420x bekeken
Mijn verwachting totaan vanavond was finale: PSV-Bayern München.
tyfus moffen
die duitsers moeten echt allemaal even afsterven zeg!
Niet te geloven het blijven moffen he.
Echt weer op z'n duits. bah bah!
Hier heb ik wel zo'n gruwelijke hekel aan hè!
vieze stink duitsers
moffen moeten dood
Duidelijk
Die Duitsers speelden wel drama....bijna de hele pot met 1 man meer....Ik verwacht nu ook dat ze de cup pakken....helaas.
kom op joekeltje ga nou ff de discussie aan..
Nee geen zin in
jagen me ff 250 door me neus heen
zijn avonden geweest dat ik dat ook wel eens bij mezelf gedaan heb.
Ja duitsers winnen prijzen bij de vleet..
daar heb je wel een punt ja. zo goed doen ze het niet de laatste jaren in die toernooien. alleen het nationale elftal komt altijd wel ver (maar goed, dat lukt zelfs nederland nog wel eens).
(permanent verbannen)
nederland gaat dan nog ff het balletje breedleggen
Feyenoord niet....die doen dat heeld e wedstrijd
Maar nee zelfs Feyenoord scoorde tegen psv in blessure tijd in 2002
Omdat het nog te overzien was...
(permanent verbannen)
daar heb je wel een punt ja. zo goed doen ze het niet de laatste jaren in die toernooien. alleen het nationale elftal komt altijd wel ver (maar goed, dat lukt zelfs nederland nog wel eens).
Ik heb altijd gelijk, moet je onderhand wel weten tog
Ik heb altijd gelijk, moet je onderhand wel weten tog
nee nee je denkt dat. beetje hetzelfde als wat ik heb zeg maar.....alleen ik heb het ook echt.
Maar nee zelfs Feyenoord scoorde tegen psv in blessure tijd in 2002
1 van de meest kickste momenten. lag ook gelijk een rij of 10 verder naar beneden, overal blauwe plekken en kneuzingen maar dat voelde je niet eens meer
Feyenoord niet....die doen dat heeld e wedstrijd
Maar nee zelfs Feyenoord scoorde tegen psv in blessure tijd in 2002
Omdat het nog te overzien was...
met die van hooijdonck van toen hadden jullie een stuk hoger gestaan. dat jaar was die gast echt niet normaal goed
nee nee je denkt dat. beetje hetzelfde als wat ik heb zeg maar.....alleen ik heb het ook echt.
ik denk dat jij ooit nog eens minister zal worden pieter. beetje in de ruimte lullen enzo
(permanent verbannen)
nee nee je denkt dat
Precies, en dan komen we op het punt
Ik heb altijd gelijk
alleen ik heb het ook echt.
Wat peppuisten?
1 van de meest kickste momenten. lag ook gelijk een rij of 10 verder naar beneden, overal blauwe plekken en kneuzingen maar dat voelde je niet eens meer
Ha was leuk
met die van hooijdonck van toen hadden jullie een stuk hoger gestaan
Ooo boeien zo hekel aan die geldwolf

















