Partyflock
 
Forumonderwerp · 1045195
Waarschuw beheerder
Poll, geopend op maandag 12 januari 2009, looptijd van 6375.6 dag.
Iedereen · Mannen · Vrouwen

Senseo koffie?

11362%
:yes:
7038%
:no:

Lekker of noh?
 
Waarschuw beheerder
Ik drink het elke ochtend met een beetje suiker & melk, heerlijk:9
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Spoookje op maandag 12 januari 2009 om 07:02:
Je hebt gestemd, jouw keuze was: ":no:"


Ik drink echt noooooit koffie. Altijd thee, zonder suiker ofcourse B)
Mensen die koffie drinken meuren sowieso uit hun smoeltje 8)
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Spoookje op maandag 12 januari 2009 om 07:02:
Je hebt gestemd, jouw keuze was: ":no:"


Lust geen koffie...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 12 januari 2009 om 10:00:
Je hebt gestemd, jouw keuze was: ":yes:"

Al heb ik toch liever gewoon douwe egberts :9


 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Spoookje op maandag 12 januari 2009 om 07:02:
Je hebt gestemd, jouw keuze was: ":yes:"


laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Liever echte koffie, gebruik het meer omdat het handig is..."druk op de knop koffie"
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Spoookje op maandag 12 januari 2009 om 07:02:
Je hebt gestemd, jouw keuze was: ":no:"


Waarschuw beheerder
donateur
sinds ik koffiebonen heb ontdekt maal ik nu zelf koffie voor het koffieapparaat
gebruik nooit meer het senseoapparaat :/
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Spoookje op maandag 12 januari 2009 om 07:02:
Je hebt gestemd, jouw keuze was: ":yes:"


Uitspraak van verwijderd op maandag 12 januari 2009 om 10:10:
Maar verse kofie is toch lekkerder.


Waarschuw beheerder
waardeloos
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Spoookje op maandag 12 januari 2009 om 07:02:
Je hebt gestemd, jouw keuze was: " :nee: "


hou niet van koffie
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Irish cofee
 
Waarschuw beheerder
gebruik de senseo alleen voor chocomel :cheer:
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Spoookje op maandag 12 januari 2009 om 07:02:
Je hebt gestemd, jouw keuze was: ":no:"


Helaas ben ik te lui om zelf filterkoffie te maken.... :P
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Aardvark op dinsdag 3 februari 2009 om 18:40:
Liever echte koffie, gebruik het meer omdat het handig is..."druk op de knop koffie"


:respect: heb je peter heerschop gehoord deze week :$
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Je hebt gestemd, jouw keuze was: ""
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 18 april 2009 om 21:41:
peter heerschop gehoord deze


ja dat was ook een goeie ja (y)

Uitspraak van Spoookje op maandag 12 januari 2009 om 19:05:
Maaaaar echte koffie is idd het lekkerste..
(pruttelkannetje)


ja toch die is veel lekkerder eigenlijk. zo'n kannetje heb ik ook, dat is wel echt meer werk maar zeker de moeite!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Spoookje op maandag 12 januari 2009 om 07:02:
Je hebt gestemd, jouw keuze was: ""


Echt niet te drinken, liever nespresso of gewone
 
Waarschuw beheerder
Ben over gestapt laatst op Nespresso, nadat ik dat had geproeft. Smaakt stukken beter dan (Y)
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 20 april 2009 om 12:55:
Ben over gestapt laatst op Nespresso, nadat ik dat had geproeft. Smaakt stukken beter dan (Y)


Nespresso :respect:
 
Waarschuw beheerder
:yes:
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 21 april 2009 om 00:54:
Nespresso :respect:


Wat is je favo smaak ? ik vind die zwarte wel lekker :woop:
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Spoookje op maandag 12 januari 2009 om 07:02:
Je hebt gestemd, jouw keuze was: ":jaja:"


 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Spoookje op maandag 12 januari 2009 om 07:02:
Je hebt gestemd, jouw keuze was: ":no:"


Vind koffie zoiezo niet te zuipen.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Beter dan filter iig. Nog beter een echt espresso apparaat
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 22 april 2009 om 13:23:
Wat is je favo smaak ? ik vind die zwarte wel lekker :woop:


de sterkste iniedergeval.. die is zwart toch hahaha :lol:
 
Waarschuw beheerder
bah bah ik drink echt geen koffie.
 
Waarschuw beheerder
Lekker lekker :)
Waarschuw beheerder
Jah, bij gebrek aan betere koffie..is het wel te drinken
 
Waarschuw beheerder
donateur
jazeker :D drink de laatste tijd zowat dagelijks een bakkie :9 of 2, 3 :P 4 O:)
Waarschuw beheerder
drink vrijwel geen koffie(meer thee) maar als ik koffie drink moet het wel echt gezette zijn en geen senseo
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Spoookje op maandag 12 januari 2009 om 07:02:
Je hebt gestemd, jouw keuze was: ":yes:"


laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
nee, vind het niet echt lekker
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Spoookje op maandag 12 januari 2009 om 07:02:
Je hebt gestemd, jouw keuze was: ":yes:"


lust alleen senseo:$ gewone koffie vind ik niet te drinken
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Spoookje op maandag 12 januari 2009 om 07:02:
Je hebt gestemd, jouw keuze was: ":yes:"


Eerste wat ik drink als ik mn bed uit kom :9
Waarschuw beheerder
koffie is lekker
maar senseo is duidelijk geen koffie
meer dan koffie-achtig is het niet
bocht
Waarschuw beheerder
liever vers gemalen koffie en dan het allerliefst een dubbele espresso 8)
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van LLke op zondag 19 april 2009 om 21:41:
ja dat was ook een goeie ja (y)


vanmorgen was het weer raar.. met het wereldkampioenschap koffiezetten.. met op de laatste plaats een meneer Frits uit Eindhoven :roflol: geweldig...
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Spoookje op maandag 12 januari 2009 om 07:02:
Je hebt gestemd, jouw keuze was: ":no:"


Ik drink geen koffie.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Spoookje op maandag 12 januari 2009 om 07:02:
Je hebt gestemd, jouw keuze was: ":nee:"


Drink geen koffie, alleen maar thee :kwijl:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Spoookje op maandag 12 januari 2009 om 07:02:
Je hebt gestemd, jouw keuze was: ":no:"


Alleen echte koffie graag.