Partyflock
 
Forumonderwerp · 629040
48 volgers · 398130x bekeken
 
Waarschuw beheerder
+5-1
donateur
Wat was de laatste film die je gekeken hebt?

Wat vond je van die film? waardeloos, slecht, ok, goed of geweldig

En Waarom vind je dat?
Werkzaam bij Partyflock
Waarschuw beheerder
donateur
Serie Dark Winds S4A5, best aardig (Y)
Waarschuw beheerder
donateur
Serie 'The predator of Seville'
Waarschuw beheerder
Predator Badlands, had em gekocht, vette film!!
Waarschuw beheerder
donateur
Clanes S2, in 1x 6 afleveringen gezien. Zeker de moeite waard! (Alle Spaanse series zijn ok tot super goed)
Waarschuw beheerder
The Interpreter, afgezet na een uur, btje saai
Waarschuw beheerder
donateur
Serie Paranoid, Afl.2
Waarschuw beheerder
Argo, had em al es gezien, goeie film!
Waarschuw beheerder
Uncharted, mwahh
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van **Tim** op woensdag 22 april 2026 om 06:33:
Serie Paranoid, Afl.2


bezig met Afl.4 mwa mwa...
Waarschuw beheerder
Let Him Go met Kevin Costner - akelige, goeie film
Waarschuw beheerder
eerste uur van Gladiator 2, ga em miss. nog afkijken, opzich wel aardig...
Waarschuw beheerder
donateur
Crooks S2A2
Waarschuw beheerder
Vantage Point, goeie film!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van **Tim** op vrijdag 1 mei 2026 om 06:22:
Crooks S2A2


Vandaag laatste aflevering kijken
Waarschuw beheerder
Scream 7. Beter dan verwacht maar nog steeds van mening dat ze na deel 3 hadden moeten stoppen.
Waarschuw beheerder
Sleepers, oudje maar goeie film
Waarschuw beheerder
donateur
serie Legends, Afl.4
Waarschuw beheerder
Starman met Jeff Bridges wel geinig
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van **Tim** op maandag 11 mei 2026 om 05:40:
serie Legends, Afl.4


Begonnen met de laastse aflevering, goede Engelse serie (Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van **Tim** op woensdag 13 mei 2026 om 06:44:
Begonnen met de laastse aflevering, goede Engelse serie


gister ook gezien, beloofd veel goeds!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van V-Man op woensdag 13 mei 2026 om 18:43:
beloofd veel goeds!


Het is niet extreem goed, maar kijkt lekker weg :D
Waarschuw beheerder
donateur
Serie Nemesis!

Ook erg sterk, nu bij aflevering 4
Waarschuw beheerder
Jupiter Ascending, zielloze film maar keek lekker weg...
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van **Tim** op zondag 17 mei 2026 om 08:07:
Bezig met Afl.7


Dit was echt weer eens een vette serie!

Nu bezig met Kastanjemanden, S1A4, ook aardig, maar lastige taal 8)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van **Tim** op donderdag 21 mei 2026 om 06:21:
Dit was echt weer eens een vette serie!


Dan ga ik em ook proberen.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van **Tim** op donderdag 21 mei 2026 om 06:21:
Nu bezig met Kastanjemanden, S1A4


Vanmiddag en avond afkijken...
Waarschuw beheerder
Zoveel films dat ik niet eens meer weet
Waarschuw beheerder
donateur
Begonnen met Bérlin van Casa del papel?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van **Tim** op vrijdag 15 mei 2026 om 07:18:
Nemesis!


mwah vond t nogal cliche allemaal de 1ste aflv. kga zeker niet verder kijken.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van V-Man op vrijdag 29 mei 2026 om 16:18:
kga zeker niet verder kijken.


:O ... smaken verschillen gelukkig :D

Uitspraak van **Tim** op maandag 25 mei 2026 om 07:50:
Begonnen met Bérlin van Casa del papel?


dit vind ik dus een twijfelgeval om af te kijken....
Waarschuw beheerder
Body Cam, bovennatuurlijke thriller wel ok maar daar is dan ook alles mee gezegd...
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van **Tim** op zaterdag 30 mei 2026 om 09:28:
dit vind ik dus een twijfelgeval om af te kijken....


wel afgekeken uiteindelijk, snel door naar de volgende...
Waarschuw beheerder
House of Wax had em al es gezien maar afgezet dit x...
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van **Tim** op woensdag 3 juni 2026 om 06:08:
snel door naar de volgende...


The Rookie S7A3
Waarschuw beheerder
Hold The Dark, goeie aparte film.
Waarschuw beheerder
Swordfish, had em nog nooit helemaal gezien, wel ok filmpje!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van **Tim** op dinsdag 9 juni 2026 om 07:12:
Afl.6


Afl.11 inmiddels. Kijkt echt lekker weg hahaaha
Waarschuw beheerder
Lord of War, had em 1 x eerder gezien, goeie film!
Waarschuw beheerder
Street Kings, afgezet had er niet meer zo zin in...
Waarschuw beheerder
donateur
Nieuwe serie uit Zweden begonnen, Syndgren ofzo??
Waarschuw beheerder
Finding Forrester had em al gezien toen ie net uit was