Spoookje 12 januari 2009 07:02Poll, geopend op maandag 12 januari 2009, looptijd van 6375.6 dag.Iedereen · Mannen · VrouwenSenseo koffie?11362%7038%Lekker of noh?
LLke 19 april 2009 21:41Uitspraak van verwijderd op zaterdag 18 april 2009 om 21:41:▶peter heerschop gehoord deze ja dat was ook een goeie ja Uitspraak van Spoookje op maandag 12 januari 2009 om 19:05:▶Maaaaar echte koffie is idd het lekkerste.. (pruttelkannetje) ja toch die is veel lekkerder eigenlijk. zo'n kannetje heb ik ook, dat is wel echt meer werk maar zeker de moeite!
Onitsuka 19 april 2009 21:45Uitspraak van Spoookje op maandag 12 januari 2009 om 07:02:▶Je hebt gestemd, jouw keuze was: "" Echt niet te drinken, liever nespresso of gewone
20 april 2009 12:55Ben over gestapt laatst op Nespresso, nadat ik dat had geproeft. Smaakt stukken beter dan
21 april 2009 00:54Uitspraak van verwijderd op maandag 20 april 2009 om 12:55:▶Ben over gestapt laatst op Nespresso, nadat ik dat had geproeft. Smaakt stukken beter dan Nespresso
peurple 21 april 2009 01:00Uitspraak van Spoookje op maandag 12 januari 2009 om 07:02:▶Je hebt gestemd, jouw keuze was: ""
22 april 2009 13:23Uitspraak van verwijderd op dinsdag 21 april 2009 om 00:54:▶Nespresso Wat is je favo smaak ? ik vind die zwarte wel lekker
22 april 2009 14:23Uitspraak van Spoookje op maandag 12 januari 2009 om 07:02:▶Je hebt gestemd, jouw keuze was: ""
22 april 2009 15:57Uitspraak van Spoookje op maandag 12 januari 2009 om 07:02:▶Je hebt gestemd, jouw keuze was: "" Vind koffie zoiezo niet te zuipen.laatste aanpassing 22 april 2009 15:57
Sound Maniac :banana: 22 april 2009 20:41donateurUitspraak van peuL op zaterdag 7 februari 2009 om 15:38:▶Irish cofee
23 april 2009 00:59Uitspraak van verwijderd op woensdag 22 april 2009 om 13:23:▶Wat is je favo smaak ? ik vind die zwarte wel lekker de sterkste iniedergeval.. die is zwart toch hahaha
H.ilde 23 april 2009 16:21Uitspraak van Spoookje op maandag 12 januari 2009 om 07:02:▶Je hebt gestemd, jouw keuze was: ""
8 mei 2009 16:05(permanent verbannen)Uitspraak van *ABCDEFGHIJKLarissa. op vrijdag 8 mei 2009 om 16:03:▶lust geen koffie.
dizzy-88 11 mei 2009 01:59drink vrijwel geen koffie(meer thee) maar als ik koffie drink moet het wel echt gezette zijn en geen senseo
::Marliee:: 11 mei 2009 17:24Uitspraak van Spoookje op maandag 12 januari 2009 om 07:02:▶Je hebt gestemd, jouw keuze was: "" laatste aanpassing 11 mei 2009 17:24
11 mei 2009 19:23Uitspraak van Spoookje op maandag 12 januari 2009 om 07:02:▶Je hebt gestemd, jouw keuze was: "" lust alleen senseo gewone koffie vind ik niet te drinken
11 mei 2009 19:24(permanent verbannen)Uitspraak van Spoookje op maandag 12 januari 2009 om 07:02:▶Je hebt gestemd, jouw keuze was: "" Eerste wat ik drink als ik mn bed uit kom
<')(((< 12 mei 2009 19:37koffie is lekker maar senseo is duidelijk geen koffie meer dan koffie-achtig is het niet bocht
15 mei 2009 19:32Uitspraak van LLke op zondag 19 april 2009 om 21:41:▶ja dat was ook een goeie ja vanmorgen was het weer raar.. met het wereldkampioenschap koffiezetten.. met op de laatste plaats een meneer Frits uit Eindhoven geweldig...
15 mei 2009 20:00donateurUitspraak van Spoookje op maandag 12 januari 2009 om 07:02:▶Je hebt gestemd, jouw keuze was: "" Ik drink geen koffie.
ChannA 20 mei 2009 23:48Uitspraak van Spoookje op maandag 12 januari 2009 om 07:02:▶Je hebt gestemd, jouw keuze was: "" Drink geen koffie, alleen maar thee
Ztefan 21 mei 2009 19:52Uitspraak van Spoookje op maandag 12 januari 2009 om 07:02:▶Je hebt gestemd, jouw keuze was: "" Alleen echte koffie graag.
THE CLAUW 28 mei 2009 14:26Met alle respect, maar mensen die senseo echt lekker vinden, hebben gewoon geen smaak kwa koffie... Senseo is gewoon bocht Laat je ristretto of je cappucino maar eens maken door een echte barista! Dan sodemieter je gelijk je senseo terug naar waar die vandaan kwam
6 juni 2009 22:36Uitspraak van Spoookje op maandag 12 januari 2009 om 07:02:▶Je hebt gestemd, jouw keuze was: "" laatste aanpassing 6 juni 2009 22:37
THE CLAUW 7 juni 2009 22:18Uitspraak van peuL op zondag 7 juni 2009 om 21:48:▶goede koffie is zo sterk dat het lepeltje oplost, en het kopje barst
M 7 juni 2009 22:53Smorgens ben ik tot weinig in staat, maar dat senseo knopje indrukken kan er nog net van af
KS 11 juni 2009 10:32donateurJe hebt gestemd, jouw keuze was: "nee" Gaat niets boven koffie uit een gewoon koffiezetapparaat.laatste aanpassing 11 juni 2009 10:32
miss goddess 11 juni 2009 10:38Uitspraak van verwijderd op donderdag 23 april 2009 om 18:42:▶bah bah ik drink echt geen koffie. maar een senseo is wel een handig ding om in huis te hebben voor visite die wel koffie drinkt en zelf drink ik er alleen thee uit en heel af en toe chocomel
Artiest Impulze Connection 21 juni 2009 17:38senseo is als de Mac, tis totaal niet lekker maar toch neem je het
22 juni 2009 00:11Uitspraak van Spoookje op maandag 12 januari 2009 om 07:02:▶Je hebt gestemd, jouw keuze was: "" Drink zelf geen koffie, maar wel senseo voor visite
Melis 22 juni 2009 17:19Uitspraak van Spoookje op maandag 12 januari 2009 om 07:02:▶Je hebt gestemd, jouw keuze was: ""
29 juni 2009 10:21Uitspraak van miss goddess op donderdag 11 juni 2009 om 10:38:▶maar een senseo is wel een handig ding om in huis te hebben voor visite die wel koffie drinkt Uitspraak van actief op maandag 22 juni 2009 om 00:11:▶maar wel senseo voor visite ook niet aardig voor de visite ... bah bah... senseo
29 juni 2009 11:39donateurUitspraak van Spoookje op maandag 12 januari 2009 om 07:02:▶Je hebt gestemd, jouw keuze was: "" Klats mij maar een lekker bakkie Dolce Guste Café Lungo