Mijn verwachting totaan vanavond was finale: PSV-Bayern München.
tyfus moffen
die duitsers moeten echt allemaal even afsterven zeg!
Niet te geloven het blijven moffen he.
Echt weer op z'n duits. bah bah!
Hier heb ik wel zo'n gruwelijke hekel aan hè!
vieze stink duitsers
moffen moeten dood
kom op joekeltje ga nou ff de discussie aan..
jagen me ff 250 door me neus heen
Ja duitsers winnen prijzen bij de vleet..
nederland gaat dan nog ff het balletje breedleggen
daar heb je wel een punt ja. zo goed doen ze het niet de laatste jaren in die toernooien. alleen het nationale elftal komt altijd wel ver (maar goed, dat lukt zelfs nederland nog wel eens).
Ik heb altijd gelijk, moet je onderhand wel weten tog
Maar nee zelfs Feyenoord scoorde tegen psv in blessure tijd in 2002
Feyenoord niet....die doen dat heeld e wedstrijd
Maar nee zelfs Feyenoord scoorde tegen psv in blessure tijd in 2002
Omdat het nog te overzien was...
nee nee je denkt dat. beetje hetzelfde als wat ik heb zeg maar.....alleen ik heb het ook echt.
nee nee je denkt dat
Ik heb altijd gelijk
alleen ik heb het ook echt.
1 van de meest kickste momenten. lag ook gelijk een rij of 10 verder naar beneden, overal blauwe plekken en kneuzingen maar dat voelde je niet eens meer
met die van hooijdonck van toen hadden jullie een stuk hoger gestaan