Spoookje 12 januari 2009 07:02Poll, geopend op maandag 12 januari 2009, looptijd van 6375.6 dag.Iedereen · Mannen · VrouwenSenseo koffie?11362%7038%Lekker of noh?
***Marisje*** 17 januari 2009 01:09Uitspraak van Spoookje op maandag 12 januari 2009 om 07:02:▶Je hebt gestemd, jouw keuze was: ""
Salvo 18 januari 2009 02:11donateurUitspraak van Spoookje op maandag 12 januari 2009 om 07:02:▶Je hebt gestemd, jouw keuze was: "" Ik drink echt noooooit koffie. Altijd thee, zonder suiker ofcourse Mensen die koffie drinken meuren sowieso uit hun smoeltje
18 januari 2009 12:09Uitspraak van Spoookje op maandag 12 januari 2009 om 07:02:▶Je hebt gestemd, jouw keuze was: "" Lust geen koffie...
Phoolie 18 januari 2009 22:41Uitspraak van verwijderd op maandag 12 januari 2009 om 10:00:▶Je hebt gestemd, jouw keuze was: "" Al heb ik toch liever gewoon douwe egberts
E. :cheer: 18 januari 2009 22:48Uitspraak van Spoookje op maandag 12 januari 2009 om 07:02:▶Je hebt gestemd, jouw keuze was: "" Echte koffie
3 februari 2009 15:27Uitspraak van Spoookje op maandag 12 januari 2009 om 07:02:▶Je hebt gestemd, jouw keuze was: "" laatste aanpassing 3 februari 2009 15:27
Aardvark 3 februari 2009 18:40Liever echte koffie, gebruik het meer omdat het handig is..."druk op de knop koffie"
6 februari 2009 21:17donateurUitspraak van Spoookje op maandag 12 januari 2009 om 07:02:▶Je hebt gestemd, jouw keuze was: ""
Nora Jeune :cheer: 7 februari 2009 10:18Uitspraak van Spoookje op maandag 12 januari 2009 om 07:02:▶Je hebt gestemd, jouw keuze was: ""
*PrInCeSsPeAcH* 7 februari 2009 14:10donateursinds ik koffiebonen heb ontdekt maal ik nu zelf koffie voor het koffieapparaat gebruik nooit meer het senseoapparaat
7 februari 2009 14:49Uitspraak van Spoookje op maandag 12 januari 2009 om 07:02:▶Je hebt gestemd, jouw keuze was: "" Uitspraak van verwijderd op maandag 12 januari 2009 om 10:10:▶Maar verse kofie is toch lekkerder.
sanne 7 februari 2009 15:37Uitspraak van Spoookje op maandag 12 januari 2009 om 07:02:▶Je hebt gestemd, jouw keuze was: " " hou niet van koffielaatste aanpassing 7 februari 2009 15:37
7 februari 2009 20:25Uitspraak van Spoookje op maandag 12 januari 2009 om 07:02:▶Je hebt gestemd, jouw keuze was: "" Helaas ben ik te lui om zelf filterkoffie te maken....
18 april 2009 21:41Uitspraak van Aardvark op dinsdag 3 februari 2009 om 18:40:▶Liever echte koffie, gebruik het meer omdat het handig is..."druk op de knop koffie" heb je peter heerschop gehoord deze week laatste aanpassing 18 april 2009 21:41
Fuck The System! 19 april 2009 14:27Uitspraak van Spoookje op maandag 12 januari 2009 om 07:02:▶Je hebt gestemd, jouw keuze was: ""
LLke 19 april 2009 21:41Uitspraak van verwijderd op zaterdag 18 april 2009 om 21:41:▶peter heerschop gehoord deze ja dat was ook een goeie ja Uitspraak van Spoookje op maandag 12 januari 2009 om 19:05:▶Maaaaar echte koffie is idd het lekkerste.. (pruttelkannetje) ja toch die is veel lekkerder eigenlijk. zo'n kannetje heb ik ook, dat is wel echt meer werk maar zeker de moeite!
Onitsuka 19 april 2009 21:45Uitspraak van Spoookje op maandag 12 januari 2009 om 07:02:▶Je hebt gestemd, jouw keuze was: "" Echt niet te drinken, liever nespresso of gewone
20 april 2009 12:55Ben over gestapt laatst op Nespresso, nadat ik dat had geproeft. Smaakt stukken beter dan
21 april 2009 00:54Uitspraak van verwijderd op maandag 20 april 2009 om 12:55:▶Ben over gestapt laatst op Nespresso, nadat ik dat had geproeft. Smaakt stukken beter dan Nespresso
peurple 21 april 2009 01:00Uitspraak van Spoookje op maandag 12 januari 2009 om 07:02:▶Je hebt gestemd, jouw keuze was: ""
22 april 2009 13:23Uitspraak van verwijderd op dinsdag 21 april 2009 om 00:54:▶Nespresso Wat is je favo smaak ? ik vind die zwarte wel lekker
22 april 2009 14:23Uitspraak van Spoookje op maandag 12 januari 2009 om 07:02:▶Je hebt gestemd, jouw keuze was: ""
22 april 2009 15:57Uitspraak van Spoookje op maandag 12 januari 2009 om 07:02:▶Je hebt gestemd, jouw keuze was: "" Vind koffie zoiezo niet te zuipen.laatste aanpassing 22 april 2009 15:57
Sound Maniac :banana: 22 april 2009 20:41donateurUitspraak van peuL op zaterdag 7 februari 2009 om 15:38:▶Irish cofee
23 april 2009 00:59Uitspraak van verwijderd op woensdag 22 april 2009 om 13:23:▶Wat is je favo smaak ? ik vind die zwarte wel lekker de sterkste iniedergeval.. die is zwart toch hahaha
H.ilde 23 april 2009 16:21Uitspraak van Spoookje op maandag 12 januari 2009 om 07:02:▶Je hebt gestemd, jouw keuze was: ""
8 mei 2009 16:05(permanent verbannen)Uitspraak van *ABCDEFGHIJKLarissa. op vrijdag 8 mei 2009 om 16:03:▶lust geen koffie.
dizzy-88 11 mei 2009 01:59drink vrijwel geen koffie(meer thee) maar als ik koffie drink moet het wel echt gezette zijn en geen senseo
::Marliee:: 11 mei 2009 17:24Uitspraak van Spoookje op maandag 12 januari 2009 om 07:02:▶Je hebt gestemd, jouw keuze was: "" laatste aanpassing 11 mei 2009 17:24
11 mei 2009 19:23Uitspraak van Spoookje op maandag 12 januari 2009 om 07:02:▶Je hebt gestemd, jouw keuze was: "" lust alleen senseo gewone koffie vind ik niet te drinken
11 mei 2009 19:24(permanent verbannen)Uitspraak van Spoookje op maandag 12 januari 2009 om 07:02:▶Je hebt gestemd, jouw keuze was: "" Eerste wat ik drink als ik mn bed uit kom
<')(((< 12 mei 2009 19:37koffie is lekker maar senseo is duidelijk geen koffie meer dan koffie-achtig is het niet bocht
15 mei 2009 19:32Uitspraak van LLke op zondag 19 april 2009 om 21:41:▶ja dat was ook een goeie ja vanmorgen was het weer raar.. met het wereldkampioenschap koffiezetten.. met op de laatste plaats een meneer Frits uit Eindhoven geweldig...
15 mei 2009 20:00donateurUitspraak van Spoookje op maandag 12 januari 2009 om 07:02:▶Je hebt gestemd, jouw keuze was: "" Ik drink geen koffie.
ChannA 20 mei 2009 23:48Uitspraak van Spoookje op maandag 12 januari 2009 om 07:02:▶Je hebt gestemd, jouw keuze was: "" Drink geen koffie, alleen maar thee
Ztefan 21 mei 2009 19:52Uitspraak van Spoookje op maandag 12 januari 2009 om 07:02:▶Je hebt gestemd, jouw keuze was: "" Alleen echte koffie graag.