Partyflock
 
Forumonderwerp · 936113
Betreft: evenement: Intuition, zaterdag 7 juli 2007 om 14:00
Waarschuw beheerder
Zo, een ruime week na Trance Energy, is het weer tijd om ons op het werk te storten. Het Intuition Summer Event zal het eerstvolgende Intuition Event zijn

23 Juni, behoorlijk wat eerder in de zomer dan vorig jaar, is het weer tijd voor het al bijna legendarische Summer Event. (Wat was de sfeer vorig jaar toch magisch !!) .

Dit jaar pakken we groter uit dan ooit tevoren, te beginnen met een absolute top locatie namelijk: 'Bloomingdale' . Deze beachclub zal op zaterdag 23 juni door het aanwezige publiek worden betoverd met de opzwepende beats van het beste in trance land at the moment. Welke dj's dat deze editie zullen gaan zijn zal in de komende weken stukje bij beetje bekend worden gemaakt.

Uiteraard zal Intuition Host Menno de Jong niet ontbreken.

[img  cacheid=000b495100021c0b0b5d39fa1a01cdc061]http://groups.msn.com/_Secure/0NgBpZaQToRZeZaEDbNQMMzNsxFUWZ8bvASTpJsyXD0tMkrb4barMYBIz!vaVNA39MFxkQ5bNnqABP!XDeUvHZg/redblink.gif[/img] [img cacheid=000b495100021c0b0b5d39fa1a01cdc061]http://groups.msn.com/_Secure/0NgBpZaQToRZeZaEDbNQMMzNsxFUWZ8bvASTpJsyXD0tMkrb4barMYBIz!vaVNA39MFxkQ5bNnqABP!XDeUvHZg/redblink.gif[/img] [img cacheid=000b495100021c0b0b5d39fa1a01cdc061]http://groups.msn.com/_Secure/0NgBpZaQToRZeZaEDbNQMMzNsxFUWZ8bvASTpJsyXD0tMkrb4barMYBIz!vaVNA39MFxkQ5bNnqABP!XDeUvHZg/redblink.gif[/img] [img cacheid=000b495100021c0b0b5d39fa1a01cdc061]http://groups.msn.com/_Secure/0NgBpZaQToRZeZaEDbNQMMzNsxFUWZ8bvASTpJsyXD0tMkrb4barMYBIz!vaVNA39MFxkQ5bNnqABP!XDeUvHZg/redblink.gif[/img] [img width=8 height=8 cacheid=000b495100021c0b0b5d39fa1a01cdc061]http://groups.msn.com/_Secure/0NgBpZaQToRZeZaEDbNQMMzNsxFUWZ8bvASTpJsyXD0tMkrb4barMYBIz!vaVNA39MFxkQ5bNnqABP!XDeUvHZg/redblink.gif[/img]

Let op!!

Zoals in de agenda verandert zal worden, is het Summer Event van Datum verandert. Doordat de gemeente Bloemendaal op 23 juni verbiedt aan álle horeca gelegenheden om entree te heffen. Dit was voor ons dus niet haalbaar. Hierdoor is het ISE dus verzet naar 07-07-2007. 2 weken later.

Locatie blijft hetzelfde, line up wordt op het moment hard voor gelobbyd. Maar zal jullie in geen geval teleurstellen . Excuses voor dit ongemak.

Laten we er 7 Juli maar een feest van maken !


[img  cacheid=000b495100021c0b0b5d39fa1a01cdc061]http://groups.msn.com/_Secure/0NgBpZaQToRZeZaEDbNQMMzNsxFUWZ8bvASTpJsyXD0tMkrb4barMYBIz!vaVNA39MFxkQ5bNnqABP!XDeUvHZg/redblink.gif[/img] [img cacheid=000b495100021c0b0b5d39fa1a01cdc061]http://groups.msn.com/_Secure/0NgBpZaQToRZeZaEDbNQMMzNsxFUWZ8bvASTpJsyXD0tMkrb4barMYBIz!vaVNA39MFxkQ5bNnqABP!XDeUvHZg/redblink.gif[/img] [img cacheid=000b495100021c0b0b5d39fa1a01cdc061]http://groups.msn.com/_Secure/0NgBpZaQToRZeZaEDbNQMMzNsxFUWZ8bvASTpJsyXD0tMkrb4barMYBIz!vaVNA39MFxkQ5bNnqABP!XDeUvHZg/redblink.gif[/img] [img cacheid=000b495100021c0b0b5d39fa1a01cdc061]http://groups.msn.com/_Secure/0NgBpZaQToRZeZaEDbNQMMzNsxFUWZ8bvASTpJsyXD0tMkrb4barMYBIz!vaVNA39MFxkQ5bNnqABP!XDeUvHZg/redblink.gif[/img] [img width=8 height=8 cacheid=000b495100021c0b0b5d39fa1a01cdc061]http://groups.msn.com/_Secure/0NgBpZaQToRZeZaEDbNQMMzNsxFUWZ8bvASTpJsyXD0tMkrb4barMYBIz!vaVNA39MFxkQ5bNnqABP!XDeUvHZg/redblink.gif[/img]

laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
Wie gaan er allemaal naar Armada @ the beach de 5e?

Hoop op net zo'n sfeer als intuition, dus als iedereen van PF gaat, zit dat wel goed iig :D:D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van **djdemik** op maandag 9 juli 2007 om 23:41:
Armada @ the beach de 5e?


Nope....ben ik nog te brak na N1.
Maar veel plezier :D

Als je dat sfeertje zoekt?
Lekker naar de FFWD parade komen en achter de truck aanhuppelen :cheer:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van IrEeNtJe op maandag 9 juli 2007 om 23:44:
Als je dat sfeertje zoekt?
Lekker naar de FFWD parade komen en achter de truck aanhuppelen


Nou... denk toch echt dat dat even anders is hoor.
Tuurlijk is het leuk, maar niet te vergelijken met een feestje.

Zeg dan: Exclaim! of Create en/of Tranceformer :cheer:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van **djdemik** op maandag 9 juli 2007 om 23:41:
Wie gaan er allemaal naar Armada @ the beach de 5e?


ik zeker en vast

Uitspraak van IrEeNtJe op maandag 9 juli 2007 om 23:44:
FFWD parade


en deze neem ik ook mee

Uitspraak van bloesem op maandag 9 juli 2007 om 23:55:
Zeg dan: Exclaim! of Create en/of Tranceformer


en die ook :D

tjees wat gaat het druk worden maar ik ga men best doen om ze allemaal te doen :D
Waarschuw beheerder
Solarcoaster :
.
laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
Seven Cities

laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
donateur
kerel, je weet niet half hoe blij je me met dit filmpje maakt.. :lief:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Cicatrix op dinsdag 10 juli 2007 om 00:46:
kerel, je weet niet half hoe blij je me met dit filmpje maakt..


astu :p
Waarschuw beheerder
Heeft er iemand beelden van toen Jose Gonzales-Crosses(Sam Ho Remake) gedraaid werd?? bvd!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Weet niet of ie al geplaatst was,

Re:locate draait Way Out West - The Fall (richard durand rmx)

laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
Laatste filmpje gemaakt door Quick zie ik nu
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Solarcoaster...
Seven Cities....

Wat een emoties overvallen mij hier weer, als ik die filmpjes bekijk! :lief: kippenvel over mn hele lichaam, het traantje van Irene....

Het was toch zó perfect zaterdag!!! :respect:
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Solar op dinsdag 10 juli 2007 om 07:55:
Solarcoaster...
Seven Cities....

Wat een emoties overvallen mij hier weer, als ik die filmpjes bekijk! :lief: kippenvel over mn hele lichaam, het traantje van Irene....

Het was toch zó perfect zaterdag!!! :respect:


Deze werkelijk ultieme tranceplaten in één set.
Ik kan niet (meer) naar deze tracks luisteren, zonder emotioneel te worden :cry:
Waarschuw beheerder
donateur
En ook mijn filmpjes staan inmiddels on-line...

Gareth Emery
{ongeldige bron voor embed: http://video.google.nl/videoplay?docid=4181984046336401339&hl=nl} {ongeldige bron voor embed: http://video.google.nl/videoplay?docid=1221076945028466781&hl=nl}

M.I.K.E.
{ongeldige bron voor embed: http://video.google.nl/videoplay?docid=-914107879399240417&hl=nl}

Have fun!
Waarschuw beheerder
zo dat was me een heftig feestje zeg, heb me super vermaakt en Galen + Relocate hebben mijn verwachtingen waargemaakt!

Leuk om al die filmpjes te zien!
Waarschuw beheerder
Sorry for writing English ;)... but i´m searching for a video of Solarstone´s set...
Saw this tracklist @ the Menno de Jong-forum:

Andain - Beautiful Things (Gabriel & Dresden Sweeping Strings Mix)
Forerunners - Lifecycle (Original mix)
Solarstone - Part Of Me
Steve Birch Ft. Marcie - Edge Of The Ocean (soren s remix)
Breakfast - The Sunlight
Alexander Popov - Vapour Trails (Rozza Remix)
Above & Beyond - Good For Me (Club mix)
Solarstone - Solarcoaster (Midway Remix)
Solarstone - Seven Cities (Ehren Stowers & Simon Bostock Remix)


Track is called "Steve Birch Ft. Marcie - Edge Of The Ocean (soren s remix)" with the vocals "I´m at the edge of the ocean..."

Would be great if anyone has this video!
Best Regards...
 
Waarschuw beheerder
wat is dat liedje wat gareth heeft gedraaid van: the sky is blue, the gras is green, the sun is yellow... (wel heel originele tekst trouwens :D)
Waarschuw beheerder
Zucht.. die filmpjes :lief:
Waarschuw beheerder
wat is youtube toch n geweldige uitvinding :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van **djdemik** op dinsdag 10 juli 2007 om 14:04:
Niemand?


tuurlijk wel bloesem heeft filmpje van crosses
ik geloof 3e of 4e ofzo :)
heb m gisteravond nog gezien, moet je even terugscrollen

bloesem heeft stuk of 8 filmpjes gepost ofzo :flower:

*edit* dit is m en hij is dus van bloesem:

{ongeldige bron voor embed: http://video.google.com/videoplay?docid=-4928721286504817399&hl=nl}

:flower:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Damn, wat staan er veel mensen stil daar :o

Super bedankt voor t reposten van t filmpje & bloesem :flower:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
leuke filmpjes pedro! hoe heet dat nummer dat in het 2e filmpje van gareth emery zit? vond ik zo'n heerlijk toepasselijk nummer 'the grass is green - the sun is here!'
idd niet zo orgineel, maar wel heerlijk zweven hoor!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van =Peter= op dinsdag 10 juli 2007 om 09:36:
M.I.K.E.


Zooooo die lasers waren vet tijdens zijn set zie ik. Ik was toen al bijna thuis *kut ov*
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van poemma op dinsdag 10 juli 2007 om 14:31:
leuke filmpjes pedro! hoe heet dat nummer dat in het 2e filmpje van gareth emery zit? vond ik zo'n heerlijk toepasselijk nummer 'the grass is green - the sun is here!'


Ik heb geen idee..... Maar er zijn vast wel ID-ers hier die het kennen. :jaja:

*geeft Gobb en Area 51 een por.....
 
Waarschuw beheerder
nu niet meer...raar PF 8)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van =Peter= op dinsdag 10 juli 2007 om 09:36:
En ook mijn filmpjes staan inmiddels on-line...


Thanx. Baal redelijk dat ik de laatste dj's heb gemist. Sfeer zat er toen (nog steeds) erg goed in!
Uitspraak van **djdemik** op dinsdag 10 juli 2007 om 14:40:
*kut ov*


idd!
 
Waarschuw beheerder
hoop staan gedraaid babe ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van **djdemik** op dinsdag 10 juli 2007 om 01:09:
Heeft er iemand beelden van toen Jose Gonzales-Crosses(Sam Ho Remake) gedraaid werd?? bvd




helaas een kort filmpje
laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
donateur
Whaha, ikke loop ook te filmen :D
Waarschuw beheerder
Leuke filmpjes mensen goed gedaan hahah kan ik toch een beetje meegenieten! balen dat ik er niet bij was
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kim72 op dinsdag 10 juli 2007 om 16:22:
116 stuks!!!


zo dan, dat zijn er veel! zitten echt leuke bij
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 10 juli 2007 om 18:16:
zo dan, dat zijn er veel! zitten echt leuke bij


Haha heb er nog wat bij geplaatst!!! Het zijn er nu rond de 180!!!! Heb wel de rest van mn album moeten legen :-( anders was er niet genoeg plaats.....
Nieuwe update hierzo te vinden:
https://partyflock.nl/album/372701/1262951 :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 10 juli 2007 om 17:14:
hoop staan gedraaid babe


Heb ze nu omgedraaid PFFFF had ik beter eerder kunnen doen, moest nu handmatig GRRRRR... thanx for the tip Quickie :-)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kim72 op dinsdag 10 juli 2007 om 18:25:
thanx for the tip Quickie


Kan ik nu een veto uitspreken voor bepaalde foto's? :p
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kim72 op dinsdag 10 juli 2007 om 18:25:
Heb ze nu omgedraaid PFFFF had ik beter eerder kunnen doen, moest nu handmatig GRRRRR


jij en computers :D
Waarschuw beheerder
Volgens mij nog niet gepost. Echt super vette filmpjes. Gevonden op youtube.

Breakfast - Sunrise (Original Mix)


Salt Tank - Eugina (Woods Remix)


airwave live: cafe del mar


super kwaliteit!

opening menno de jong, heerlijk om weer terug te zien!

(viva olanda :D )

Menno De Jong's playing Snow Patrol - Chasing Cars (Blake Jarrel rmx)


Menno De Jong's playing Salt Tank - Eugina


Galen Behr...intro


en nog een keer Galen Behr "Carabella! :D

Het publiek (inclusief Pedro :d )gaat in deze echt helemaal tekeer. Fantastisch om te zien.

Re:Locate's Playing Filo & Peri - Anthem (Nic Chagall rmx)


Re:Locate 's Playing Re:locate vs Cliff Coenrad - We Feel
laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
heeel tof die filmpjes !


18 oktober begint het Amsterdam Dance Event weer, Intuition zal dan 2 area's in de Escape hosten. En geloof me, deze wil je níet missen ;)

Meer info volgt na de ffwd !
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van RobKC op dinsdag 10 juli 2007 om 19:34:
18 oktober begint het Amsterdam Dance Event weer, Intuition zal dan 2 area's in de Escape hosten.


:cheer: gaaf!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van RobKC op dinsdag 10 juli 2007 om 19:34:
die filmpjes


Kippenvel :lief:

Uitspraak van RobKC op dinsdag 10 juli 2007 om 19:34:
18 oktober begint het Amsterdam Dance Event weer, Intuition zal dan 2 area's in de Escape hosten.


Vet, ik hoop dan van de partij te kunnen zijn. Doen jullie ook nog iets van een feestje met de FFWD?
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
weer een voor de agenda! Intuition is lekker bezig!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van AREA 51 op dinsdag 10 juli 2007 om 19:40:
Doen jullie ook nog iets van een feestje met de FFWD?laatste aanpassing 10 juli 2007 19:42


Helaas dit jaar géén Intuition FFWD After, maar ach: de parade begint dit jaar pas om 15:00 uur en eindigt rond negen :)

Uitspraak van RobKC op dinsdag 10 juli 2007 om 19:34:
18 oktober begint het Amsterdam Dance Event weer, Intuition zal dan 2 area's in de Escape hosten. En geloof me, deze wil je níet missen


De Escape Studio & Escape Deluxe zullen in ieder geval op zijn kop gezet worden :yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van RobKC op dinsdag 10 juli 2007 om 19:34:
18 oktober begint het Amsterdam Dance Event weer, Intuition zal dan 2 area's in de Escape hosten. En geloof me, deze wil je níet missen ;)


ooooooh neeeeeeeheeee! niet nog meer feestjes die ik niet wíl missen!!!
:O

het zijn er te veel! ik kan het niet meer aan! (en dan bedoel ik vooral mijn portemonnee ;p )


nou ja, vooruit dan maar..
ik ben bang dat ik wederom gewoon geen keus heb.. :no:

:cheer:
 
Waarschuw beheerder
oooh wow wat leuk nieuws en de Escape is keimooi!!!!! can't wait
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van =Peter= op dinsdag 10 juli 2007 om 15:03:
*geeft Gobb en Area 51 een por.....


helaas, ken 'm ook niet.. :(
Peter, nog ff een tip voor je N95 n.a.v. je filmpjes.. zet in het vervolg geen nachtmodus aan 's avonds, dat voorkomt dat je filmpjes zo schokken :)

Uitspraak van RobKC op dinsdag 10 juli 2007 om 19:34:
18 oktober begint het Amsterdam Dance Event weer, Intuition zal dan 2 area's in de Escape hosten. En geloof me, deze wil je níet missen


duidelijk aanwezig.. :yes:
Waarschuw beheerder
Ik ook heb er nu al zin in :)
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van -Gonzo- op dinsdag 10 juli 2007 om 19:57:
Helaas dit jaar géén Intuition FFWD After, maar ach: de parade begint dit jaar pas om 15:00 uur en eindigt rond negen :)


Gelukkig niet, want dan zit ik in Zürich.
Die parades vallen ieder jaar samen en eigenlijk kan ik niet kiezen! :s
Waarschuw beheerder
donateur
Godallejezusnogantoe


Wanneer een plaat al jaren en jaren een van je favoriete trance tracks is
wélke klapper er ook in je top tien bijkomt, deze track blijft er iedere keer in
valt simpelweg níet te verdringen


Wanneer er van die plaat dan een remix verschijnt
die zo mooi is,
zo goed is,
die zo alle prachtige elementen van je favoriet nóg onvergetelijker maakt

Een remix die die onaantastbare persoonlijke toppositie van deze track alleen nog maar verstevigt


Wanneer je die favoriete plaat dan, in die gruwelijk geweldige remix
op vol volume hoort
op een toplocatie waar je temidden van al je fantastische feestvrienden op dat moment een van de feesten van het jaar staan te beleven en te ondergaan


DAN ga je werkelijk bijna dood van genot, ik kan het niet anders zeggen.


En wanneer je daar dan zojuist
van die plaat, die remix, en van dat gelukzalige moment in je leven

een filmpje ziet
dat ALLES wat ik net beschrijf weer naar boven brengt


...ja...


Dan staat het kippenvel nu zo dik op mijn armen
dat je er doorheen kunt fietsen


Nee, het staat over mijn héle lichaam


en ik zie zelfs kippenvel

op mijn kippenvel.




:lief: :lief: :lief: Solarstone - Seven Cities (Ehren Stowers & Simon Bostock Remix) :lief: :lief: :lief:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van RobKC op dinsdag 10 juli 2007 om 19:34:
18 oktober begint het Amsterdam Dance Event weer, Intuition zal dan 2 area's in de Escape hosten


GAAF!!! :cheer:

WEH! Ik wil dat het weer zaterdag ochtend 07-07-07 is (met zo'n datum kon het natuurlijk ook niet mis gaan ;) )...dan mag ik het hele feest nog een keer opnieuw doen :P