Rotterdam Records 18 oktober 2005 19:47donateurzet hier je leukste foto nee van je huis dier deze heb ik net gemaakt Loena 1 jaar Kyla 2 jaar Miloe 4 jaarlaatste aanpassing 14 augustus 2006 16:39 door een beheerder
Simon Stokvis 11 oktober 2008 14:02 Vorige week in laten slapen, bijna 15 jaar geworden https://partyflock.nl/album/66053/4729630
Tequilazusje 15 oktober 2008 18:41 Sierra haar oren staan niet altijd zo...ze hoort hier de buurman timmeren laatste aanpassing 15 oktober 2008 18:42
Tequilazusje 15 oktober 2008 18:43Haha...zo'n boreauxdog zit ook bij ons op puppiecursus...die doet helemaal niks,behalve zitten
16 oktober 2008 14:13 Poes, altijd lief en rustig Aagje, ook vet lief altijd Dit is onze etter, haalt alles uit wat niet mag, maar ze komt overal mee weg door dr looks ^^
21 oktober 2008 11:59donateurVanaf heden slaap ik op de harde koude vloer aangezien Grace me bed heeft ingepikt
21 oktober 2008 12:31 ik hoop dat ie lukt heb nog nooit eerder een foto geplaatst..!! maae hier was mijn hondje nog maar net bij ons echt nog een puppie...tegen de bouvier van me ouders.
PluizeMuizert Werkzaam bij Hard Audio Events Artiest {SHOWLIST artist 65376, 76174} 21 oktober 2008 23:34
18 november 2008 15:30Uitspraak van verwijderd op donderdag 16 oktober 2008 om 14:13:▶Dit is onze etter, haalt alles uit wat niet mag, maar ze komt overal mee weg door dr looks ^^ Same here Alles doen wat niet mag maar dan zo schattig erbij kijken dat je er toch weer niks van zegt
Nathalja 23 november 2008 22:42donateurOns zelf gefokte Engelse bulldog Diëgo. Hij is 14 november geboren en de zoon van Molly en Spikey.
25 november 2008 00:53Ter herinnering van me vorige katje mis ze erg Comische van die 2 foto's is dat ze 3sec voor die foto vet actief aant rond rennen was XD Tobie me hondje poekie die al 2 jaar bij me is laatste aanpassing 25 november 2008 00:54
25 november 2008 00:55Uitspraak van Jessica op dinsdag 2 september 2008 om 23:08:▶Sam kan erg knap kijken WHAHAHAHAAAAaaaa echt geweldig XD
Tamara 3 december 2008 10:40[albumelement=55677603]{element is niet toegankelijk} Mijn schatje Engelse bulldog Angel laatste aanpassing 3 december 2008 10:40
3 december 2008 15:14Uitspraak van Tamara op woensdag 3 december 2008 om 10:40:▶Engelse bulldog Angel Aaaaaah Zo een wil ik later ook laatste aanpassing 4 december 2008 19:51
Krankheimer Werkzaam bij Puinzooi Artiest Cup-a-core 4 december 2008 19:22donateur Sjaakie en DeeDee laatste aanpassing 4 december 2008 19:22
4 december 2008 19:27Uitspraak van Tamara op woensdag 3 december 2008 om 10:40:▶Mijn schatje Engelse bulldog Angel Wat een geniaal beest
8 december 2008 22:23foto van mijn liefe kip. http://xmelissa16x.hyves.nl/fotos/298206619/0/7g5n/laatste aanpassing 9 december 2008 22:07
Kimbaaa:cheer: 8 december 2008 23:14[img width=400]https://partyflock.nl/albumelement/47824749:DSC00125.html[/img]{non-image link}laatste aanpassing 8 december 2008 23:18
Tamara 9 december 2008 15:52Uitspraak van verwijderd op donderdag 4 december 2008 om 19:27:▶Uitspraak van sg4tje op woensdag 3 december 2008 om 10:40: Mijn schatje Engelse bulldog Angel Wat een geniaal beest Heerlijkheidje toch
9 december 2008 16:25[img width=480 height=640]https://album.partyflock.nl/56388232.jpg?nocache;1068088[/img]{non-image link} laatste aanpassing 9 december 2008 16:25
TeRRoR-specht 12 december 2008 10:51Gabber>onze duvel in't doosje en hier met Whitney in 't huisje laatste aanpassing 12 december 2008 11:04