ik kies voor de Lancer evo 6
mede omdat een vriend van mijn vader dat ding ook heeft
en snel ook dat ding
(andere turbo, lachgas, chiptuning, andere cilinders, andere uitlaat van voor tot achteren (+uitlaatspruitstuk) rolkooi, enz enz enz)
haalt nu dik de 335 km/h
uiterlijk is bijna niet veranderd
(behalve verlaagd)
je ziet het niet dat ie helemaal is omgebouwd, je merkt het pas als hij gas geeft
mede omdat een vriend van mijn vader dat ding ook heeft
en snel ook dat ding
haalt nu dik de 335 km/h
uiterlijk is bijna niet veranderd
je ziet het niet dat ie helemaal is omgebouwd, je merkt het pas als hij gas geeft
laatste aanpassing
en toch bij het programma top gear was de lancer dik 3 seconde sneller op het top gear parcour
Klopt
Maar toen ze de lancer naast een hatchbak (dacht ik) lieten rijden was die hatchbak toch sneller weg omdat de turbo niet wou ... toch een min puntje .. zo een snelle auto en komt niet van ze plek af ja pas bij de 4000 toeren
laatste aanpassing
Natuurlijk de evo
en waarom?Impreza s zie je veel ste veel rijden , vroeger reden wij in golfjes 2 gti en kadett gsi , tegenwoordig is dat de impreza.En de looks van de evo is gewoon erg vet
vooral die intercooler
en impreza het eerste model waar de meerste inrijden gaan snel kapot maar geef mij maar de evo 3
@TerrorStyle : foto van marktplaats
@TerrorStyle : foto van marktplaats
laatste aanpassing
evo uiteraard
Lancer EVO V, die oogt gewoon het bruutste, punt.

*edit* verkerde plaatje aangeklikt
*edit* verkerde plaatje aangeklikt
laatste aanpassing
EVO, voor de mannen
Scooby, voor de gti-patsers
EVO reageert misschien wat langzamer door de turbo-lag maar dit is alleen onderin, zodat bovenin de flow hoger is en dus het vermogen
de scooby is zonder meer een topauto,maar dat imago wordt langzamerhand minder door gastjes die geld van hun mamma vragen om ook in zo'n auto te kunnen rijden.
Scooby, voor de gti-patsers
EVO reageert misschien wat langzamer door de turbo-lag maar dit is alleen onderin, zodat bovenin de flow hoger is en dus het vermogen
de scooby is zonder meer een topauto,maar dat imago wordt langzamerhand minder door gastjes die geld van hun mamma vragen om ook in zo'n auto te kunnen rijden.
EVO reageert misschien wat langzamer door de turbo-lag maar dit is alleen onderin, zodat bovenin de flow hoger is en dus het vermogen
Alles leuk en aardig, maar dit vind ik dus best een behoorlijk nadeel. Het laat je de keuze om als een opa op te trekken of de motor als een gek af te trappen. Het is juist relaxt als je onderin al veel vermogen hebt.
Alles leuk en aardig, maar dit vind ik dus best een behoorlijk nadeel. Het laat je de keuze om als een opa op te trekken of de motor als een gek af te trappen. Het is juist relaxt als je onderin al veel vermogen hebt.
voor straatgebruik is het een nadeel idd, het is dan zo dat je het gas geleidelijk moet intrappen om de drukopbouw sneller te laten verlopen.
de EVO is imho daarom des te meer een rallyauto,omdat het toerental daar sowiezo vaak hoog ligt om de turbo zoveel mogelijk druk te laten blazen.
het is een compromis..wil je een auto afgestemd op alledaags gebruik met snelle respons of een auto meer gericht op de motorsport met tragere respons maar 'grotere kick'
of je het nou wil of niet maar het blok van de evo is puur gemaakt voor hoge toeren en is dus niet het aftrappen van de motor het is ervoor ontwikkeld
Hij zal er niet minder om slijten, het vraagt gewoon om meer onderhoud. Altijd netjes warm rijden ook heel belangerijk en dat gaat dan toch langzaam. Daarom lijkt het mij niks voor straat gebruik. Neemt niet weg dat de prestaties gruwelijk blijven.
dat ligt er echt aan.
Als ik moet kiezen tussen de nieuwste impreza en de Evo VI, was ik voor de Evo VI gegaan
maar de nieuwe Evo is te mooi rond, te degelijk geworden (niet qua motor, puur qua uiterlijk) en dan ga ik toch voor de Impreza RS..
qua bochtprestatie is de Impreza beter, qua overbrenging vewrmogen de Evo.. Tsja... lastige keuze, zeker als je uitgaat van Evo VIII...
ga ik toch voor de Impreza
Als ik moet kiezen tussen de nieuwste impreza en de Evo VI, was ik voor de Evo VI gegaan
maar de nieuwe Evo is te mooi rond, te degelijk geworden (niet qua motor, puur qua uiterlijk) en dan ga ik toch voor de Impreza RS..
qua bochtprestatie is de Impreza beter, qua overbrenging vewrmogen de Evo.. Tsja... lastige keuze, zeker als je uitgaat van Evo VIII...
ga ik toch voor de Impreza























