Partyflock
 
­ Nederland

Geüpdatet: Paul van Dyk valt van het podium tijdens A State of Trance Festival

gepubliceerd door , op
Op Facebook wordt door A State Of Trance het volgende bericht geplaatst:

Tonight Paul van Dyk fell off the stage. He's on his way to the hospital. He's one of the heroes of A State of Trance Festival and that's why we have closed the Mainstage.
All of the other stages are open until 6 o'clock. As soon as we have more information, we will let you know.


Edit 28/2 11:00 uur: Dash Berlin meldt dat de situatie van Paul stabiel is:

For everyone that's worried, I'm very relieved to have just heard that @paulvandyk was very lucky and is stable.


Edit 28/2 15:15 uur: Paul van Dyk Facebook pagina komt met een update
Thank you for the overwhelming show of love and support for Paul. As you know there was an accident last night causing Paul to fall from an elevated festival stage. Paul is currently in the hospital. Further details about the cause of this accident or the injuries sustained by Paul are not yet available. We will post an update as soon as possible.


Edit maandag 29/2: Armin van Buuren spreekt met RTL Boulevard:
De avond begon zaterdag zo goed. "Het was een perfecte avond. Ik doe dit feest al jaren. De meest succesvolle editie van nu toe. Maar toen het mis ging sloeg de sfeer helemaal om."
Afgelopen weekend gingen de geruchten dat de toestand van Paul van Dyk stabiel zou zijn. "Ik weet niet waar dat bericht vandaan komt", vertelt Armin. "Ik heb van de familie gehoord dat de dj wordt behandeld door de beste doktoren. Meer mag ik er niet over zeggen."

Edit maandag 7/3: Paul van Dyk FB page:
We'd like to express our heartfelt thanks and gratitude for everyone's overwhelming support for PvD this past week. We have very good news to report as Paul is fully conscious and now under normal care. Paul did sustain a concussion and cracked vertebrae. Though he must remain under hospital care while his condition improves, we expect Paul to recover fully from his injuries. PvD deeply appreciates your support and looks forward to touring again as soon as possible.




De crew van Partyflock wenst Paul van Dyk veel sterkte.

102 opmerkingen

Uitspraak van Nique op woensdag 2 maart 2016 om 02:10:
Jij was daar helemaal niet aanwezig! Jij was op een compleet ander feest. Lekker makkelijk praten. Zoals ik al meerdere moraalridders heb gezien. Er niet bij zijn geweest maar wel mensen aanvallen om het feit dat ze mopperen dat hun jaarlijkse hoogtepunt naar de klote ging.

Ik kan me goed voorstellen dat mensen zich flink genaaid hebben gevoeld door zo'n stomme actie. Niemand verdiend een rit naar het ziekenhuis. Maar waarom moeten wij onze gevoelens opkroppen? Behalve een gechoqueerde Armin & co zijn er ook nog 15K andere mensen die de dupe zijn geworden. Maar daar hoor je niets over. Die mensen mogen kennelijk niet mopperen. Wij hebben daar een uur lang in het ongewisse gestaan. Het werd stil, felle lichten aan.. "wat the F is er aan de hand!?". We kregen geen info, gewoon helemaal niets.

Op het moment supreme, iets dat het hoogtepunt van de avond moest zijn kregen we te horen: "Sorry ik kan het niet. " - Daar is echt wel begrip voor. Maar ook frustratie. Weet je, ASOT was dit jaar al 2 uur minder. Voor velen gingen daar nu nog eens 2 uur af. Dus een derde van de tijd minder.. Ja de lading mensen die achterin main stonden konden nog aansluiten bij de andere zalen, maar geloof me.. het meer en deel is naar huis gegaan. Leuk einde. Het was een kort ASOT'je deze keer.

Als er achterin de zaal een bezoeker van de tribune was gelazerd en met hoofdletsel was weggevlogen naar een groot ziekenhuis was het feest gewoon doorgegaan. Niemand die daar aan had gedacht. Achteraf hoor je het dan in het nieuws en dan zal hij / zij wel teveel drugs hebben gebruikt.. 'onbelangrijk'. En met dit doel ik puur op de media / aandacht en de begrip die we onder sociale druk moeten opbrengen. Het is klote voor Armin. En ik snap zijn reactie volkomen: Maar het was ook ontzettend kut voor de mensen die op dat moment in die zaal stonden! Kennelijk moet ik blij wezen dat niet het hele evenement werd afgelast en moet ik uit 'respect' mijn mond dicht houden. Heb ik geen recht van spreken of iets dergelijks. Pfff.

Ik heb er ook lang naar uitgekeken, een fucking jaar.. en poef.. hoppakee einde avond. Nou lekker dan. Ja, ook ik heb uit respect staan klappen voor het besluit van Armin. Maar ik baal zeker wel als een stekker! Mag dat?!


Ik begrijp het wel, Alleen ik zou bij die mededeling (gezien de al verkorte tijd) snel mijn conclusie trekken en rap naar één van de andere zalen lopen met die instelling daar nog een flink uur helemaal los te gaan om zo toch nog het feest op een leuke manier af te kunnen sluiten ;)
laatste aanpassing
Uitspraak van Trance-M op dinsdag 1 maart 2016 om 13:50:
Op rtvuntrecht lees ik dat de traumahelicopter wel opgeroepen is, maar uiteindelijk niet geland is.
Paul ligt dus niet zoals op vele plaatsen te lezen viel in Amsterdam, maar in Utrecht in het ziekenhuis.


De traumahelikopter is inderdaad niet geland maar dat wil niet zeggen dat Paul niet naar een ziekenhuis in Amsterdam is gebracht... Patiënten gaan over het algemeen niet zo heel vaak met de helikopter mee, maar de helikopter komt een trauma-arts afzetten. Viel me trouwens wel op dat die helikopter pas om 04.15 werd gealarmeerd terwijl Paul rond 03.45 van het podium viel.
Uitspraak van MvB op donderdag 3 maart 2016 om 22:29:
helikopter mee, maar de helikopter komt een trauma-arts afzetten.


Oh dat maakt het wat duidelijker, ik begreep al niet wat die heli in het centrum moest !
Uitspraak van Tja B) op donderdag 3 maart 2016 om 14:37:
Janken over een feestje dat een uurtje korter is omdat er iemand zwaargewond of misschien wel dood gaat.

Ik relativeer mijn teleurstelling om het feit dat een feestje voor mij het feest van het jaar.. een uurtje dik 2 uur eerder eindigde, ofwel klote eindigde.

Ik zie heus wel wat je doet hoor met die manipulatief verkleinende (zie doorgestreepte) woorden. Voor mij was dit geen feestJE, en was het geen uurTJE minder. Het was vanaf 3:50 ~ 4:00 over. Voor mij was dit hét feest der feesten. Keihard voor gespaard. überlang naar uitgekeken. Vooral die vinyl set. Dus ja, natuurlijk ben ik teleurgesteld als er dan zo iets naars gebeurd als met Paul en dat tevens gevolgen heeft voor het hoogtepunt van de nacht. Door de combinatie van alles is de mood/stemming er uitgedropen. En dat was gewoon ontzettend jammer.

Bovenstaande betekent helemaal niet dat ik geen begrip heb voor ALDA/Armin's besluit. Het betekent ook niet dat ik Paul niet een snel herstel wens. Ik heb ook staan klappen voor het besluit. Geen moment van boehoe of onbegrip. Wel teleurstelling.

Probeer de twee zaken eens los te zien van elkaar. Als ik teleurgesteld ben, betekent dat nog niet dat ik het niet vreselijk vind voor Armin/Paul. Maar het lijkt net alsof je me in een hoek probeert te drukken als zijnde een gevoelloze hond die danst op het graf van een ander. Het is zo makkelijk.

Dank.
laatste aanpassing
Uitspraak van Nique op vrijdag 4 maart 2016 om 00:49:
Maar het lijkt net alsof je me in een hoek probeert te drukken als zijnde een gevoelloze hond die danst op het graf van een ander. Het is zo makkelijk.


Zo kwam je simpelweg over. Misschien dus ook even relativerend naar jezelf kijken en je eigen berichten eens teruglezen (Y)
Uitspraak van actief op donderdag 3 maart 2016 om 09:50:
Los van dat is het op alle kanalen nog altijd erg stil. Facebook pagina's van ASOT, ALDA enz.... Niets!
Normaal zie je na een feest vanalles, nu he-le-maal niets, toch niet echt een goed teken.
Ook niet omdat Paul zelf nog niet heeft gereageerd.


er is nog niks bekend helaas, behalve dat hij niet meer op de IC ligt.

Uitspraak van Tja B) op vrijdag 4 maart 2016 om 08:53:
Zo kwam je simpelweg over. Misschien dus ook even relativerend naar jezelf kijken en je eigen berichten eens teruglezen (Y)


dat dus:)
Uitspraak van Tja B) op vrijdag 4 maart 2016 om 08:53:
Zo kwam je simpelweg over.


Kijk, dat heet dus verkeerde interpretatie. :facepalm:

Uitspraak van actief op donderdag 3 maart 2016 om 09:50:
Los van dat is het op alle kanalen nog altijd erg stil. Facebook pagina's van ASOT, ALDA enz.... Niets!
Normaal zie je na een feest vanalles, nu he-le-maal niets, toch niet echt een goed teken.
Ook niet omdat Paul zelf nog niet heeft gereageerd.


Denk dat er eerst even word afgewacht hoe Paul er voor staat voordat er feestelijk van alles naar buiten word gebracht. Ben ook benieuwd naar de radio show.
Uitspraak van Nique op vrijdag 4 maart 2016 om 16:36:
Kijk, dat heet dus verkeerde interpretatie. :facepalm:


Wauw.....jij bent echt verschrikkelijk egocentrisch..... iedereen interpreteert jou verkeerd. Het kan niet zijn dat jouw manier van uitdrukken gewoon totaal averechts werkt. Of in ieder geval totaal niet overbrengt wat je eigenlijk bedoelt :gaap:

Uitspraak van Arrr69 op vrijdag 4 maart 2016 om 16:15:
er is nog niks bekend helaas, behalve dat hij niet meer op de IC ligt.

Ok, geen IC is iig een klein beetje positief.....maar kan nog van alles aan de hand zijn dus :/
Uitspraak van Arrr69 op vrijdag 4 maart 2016 om 16:15:
er is nog niks bekend helaas, behalve dat hij niet meer op de IC ligt.


Waar heb jij deze info vandaan !! ???
Uitspraak van Tja B) op vrijdag 4 maart 2016 om 17:03:
Ok, geen IC is iig een klein beetje positief.....maar kan nog van alles aan de hand zijn dus :/


yes, helaas wel, volgende week komt er nieuws naar buiten als het goed is.

Uitspraak van funn op vrijdag 4 maart 2016 om 17:06:
Waar heb jij deze info vandaan !! ???


maakt het uit?
echt grappig het hier te volgen. Alles wat je maar zegt wat tegen het besluit van de almighty armin is geweest, wordt volop afgebroken. Eén grote bende losers hier, what the fuck! Mijn standpunt blijft, stage moest doorgaan no matter what! Moest er iemand van t publiek ineens zijn doodgestuikt is het 'drugsgebruik' in t nieuws, maar nu het gebeurt bij paul van dyk, oh god, durf er maar iets slechts over te zeggen!
Uitspraak van flipperke op vrijdag 4 maart 2016 om 19:01:
echt grappig het hier te volgen. Alles wat je maar zegt wat tegen het besluit van de almighty armin is geweest, wordt volop afgebroken. Eén grote bende losers hier, what the fuck! Mijn standpunt blijft, stage moest doorgaan no matter what! Moest er iemand van t publiek ineens zijn doodgestuikt is het 'drugsgebruik' in t nieuws, maar nu het gebeurt bij paul van dyk, oh god, durf er maar iets slechts over te zeggen!


en jij laat je niveau kennen. Denk eens gvd na voor je iets post. Dit staat LOS van de reactie en beslissing van Armin. Hier zit een hele situatie achter. Als er iemand was neergestoken of er was een bom ontploft, kun je er vanuit gaan dat het ook gecanceld zou worden.
Wat jij moet leren is dat dit een evenement is geweest waarin een bepaalde calamiteit heeft voorgedaan, waarbij bepaalde regels zijn opgesteld (calamiteitenplan). Hierin worden dingen opgenomen en besloten "voor het geval dat". Nou, in dit geval hebben ze besloten om met een calamiteit als dit er zo mee om te gaan. Ik geloof ook niet dat Armin heeft besloten om niet meer te draaien puur vanwege het feit dat hij zich niet zo lekker voelde.
Ik denk dat er meer speelde en dat is de situatie opzich, het feit dat iemand wellicht een half uur op de grond heeft gelegen en niet meer bewoog misschien?

Jij bent een loser met jouw kortzichtige, trieste en amateuristische gedachte. Doei
 
We'd like to express our heartfelt thanks and gratitude for everyone's overwhelming support for PvD this past week. We have very good news to report as Paul is fully conscious and now under normal care. Paul did sustain a concussion and cracked vertebrae. Though he must remain under hospital care while his condition improves, we expect Paul to recover fully from his injuries. PvD deeply appreciates your support and looks forward to touring again as soon as possible.
Uitspraak van Jord Kierkels op zaterdag 5 maart 2016 om 17:03:
Ik denk dat er meer speelde en dat is de situatie opzich, het feit dat iemand wellicht een half uur op de grond heeft gelegen en niet meer bewoog misschien?


bwaaa, ik heb al festivals geweten, dat er achteraf in t nieuws kwam: 4 drugsdoden ofzo, zoals Dour. Is er daardoor iets veranderd op t festival zelf? Nee, alles ging gewoon lekker zijn gangetje door. Maar als t bij iemand gebeurt zoals Paul Van Dyk ist ineens een rampscenario eerste klas en wordt de boel onmiddellijk gesloten. Das mijn punt, ik snap echt niet dat jullie zo kortzichtig zijn om dit niet te snappen. En maar goedpraten die beslissing van Armin, echt, ik kan er niet bij! Neemt niet weg dat ik ook het beste wil voor Paul van Dyk, ik hoop dat ie er zonder kleerscheuren weer bovenop komt. Maar de boel stilleggen gaat ie ook nie echt beter van worden he?
Dit staat op Paul zijn Facebook...

We'd like to express our heartfelt thanks and gratitude for everyone's overwhelming support for PvD this past week. We have very good news to report as Paul is fully conscious and now under normal care. Paul did sustain a concussion and cracked vertebrae. Though he must remain under hospital care while his condition improves, we expect Paul to recover fully from his injuries. PvD deeply appreciates your support and looks forward to touring again as soon as possible.
Uitspraak van flipperke op zaterdag 5 maart 2016 om 17:26:
bwaaa, ik heb al festivals geweten, dat er achteraf in t nieuws kwam: 4 drugsdoden ofzo, zoals Dour. Is er daardoor iets veranderd op t festival zelf?


Zij zijn onwel geworden op een festival en 90% van de keren overleden in een ziekenhuis of tijdens de behandeling bij de eerste hulp op een event. Ook tragisch, en zeker net zo erg (of erger), maar dat is een geheel andere situatie.
Je kan het niet met elkaar vergelijken...
Dit is eigenlijk het beste nieuws dat je maar kon krijgen! Het had veel erger kunnen aflopen. Hij heeft geluk gehad.
Uitspraak van flipperke op zaterdag 5 maart 2016 om 17:26:
bwaaa, ik heb al festivals geweten, dat er achteraf in t nieuws kwam: 4 drugsdoden ofzo, zoals Dour. Is er daardoor iets veranderd op t festival zelf? Nee, alles ging gewoon lekker zijn gangetje door. Maar als t bij iemand gebeurt zoals Paul Van Dyk ist ineens een rampscenario eerste klas en wordt de boel onmiddellijk gesloten


ja, want mensen die bewust hun mik volgooien met alle drugs die ze kunnen krijgen is hetzelfde als een ongeluk, knuppel.

Uitspraak van flipperke op zaterdag 5 maart 2016 om 17:26:
Maar de boel stilleggen gaat ie ook nie echt beter van worden he?


nee, en iemand proberen stabiel te krijgen, en de politie/ARBO die onderzoek doet achter 100.000 Watt aan pompende subwoofers werkt ook goed ouwe! JEZUS, en jij klaag over het inlevingsvermogen van mensen hier?
Uitspraak van flipperke op vrijdag 4 maart 2016 om 19:01:
Eén grote bende losers hier, what the fuck!


:lol: :bye:
Uitspraak van Arrr69 op zondag 6 maart 2016 om 21:13:
politie/ARBO die onderzoek doet achter 100.000 Watt aan pompende subwoofers

Wat weet iedereen het toch goed weer. Moraalriddertjes.

1. dat gat zit er de volgende ochtend ook nog. En iemand stabiel krijgen duurt geen uur. Hij was binnen een half uur weg. Dat stabiel krijgen wordt in het ziekenhuis gedaan. Toen hij eenmaal weg was had Armin prima zijn set verder kunnen doen. Maar het is begrijpelijk dat hij daar te aangeslagen voor was. Een andere DJ had ook gekund.
2. Ik weet niet of de ARBO hier gaat kijken. Paul liep, na het moeizame klimmen op het decor niet op zijn 'werk' plek. Hij liep op een plek waar hij niet hoort te lopen. Weet ook niet hoe de verzekering hier mee om gaat. Die hebben een hele sterke zaak hierin.
Uitspraak van Nique op maandag 7 maart 2016 om 11:28:
1. dat gat zit er de volgende ochtend ook nog. En iemand stabiel krijgen duurt geen uur. Hij was binnen een half uur weg. Dat stabiel krijgen wordt in het ziekenhuis gedaan. Toen hij eenmaal weg was had Armin prima zijn set verder kunnen doen. Maar het is begrijpelijk dat hij daar te aangeslagen voor was. Een andere DJ had ook gekund.


gat? in zijn hoofd? ja datklopt zeker ja! op het moment dat er letsel is, wordt iemand niet zomaar opgepakt en afgevoerd, maar dat ter zijde, want fotograven hebben tegenwoordig ook een licentie in Verpleegkunde, moraalriddertje. had zeker gekund, ik vindt het getuigen van respect, de teleurstelling snap ik echter wel.

Uitspraak van Nique op maandag 7 maart 2016 om 11:28:
2. Ik weet niet of de ARBO hier gaat kijken. Paul liep, na het moeizame klimmen op het decor niet op zijn 'werk' plek. Hij liep op een plek waar hij niet hoort te lopen. Weet ook niet hoe de verzekering hier mee om gaat. Die hebben een hele sterke zaak hierin.


op het moment dat dat iets gebeurd, met een artiest, die wordt betaald voor zijn gig, gaan zij beroep doen op de verzekering, en hiervoor wordt Sporenonderzoek/ARBO verplicht gesteld, bij een claim.
zoals je zelf zegt, heeft de verzekering hier veel mee te maken, er zijn echter geen fouten gevonden.
Uitspraak van Nique op maandag 7 maart 2016 om 11:28:
Wat weet iedereen het toch goed weer. Moraalriddertjes.


Gast, ga gewoon lekker met flipperke op date :gaap:

Uitspraak van Nique op maandag 7 maart 2016 om 11:28:
Dat stabiel krijgen wordt in het ziekenhuis gedaan.

Euh, stabiel om te vervoeren?

Uitspraak van Nique op maandag 7 maart 2016 om 11:28:
2. Ik weet niet of de ARBO hier gaat kijken. Paul liep, na het moeizame klimmen op het decor niet op zijn 'werk' plek.

Als ik van een verkeerd geplaatste noodtrap sodemieter bij mijn kantoorpand zit ik ook niet op mijn werkplek. Reken maar dat de arbeidsinspectie onderzoek komt doen hoor :yes:

Soms moet je gewoon weten wanneer je je mond verder moet houden. Per post die je extra plaatst, kom je over als een naarder persoon. Maar vooral naar anderen blijven wijzen die jou verkeerd interpreteren :yes: (Y)
als ik dit allemaal lees dan denk ik waar hebben jullie het over ik stond op Main en zag het gebeuren maar wat ken mij dat geld nah schelen of de vinyl set van Armin hou op met de discussie
het gaat wat beters met Paul gelukkig en had veel geld ingezet VOOR ZIJN GEZONDHEID EN HERSTEL DAT STAAT BIJ MIJ OP 1
Ik hoop dat deze week bij jou iemand net zo hard naar beneden pleurt DOEI
Uitspraak van Tja B) op maandag 7 maart 2016 om 14:54:
Gast, ga gewoon lekker met flipperke op date

Vooral blijven jennen. Wat een niveau. Beetje jammer dit.

Uitspraak van Tja B) op maandag 7 maart 2016 om 14:54:
Euh, stabiel om te vervoeren?

Paul is na een half uur afgevoerd. Theoretisch gezien had de show hervat kunnen worden na 30 minuten. Afgezien van alle randzaken: Daar ging het om. Dat stabiliseren waar jij het over hebt was dus al gebeurd.

Uitspraak van Tja B) op maandag 7 maart 2016 om 14:54:
Als ik van een verkeerd geplaatste noodtrap sodemieter bij mijn kantoorpand zit ik ook niet op mijn werkplek.

Een trap is om op te lopen. Vergelijk het eerder maar gewoon met de dakgoot. Ga daar maar eens in lopen op je werk. Denk niet dat de arbeidsinspectie daar onderzoek naar hoeft te doen.

Uitspraak van Tja B) op maandag 7 maart 2016 om 14:54:
Soms moet je gewoon weten wanneer je je mond verder moet houden.

Kijk in de spiegel. Misschien moet jij zelf gewoon eens je mond houden ipv op de man te spelen. Want deze keer doe je het 100%. Geen 99%.

Uitspraak van Tja B) op maandag 7 maart 2016 om 14:54:
Per post die je extra plaatst, kom je over als een naarder persoon.

Wederom: De spiegel. Waarom reageer je eigenlijk nog? Om je mening zal het niet meer zijn gezien je niets nieuws toevoegt met je reactie.
Je reageert naar mijn gevoel eerder gewoon om te jennen.

- De eerste zin is al meteen op de man.
- De tweede zin is er eentje waaruit blijkt dat je de context van het verhaal over het stabiliseren van Paul niet kent. Het ging erom dat de organisatie na vertrek van Paul niets meer voor hem kan doen. Dat is aan de dokters/ambulance personeel etc. Niet echt goed gelezen dus en het lijkt er sterk op dat je halverwege het verhaal al je eerste reactie had getypt. Ik kan kan het natuurlijk fout hebben maar het lijkt wel een missie.
- De derde zin is appels met peren vergelijken. Zoals aangegeven: Een trap op het werk is bedoeld om op te staan/lopen. Verkeerd geplaatst of niet. Waar Paul liep, was niet de bedoeling om te lopen, verkeerd geplaatst of niet. Het is dus niet zo raar om je af te vragen of de arbo inspectie daar wel naar gaat kijken.
- En je laatste zin is weer op de man.

Dan vind ik Arrr69's post een stuk netter en betere inhoud hebben.

Uitspraak van Tja B) op maandag 7 maart 2016 om 14:54:
Maar vooral naar anderen blijven wijzen die jou verkeerd interpreteren

Inderdaad weer precies verkeerde interpretatie. Maar ik begin me zo langzamerhand af te vragen of het bewust of onbewust is. Neig naar het eerste.
Trouwens, mijn laatste post viel reuze mee.

Wil je me nu met rust laten? Dat je de wereld door een andere bril ziet dan mij is mij nu wel duidelijk. Wij worden het toch niet eens.
Dat is prima. Ik wens je een fijn party leven toe.

Toedeledokie :)
laatste aanpassing
Uitspraak van Nique op dinsdag 8 maart 2016 om 03:37:
Vooral blijven jennen. Wat een niveau. Beetje jammer dit.


Je hapt gewoon zo lekker :aai:

Uitspraak van Nique op dinsdag 8 maart 2016 om 03:37:
Theoretisch gezien had de show hervat kunnen worden na 30 minuten.


Ja, behalve dat je dan wellicht staat te dansen op iemand z'n graf en er geen onderzoek mogelijk is naar het hoe en waarom. Maar dat vertelden een heleboel mensen voor mij ook al. Je wil alleen niet aannemen dat er wetten en regels zijn en dat jouw feestje is niet het belangrijkste is in het leven :aai:


Uitspraak van Nique op dinsdag 8 maart 2016 om 03:37:
Wederom: De spiegel. Waarom reageer je eigenlijk nog? Om je mening zal het niet meer zijn gezien je niets nieuws toevoegt met je reactie.


Om dezelfde reden als jij :yes: :aai:


Uitspraak van Nique op dinsdag 8 maart 2016 om 03:37:
Je reageert naar mijn gevoel eerder gewoon om te jennen.


Jij noemt het jennen, ik noem het tegengas geven :aai:


Uitspraak van Nique op dinsdag 8 maart 2016 om 03:37:
Dan vind ik Arrr69's post een stuk netter en betere inhoud hebben.


Kusje d'rop? (K)


Uitspraak van Nique op dinsdag 8 maart 2016 om 03:37:
Neig naar het eerste.


Dat is logisch dat jij dat denkt. Jij vindt jezelf getuigen van medeleven. Je zegt echter nog steeds niets anders dan in je eerste post. Jij begint over spiegels: je hebt NERGENS blijk gegeven dat je beseft dat reacties egocentrisch zijn en voorbij gaan aan medeleven en begrip. Je zegt dat anderen je verkeerd interpreteren en gaat er volledig aan voorbij dat JIJ misschien gewoon niet tof bent of op zijn minst geen talent bezit voor het overbrengen van wat je eigenlijk bedoelt.

Uitspraak van Nique op dinsdag 8 maart 2016 om 03:37:
Wil je me nu met rust laten? Dat je de wereld door een andere bril ziet dan mij is mij nu wel duidelijk. Wij worden het toch niet eens.
Dat is prima. Ik wens je een fijn party leven toe.

Toedeledokie :)


Nee, ik laat je niet met rust ... de zwakste schakel past de negeer/blokkeerfunctie toe :aai:
 
Uitspraak van Tja B) op dinsdag 8 maart 2016 om 08:52:
Nee, ik laat je niet met rust ... de zwakste schakel past de negeer/blokkeerfunctie toe


Jij bent wel echt heel erg ruig dat je mensen zo kunt laten happen.
Uitspraak van actief op dinsdag 8 maart 2016 om 10:12:
Jij bent wel echt heel erg ruig dat je mensen zo kunt laten happen.


Ik moet mij online laten gelden, want offline stel ik niets voor B)