Partyflock
 

Geüpdatet: Paul van Dyk valt van het podium tijdens A State of Trance Festival

gepubliceerd door , op
Op Facebook wordt door A State Of Trance het volgende bericht geplaatst:

Tonight Paul van Dyk fell off the stage. He's on his way to the hospital. He's one of the heroes of A State of Trance Festival and that's why we have closed the Mainstage.
All of the other stages are open until 6 o'clock. As soon as we have more information, we will let you know.


Edit 28/2 11:00 uur: Dash Berlin meldt dat de situatie van Paul stabiel is:

For everyone that's worried, I'm very relieved to have just heard that @paulvandyk was very lucky and is stable.


Edit 28/2 15:15 uur: Paul van Dyk Facebook pagina komt met een update
Thank you for the overwhelming show of love and support for Paul. As you know there was an accident last night causing Paul to fall from an elevated festival stage. Paul is currently in the hospital. Further details about the cause of this accident or the injuries sustained by Paul are not yet available. We will post an update as soon as possible.


Edit maandag 29/2: Armin van Buuren spreekt met RTL Boulevard:
De avond begon zaterdag zo goed. "Het was een perfecte avond. Ik doe dit feest al jaren. De meest succesvolle editie van nu toe. Maar toen het mis ging sloeg de sfeer helemaal om."
Afgelopen weekend gingen de geruchten dat de toestand van Paul van Dyk stabiel zou zijn. "Ik weet niet waar dat bericht vandaan komt", vertelt Armin. "Ik heb van de familie gehoord dat de dj wordt behandeld door de beste doktoren. Meer mag ik er niet over zeggen."

Edit maandag 7/3: Paul van Dyk FB page:
We'd like to express our heartfelt thanks and gratitude for everyone's overwhelming support for PvD this past week. We have very good news to report as Paul is fully conscious and now under normal care. Paul did sustain a concussion and cracked vertebrae. Though he must remain under hospital care while his condition improves, we expect Paul to recover fully from his injuries. PvD deeply appreciates your support and looks forward to touring again as soon as possible.




De crew van Partyflock wenst Paul van Dyk veel sterkte.

102 opmerkingen

Dit is eigenlijk het beste nieuws dat je maar kon krijgen! Het had veel erger kunnen aflopen. Hij heeft geluk gehad.
Uitspraak van flipperke op zaterdag 5 maart 2016 om 17:26:
bwaaa, ik heb al festivals geweten, dat er achteraf in t nieuws kwam: 4 drugsdoden ofzo, zoals Dour. Is er daardoor iets veranderd op t festival zelf? Nee, alles ging gewoon lekker zijn gangetje door. Maar als t bij iemand gebeurt zoals Paul Van Dyk ist ineens een rampscenario eerste klas en wordt de boel onmiddellijk gesloten


ja, want mensen die bewust hun mik volgooien met alle drugs die ze kunnen krijgen is hetzelfde als een ongeluk, knuppel.

Uitspraak van flipperke op zaterdag 5 maart 2016 om 17:26:
Maar de boel stilleggen gaat ie ook nie echt beter van worden he?


nee, en iemand proberen stabiel te krijgen, en de politie/ARBO die onderzoek doet achter 100.000 Watt aan pompende subwoofers werkt ook goed ouwe! JEZUS, en jij klaag over het inlevingsvermogen van mensen hier?
Uitspraak van flipperke op vrijdag 4 maart 2016 om 19:01:
Eén grote bende losers hier, what the fuck!


:lol: :bye:
Uitspraak van Arrr69 op zondag 6 maart 2016 om 21:13:
politie/ARBO die onderzoek doet achter 100.000 Watt aan pompende subwoofers


Wat weet iedereen het toch goed weer. Moraalriddertjes.

1. dat gat zit er de volgende ochtend ook nog. En iemand stabiel krijgen duurt geen uur. Hij was binnen een half uur weg. Dat stabiel krijgen wordt in het ziekenhuis gedaan. Toen hij eenmaal weg was had Armin prima zijn set verder kunnen doen. Maar het is begrijpelijk dat hij daar te aangeslagen voor was. Een andere DJ had ook gekund.
2. Ik weet niet of de ARBO hier gaat kijken. Paul liep, na het moeizame klimmen op het decor niet op zijn 'werk' plek. Hij liep op een plek waar hij niet hoort te lopen. Weet ook niet hoe de verzekering hier mee om gaat. Die hebben een hele sterke zaak hierin.
Uitspraak van Nique op maandag 7 maart 2016 om 11:28:
1. dat gat zit er de volgende ochtend ook nog. En iemand stabiel krijgen duurt geen uur. Hij was binnen een half uur weg. Dat stabiel krijgen wordt in het ziekenhuis gedaan. Toen hij eenmaal weg was had Armin prima zijn set verder kunnen doen. Maar het is begrijpelijk dat hij daar te aangeslagen voor was. Een andere DJ had ook gekund.


gat? in zijn hoofd? ja datklopt zeker ja! op het moment dat er letsel is, wordt iemand niet zomaar opgepakt en afgevoerd, maar dat ter zijde, want fotograven hebben tegenwoordig ook een licentie in Verpleegkunde, moraalriddertje. had zeker gekund, ik vindt het getuigen van respect, de teleurstelling snap ik echter wel.

Uitspraak van Nique op maandag 7 maart 2016 om 11:28:
2. Ik weet niet of de ARBO hier gaat kijken. Paul liep, na het moeizame klimmen op het decor niet op zijn 'werk' plek. Hij liep op een plek waar hij niet hoort te lopen. Weet ook niet hoe de verzekering hier mee om gaat. Die hebben een hele sterke zaak hierin.


op het moment dat dat iets gebeurd, met een artiest, die wordt betaald voor zijn gig, gaan zij beroep doen op de verzekering, en hiervoor wordt Sporenonderzoek/ARBO verplicht gesteld, bij een claim.
zoals je zelf zegt, heeft de verzekering hier veel mee te maken, er zijn echter geen fouten gevonden.
Uitspraak van Nique op maandag 7 maart 2016 om 11:28:
Wat weet iedereen het toch goed weer. Moraalriddertjes.


Gast, ga gewoon lekker met flipperke op date :gaap:

Uitspraak van Nique op maandag 7 maart 2016 om 11:28:
Dat stabiel krijgen wordt in het ziekenhuis gedaan.


Euh, stabiel om te vervoeren?

Uitspraak van Nique op maandag 7 maart 2016 om 11:28:
2. Ik weet niet of de ARBO hier gaat kijken. Paul liep, na het moeizame klimmen op het decor niet op zijn 'werk' plek.


Als ik van een verkeerd geplaatste noodtrap sodemieter bij mijn kantoorpand zit ik ook niet op mijn werkplek. Reken maar dat de arbeidsinspectie onderzoek komt doen hoor :yes:

Soms moet je gewoon weten wanneer je je mond verder moet houden. Per post die je extra plaatst, kom je over als een naarder persoon. Maar vooral naar anderen blijven wijzen die jou verkeerd interpreteren :yes: (Y)
als ik dit allemaal lees dan denk ik waar hebben jullie het over ik stond op Main en zag het gebeuren maar wat ken mij dat geld nah schelen of de vinyl set van Armin hou op met de discussie
het gaat wat beters met Paul gelukkig en had veel geld ingezet VOOR ZIJN GEZONDHEID EN HERSTEL DAT STAAT BIJ MIJ OP 1
Ik hoop dat deze week bij jou iemand net zo hard naar beneden pleurt DOEI
Uitspraak van Tja B) op maandag 7 maart 2016 om 14:54:
Gast, ga gewoon lekker met flipperke op date


Vooral blijven jennen. Wat een niveau. Beetje jammer dit.

Uitspraak van Tja B) op maandag 7 maart 2016 om 14:54:
Euh, stabiel om te vervoeren?


Paul is na een half uur afgevoerd. Theoretisch gezien had de show hervat kunnen worden na 30 minuten. Afgezien van alle randzaken: Daar ging het om. Dat stabiliseren waar jij het over hebt was dus al gebeurd.

Uitspraak van Tja B) op maandag 7 maart 2016 om 14:54:
Als ik van een verkeerd geplaatste noodtrap sodemieter bij mijn kantoorpand zit ik ook niet op mijn werkplek.


Een trap is om op te lopen. Vergelijk het eerder maar gewoon met de dakgoot. Ga daar maar eens in lopen op je werk. Denk niet dat de arbeidsinspectie daar onderzoek naar hoeft te doen.

Uitspraak van Tja B) op maandag 7 maart 2016 om 14:54:
Soms moet je gewoon weten wanneer je je mond verder moet houden.


Kijk in de spiegel. Misschien moet jij zelf gewoon eens je mond houden ipv op de man te spelen. Want deze keer doe je het 100%. Geen 99%.

Uitspraak van Tja B) op maandag 7 maart 2016 om 14:54:
Per post die je extra plaatst, kom je over als een naarder persoon.


Wederom: De spiegel. Waarom reageer je eigenlijk nog? Om je mening zal het niet meer zijn gezien je niets nieuws toevoegt met je reactie.
Je reageert naar mijn gevoel eerder gewoon om te jennen.

- De eerste zin is al meteen op de man.
- De tweede zin is er eentje waaruit blijkt dat je de context van het verhaal over het stabiliseren van Paul niet kent. Het ging erom dat de organisatie na vertrek van Paul niets meer voor hem kan doen. Dat is aan de dokters/ambulance personeel etc. Niet echt goed gelezen dus en het lijkt er sterk op dat je halverwege het verhaal al je eerste reactie had getypt. Ik kan kan het natuurlijk fout hebben maar het lijkt wel een missie.
- De derde zin is appels met peren vergelijken. Zoals aangegeven: Een trap op het werk is bedoeld om op te staan/lopen. Verkeerd geplaatst of niet. Waar Paul liep, was niet de bedoeling om te lopen, verkeerd geplaatst of niet. Het is dus niet zo raar om je af te vragen of de arbo inspectie daar wel naar gaat kijken.
- En je laatste zin is weer op de man.

Dan vind ik Arrr69's post een stuk netter en betere inhoud hebben.

Uitspraak van Tja B) op maandag 7 maart 2016 om 14:54:
Maar vooral naar anderen blijven wijzen die jou verkeerd interpreteren


Inderdaad weer precies verkeerde interpretatie. Maar ik begin me zo langzamerhand af te vragen of het bewust of onbewust is. Neig naar het eerste.
Trouwens, mijn laatste post viel reuze mee.

Wil je me nu met rust laten? Dat je de wereld door een andere bril ziet dan mij is mij nu wel duidelijk. Wij worden het toch niet eens.
Dat is prima. Ik wens je een fijn party leven toe.

Toedeledokie :)
laatste aanpassing
Uitspraak van Nique op dinsdag 8 maart 2016 om 03:37:
Vooral blijven jennen. Wat een niveau. Beetje jammer dit.


Je hapt gewoon zo lekker :aai:

Uitspraak van Nique op dinsdag 8 maart 2016 om 03:37:
Theoretisch gezien had de show hervat kunnen worden na 30 minuten.


Ja, behalve dat je dan wellicht staat te dansen op iemand z'n graf en er geen onderzoek mogelijk is naar het hoe en waarom. Maar dat vertelden een heleboel mensen voor mij ook al. Je wil alleen niet aannemen dat er wetten en regels zijn en dat jouw feestje is niet het belangrijkste is in het leven :aai:


Uitspraak van Nique op dinsdag 8 maart 2016 om 03:37:
Wederom: De spiegel. Waarom reageer je eigenlijk nog? Om je mening zal het niet meer zijn gezien je niets nieuws toevoegt met je reactie.


Om dezelfde reden als jij :yes: :aai:


Uitspraak van Nique op dinsdag 8 maart 2016 om 03:37:
Je reageert naar mijn gevoel eerder gewoon om te jennen.


Jij noemt het jennen, ik noem het tegengas geven :aai:


Uitspraak van Nique op dinsdag 8 maart 2016 om 03:37:
Dan vind ik Arrr69's post een stuk netter en betere inhoud hebben.


Kusje d'rop? (K)


Uitspraak van Nique op dinsdag 8 maart 2016 om 03:37:
Neig naar het eerste.


Dat is logisch dat jij dat denkt. Jij vindt jezelf getuigen van medeleven. Je zegt echter nog steeds niets anders dan in je eerste post. Jij begint over spiegels: je hebt NERGENS blijk gegeven dat je beseft dat reacties egocentrisch zijn en voorbij gaan aan medeleven en begrip. Je zegt dat anderen je verkeerd interpreteren en gaat er volledig aan voorbij dat JIJ misschien gewoon niet tof bent of op zijn minst geen talent bezit voor het overbrengen van wat je eigenlijk bedoelt.

Uitspraak van Nique op dinsdag 8 maart 2016 om 03:37:
Wil je me nu met rust laten? Dat je de wereld door een andere bril ziet dan mij is mij nu wel duidelijk. Wij worden het toch niet eens.
Dat is prima. Ik wens je een fijn party leven toe.

Toedeledokie :)


Nee, ik laat je niet met rust ... de zwakste schakel past de negeer/blokkeerfunctie toe :aai:
Uitspraak van Tja B) op dinsdag 8 maart 2016 om 08:52:
Nee, ik laat je niet met rust ... de zwakste schakel past de negeer/blokkeerfunctie toe


Jij bent wel echt heel erg ruig dat je mensen zo kunt laten happen.
Uitspraak van actief op dinsdag 8 maart 2016 om 10:12:
Jij bent wel echt heel erg ruig dat je mensen zo kunt laten happen.


Ik moet mij online laten gelden, want offline stel ik niets voor B)