Mijn verwachting totaan vanavond was finale: PSV-Bayern München.
tyfus moffen
die duitsers moeten echt allemaal even afsterven zeg!
Niet te geloven het blijven moffen he.
Echt weer op z'n duits. bah bah!
Hier heb ik wel zo'n gruwelijke hekel aan hè!
vieze stink duitsers
moffen moeten dood
kom op joekeltje ga nou ff de discussie aan..