Partyflock
 
Forumonderwerp · 819600
Waarschuw beheerder
donateur
zet hier je leukste foto nee van je huis dier deze heb ik net gemaakt:)

[img]https://vip.partyflock.nl/images/album/15389.jpg[/img]
Loena 1 jaar

[img]https://vip.partyflock.nl/images/album/40368.jpg[/img]
Kyla 2 jaar

[img]https://vip.partyflock.nl/images/album/856456.jpg[/img]
Miloe 4 jaar
laatste aanpassing door een beheerder
 
Waarschuw beheerder
neuh!
Waarschuw beheerder
[albumelement=52331023] [albumelement=52522176]
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Haha die hond (Y)

Mijn frummeltje:

[img width=640 height=480]https://album.partyflock.nl/52610671.jpg[/img]
[img width=640 height=480]https://album.partyflock.nl/52610516.jpg[/img]
[img width=640 height=480]https://album.partyflock.nl/52610472.jpg[/img]
[img width=640 height=480]https://album.partyflock.nl/50881397.jpg[/img]

(L) :D
 
Waarschuw beheerder
[img width=640 height=480]https://album.partyflock.nl/52824035.jpg[/img]
Zoey & Nemo
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
[img width=800 height=450 cacheid=00101163002cb3e6f037c4991a025911ed]http://img.photobucket.com/albums/v127/Whitewenzz/DSC00780.jpg?t=1224086657[/img]

Sierra

haar oren staan niet altijd zo...ze hoort hier de buurman timmeren :P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Haha...zo'n boreauxdog zit ook bij ons op puppiecursus...die doet helemaal niks,behalve zitten :p
 
Waarschuw beheerder
[img width=500 height=458 cacheid=00022a4d000512dc500a42bb1a025932b4]https://album.partyflock.nl/52689588.jpg[/img]
 
Waarschuw beheerder
[img width=512 height=384]https://album.partyflock.nl/36101054.jpg[/img]
[img width=640 height=480]https://album.partyflock.nl/49179050.jpg[/img]
Poes, altijd lief en rustig (Y)

[img width=640 height=480]https://album.partyflock.nl/51394705.jpg[/img]
[img width=640 height=480]https://album.partyflock.nl/52749581.jpg[/img]
Aagje, ook vet lief altijd :D

[img width=640 height=480]https://album.partyflock.nl/45097479.jpg[/img]
[img width=674 height=422]https://album.partyflock.nl/25795893.jpg[/img]
Dit is onze etter, haalt alles uit wat niet mag, maar ze komt overal mee weg door dr looks ^^
 
Waarschuw beheerder
[img width=640 height=480]https://album.partyflock.nl/52916738.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
mijn grote liefde Rooie :lief:
[img width=640 height=418 cacheid=001012cf002cb6dd6374474c1a02597752]https://album.partyflock.nl/43516156.jpg[/img]
 
Waarschuw beheerder
[img width=640 height=480]https://album.partyflock.nl/52960923.jpg[/img]
Ons monstertje net 9 weekjes:d
[img width=640 height=480]https://album.partyflock.nl/52960958.jpg[/img]
(L)
 
Waarschuw beheerder
[img width=640 height=480]https://album.partyflock.nl/53010644.jpg[/img]
 
Waarschuw beheerder
donateur
Vanaf heden slaap ik op de harde koude vloer :'( aangezien Grace me bed heeft ingepikt 8)

[img width=640 height=480]https://album.partyflock.nl/53254522.jpg[/img]
 
Waarschuw beheerder
[img width=500 height=375]http://94.100.113.12/197500001-197550000/197512901-197513000/197512961_5_B_yV.jpeg[/img]
ik hoop dat ie lukt heb nog nooit eerder een foto geplaatst..!! maae hier was mijn hondje nog maar net bij ons echt nog een puppie...tegen de bouvier van me ouders.:O
Waarschuw beheerder
[img width=700 height=568 cacheid=0010150e002cbb292af76db41a025a2b09]http://i34.tinypic.com/2jc9gf6.jpg[/img]
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
toen mijn kleine susu nog een kleine meid was

[img width=459 height=669]https://album.partyflock.nl/5197119.jpg[/img]
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 16 oktober 2008 om 14:13:
Dit is onze etter, haalt alles uit wat niet mag, maar ze komt overal mee weg door dr looks ^^


Same here :lol:
Alles doen wat niet mag maar dan zo schattig erbij kijken dat je er toch weer niks van zegt ;)
 
Waarschuw beheerder
[img width=640 height=480]https://album.partyflock.nl/40301886.jpg[/img]
Ons mannetje (L)

[img width=615 height=461]https://album.partyflock.nl/36111241.jpg[/img]
Onze etter (L)

[img width=640 height=480]https://album.partyflock.nl/52749581.jpg[/img]
En ons prinsesje/modelletje (L)
 
Waarschuw beheerder
Spike
 
Waarschuw beheerder
pas gemaakt
[img width=400 cacheid=00000045002cf200f159ff1d1a0260e0f6]http://www.mijnalbum.nl/Foto-PRBZ86WP.jpg[/img]
[img width=400 cacheid=00000045002cf2027ae7b2241a0260e0f6]http://www.mijnalbum.nl/Foto-GCY7IP6L.jpg[/img]

mijn hondje zino
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Ons zelf gefokte Engelse bulldog Diëgo.
Hij is 14 november geboren en de zoon van Molly en Spikey.
[img width=500 height=376 cacheid=001032cb002cf1f9d1c8c3291a0260e158]http://www.unforget-a-bull.nl/images/nest1-004.jpg[/img]
 
Waarschuw beheerder
Ter herinnering van me vorige katje (L) mis ze erg :(

[img width=160 height=120]https://album.partyflock.nl/43261728.jpg[/img]

[img width=160 height=120]https://album.partyflock.nl/43261591.jpg[/img]

Comische van die 2 foto's is dat ze 3sec voor die foto vet actief aant rond rennen was XD

[img width=480 height=640]https://album.partyflock.nl/42723964.jpg[/img] Tobie me hondje :)

[img width=640 height=480]https://album.partyflock.nl/43803276.jpg[/img] poekie die al 2 jaar bij me is (L)
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jessica :bounce: op dinsdag 2 september 2008 om 23:08:
Sam kan erg knap kijken


WHAHAHAHAAAAaaaa echt geweldig XD
Waarschuw beheerder
[img width=500 height=375]http://94.100.113.185/416200001-416250000/416231301-416231400/416231353_5_csJQ.jpeg[/img]
Onze lekkere bull: Tequilla
 
Waarschuw beheerder
[img width=480 height=640]https://album.partyflock.nl/56002577.jpg[/img]

Kat van mijn ouders, afgelopen vrijdag gehaald uit asiel (L)
Waarschuw beheerder
[albumelement=55677603]{element is niet toegankelijk}

Mijn schatje (l) Engelse bulldog Angel :-D
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van (k) Tamara (k) op woensdag 3 december 2008 om 10:40:
Engelse bulldog Angel


Aaaaaah (L) Zo een wil ik later ook :D
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
Spike nov 2008
Waarschuw beheerder
.
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van (k) Tamara (k) op woensdag 3 december 2008 om 10:40:
Mijn schatje (l) Engelse bulldog Angel :-D


Wat een geniaal beest :D
 
Waarschuw beheerder
Snitch & Snats

[img width=640 height=480]https://album.partyflock.nl/56159272.jpg[/img]
 
Waarschuw beheerder
Ook vet :D
 
Waarschuw beheerder
donateur
[img width=338 height=254]https://album.partyflock.nl/1851751.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
[img width=640 height=480]https://album.partyflock.nl/56054507.jpg[/img]
(L)
 
Waarschuw beheerder
foto van mijn liefe kip.

http://xmelissa16x.hyves.nl/fotos/298206619/0/7g5n/
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
[img width=400]https://partyflock.nl/albumelement/47824749:DSC00125.html[/img]{non-image link}
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 4 december 2008 om 19:27:
Uitspraak van sg4tje (k) op woensdag 3 december 2008 om 10:40:
Mijn schatje Engelse bulldog Angel

Wat een geniaal beest


Heerlijkheidje toch :-D
 
Waarschuw beheerder
[img width=480 height=640]https://album.partyflock.nl/56388232.jpg?nocache;1068088[/img]{non-image link}

:lol:
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
0nijntje.jpg
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
<----- wat is ze toch knap :lief:
 
Waarschuw beheerder
[img width=640 height=480]https://album.partyflock.nl/27914219.jpg[/img]
[img width=400 height=300]https://partyflock.nl/images/user/204168_large.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
Gabber>onze duvel in't doosje
[img width=640 height=480]https://album.partyflock.nl/25523307.jpg[/img]
en hier met Whitney in 't huisje
[img width=640 height=480]https://album.partyflock.nl/56522533.jpg[/img]
laatste aanpassing