ik ben vandaag GESLAAAAGD
Dat weet ik niet, dat kan gewoon toeval zijn, tis ongeveer 50/50.
Ik kraak hem ook niet af hoor, ik heb er alleen niet voor gekozen
Maar als ie in je pakket zit zou ik het zeker doen, anders is het zonde.
kan, maar ik vond het wel opvallend...
Maar ze vonden mijn inzicht niet goed trouwens, en daar had ie ook gelijk in
ik ben vandaag GESLAAAAGD
Gefeliciteerd
Ik heb gisteren mijn 1e rijles gehad bij een nieuwe rijschool..
Ging super. Ga er vanuit dat ik het nu zo heb. Toppie!!
We hopen met je mee
ik ben voor de 4e keer gezakt, over een aantal weken op voor de staat :
mensen hier op het forum evaring mee gehad ?
Jep, heb ook staatsexamen gedaan, zeer relaxt
Vonden ze dat bij het CBR niet.?
Ja kijken dan is zo'n TTT wel handig, dat je zoiets hoort, dan kan je er voor je echte examen nog aan gaan werken
ja vonden ze bij het cbr.
Maar ik reed echt als een zombie bij de toets, weer niet waardoor het komt...
Ik heb gisteren mijn 1e rijles gehad bij een nieuwe rijschool..
ben je van rijschool gewisseld?
Morgen moet ik voor de eerste keer op voor praktijkexamen..
succes
Waaaah gezakt!
Terwijl het naar mijn idee best aardig ging. Hij heeft geen enkele ingreep hoeven doen, bijzondere verrichtingen gingen goed. Kijken ging ook goed, op een paar punten minder.
Maar hij vondt mijn plaats op de weg onvoldoende (te veel naar rechts)
pffff zo geen zin meer
Mja toch maar doorgaan.
Suc6 iedereen die nog moet
Terwijl het naar mijn idee best aardig ging. Hij heeft geen enkele ingreep hoeven doen, bijzondere verrichtingen gingen goed. Kijken ging ook goed, op een paar punten minder.
Maar hij vondt mijn plaats op de weg onvoldoende (te veel naar rechts)
pffff zo geen zin meer
Mja toch maar doorgaan.
Suc6 iedereen die nog moet
Zijn er dat dan veel geweest?
Ik ben blij dat ik hem niet heb gedaan want dan had ik er nu toch niets meer aan gehad
Mijn instructeur vertelde mij dat je het net zo goed niet kan doen omdat je als je de bijzondere verrichtingen gewoon onder de knie hebt dat weer tijd scheelt op je examen.
Maarja dat is ieder zijn eigen mening denk ik.
Heb jij je rijbewijs al?
Ik ben blij dat ik hem niet heb gedaan want dan had ik er nu toch niets meer aan gehad
Mijn instructeur vertelde mij dat je het net zo goed niet kan doen omdat je als je de bijzondere verrichtingen gewoon onder de knie hebt dat weer tijd scheelt op je examen.
Maarja dat is ieder zijn eigen mening denk ik.
Heb jij je rijbewijs al?
ja bij mij in de buurt wel, 4 van de 7 hadden geen toets gedaan en die zijn gezakt de eerste keer.
de andere 3 hadden wel de toets gedaan en hadden wel een toets gedaan.
Tsja, bij mij gingen de verichtingen niet zo super, daar heb ik net vrijstelling voor gehaald. en ik weet nu hoe het gaat bij een examen...
Of het een voordeel is weet ik niet, het zat in mn pakket.
Nee ik heb het nog niet, maar ben wel al bijna 1 jaar bezig..
de andere 3 hadden wel de toets gedaan en hadden wel een toets gedaan.
Tsja, bij mij gingen de verichtingen niet zo super, daar heb ik net vrijstelling voor gehaald. en ik weet nu hoe het gaat bij een examen...
Of het een voordeel is weet ik niet, het zat in mn pakket.
Nee ik heb het nog niet, maar ben wel al bijna 1 jaar bezig..
Vanmiddag geslaagd voor theorie in dordrecht 
yeaaahh
Heb tussentijdse toets gedaan vrijstelling gekregen
Gefeliciteerd
iedereen die al geslaagd is gefeliciteerd 
ik moest gister om 5 voor 3 afrijden en ben jammer genoeg gezakt
heb al een x de ttt gereden en die ging heel erg goed en had ook vrijstelling.
wat er dus op neer kwam dat ik langer moest rijden met me examen.
in he begin ging het heel erg goed maar die examinator ging gewoon de moeilijke dingen opzoeken.
waar ik nou op gezakt ben is:
1. ik reed een smalle strat in(moest van examinator) en kwam daar een ander auto tegen, het paste maar net aan langs elkaar.
ik reed in zn twee op die auto af(15a16 km per uur) trapt hij op de rem, ja je rijd te hard..
2. ik moest de auto langs de kant zetten en kreeg een cluster opdracht, nou okee zegt hij rij maar weg dus ik had gekeken, kwam er een fietser dus ik doe me knipper uit en blijf nog even op de strook rijden tot die fietser voorbij is, wat doet hij trapt die weer op de rem, hij zegt wat doe je nou zie je die fietser niet ik zo jawel hij zegt je wil zo de weg op rijden.. nja als jij dat zo inziet is goed.
3. ik kom bij een uitrit met daarvoor een fietsstrook. ik stop netjes voor de fietsstrook om de fietser voor te laten gaan, maar ik had verder geen zicht over de weg, nou okee er komt geen fietser meer dus ik rij een stukje naar voren om de rijbaan goed te kunnen zien, en sta dus met de auto op het fietspad, zie ik een vrachtwagen aankomen dus ik stop, komt er een fietser aan zegt die ja je blokeert de weg voor de fietser, en je kan ook niet de weg op rijden.. hmm tja..
kom je op het cbr ja ik heb slecht nieuws omdat je daar in paniek raakte ben je gezakt.. jah tuurlijk joh
ik moet tog overzicht over de weg hebben en voor die fietsstrook had ik dat nog niet..
maargoed met rijinstructeur zegt ook ik weet niet waarom hij je daarop laat zakken ze zijn raar bezig bij het cbr in rijswijk ze zoeken echt naar 1 foutje.. want die examinator zegt want de rest van je rit was echt uitstekend allen op die punten laat ik je zakken.
me rijinstructeur heeft gelijk een nieuwe datum ingepland en dat is 28 september alweer. hopelijk heb ik dan een ander en dan slaag ik wel
Iedereen die nog moet suc6 ook
en je ziet het niet iedereen die soms even slecht rijd laten ze gewoon slagen...!
ik moest gister om 5 voor 3 afrijden en ben jammer genoeg gezakt
heb al een x de ttt gereden en die ging heel erg goed en had ook vrijstelling.
wat er dus op neer kwam dat ik langer moest rijden met me examen.
in he begin ging het heel erg goed maar die examinator ging gewoon de moeilijke dingen opzoeken.
waar ik nou op gezakt ben is:
1. ik reed een smalle strat in(moest van examinator) en kwam daar een ander auto tegen, het paste maar net aan langs elkaar.
ik reed in zn twee op die auto af(15a16 km per uur) trapt hij op de rem, ja je rijd te hard..
2. ik moest de auto langs de kant zetten en kreeg een cluster opdracht, nou okee zegt hij rij maar weg dus ik had gekeken, kwam er een fietser dus ik doe me knipper uit en blijf nog even op de strook rijden tot die fietser voorbij is, wat doet hij trapt die weer op de rem, hij zegt wat doe je nou zie je die fietser niet ik zo jawel hij zegt je wil zo de weg op rijden.. nja als jij dat zo inziet is goed.
3. ik kom bij een uitrit met daarvoor een fietsstrook. ik stop netjes voor de fietsstrook om de fietser voor te laten gaan, maar ik had verder geen zicht over de weg, nou okee er komt geen fietser meer dus ik rij een stukje naar voren om de rijbaan goed te kunnen zien, en sta dus met de auto op het fietspad, zie ik een vrachtwagen aankomen dus ik stop, komt er een fietser aan zegt die ja je blokeert de weg voor de fietser, en je kan ook niet de weg op rijden.. hmm tja..
kom je op het cbr ja ik heb slecht nieuws omdat je daar in paniek raakte ben je gezakt.. jah tuurlijk joh
maargoed met rijinstructeur zegt ook ik weet niet waarom hij je daarop laat zakken ze zijn raar bezig bij het cbr in rijswijk ze zoeken echt naar 1 foutje.. want die examinator zegt want de rest van je rit was echt uitstekend allen op die punten laat ik je zakken.
me rijinstructeur heeft gelijk een nieuwe datum ingepland en dat is 28 september alweer. hopelijk heb ik dan een ander en dan slaag ik wel
Iedereen die nog moet suc6 ook
en je ziet het niet iedereen die soms even slecht rijd laten ze gewoon slagen...!
Mij is juist vertelt dat als je wilt oversteken over een fietsstrook dat je nooit half op het fietspad mag staan. Als een auto je van achter raakt is een fietser ook de lul.
2. ik moest de auto langs de kant zetten en kreeg een cluster opdracht, nou okee zegt hij rij maar weg dus ik had gekeken, kwam er een fietser dus ik doe me knipper uit en blijf nog even op de strook rijden tot die fietser voorbij is, wat doet hij trapt die weer op de rem, hij zegt wat doe je nou zie je die fietser niet ik zo jawel hij zegt je wil zo de weg op rijden.. nja als jij dat zo inziet is goed.
dat klotp ook.
als er een fietser komt moet je stil blijven staan en geen knipperlicht aan zetten.
teminste zo is het mij geleerd.
3. ik kom bij een uitrit met daarvoor een fietsstrook. ik stop netjes voor de fietsstrook om de fietser voor te laten gaan, maar ik had verder geen zicht over de weg, nou okee er komt geen fietser meer dus ik rij een stukje naar voren om de rijbaan goed te kunnen zien, en sta dus met de auto op het fietspad, zie ik een vrachtwagen aankomen dus ik stop, komt er een fietser aan zegt die ja je blokeert de weg voor de fietser, en je kan ook niet de weg op rijden.. hmm tja..
ook dat mag niet inderdaad, dan had je moeten doorrijden
Maar ben blij joh, ik ben al een jaar bezig...
laatste aanpassing
Mij is juist vertelt dat als je wilt oversteken over een fietsstrook dat je nooit half op het fietspad mag staan. Als een auto je van achter raakt is een fietser ook de lul.
op het moment dat ik daar de fietstrook opreed kwam er ook geen fietser aan en ik stond helemaal op het fietspad en niet half.
als ik zou doorrijden was ik gelijk op de weg gekomen en dan had er een vrachtwagen tegen mij aangereden waar is dus voor stopte toen ik die zag, want toen ik nog voor het fietspad stond had ik geen overzicht over de weg.
ik moest wachten op die vrachtwagen en toen kwam er een fietser de hoek om (die je daarvoor ook niet had kunnen zien)
als er een fietser komt moet je stil blijven staan en geen knipperlicht aan zetten.
teminste zo is het mij geleerd.
ik had mijn knipper uit gezet dus niet aan
Maarja het is gebeurt de 28ste ga ik het gewoon weer proberen
ik ben trouwens 1 mei begonnen met lessen. dus ben nu 3 maanden bezig.
laatste aanpassing
en ik reed echt heel langzaam daar zodat die fietser me kon inhalen ik me knipper weer aan kon doen en weg kon rijden.
tsja, maar zelf dat mag niet.
ik ben trouwens 1 mei begonnen met lessen. dus ben nu 3 maanden bezig.
zo onderhand wel een beetje
maar ja ik wil het toch hebben
Ja logisch!
Ik weet het van mezelf nog wel.. na een les of 23 wist ik het allemaal wel en dan evengoed nog blijven lessen omdat het nog niet de afrijdatum was.. Ik vond dat toen echt dodelijk saai
Heb je al een afrij datum.?
Ja logisch!
Ik weet het van mezelf nog wel.. na een les of 23 wist ik het allemaal wel en dan evengoed nog blijven lessen omdat het nog niet de afrijdatum was.. Ik vond dat toen echt dodelijk saai
Heb je al een afrij datum.?
ja vind ik nou ook.
ik wordt af en toe gek van dat overdreven opletten.
nee nog niet, hij moet nog aanvragen, mn inzicht is nog niet goed zegt ie
Gisteren eindelijk (na 3 jaar uitstellen) mijn eerste 2 rijlessen gehad... Vond het erg spannend maar op zich ging het best wel goed! Sturen gaat prima, alleen dat schakelen moet ik echt onder de knie krijgen. Hoop dat dat snel gebeurd, dan kan ik me richten op de rest... Kan na 2 lessen natuurlijk nog lang niet inschatten hoe snel ik leer!
Heb zo'n 30 lessenpakket (incl. ttt, theorie en praktijkexamen) gekozen.
Houd jullie op de hoogte!
Iedereen die al geslaagd is...
en gefeliciteerd 
Succes voor iedereen die opmoet voor hun (zoveelste) praktijkexamen
En theorie ook natuurlijk..
Heb zo'n 30 lessenpakket (incl. ttt, theorie en praktijkexamen) gekozen.
Houd jullie op de hoogte!
Iedereen die al geslaagd is...
Succes voor iedereen die opmoet voor hun (zoveelste) praktijkexamen
Heb zo'n 30 lessenpakket (incl. ttt, theorie en praktijkexamen) gekozen.
Houd jullie op de hoogte!
veel succes ermee
Dankje, ik zal m'n best doenWil er zo snel mogelijk vanaf zijn... Dinsdag mijn 3e les.
ja dat wou ik ook
Maar je moet het ook niet overhaasten vind ik, heb liever een extra rijles dan een boom tegen de motorkap
Maar je moet het ook niet overhaasten vind ik, heb liever een extra rijles dan een boom tegen de motorkap
Dat is ook weer zo... Ik HOOP in ieder geval dat ik er snel vanaf ben
Dat is ook weer zo... Ik HOOP in ieder geval dat ik er snel vanaf benMaar ik neem altijd het zekere voor het onzekere dus dat komt (denk ik) wel goed..
gewoon blijven hopen en succes ermee he
Zonder hoop ben je nergens in de wereldJij ook veel succes he!!!
precies, thanks
Pfff...... Sorry even mijn frustraties kwijt.
De auto viel uit vlakvoor een rotonde
En ik molestreerde hem zowat doordat ik gas gaf tijdens het schakelen 
Hellingproef ging op zich nog wel. Maar dat inparkeren... En dan alleen nog vooruit inparkeren he..
Hebben meer mensen er last van dat ze de 3e en 4e les moeilijker ervaren als de 1e 2?
Wat een gedoe man.
De auto viel uit vlakvoor een rotonde
Hellingproef ging op zich nog wel. Maar dat inparkeren... En dan alleen nog vooruit inparkeren he..
Hebben meer mensen er last van dat ze de 3e en 4e les moeilijker ervaren als de 1e 2?
Wat een gedoe man.
De auto viel uit vlakvoor een rotondeEn ik molestreerde hem zowat doordat ik gas gaf tijdens het schakelen
Hellingproef ging op zich nog wel. Maar dat inparkeren... En dan alleen nog vooruit inparkeren he..
Hebben meer mensen er last van dat ze de 3e en 4e les moeilijker ervaren als de 1e 2?
Wat een gedoe man.
Bij mij sloef ie een keer af toen ik net een stukje op de rotonde was, en het was ook nog heel druk
Heb je al meteen bij de 3de les inparkeren gedaan?
Ik ging bij de 3de les voor het eerst zelf remmen, inparkeren etc pas bij les 18 of 19...
Ik ging bij de 3de les voor het eerst zelf remmen, inparkeren etc pas bij les 18 of 19...
ik mocht bij de 2de les al zelf remmen, schakelen, gas geven, bij me 5de les spiegelen en bij me 8ste les al inpakeren en alles bij me 18/19de les kon ik alles al mocht toen al bijna afrijden.
heb namelijk 20 lessen gehad tot het afrijden (helaas toen gezakt 2-09-09 )zie vorige bericht
vandaag weer een les gehad en alles ging gewoon weer perfect
Nu heb ik pas vrijdag 25-09-09 weer een les en 28-09-09 uurtje voorrijden en me herexamen
heb namelijk 20 lessen gehad tot het afrijden
ik zit volgens mij al aan de 70, maar weet het niet meer precies








![N[ii]entje](/images/user/196121_43813.png)




