Partyflock
 
Forumonderwerp · 1005496
468x bekeken
 
Waarschuw beheerder
tyfus moffen
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
het zal is nie zo zijn de laatste minuut:S
Waarschuw beheerder
GETAFE - BAYERN MüNCHEN 3-3 :o
(first leg: 1-1, Bayern wins on away goals)

Contra 1-0 (44)
Ribery 1-1 (89)
Casquero 2-1 (91)
Braulio 3-1 (93)
Toni 3-2 (115)
Toni 3-3 (120)

Duitser dan dit bestaat niet :o
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
3-3 damn!
 
Waarschuw beheerder
ja en getafe ook al vanaf minuut 6 met een mannetje minder..
die duitsers moeten echt allemaal even afsterven zeg!
 
Waarschuw beheerder
Zo zo ziek idd..
Zat ook te kijken, maar 2x in de laatste minuut gewoon.
Heel bizar.
Die blunder van Pato is ze fataal geworden.
Waarschuw beheerder
donateur
Toch een mooie pot, team die op inzet het bijna voor elkaar kreeg, helaas :(
 
Waarschuw beheerder
Lekker nog eff die boks van Kahn op Von Bommelstein zn neus (Y)
 
Waarschuw beheerder
Niet te geloven het blijven moffen he.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 10 april 2008 om 23:27:
het blijven moffen


Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 10 april 2008 om 23:27:
Niet te geloven het blijven moffen he.


En die gaan de UEFA-cup ook denk ik wel winnen! Mijn verwachting totaan vanavond was finale: PSV-Bayern München. Ik verwacht nu Bayern tegen Fiorentina.
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
Ze hebben ook wel een sterk elftal
 
Waarschuw beheerder
toch een mooi elftal hoor van Bayern... :respect:
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Nuncabeatz op donderdag 10 april 2008 om 23:30:
Mijn verwachting totaan vanavond was finale: PSV-Bayern München.


:lol:
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 10 april 2008 om 23:26:
Lekker nog eff die boks van Kahn op Von Bommelstein zn neus


Inderdaad wel respek voor Kahn daarvoor :lol:
Waarschuw beheerder
Echt weer op z'n duits. bah bah!
Hier heb ik wel zo'n gruwelijke hekel aan hè!
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Werelds van die Moffen :respect:
Waarschuw beheerder
Nu wint Bayern die UEFA cup ook gewoon
Waarschuw beheerder
vieze stink duitsers.... dacht blijft bij 3-1... check ik net zie ik 3-3 :S... strijd wordt gestreden tussen fiorentina en bayern....nu winnen ze hem ook denk ik
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
donateur
Behoorlijks slecht van die Spanjaarden :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 10 april 2008 om 23:26:
Lekker nog eff die boks van Kahn op Von Bommelstein zn neus


:lol: :respect: voor Kahn
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
moffen moeten dood
 
Waarschuw beheerder
het is en blijven moffen....
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 10 april 2008 om 23:14:
tyfus moffen


Uitspraak van verwijderd op donderdag 10 april 2008 om 23:18:
die duitsers moeten echt allemaal even afsterven zeg!


Uitspraak van verwijderd op donderdag 10 april 2008 om 23:27:
Niet te geloven het blijven moffen he.


Uitspraak van Josse op vrijdag 11 april 2008 om 04:10:
Echt weer op z'n duits. bah bah!
Hier heb ik wel zo'n gruwelijke hekel aan hè!


Uitspraak van <carpe diem> op vrijdag 11 april 2008 om 08:56:
vieze stink duitsers


Uitspraak van verwijderd op vrijdag 11 april 2008 om 09:05:
moffen moeten dood


Duidelijk :jaja: :cheers:

Die Duitsers speelden wel drama....bijna de hele pot met 1 man meer....Ik verwacht nu ook dat ze de cup pakken....helaas.
Waarschuw beheerder
donateur
Echt een duits wedstrijdje
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van MarkB op vrijdag 11 april 2008 om 12:26:
Echt een duits wedstrijdje


Waarschuw beheerder
donateur
Getafe gaat stunten :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 11 april 2008 om 05:37:
Werelds van die Moffen


tja was toch echt een itac die ze de das omdeed
Waarschuw beheerder
hou het luca toni. leuke spits als opvolger van van nistelrooij bij real
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ziekie nohhh
 
Waarschuw beheerder
bayeren gekke peeps in getafe
 
Waarschuw beheerder
Groot respect voor Bayern. Ik zat gister te kijken en zelfs bij 3-1 wist ik nog dat ze het zouden redden. En jawel hoor. Laatste minuut. Die Duitsers geloven er ook werkelijk in. Kun je toch alleen respect voor hebben. Als je dan naar dat gezapige voetbal van onze kampioen kijkt.
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 11 april 2008 om 16:29:
Kun je toch alleen respect voor hebben.


Uitspraak van verwijderd op vrijdag 11 april 2008 om 09:05:
moffen moeten dood


Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 11 april 2008 om 16:29:
Ik zat gister te kijken en zelfs bij 3-1 wist ik nog dat ze het zouden redden.


wat een dwaas die keeper ook. maar die 3e was echt een vette goal
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 11 april 2008 om 16:33:
moffen moeten dood


Inderdaad, alleen dan kun je van ze winnen!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 11 april 2008 om 16:40:
Inderdaad, alleen dan kun je van ze winnen!


hehe gelukkig hebben de koempels ook zon mentaliteit :x:
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op donderdag 10 april 2008 om 23:26:
Lekker nog eff die boks van Kahn op Von Bommelstein zn neus (Y)


:D
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 11 april 2008 om 16:40:
Inderdaad, alleen dan kun je van ze winnen!


winnen boeit me niet, als ze maar weg zijn.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Subculture op vrijdag 11 april 2008 om 15:05:
kom op joekeltje ga nou ff de discussie aan..


Nee geen zin in :D
 
Waarschuw beheerder
Duitsers dwingen het ook af, geen toeval dat ze vaak zo winnen.
Waarschuw beheerder
tering moffen jagen me ff 250 door me neus heen
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 11 april 2008 om 17:14:
Duitsers dwingen het ook af, geen toeval dat ze vaak zo winnen.


Ja duitsers winnen prijzen bij de vleet.. :/

En dat gelul Duitsers gaan altijd door, dat doet elk team als ze 3-2 achter staan....:roflol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 11 april 2008 om 18:32:
En dat gelul Duitsers gaan altijd door, dat doet elk team als ze 3-2 achter staan....


nederland gaat dan nog ff het balletje breedleggen