Partyflock
 
Forumonderwerp · 1005496
464x bekeken
 
Waarschuw beheerder
tyfus moffen
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dr Krul op vrijdag 11 april 2008 om 18:28:
jagen me ff 250 door me neus heen


zijn avonden geweest dat ik dat ook wel eens bij mezelf gedaan heb.


Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 11 april 2008 om 18:32:
Ja duitsers winnen prijzen bij de vleet..


daar heb je wel een punt ja. zo goed doen ze het niet de laatste jaren in die toernooien. alleen het nationale elftal komt altijd wel ver (maar goed, dat lukt zelfs nederland nog wel eens).
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Ramirez Blanco op vrijdag 11 april 2008 om 18:52:
nederland gaat dan nog ff het balletje breedleggen


Feyenoord niet....die doen dat heeld e wedstrijd :lol:

Maar nee zelfs Feyenoord scoorde tegen psv in blessure tijd in 2002
Omdat het nog te overzien was...:D
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 11 april 2008 om 18:59:
daar heb je wel een punt ja. zo goed doen ze het niet de laatste jaren in die toernooien. alleen het nationale elftal komt altijd wel ver (maar goed, dat lukt zelfs nederland nog wel eens).


Ik heb altijd gelijk, moet je onderhand wel weten tog :D
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 11 april 2008 om 19:04:
Ik heb altijd gelijk, moet je onderhand wel weten tog


nee nee je denkt dat. beetje hetzelfde als wat ik heb zeg maar.....alleen ik heb het ook echt.


Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 11 april 2008 om 19:03:
Maar nee zelfs Feyenoord scoorde tegen psv in blessure tijd in 2002


1 van de meest kickste momenten. lag ook gelijk een rij of 10 verder naar beneden, overal blauwe plekken en kneuzingen maar dat voelde je niet eens meer :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 11 april 2008 om 19:03:
Feyenoord niet....die doen dat heeld e wedstrijd

Maar nee zelfs Feyenoord scoorde tegen psv in blessure tijd in 2002
Omdat het nog te overzien was...


met die van hooijdonck van toen hadden jullie een stuk hoger gestaan. dat jaar was die gast echt niet normaal goed
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 11 april 2008 om 19:16:
nee nee je denkt dat. beetje hetzelfde als wat ik heb zeg maar.....alleen ik heb het ook echt.


ik denk dat jij ooit nog eens minister zal worden pieter. beetje in de ruimte lullen enzo :lol:
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 11 april 2008 om 19:16:
nee nee je denkt dat


Precies, en dan komen we op het punt

Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 11 april 2008 om 19:04:
Ik heb altijd gelijk


Uitspraak van verwijderd op vrijdag 11 april 2008 om 19:16:
alleen ik heb het ook echt.


Wat peppuisten?
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 11 april 2008 om 19:16:
1 van de meest kickste momenten. lag ook gelijk een rij of 10 verder naar beneden, overal blauwe plekken en kneuzingen maar dat voelde je niet eens meer


Ha was leuk :D

Uitspraak van Ramirez Blanco op vrijdag 11 april 2008 om 19:22:
met die van hooijdonck van toen hadden jullie een stuk hoger gestaan


Ooo boeien zo hekel aan die geldwolf :dood:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 12 april 2008 om 06:04:
Ooo boeien zo hekel aan die geldwolf


een echte spits kost geld
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 12 april 2008 om 06:04:
Ha was leuk


die counter van 27 april door lamah in de laatste minuut gaat pas leuk worden