Partyflock
 
Forumonderwerp · 1005496
420x bekeken
 
Waarschuw beheerder
tyfus moffen
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Toch een mooie pot, team die op inzet het bijna voor elkaar kreeg, helaas :(
 
Waarschuw beheerder
Lekker nog eff die boks van Kahn op Von Bommelstein zn neus (Y)
 
Waarschuw beheerder
Niet te geloven het blijven moffen he.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 10 april 2008 om 23:27:
het blijven moffen


Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 10 april 2008 om 23:27:
Niet te geloven het blijven moffen he.


En die gaan de UEFA-cup ook denk ik wel winnen! Mijn verwachting totaan vanavond was finale: PSV-Bayern München. Ik verwacht nu Bayern tegen Fiorentina.
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
Ze hebben ook wel een sterk elftal
 
Waarschuw beheerder
toch een mooi elftal hoor van Bayern... :respect:
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Nuncabeatz op donderdag 10 april 2008 om 23:30:
Mijn verwachting totaan vanavond was finale: PSV-Bayern München.


:lol:
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 10 april 2008 om 23:26:
Lekker nog eff die boks van Kahn op Von Bommelstein zn neus


Inderdaad wel respek voor Kahn daarvoor :lol:
Waarschuw beheerder
Echt weer op z'n duits. bah bah!
Hier heb ik wel zo'n gruwelijke hekel aan hè!
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Werelds van die Moffen :respect:
Waarschuw beheerder
Nu wint Bayern die UEFA cup ook gewoon
Waarschuw beheerder
vieze stink duitsers.... dacht blijft bij 3-1... check ik net zie ik 3-3 :S... strijd wordt gestreden tussen fiorentina en bayern....nu winnen ze hem ook denk ik
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
donateur
Behoorlijks slecht van die Spanjaarden :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 10 april 2008 om 23:26:
Lekker nog eff die boks van Kahn op Von Bommelstein zn neus


:lol: :respect: voor Kahn
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
moffen moeten dood
 
Waarschuw beheerder
het is en blijven moffen....
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 10 april 2008 om 23:14:
tyfus moffen


Uitspraak van verwijderd op donderdag 10 april 2008 om 23:18:
die duitsers moeten echt allemaal even afsterven zeg!


Uitspraak van verwijderd op donderdag 10 april 2008 om 23:27:
Niet te geloven het blijven moffen he.


Uitspraak van Josse op vrijdag 11 april 2008 om 04:10:
Echt weer op z'n duits. bah bah!
Hier heb ik wel zo'n gruwelijke hekel aan hè!


Uitspraak van <carpe diem> op vrijdag 11 april 2008 om 08:56:
vieze stink duitsers


Uitspraak van verwijderd op vrijdag 11 april 2008 om 09:05:
moffen moeten dood


Duidelijk :jaja: :cheers:

Die Duitsers speelden wel drama....bijna de hele pot met 1 man meer....Ik verwacht nu ook dat ze de cup pakken....helaas.
Waarschuw beheerder
donateur
Echt een duits wedstrijdje
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van MarkB op vrijdag 11 april 2008 om 12:26:
Echt een duits wedstrijdje


Waarschuw beheerder
donateur
Getafe gaat stunten :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 11 april 2008 om 05:37:
Werelds van die Moffen


tja was toch echt een itac die ze de das omdeed
Waarschuw beheerder
hou het luca toni. leuke spits als opvolger van van nistelrooij bij real
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ziekie nohhh
 
Waarschuw beheerder
bayeren gekke peeps in getafe
 
Waarschuw beheerder
Groot respect voor Bayern. Ik zat gister te kijken en zelfs bij 3-1 wist ik nog dat ze het zouden redden. En jawel hoor. Laatste minuut. Die Duitsers geloven er ook werkelijk in. Kun je toch alleen respect voor hebben. Als je dan naar dat gezapige voetbal van onze kampioen kijkt.
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 11 april 2008 om 16:29:
Kun je toch alleen respect voor hebben.


Uitspraak van verwijderd op vrijdag 11 april 2008 om 09:05:
moffen moeten dood


Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 11 april 2008 om 16:29:
Ik zat gister te kijken en zelfs bij 3-1 wist ik nog dat ze het zouden redden.


wat een dwaas die keeper ook. maar die 3e was echt een vette goal
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 11 april 2008 om 16:33:
moffen moeten dood


Inderdaad, alleen dan kun je van ze winnen!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 11 april 2008 om 16:40:
Inderdaad, alleen dan kun je van ze winnen!


hehe gelukkig hebben de koempels ook zon mentaliteit :x:
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op donderdag 10 april 2008 om 23:26:
Lekker nog eff die boks van Kahn op Von Bommelstein zn neus (Y)


:D
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 11 april 2008 om 16:40:
Inderdaad, alleen dan kun je van ze winnen!


winnen boeit me niet, als ze maar weg zijn.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Subculture op vrijdag 11 april 2008 om 15:05:
kom op joekeltje ga nou ff de discussie aan..


Nee geen zin in :D
 
Waarschuw beheerder
Duitsers dwingen het ook af, geen toeval dat ze vaak zo winnen.
Waarschuw beheerder
tering moffen jagen me ff 250 door me neus heen
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 11 april 2008 om 17:14:
Duitsers dwingen het ook af, geen toeval dat ze vaak zo winnen.


Ja duitsers winnen prijzen bij de vleet.. :/

En dat gelul Duitsers gaan altijd door, dat doet elk team als ze 3-2 achter staan....:roflol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 11 april 2008 om 18:32:
En dat gelul Duitsers gaan altijd door, dat doet elk team als ze 3-2 achter staan....


nederland gaat dan nog ff het balletje breedleggen
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dr Krul op vrijdag 11 april 2008 om 18:28:
jagen me ff 250 door me neus heen


zijn avonden geweest dat ik dat ook wel eens bij mezelf gedaan heb.


Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 11 april 2008 om 18:32:
Ja duitsers winnen prijzen bij de vleet..


daar heb je wel een punt ja. zo goed doen ze het niet de laatste jaren in die toernooien. alleen het nationale elftal komt altijd wel ver (maar goed, dat lukt zelfs nederland nog wel eens).
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Ramirez Blanco op vrijdag 11 april 2008 om 18:52:
nederland gaat dan nog ff het balletje breedleggen


Feyenoord niet....die doen dat heeld e wedstrijd :lol:

Maar nee zelfs Feyenoord scoorde tegen psv in blessure tijd in 2002
Omdat het nog te overzien was...:D
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 11 april 2008 om 18:59:
daar heb je wel een punt ja. zo goed doen ze het niet de laatste jaren in die toernooien. alleen het nationale elftal komt altijd wel ver (maar goed, dat lukt zelfs nederland nog wel eens).


Ik heb altijd gelijk, moet je onderhand wel weten tog :D
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 11 april 2008 om 19:04:
Ik heb altijd gelijk, moet je onderhand wel weten tog


nee nee je denkt dat. beetje hetzelfde als wat ik heb zeg maar.....alleen ik heb het ook echt.


Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 11 april 2008 om 19:03:
Maar nee zelfs Feyenoord scoorde tegen psv in blessure tijd in 2002


1 van de meest kickste momenten. lag ook gelijk een rij of 10 verder naar beneden, overal blauwe plekken en kneuzingen maar dat voelde je niet eens meer :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 11 april 2008 om 19:03:
Feyenoord niet....die doen dat heeld e wedstrijd

Maar nee zelfs Feyenoord scoorde tegen psv in blessure tijd in 2002
Omdat het nog te overzien was...


met die van hooijdonck van toen hadden jullie een stuk hoger gestaan. dat jaar was die gast echt niet normaal goed
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 11 april 2008 om 19:16:
nee nee je denkt dat. beetje hetzelfde als wat ik heb zeg maar.....alleen ik heb het ook echt.


ik denk dat jij ooit nog eens minister zal worden pieter. beetje in de ruimte lullen enzo :lol:
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 11 april 2008 om 19:16:
nee nee je denkt dat


Precies, en dan komen we op het punt

Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 11 april 2008 om 19:04:
Ik heb altijd gelijk


Uitspraak van verwijderd op vrijdag 11 april 2008 om 19:16:
alleen ik heb het ook echt.


Wat peppuisten?
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 11 april 2008 om 19:16:
1 van de meest kickste momenten. lag ook gelijk een rij of 10 verder naar beneden, overal blauwe plekken en kneuzingen maar dat voelde je niet eens meer


Ha was leuk :D

Uitspraak van Ramirez Blanco op vrijdag 11 april 2008 om 19:22:
met die van hooijdonck van toen hadden jullie een stuk hoger gestaan


Ooo boeien zo hekel aan die geldwolf :dood:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 12 april 2008 om 06:04:
Ooo boeien zo hekel aan die geldwolf


een echte spits kost geld
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 12 april 2008 om 06:04:
Ha was leuk


die counter van 27 april door lamah in de laatste minuut gaat pas leuk worden