+5-1 9 september 2003 12:04donateurWat was de laatste film die je gekeken hebt? Wat vond je van die film? waardeloos, slecht, ok, goed of geweldig En Waarom vind je dat?
**Tim** 18 april 2026 08:43donateurClanes S2, in 1x 6 afleveringen gezien. Zeker de moeite waard! (Alle Spaanse series zijn ok tot super goed)
**Tim** 22 april 2026 06:33donateurUitspraak van **Tim** op maandag 20 april 2026 om 06:38:▶Serie Paranoid, Afl.2 Afl.3
**Tim** 24 april 2026 06:26donateurUitspraak van **Tim** op woensdag 22 april 2026 om 06:33:▶Serie Paranoid, Afl.2 bezig met Afl.4 mwa mwa...
**Tim** 25 april 2026 09:02donateurUitspraak van **Tim** op vrijdag 24 april 2026 om 06:26:▶bezig met Afl.4 mwa mwa... afl.5
**Tim** 9 mei 2026 09:05donateurUitspraak van **Tim** op vrijdag 1 mei 2026 om 06:22:▶Crooks S2A2 Vandaag laatste aflevering kijken
THP 10 mei 2026 02:03Scream 7. Beter dan verwacht maar nog steeds van mening dat ze na deel 3 hadden moeten stoppen.
**Tim** 13 mei 2026 06:44donateurUitspraak van **Tim** op maandag 11 mei 2026 om 05:40:▶serie Legends, Afl.4 Begonnen met de laastse aflevering, goede Engelse serie
V-Man 13 mei 2026 18:43Uitspraak van **Tim** op woensdag 13 mei 2026 om 06:44:▶Begonnen met de laastse aflevering, goede Engelse serie gister ook gezien, beloofd veel goeds!
**Tim** 14 mei 2026 08:25donateurUitspraak van V-Man op woensdag 13 mei 2026 om 18:43:▶beloofd veel goeds! Het is niet extreem goed, maar kijkt lekker weg
V-Man 14 mei 2026 13:12Uitspraak van **Tim** op donderdag 14 mei 2026 om 08:25:▶maar kijkt lekker weg ok altijd goed!
**Tim** 17 mei 2026 08:07donateurUitspraak van **Tim** op vrijdag 15 mei 2026 om 07:18:▶Nemesis Bezig met Afl.7
**Tim** 21 mei 2026 06:21donateurUitspraak van **Tim** op zondag 17 mei 2026 om 08:07:▶Bezig met Afl.7 Dit was echt weer eens een vette serie! Nu bezig met Kastanjemanden, S1A4, ook aardig, maar lastige taal
V-Man 21 mei 2026 09:34Uitspraak van **Tim** op donderdag 21 mei 2026 om 06:21:▶Dit was echt weer eens een vette serie! Dan ga ik em ook proberen.
**Tim** 22 mei 2026 05:48donateurUitspraak van **Tim** op donderdag 21 mei 2026 om 06:21:▶Nu bezig met Kastanjemanden, S1A4 Vanmiddag en avond afkijken...
V-Man 29 mei 2026 16:18Uitspraak van **Tim** op vrijdag 15 mei 2026 om 07:18:▶Nemesis! mwah vond t nogal cliche allemaal de 1ste aflv. kga zeker niet verder kijken.
**Tim** 30 mei 2026 09:28donateurUitspraak van V-Man op vrijdag 29 mei 2026 om 16:18:▶kga zeker niet verder kijken. ... smaken verschillen gelukkig Uitspraak van **Tim** op maandag 25 mei 2026 om 07:50:▶Begonnen met Bérlin van Casa del papel? dit vind ik dus een twijfelgeval om af te kijken....
V-Man 30 mei 2026 09:44Uitspraak van **Tim** op zaterdag 30 mei 2026 om 09:28:▶smaken verschillen gelukkig idd
V-Man 1 juni 2026 19:28Body Cam, bovennatuurlijke thriller wel ok maar daar is dan ook alles mee gezegd...
**Tim** 3 juni 2026 06:08donateurUitspraak van **Tim** op zaterdag 30 mei 2026 om 09:28:▶dit vind ik dus een twijfelgeval om af te kijken.... wel afgekeken uiteindelijk, snel door naar de volgende...
**Tim** 7 juni 2026 05:36donateurUitspraak van **Tim** op woensdag 3 juni 2026 om 06:08:▶snel door naar de volgende... The Rookie S7A3
**Tim** 9 juni 2026 07:12donateurUitspraak van **Tim** op zondag 7 juni 2026 om 05:36:▶The Rookie S7A3 Afl.6
**Tim** 11 juni 2026 06:08donateurUitspraak van **Tim** op dinsdag 9 juni 2026 om 07:12:▶Afl.6 Afl.11 inmiddels. Kijkt echt lekker weg hahaaha
**Tim** 14 juni 2026 06:39donateurUitspraak van **Tim** op donderdag 11 juni 2026 om 06:08:▶Afl.11 inmiddels Aflevering 13