plebvolk naar mijn mening. De liefde voor de muziek wordt zo minder en minder en het wordt allemaal massa en massa.
Dan gaan ze dingen horen over bijv. techno, dat het een vet feestje is en gaan ze is naar de westergas om de peppy partyganger uit te hangen en niet voor de muziek te gaan. Bah, gatverdamme en * braaak

Wat zijn we weer positief!!!!!!
P.S.lees de boodschap nog een keer na
Wens je nog veel leuke feestjes.
Boldy geef ik gelijk....
Verschrikkelijke line up!
Beter 1 maart nope is dope!
Uitspraak van :RNEEJ op zondag 13 januari 2008 om 21:27:
Verschrikkelijke line up!
Beter 1 maart nope is dope!

want daar is de line-up al van bekend :S
Uitspraak van Ongehoord Rauw op maandag 14 januari 2008 om 00:05:
want daar is de line-up al van bekend

Ja wat een dodo hè!!!
Schijnt dat ze het hier bekent gaan maken,staat op hun site.
Zal wel een teleurstelling voor d'r worden als er straks de zelfde artiesten staan.
Artiest {SHOWLIST artist 23234, 26378, 24374}
Uitspraak van TECHN:yes:NEES op vrijdag 11 januari 2008 om 10:02:
waar is nopeisdope mee bezig met die minimal sjit? over dieptepunten gesproken..
willen ze de minimal nu al verpesten door op housefeesten minimal te hypen en ervoor te zorgen dat het het net zo'n rotzooi wordt als op die erick e en roog feestjes bah bah.. dit is het begin van het einde..

Uitspraak van Baaap op vrijdag 11 januari 2008 om 20:49:
Heeft geen fuck te maken met elitair, het heeft te maken met dat nopeisdope ten eerste een commercieel kutfeest is, ten tweede het house publiek wat op nid afkomt ventjes zijn met hempjes aan om te kijken wie de grootste tattoo heeft en geen 1 keer los gaat op de muziek. Ten derde, als ze dat al niet doen op house, moeten ze dat dan wel doen op techno? Techno heeft zijn aanhang, en die aanhang is serieus erover, gaat er naar toe voor de muziek, dat weet jij denk ik zelf ook wel. Ik heb niks tegen house, maar house is te commercieel geworden waardoor er keer op keer mensen op afkomen die denken een r&b feestje te krijgen maar toch house ineens tegenkomen, wat resulteert in plebvolk naar mijn mening. De liefde voor de muziek wordt zo minder en minder en het wordt allemaal massa en massa.
Dan gaan ze dingen horen over bijv. techno, dat het een vet feestje is en gaan ze is naar de westergas om de peppy partyganger uit te hangen en niet voor de muziek te gaan. Bah, gatverdamme en * braaak *

gaan we weer.. vorige keer net hetzelfde, toen heb ik maar mijn mond gehouden, nu wil ik toch echt ff snel het volgende kwijt;

wat maakt het nou echt uit dat er minimal/techno wordt gegeprogammeerd?

ik vind het echt te gek dat NopeIsDope dit doet om de simpele reden dat er wellicht hierdoor mensen met andere oren gaan luisteren naar minimal/techno. heel misschien zit hier de joris voorn van morgen tussen. dat zou toch vet zijn?
stel dat NopeIsDope geen minimal/techno area had geprogrammeerd zou deze persoon dus nooit geinspireerd zijn geweest.

ben benieuwd wat hierop de reacties zullen zijn! (Y)

greetz,
michael
laatste aanpassing
Mesnen er is de 25ste ook een feestje in eindhoven die niet!! commercieel is. check out Antidote daar ook 2 zalen eentje minimal en eentje elctro en is maar 7.50 euro entre!!! ik ga daar heen. check it out
Uitspraak van !!!e Bitchital (zeg maar gewoon ille) op maandag 14 januari 2008 om 22:12:
ik vind het echt te gek dat NopeIsDope dit doet om de simpele reden dat er wellicht hierdoor mensen met andere oren gaan luisteren naar minimal/techno. heel misschien zit hier de joris voorn van morgen tussen. dat zou toch vet zijn?
stel dat NopeIsDope geen minimal/techno area had geprogrammeerd zou deze persoon dus nooit geinspireerd zijn geweest.

ben benieuwd wat hierop de reacties zullen zijn!

Mee eens!! Ik hoor iededereen over minimal-techno maar je zal mij niet naar een feestje zien gaan. Bij nope is dope neem ik een kijkje in het zaaltje.

Mensen die underground willen blijven die gaan toch lekker niet. Nope is dope richt zich volgens mij ook niet op hun.........

Gezeik dus!
aaaaaaait heb dr zin in !
ik vind het echt te gek dat NopeIsDope dit doet om de simpele reden dat er wellicht hierdoor mensen met andere oren gaan luisteren naar minimal/techno. heel misschien zit hier de joris voorn van morgen tussen. dat zou toch vet zijn?
stel dat NopeIsDope geen minimal/techno area had geprogrammeerd zou deze persoon dus nooit geinspireerd zijn geweest.

ben benieuwd wat hierop de reacties zullen zijn!

greetz,
michaellaatste aanpassing 14 januari 2008 22:15

Sja, zullen we dan ook maar een latin zaaltje inrichten op de volgende Thunderdome? :S
ja, maar niet echt realistisch

zaaltjes met stijlen op feesten waar ze niet thuis horen, puur voor 't geval iemand er met andere oren naar gaat luisteren, dít puur voor 't geval deze persoon e-ven-tueel een toekomstige superproducer gaat worden..

erg ver gezocht al zeg ik het zelf

bovendien hoort dit niet de motivatie te zijn voor zo'n extra area:)
Laat ze lekker die revolutie programmeren, vernieuwend is het zeker! (onee, dat was het....in 2003)
Als die zaal leegt blijft dan krijg je gelijk. Als die zaal gerocked wordt door zowel dj's als de crowd............dan hoort het dus wel thuis op het feestje.
Uitspraak van Bramble op woensdag 16 januari 2008 om 23:08:
zaaltjes met stijlen op feesten waar ze niet thuis horen, puur voor 't geval iemand er met andere oren naar gaat luisteren, dít puur voor 't geval deze persoon e-ven-tueel een toekomstige superproducer gaat worden..

Ik snap je punt, echter is dat niet de reden waarom NopeIsDope dit doet. Dit is de reden dat IK het te gek vind! En ja, vergezocht is het zeker, maar het zou toch zomaar kunnen? :-)

Net als met Heater, stel dat iemand ff op Samim doorklikt en zijn andere releases download. Er in de eerste instantie niks aan vindt, maar een paar maanden later opnieuw luistert en dan zoiets heeft van ‘nou, eigenlijk toch wel te gek, ben benieuwd wat er nog meer is?’

Dan is dat toch cool? :-)
nee, zij doen 't puur voor de hype waarschijnlijk

mnml is een beetje aan 't afsterven wat mij betreft, op 't begin was 't leuk, maar nu

als ik op beatport normale techno zoek, kom ik bijna alleen maar minimale meuk tegen, zelfs van producers waarvan je 't niet verwacht

gelukkig komt er de laatste weer wat steviger spul uit, maar het was een tijd om te janken
WAT WALGELIJK
een minimal zaal
op
nope is dope


inderdaad, begin van het einde
van de minimale scene uiteraard..
leve jouw agenda dan maar:)
Uitspraak van deb(L)MJ op vrijdag 18 januari 2008 om 20:41:
WAT WALGELIJK
een minimal zaal
op
nope is dope


inderdaad, begin van het einde
van de minimale scene uiteraard..

Lang leve de hokjesgeest!
Als dat inhoud dat dit soort beroeps zeikers verdwijnen en de muziek blijft bestaan gaan we een mooie toekomst tegemoet.
laatste aanpassing
Ja laten we op DefQon MC Renee Froger programmeren...?

Nope=Dope is een House muziek concept, als je hier Minimal op gaat programmeren kan dat 2 redenen hebben.

Reden 1: House word steeds minder gewaardeerd.
Reden 2: Het feestje NopeIsDope is toch niet meer zo dope en proberen meer bezoekers te trekken.

Ik heb er geen problemen mee dat er Minimal geprogrammeerd door de organisatie, maar maak dan een nieuw concept wat NIET alleen op House gebaseerd is, en ga geen nieuwe zaal derbij toveren die Revolution heet, dat slaat nergens op namelijk.
laatste aanpassing
ja mooie toekomst,
als we weer met zn allen langs de kant gaan staan, kijken en bekeken worden.. afwachten tot er wat gaat gebeuren, tot et feest eindelijk afgelopen is.

dan hebben de echte liefhebbers er inderdaad geen zin meer in als het aan alle kanten volstroomt met dat soort publiek.
Uitspraak van *.AmY ~ WaS He®e . » op maandag 7 januari 2008 om 13:55:
Alleen de grote Nope Is Dope's zijn nog om over te praten die in de kleine clubs niet..
Ze proppen Rembrandt dan echt VEEL te vol..

Jammer Jammer..
Maar er zijn nog genoeg andere feestjes ;)

Het is gewoon niet meer wat het geweest is. de sfeer is weg en mensen die er mooie en speciaal op gekleed zijn zie je ook veel minder. Te jammer 2 jaar met plezier naar nope is dope geweest maar dit is wel het einde van het verhaal!
Uitspraak van Yourlikeitornot op zondag 20 januari 2008 om 01:45:
Het is gewoon niet meer wat het geweest is. de sfeer is weg en mensen die er mooie en speciaal op gekleed zijn zie je ook veel minder. Te jammer 2 jaar met plezier naar nope is dope geweest maar dit is wel het einde van het verhaal!

Beste Emile,mischien moet je eens een andere alias aanmaken.Je bent nu al een jaar de zogenaamde teleurgestelde nope is dope bezoeker aan het uithangen.Het begint wel erg op te vallen. Als jij het laatste jaar nog daadwerkelijk bij een van die feesten aanwezig bent geweest vreet ik je pet op.
"get a life" looser!!!!!
Mensen mensen, dit is gewoon een poging van de organisatie achter nope is dope om vernieuwing in het concept te brengen. Want zeg nou zelf, een feest dat telkens hetzelfde is gaat na een tijdje ook vervelen. Oh ja en op festivals lopen we toch ook niet te klagen dat er meerdere stijlen te vinden zijn? Dit zorgt alleen maar voor een verbreding van de muzieksmaak van mensen die toch even een kijkje in de andere zaal gaan nemen omdat ze nieuwsgierig zijn. Ik hoor trouwens toch steeds meer minimal platen op house feesten dus zo nieuw is het helemaal niet.
 
Uitspraak van Wouter? op zaterdag 19 januari 2008 om 19:20:
ga geen nieuwe zaal derbij toveren die Revolution heet, dat slaat nergens op namelijk

:jaja:
hebt gelijk man :)
HEY!! 3 KAARTEN VOOR NOPE IS DOPE!!!!!!!!

Ik heb nog 3 KAARTEN te koop voor Nope is Dope!!

Koop je ze alle drie dan heb je ze voor 45 euro!!
Wil je er maar een kopen dan zijn ze 15 euro per stuk!!

Heb je intresse laat het me even weten door een prive bericht te sturen!!
Uitspraak van H.G.B. op zondag 20 januari 2008 om 08:00:
Uitspraak van Yourlikeitornot op zondag 20 januari 2008 om 01:45:
Het is gewoon niet meer wat het geweest is. de sfeer is weg en mensen die er mooie en speciaal op gekleed zijn zie je ook veel minder. Te jammer 2 jaar met plezier naar nope is dope geweest maar dit is wel het einde van het verhaal!

Beste Emile,mischien moet je eens een andere alias aanmaken.Je bent nu al een jaar de zogenaamde teleurgestelde nope is dope bezoeker aan het uithangen.Het begint wel erg op te vallen. Als jij het laatste jaar nog daadwerkelijk bij een van die feesten aanwezig bent geweest vreet ik je pet op.
"get a life" looser!!!!!

Inderdaad heb hem al vaker op de Nope is Dope flock zien zeiken, zielig hoor.
laatste aanpassing
Er is altijd wel wat te zeiken!
je kiest toch zelf of je komt of niet komt?
Weet iemand of er nog kaarten voor Nope is dope zijn? Of heeft iemand er nog 2 over..? Alvast bedankt..
 
Ja ik zit ook met de vraag of er nog kaarten te koop zijn.
Of kun je ze gewoon aan de deur kopen toevallig?
Zou fijn zijn als iemand even zou willen reageren.
Ciao
Ja waar de kaartjes te koop zijn is voor mij ook een goede vraag?? Weet iemand dit??? waarr?? of is het al uitverkocht??
 
Keep The Vibe Alive
Nee het feest is nog niet uitverkocht. Er zijn in ieder geval nog genoeg kaarten te koop aan de deur.
Uitspraak van Baaap op vrijdag 11 januari 2008 om 20:49:
Ik heb niks tegen house, maar house is te commercieel geworden waardoor er keer op keer mensen op afkomen die denken een r&b feestje te krijgen maar toch house ineens tegenkomen, wat resulteert in plebvolk naar mijn mening. De liefde voor de muziek wordt zo minder en minder en het wordt allemaal massa en massa.

Ik ben het hier wel mee eens. Maar ik vind dat er ECHT zeer zeker goede house bestaat, die jammer genoeg veel te weinig gedraait wordt, omdat mensen het niet snappen! Op vele feestjes wordt gewoon vet commercieel gedraaid. Op het moment dat er 'moeilijkere house gedraaid wordt, vinden de mensen het niet meer leuk. Dat is erg jammer. Daarbij vind ik wel dat feesten zoals bv nope is dope gewoon hartstikke vet zijn! en blijkbaar zijn er genoeg mensen die er zo over denken, want het is altijd druk! Vraag en aanbod denk ik dan maar. Laat iederen lekker in zijn waarde en als je het TE commercieel vindt, bezoek dan een ander feest, waar je wel je draai kan vinden!!
weet je als je jaren de beste party bent kan het aleen maar minder worden,maar je blijft een toppertje.ben er van overtuigd dat het weer groot feest wordt.en als je af en toen niets nieuws probeert
blijft het ook als maar het zelfde.ik vimdt dat jullie goed bezig zijn.en waren
TIME TABLE NID 25-01 Club Rembrandt

Zaal links:
00.00 - 01.00 Groovenatics
01.00 - 02.00 Skitzofrenix
02.00 - 03.00 Kenneth G
03.00 - 04.00 Laidback Luke
04.00 - 05.00 Afrojack

00.00 - 02.00 Mc Knowledje
02.00 - 05.00 Mc Lady Bee

Zaal rechts:
01.00 - 02.30 Warren Fellow
02.30 - 03.30 Ille Bitch
03.30 - 05.00 Wouter de Moor

Foyer:
23.00 - 00.00 Bassjackers
00.00 - 00.45 Gfreaxx
00.45 - 02.00 Bobby Burns
02.00 - 03.00 Rockid
03.00 - 04.00 Esperanza
04.00 - 05.00 Apster

23.00 - 02.00 Mc Mo
02.00 - 05.00 Mc Goodgrip

Talents:
01.00 - 04.00 Rainero
laatste aanpassing
 
Hoe duur kaartjes aan de deur?
Ik dacht €17,50...
Maar weet het niet zeker meer :p
Artiest {SHOWLIST artist 29679, 47434, 18092}
€ 20,- aan de deur
 
Werkzaam bij Stylez-eventz
Misschien toch wel aanwezig :)
Timetable?? Voor Warren, Laidback en Afro wil ik wel komen. Rest valt tegen. Skitzo wil ook nog wel eens lekker draaien :)
 
ben ziek, kan niet gaan..

kaartje kopen!? 10 euro..pm me!
zou hem graag willen kopen.. maar erp is me toch iets te ver rijde.. :)
 
Voor bassjackers wil ik wel komen!
ken je kaartjes aan de deur kopen?
ja sab dat lees je toch sjonge jonge
Voor de mensen die alleen lopen te haten over line-ups en feesten.. Blijf dan gewoon thuis en neem de moeite niet te bitche!!

het is makkelijker je bek te houden en nix te zegge dan de moeite te nemen aan iets wat je nooit of te nimmer zelf tegen kan gaan!!...

zodra een feest te goed gaat lopen wordt t al snel afgezeken.. best jammerrr.. als je niet wil gaan ga je tog ergends anders heen:S
worden deze kaartjes nu ook met de maand duurder
:o :lol:
waar kan k de fotoos vinden die deze avond zijn gemaakt want bij nopeisdope is de update november 2007 :s