Woooooow maak je een geintje.?
op een jaar tijd met ongeveer een les per week en soms een dubbele?
Maar van de week zat ik bij iemand in de auto die had zo'n 140 lessen gehad en bij het wegrijden sloeg ie af, ze moest 3x opnieuw proberen totdat de instructeur maar even hielp...
dus zo erg is het nog niet
Heb je al meteen bij de 3de les inparkeren gedaan?
En woow he.. 140 lessen x 40 euro per stuk.. Dat is gewoon 5600 euro aan alleen nog maar rijlessen..
Ja maar echt goed ging dat niet
Nee nouja je moet ook doen wat goed voelt zo bedoel ik het niet,
Maar ik heb er rond de 30 gehad geloof ik.. en ik dacht dat mensen gemiddeld bij 40 lessen af kunnen gaan rijden.
Jij zit zowat al aan het dubbele! Is er dan misschien niet meer aan de hand dan dat je nog te twijfelig bent.?
Maarrrrrr daarintegen, jij hebt straks vast zoveel ervaring dat je echte rijexamen straks een eitje is.
En dan haal je het gewoon in 1x en dat is ook wel weer erg lekker!
ik mocht bij de 2de les al zelf remmen, schakelen, gas geven,
vandaag 1ste les gehad, en had dit allemaal al zelf gedaan
werd ook meteen vermeld, dat als ik zo door ga maar heel weinig lesjes nodig heb..
gelukkig maar!
zeiden ze tegen mij ook in der tijd, nu meer dan 1 jaar later ben ik nog bezig...
maar succes in iedergeval
Maar heb al ooit 5 lessen gehad, en daar vloog ik ook voorbij..
toen had ik al hellinggetrokken, achteruit ingeparkeerd en achteruit bochten gemaakt.. dusja.. het zit wel goed
k wil ook beginnen met lessen want me moeder moet me steeds brengen en halen
Bij me eerste al alles zelf doen, 2e les de snelweg al op
Daar is idd niks mee, meeste (van wat ik hoor) gaan pas schakelen bij 2e of 3e les en veel later de snelweg op!
Er is gewoon zoveel verschil tussen rijscholen hoe ze te werk gaan...
stel ik haal mijn rijbewijs ooit, zit er niemand meer naast je, doodeng
30 km per uur vind ik al veel te snel, ik vind het echt een doden machine, als je iets fout doet kun je jezelf en anderen heel veel pijn en schade aandoen
en dat ging ook goed?
sommige kunnen het nou eenmaal beter dan anderen...
maar indd, iedereen is verschillend, en sommige hebben net dat beetje meer nodig dan de andere.. dat maakt toch niet uit?! als je uiteindelijk maar dat roze (papiertje) kaartje in the pocket hebt
Ik heb inderdaad ook gehoord rond de 40 a 45 lessen moeten de ''meesten'' wel klaar zijn voor praktijk examen! Ik heb er nu 32 gehad! En ik ga nu voor de 1e keer op!
ligt inderdaad per persoon zo anders! nu net 2 uur rijles gehad ging verder wel goed! Even de zenuwen er een beetje uitgereden voor morgen!
herkenbaar, erg van mij he een man van 32 die bang is om te rijden
Maar bij mij ligt het qua examens gewoon klote..
ik heb zware faalangst, dus de kans dat ik het niet haal de eerste paar keer is ontzettend groot
jep dat is het zeker
en ik ben geslaagd !
en ik ben geslaagd !