ik moet woensdag 29 juli afrijden in emmeloord
om 14.55 heeft iemand nog goeie tips voor mij
om 14.55 heeft iemand nog goeie tips voor mij
Gewoon rustig blijven en doen zoals je alles is geleerd.
En zeker over jezelf blijven. Ze laten je niet voor niks afrijden, laat dus zien dat je het ook écht kan
gezakt
ik kwam iets te hard aan rijden bij een kruising
op naar de staatsexamen hopen dat ik daar mij rijbewijs haal
op naar de staatsexamen hopen dat ik daar mij rijbewijs haal
ik moet 14 augustus staatsexamen doen
heeft iemand hier ervaring mee
en mag je daat foutjes maken
en zijn ze daar wat soepeler
ik ben echt zo zenuwachtig
heeft iemand tips
heeft iemand hier ervaring mee
en mag je daat foutjes maken
en zijn ze daar wat soepeler
ik ben echt zo zenuwachtig
heeft iemand tips
gefeliciteerd
Hoe lang ben je nu bezig geweest als ik vragen mag?
Ben begonnen in november 2008, mocht in april de 1e keer afrijden.
Maar omdat ik zo'n gigantische zenuwe pees was tijdens het afrijden heb ik er helaas 4x over moeten doen
Anders even langs de dokter voor zo'n pilletje..
Ja deed echt wonderen! Helaas heb ik hem pas ontdekt bij de 3e keer afrijden maar toen heb ik hem waarschijnljk te laat ingenomen want tijdens het afrijden merkte ik er nauwelijks wat van. Gister weer zo'n pilletje ingenomen voor het afrijden maar dit keer ruim anderhalf uur voor het afrijden en toen werkte die precies perfect tijdens het examen!
Zo opgefokt als ik al die andere keren was zo superrelax was ik dit keer
laatste aanpassing
En nu als zenuwpees alleen achter het stuur zeker
Hahah nee want tijdens het lessen had ik nooit ergens last van.
Morgen lekker in mijn eentje een stukje rijden, lijkt mij heerlijk
Ben begonnen in november 2008, mocht in april de 1e keer afrijden.
Maar omdat ik zo'n gigantische zenuwe pees was tijdens het afrijden heb ik er helaas 4x over moeten doen
Ik ben al vanaf september bezig en hem net mn toets gehad.
Ben nog niet op geweest voor examen...
Je theorie.? Die had ik al op 5 januari gedaan
Daar gelukkig wel in 1x voor geslaagd.
Heb je wel al een datum.?
nee, theorie heb ik in februarie al gehaald.
Nee de tussentijdse toets.
en ik heb ook nog geen datum, rijles is pas weer op 2 september
Nee de tussentijdse toets.
Oh zo ja oke, ik heb die zelf niet gedaan.
Ik had zoiets.. voor die 180 euro rij ik liever nog een keer af.
En achteraf maar beter ook want ik was toch niet in 1x geslaagd.
Tweede keer geldt die ttt al niet meer.
Maar wel top dat je hem hebt en nu hopen dat je je echte examen ook gaat halen!
Oh zo ja oke, ik heb die zelf niet gedaan.
Ik had zoiets.. voor die 180 euro rij ik liever nog een keer af.
En achteraf maar beter ook want ik was toch niet in 1x geslaagd.
Tweede keer geldt die ttt al niet meer.
Maar wel top dat je hem hebt en nu hopen dat je je echte examen ook gaat halen!
nee klopt, maar hij zat gewoon in het pakket.
4 vrienden deden de toets ook niet en zijn ook gezakt voor de eerste keer.
3 andere deden hem wel en slaagden in een keer...
dus waar ligt dat dan aan?
nee daar heb ik mijn instructeur nooit over gehoord, daar hoorde ik gister pas voor het eerst van, van een collega van mij, hoe gaat dat presies in zn werk?
dat is gewoon een normaal examen alleen kun je er niet voor slagen.
Als je dan de bijzondere verichtingen goed doet krijg je vrijstelling en hoeft je die op je eerstevolgende examen niet te doen.
en je weet hoe het CBR over je rijstijl denkt.
+ je hebt alles al eens meegemaakt
ik heb om 10.00 rijles
en om 14.50 heb ik mij eerste staatsexamen
ik hoop tot dat goed komt
ik ben al 7 jaar bezig met rijles maar ik moest ook elke keer
stoppen omdat ik geen geld meer had en dit is de laatste examen wat ik kan doen
want dan moet ik weer stoppen omdat het geld weer op raakt
ik moet afrijden in zwolle en ik kom zelf uit arnhem
ik ben zelf nog nooit in zwolle geweest
ik heb ook al kalerings middelen aan de dokter gevraagd en die moest ik een dag
voor mij examen in nemen dat zijn betablokkers maar die helpen bij mij niet
en ik hoop zo dat ik mij rijbewijs haal
en tot ik een keer het goeie nieuws kan vertellen niemand weet dat ik af moet rijen
alleen mij man
heeft iemand nog hele goeie tips voor mij
en om 14.50 heb ik mij eerste staatsexamen
ik hoop tot dat goed komt
ik ben al 7 jaar bezig met rijles maar ik moest ook elke keer
stoppen omdat ik geen geld meer had en dit is de laatste examen wat ik kan doen
want dan moet ik weer stoppen omdat het geld weer op raakt
ik moet afrijden in zwolle en ik kom zelf uit arnhem
ik ben zelf nog nooit in zwolle geweest
ik heb ook al kalerings middelen aan de dokter gevraagd en die moest ik een dag
voor mij examen in nemen dat zijn betablokkers maar die helpen bij mij niet
en ik hoop zo dat ik mij rijbewijs haal
en tot ik een keer het goeie nieuws kan vertellen niemand weet dat ik af moet rijen
alleen mij man
heeft iemand nog hele goeie tips voor mij











![[DH] JOYTJUHHHH [DH]](/images/user/226880_541377.jpg)
![[0570] Kobuzz [PUREBLOOD]](/images/user/4589_3873212.jpg)
![N[ii]entje](/images/user/196121_43813.png)

