Partyflock
 

Geüpdatet: Paul van Dyk valt van het podium tijdens A State of Trance Festival

gepubliceerd door , op
Op Facebook wordt door A State Of Trance het volgende bericht geplaatst:

Tonight Paul van Dyk fell off the stage. He's on his way to the hospital. He's one of the heroes of A State of Trance Festival and that's why we have closed the Mainstage.
All of the other stages are open until 6 o'clock. As soon as we have more information, we will let you know.


Edit 28/2 11:00 uur: Dash Berlin meldt dat de situatie van Paul stabiel is:

For everyone that's worried, I'm very relieved to have just heard that @paulvandyk was very lucky and is stable.


Edit 28/2 15:15 uur: Paul van Dyk Facebook pagina komt met een update
Thank you for the overwhelming show of love and support for Paul. As you know there was an accident last night causing Paul to fall from an elevated festival stage. Paul is currently in the hospital. Further details about the cause of this accident or the injuries sustained by Paul are not yet available. We will post an update as soon as possible.


Edit maandag 29/2: Armin van Buuren spreekt met RTL Boulevard:
De avond begon zaterdag zo goed. "Het was een perfecte avond. Ik doe dit feest al jaren. De meest succesvolle editie van nu toe. Maar toen het mis ging sloeg de sfeer helemaal om."
Afgelopen weekend gingen de geruchten dat de toestand van Paul van Dyk stabiel zou zijn. "Ik weet niet waar dat bericht vandaan komt", vertelt Armin. "Ik heb van de familie gehoord dat de dj wordt behandeld door de beste doktoren. Meer mag ik er niet over zeggen."

Edit maandag 7/3: Paul van Dyk FB page:
We'd like to express our heartfelt thanks and gratitude for everyone's overwhelming support for PvD this past week. We have very good news to report as Paul is fully conscious and now under normal care. Paul did sustain a concussion and cracked vertebrae. Though he must remain under hospital care while his condition improves, we expect Paul to recover fully from his injuries. PvD deeply appreciates your support and looks forward to touring again as soon as possible.




De crew van Partyflock wenst Paul van Dyk veel sterkte.

102 opmerkingen

Uitspraak van Nique op woensdag 2 maart 2016 om 18:00:
Volgensmij is het 'updatet'.


Nee, Geüpdatet is helaas juist
Uitspraak van Bobje op woensdag 2 maart 2016 om 18:02:
Geüpdatet


Volgens mij kan Geüpdate helemaal niet. Er zit altijd een T achter.
Uitspraak van Nique op woensdag 2 maart 2016 om 17:48:
Nee.

Voorlopig = geen vijf minuten maar gewoon een langere tijd. Dat laat mensen sneller kiezen om te vertrekken. Kom op mensen gaan we echt op deze tour lopen mierenneuken?


nee, maar na 5 min weet je ook nog niet precies hoe het gaat lopen, er moeten GROTE beslissingen genomen worden, die je niet zo 1 2 3 alleen kan nemen.
Uitspraak van Arrr69 op woensdag 2 maart 2016 om 18:08:
nee, maar na 5 min weet je ook nog niet precies hoe het gaat lopen, er moeten GROTE beslissingen genomen worden, die je niet zo 1 2 3 alleen kan nemen.


Dat klopt. Maar na 20 minuten? 30 minuten? 40 minuten? De wildste verhalen deden de ronde. Wij kregen van een jongen zelfs te horen dat de andere zalen ook gestopt waren. Heeft het dan zin om naar een andere zaal te lopen? Zoveel indianen verhalen. Vandaar die roep om info. "Hij is gevallen". Die Main is huge, dus niet iedereen heeft Paul kunnen zien vallen. Het was gissen en gokken.
Uitspraak van Nique op woensdag 2 maart 2016 om 17:20:
Dan hadden wij naar een andere zaal gegaan.


En daar zit dus ook het probleem. Als je 10 min later had omgeroepen dat hij gevallen was en de set niet doorging was iedereen tegelijk weggegaan. Dat had die uitgang niet aangekund, dan krijg je dat mensen overlopen worden en weet ik wat voor ellende. Nu lieten ze de zaal beetje bij beetje leeglopen wat veiliger is. Tuurlijk het is kut voor de mensen die bleven staan maar het is te gevaarlijk als weet ik hoeveel duizenden mensen ineens gaan lopen. Wij gingen na Armin de zaal uit, toen was Gareth allang begonnen en de zaal was al voor een groot deel leeggelopen en nog trok de uitgang het niet. Het was stapje voor stapje. Kan je nagaan hoe druk het toen al was. Kan je nagaan als heel de main ineens gaat lopen. ;)

Ik begrijp echt dat het heel kut is als je er speciaal voor komt en je je erop verheugd hebt maar er zit een heel draaiplan achter een feest. Organisaties mogen niet zomaar iets doen. Er komen allemaal veiligheids instructies bij kijken en brandweer, misschien wel gemeente & politie weet ik veel. Er lopen duizenden bezoekers, als die allemaal tegelijk dezelfde kant op gaan wordt het levensgevaarlijk.
Uitspraak van B-Flock :bounce: op woensdag 2 maart 2016 om 19:06:
En daar zit dus ook het probleem.


Hier kan ik absoluut mee inkomen. Desalniettemin, op het moment zelf sta je daar en raak je geïrriteerd. Raakt uit de 'flow'. Al kon ik kon nog redelijk inkomen hoor bij Signum, maar er zat toen al wel een dik uur zonder fun tussen. De meesten van onze groep vroegen daar ook om naar huis te gaan. En daar werd om 5:30 dan ook aan toegegeven. Jammer. Daarom waren de laatste twee uur van de nacht ontzettend balen.

Ik hoop echt van harte dat er gewoon een ASOT Festival 800 gaat plaatsvinden. En natuurlijk dat Paul er dan bij is, met een extra lange set. Kan ie afmaken wat ie dit weekend wilde doen.
Uitspraak van Nique op woensdag 2 maart 2016 om 19:42:
maar er zat toen al wel een dik uur zonder fun tussen.


Denk je dat Paul een leuke avond had? En Armin? En al die mensen die maanden lang gewerkt hebben om een dik feest neer te zetten? Denk je dat die de avond van hun leven hadden? Ik begrijp het allemaal wel hoor maar wat is nou een uur op een hele avond. Je bent volgens je agenda eerst nog naar een pre party geweest dus je was al vanaf 4 uur aan het feesten. Wat is dan een uur zonder muziek? Het is echt heel lullig hoor en ik begrijp je teleurstelling maar ga eens in hun schoenen staan. Ze zijn zich ws kapot geschrokken.
Werkzaam bij Partyflock
Uitspraak van Nique op woensdag 2 maart 2016 om 18:00:
Volgensmij is het 'updatet'.


Het voltooid deelwoord van updaten is gewoon 'geüpdatet' dus 'het bericht is geüpdatet'. JFGI
Uitspraak van Nique op woensdag 2 maart 2016 om 17:48:
Kom op mensen gaan we echt op deze tour lopen mierenneuken?


Kom op, moet je moeder je ook nog vertellen dat je je reet af moet vegen? Of roep je 'Klaar!' als je een poepje hebt gedaan en komt je vriendin dan je gat reinigen?
Beetje zelfredzaamheid en initiatief nemen hoor. Na 10 minuten kun je zelf toch ook bedenken 'goh, zal wel iets aan de hand zijn' of het nu met de techniek of met een artiest te maken heeft. En dat kan dan idd een minuut of een uur duren.....

Of gewoon accepteren dat er geen zekerheden zijn in het leven.
Los van dat is het op alle kanalen nog altijd erg stil. Facebook pagina's van ASOT, ALDA enz.... Niets!
Normaal zie je na een feest vanalles, nu he-le-maal niets, toch niet echt een goed teken.
Ook niet omdat Paul zelf nog niet heeft gereageerd.
Uitspraak van B-Flock :bounce: op woensdag 2 maart 2016 om 22:56:
in hun schoenen staan


Nee, dat hebben wij ook echt vooral niet gedaan. Wij zijn zulke monsters dat we alleen maar aan ons zelf denken. Zo gemeen. Schei toch uit man. Het was een kut moment en het heeft ons uit onze vibe gehaald. En dat is kut. Daar schrijf ik over. Maar het is kennelijk verboden om dat stuk te relativeren. Als ik niet met de klok meelul ben ik een monster of iets dergelijks. Natuurlijk is er begrip. Ook wij hebben staan klappen voor het besluit.

en ja het is ook kut voor Armin en Paul. Maar mogen wij alsjeblieft ook even balen?

Uitspraak van Tja B) op donderdag 3 maart 2016 om 09:20:
Kom op, moet je moeder (en ander provocerende rotzooi)


Gewoon doorgaan met mierenneuken joh..
laatste aanpassing
Werkzaam bij V.C.N.
Artiest {SHOWLIST artist 41643, 10552}
Wat kunnen mensen zich druk maken om van alles zeg. Damn....
Der is een ernstig ongeval gebeurd en die plek moet onderzocht worden door instanties. En ten eerst moest PvD stabiel gemaakt worden onder het podium. En dat kan niet als 100.000 watt aan subs staan te rammelen als een gek. Dan is er geen communicatie mogelik tussen de hulpdiensten.

En dan uit veiligheid de zaal rustig laten leeg stromen om verdere problemen te voorkomen is het beste wat ze kunnen doen. Anders waren er misschien wel van die Love Parade taferelen onstaan door het plat drukken van mensen die allemaal tegelijkertijd weg willen of naar een andere zaal gaan.

Zet in dit geval je eigen egoistische mening van betaalde en misgelopen kosten en plezier aan de kant en denk aan de algehele veiligheid van iedereen.

Misschien hangt het leven van PvD nog wel aan een zijden draadje in is het nog niet eens zeker of die er ongeschonden vanaf komt. En vele maken zich erg druk om hun mis gelopen twee uurtje feest. WTF zeg. Pffff....

Goed besluit van de organisatie dit.

Hulde ..
laatste aanpassing
Uitspraak van Nique op donderdag 3 maart 2016 om 10:50:
Gewoon doorgaan met mierenneuken joh..


:lol: Janken over een feestje dat een uurtje korter is omdat er iemand zwaargewond of misschien wel dood gaat. Waarbij overigens gewoon nog gefeest kon worden als je je eigen poten in beweging had gezet en naar een andere zaal was gelopen.

Tis maar wat je mierenneuken vindt :bye:
Uitspraak van Nique op woensdag 2 maart 2016 om 02:10:
Jij was daar helemaal niet aanwezig! Jij was op een compleet ander feest. Lekker makkelijk praten. Zoals ik al meerdere moraalridders heb gezien. Er niet bij zijn geweest maar wel mensen aanvallen om het feit dat ze mopperen dat hun jaarlijkse hoogtepunt naar de klote ging.

Ik kan me goed voorstellen dat mensen zich flink genaaid hebben gevoeld door zo'n stomme actie. Niemand verdiend een rit naar het ziekenhuis. Maar waarom moeten wij onze gevoelens opkroppen? Behalve een gechoqueerde Armin & co zijn er ook nog 15K andere mensen die de dupe zijn geworden. Maar daar hoor je niets over. Die mensen mogen kennelijk niet mopperen. Wij hebben daar een uur lang in het ongewisse gestaan. Het werd stil, felle lichten aan.. "wat the F is er aan de hand!?". We kregen geen info, gewoon helemaal niets.

Op het moment supreme, iets dat het hoogtepunt van de avond moest zijn kregen we te horen: "Sorry ik kan het niet. " - Daar is echt wel begrip voor. Maar ook frustratie. Weet je, ASOT was dit jaar al 2 uur minder. Voor velen gingen daar nu nog eens 2 uur af. Dus een derde van de tijd minder.. Ja de lading mensen die achterin main stonden konden nog aansluiten bij de andere zalen, maar geloof me.. het meer en deel is naar huis gegaan. Leuk einde. Het was een kort ASOT'je deze keer.

Als er achterin de zaal een bezoeker van de tribune was gelazerd en met hoofdletsel was weggevlogen naar een groot ziekenhuis was het feest gewoon doorgegaan. Niemand die daar aan had gedacht. Achteraf hoor je het dan in het nieuws en dan zal hij / zij wel teveel drugs hebben gebruikt.. 'onbelangrijk'. En met dit doel ik puur op de media / aandacht en de begrip die we onder sociale druk moeten opbrengen. Het is klote voor Armin. En ik snap zijn reactie volkomen: Maar het was ook ontzettend kut voor de mensen die op dat moment in die zaal stonden! Kennelijk moet ik blij wezen dat niet het hele evenement werd afgelast en moet ik uit 'respect' mijn mond dicht houden. Heb ik geen recht van spreken of iets dergelijks. Pfff.

Ik heb er ook lang naar uitgekeken, een fucking jaar.. en poef.. hoppakee einde avond. Nou lekker dan. Ja, ook ik heb uit respect staan klappen voor het besluit van Armin. Maar ik baal zeker wel als een stekker! Mag dat?!


Ik begrijp het wel, Alleen ik zou bij die mededeling (gezien de al verkorte tijd) snel mijn conclusie trekken en rap naar één van de andere zalen lopen met die instelling daar nog een flink uur helemaal los te gaan om zo toch nog het feest op een leuke manier af te kunnen sluiten ;)
laatste aanpassing
Uitspraak van Trance-M op dinsdag 1 maart 2016 om 13:50:
Op rtvuntrecht lees ik dat de traumahelicopter wel opgeroepen is, maar uiteindelijk niet geland is.
Paul ligt dus niet zoals op vele plaatsen te lezen viel in Amsterdam, maar in Utrecht in het ziekenhuis.


De traumahelikopter is inderdaad niet geland maar dat wil niet zeggen dat Paul niet naar een ziekenhuis in Amsterdam is gebracht... Patiënten gaan over het algemeen niet zo heel vaak met de helikopter mee, maar de helikopter komt een trauma-arts afzetten. Viel me trouwens wel op dat die helikopter pas om 04.15 werd gealarmeerd terwijl Paul rond 03.45 van het podium viel.
Uitspraak van MvB op donderdag 3 maart 2016 om 22:29:
helikopter mee, maar de helikopter komt een trauma-arts afzetten.


Oh dat maakt het wat duidelijker, ik begreep al niet wat die heli in het centrum moest !
Uitspraak van Tja B) op donderdag 3 maart 2016 om 14:37:
Janken over een feestje dat een uurtje korter is omdat er iemand zwaargewond of misschien wel dood gaat.


Ik relativeer mijn teleurstelling om het feit dat een feestje voor mij het feest van het jaar.. een uurtje dik 2 uur eerder eindigde, ofwel klote eindigde.

Ik zie heus wel wat je doet hoor met die manipulatief verkleinende (zie doorgestreepte) woorden. Voor mij was dit geen feestJE, en was het geen uurTJE minder. Het was vanaf 3:50 ~ 4:00 over. Voor mij was dit hét feest der feesten. Keihard voor gespaard. überlang naar uitgekeken. Vooral die vinyl set. Dus ja, natuurlijk ben ik teleurgesteld als er dan zo iets naars gebeurd als met Paul en dat tevens gevolgen heeft voor het hoogtepunt van de nacht. Door de combinatie van alles is de mood/stemming er uitgedropen. En dat was gewoon ontzettend jammer.

Bovenstaande betekent helemaal niet dat ik geen begrip heb voor ALDA/Armin's besluit. Het betekent ook niet dat ik Paul niet een snel herstel wens. Ik heb ook staan klappen voor het besluit. Geen moment van boehoe of onbegrip. Wel teleurstelling.

Probeer de twee zaken eens los te zien van elkaar. Als ik teleurgesteld ben, betekent dat nog niet dat ik het niet vreselijk vind voor Armin/Paul. Maar het lijkt net alsof je me in een hoek probeert te drukken als zijnde een gevoelloze hond die danst op het graf van een ander. Het is zo makkelijk.

Dank.
laatste aanpassing
Uitspraak van Nique op vrijdag 4 maart 2016 om 00:49:
Maar het lijkt net alsof je me in een hoek probeert te drukken als zijnde een gevoelloze hond die danst op het graf van een ander. Het is zo makkelijk.


Zo kwam je simpelweg over. Misschien dus ook even relativerend naar jezelf kijken en je eigen berichten eens teruglezen (Y)
Uitspraak van actief op donderdag 3 maart 2016 om 09:50:
Los van dat is het op alle kanalen nog altijd erg stil. Facebook pagina's van ASOT, ALDA enz.... Niets!
Normaal zie je na een feest vanalles, nu he-le-maal niets, toch niet echt een goed teken.
Ook niet omdat Paul zelf nog niet heeft gereageerd.


er is nog niks bekend helaas, behalve dat hij niet meer op de IC ligt.

Uitspraak van Tja B) op vrijdag 4 maart 2016 om 08:53:
Zo kwam je simpelweg over. Misschien dus ook even relativerend naar jezelf kijken en je eigen berichten eens teruglezen (Y)


dat dus:)
Uitspraak van Tja B) op vrijdag 4 maart 2016 om 08:53:
Zo kwam je simpelweg over.


Kijk, dat heet dus verkeerde interpretatie. :facepalm:

Uitspraak van actief op donderdag 3 maart 2016 om 09:50:
Los van dat is het op alle kanalen nog altijd erg stil. Facebook pagina's van ASOT, ALDA enz.... Niets!
Normaal zie je na een feest vanalles, nu he-le-maal niets, toch niet echt een goed teken.
Ook niet omdat Paul zelf nog niet heeft gereageerd.


Denk dat er eerst even word afgewacht hoe Paul er voor staat voordat er feestelijk van alles naar buiten word gebracht. Ben ook benieuwd naar de radio show.
Uitspraak van Nique op vrijdag 4 maart 2016 om 16:36:
Kijk, dat heet dus verkeerde interpretatie. :facepalm:


Wauw.....jij bent echt verschrikkelijk egocentrisch..... iedereen interpreteert jou verkeerd. Het kan niet zijn dat jouw manier van uitdrukken gewoon totaal averechts werkt. Of in ieder geval totaal niet overbrengt wat je eigenlijk bedoelt :gaap:

Uitspraak van Arrr69 op vrijdag 4 maart 2016 om 16:15:
er is nog niks bekend helaas, behalve dat hij niet meer op de IC ligt.


Ok, geen IC is iig een klein beetje positief.....maar kan nog van alles aan de hand zijn dus :/
Uitspraak van Arrr69 op vrijdag 4 maart 2016 om 16:15:
er is nog niks bekend helaas, behalve dat hij niet meer op de IC ligt.


Waar heb jij deze info vandaan !! ???
Uitspraak van Tja B) op vrijdag 4 maart 2016 om 17:03:
Ok, geen IC is iig een klein beetje positief.....maar kan nog van alles aan de hand zijn dus :/


yes, helaas wel, volgende week komt er nieuws naar buiten als het goed is.

Uitspraak van funn op vrijdag 4 maart 2016 om 17:06:
Waar heb jij deze info vandaan !! ???


maakt het uit?
echt grappig het hier te volgen. Alles wat je maar zegt wat tegen het besluit van de almighty armin is geweest, wordt volop afgebroken. Eén grote bende losers hier, what the fuck! Mijn standpunt blijft, stage moest doorgaan no matter what! Moest er iemand van t publiek ineens zijn doodgestuikt is het 'drugsgebruik' in t nieuws, maar nu het gebeurt bij paul van dyk, oh god, durf er maar iets slechts over te zeggen!
 
Uitspraak van flipperke op vrijdag 4 maart 2016 om 19:01:
Eén grote bende losers hier, what the fuck!


Wanker..
Uitspraak van flipperke op vrijdag 4 maart 2016 om 19:01:
echt grappig het hier te volgen. Alles wat je maar zegt wat tegen het besluit van de almighty armin is geweest, wordt volop afgebroken. Eén grote bende losers hier, what the fuck! Mijn standpunt blijft, stage moest doorgaan no matter what! Moest er iemand van t publiek ineens zijn doodgestuikt is het 'drugsgebruik' in t nieuws, maar nu het gebeurt bij paul van dyk, oh god, durf er maar iets slechts over te zeggen!


en jij laat je niveau kennen. Denk eens gvd na voor je iets post. Dit staat LOS van de reactie en beslissing van Armin. Hier zit een hele situatie achter. Als er iemand was neergestoken of er was een bom ontploft, kun je er vanuit gaan dat het ook gecanceld zou worden.
Wat jij moet leren is dat dit een evenement is geweest waarin een bepaalde calamiteit heeft voorgedaan, waarbij bepaalde regels zijn opgesteld (calamiteitenplan). Hierin worden dingen opgenomen en besloten "voor het geval dat". Nou, in dit geval hebben ze besloten om met een calamiteit als dit er zo mee om te gaan. Ik geloof ook niet dat Armin heeft besloten om niet meer te draaien puur vanwege het feit dat hij zich niet zo lekker voelde.
Ik denk dat er meer speelde en dat is de situatie opzich, het feit dat iemand wellicht een half uur op de grond heeft gelegen en niet meer bewoog misschien?

Jij bent een loser met jouw kortzichtige, trieste en amateuristische gedachte. Doei
 
We'd like to express our heartfelt thanks and gratitude for everyone's overwhelming support for PvD this past week. We have very good news to report as Paul is fully conscious and now under normal care. Paul did sustain a concussion and cracked vertebrae. Though he must remain under hospital care while his condition improves, we expect Paul to recover fully from his injuries. PvD deeply appreciates your support and looks forward to touring again as soon as possible.
Uitspraak van Jord Kierkels op zaterdag 5 maart 2016 om 17:03:
Ik denk dat er meer speelde en dat is de situatie opzich, het feit dat iemand wellicht een half uur op de grond heeft gelegen en niet meer bewoog misschien?


bwaaa, ik heb al festivals geweten, dat er achteraf in t nieuws kwam: 4 drugsdoden ofzo, zoals Dour. Is er daardoor iets veranderd op t festival zelf? Nee, alles ging gewoon lekker zijn gangetje door. Maar als t bij iemand gebeurt zoals Paul Van Dyk ist ineens een rampscenario eerste klas en wordt de boel onmiddellijk gesloten. Das mijn punt, ik snap echt niet dat jullie zo kortzichtig zijn om dit niet te snappen. En maar goedpraten die beslissing van Armin, echt, ik kan er niet bij! Neemt niet weg dat ik ook het beste wil voor Paul van Dyk, ik hoop dat ie er zonder kleerscheuren weer bovenop komt. Maar de boel stilleggen gaat ie ook nie echt beter van worden he?
Dit staat op Paul zijn Facebook...

We'd like to express our heartfelt thanks and gratitude for everyone's overwhelming support for PvD this past week. We have very good news to report as Paul is fully conscious and now under normal care. Paul did sustain a concussion and cracked vertebrae. Though he must remain under hospital care while his condition improves, we expect Paul to recover fully from his injuries. PvD deeply appreciates your support and looks forward to touring again as soon as possible.
Uitspraak van flipperke op zaterdag 5 maart 2016 om 17:26:
bwaaa, ik heb al festivals geweten, dat er achteraf in t nieuws kwam: 4 drugsdoden ofzo, zoals Dour. Is er daardoor iets veranderd op t festival zelf?


Zij zijn onwel geworden op een festival en 90% van de keren overleden in een ziekenhuis of tijdens de behandeling bij de eerste hulp op een event. Ook tragisch, en zeker net zo erg (of erger), maar dat is een geheel andere situatie.
Je kan het niet met elkaar vergelijken...