shinji bono 3 juli 2007 12:41vlaams, engels, spaans. Maar het ligt er maar helemaal aan wie en hoe het gezegd word... bijna alle talen kunnen lekker klinken...
3 juli 2007 16:09Spaans, Catalaans, Russisch. Mooi om te horen.. Schots en Iers.. Is gewoon stoer.. En russische vrouwen die engels praten.. laatste aanpassing 3 juli 2007 16:09
Jasco 7 juli 2007 12:54Uitspraak van Noukje.. op dinsdag 3 juli 2007 om 11:42:▶En anders vind k Frans wel wat hebben laatste aanpassing 7 juli 2007 12:54
7 juli 2007 16:41vind die gasten in afrika die steeds van die rare klanken maken een kicke taal hebben
7 juli 2007 19:23Uitspraak van verwijderd op zaterdag 7 juli 2007 om 16:41:▶vind die gasten in afrika die steeds van die rare klanken maken een kicke taal hebben bosjesmannen....die steeds klikken met hun tong bedoel je.
:cheer:lautje 8 juli 2007 01:47haags amsterdams spaans italiaans , hmm dat waren ze wellaatste aanpassing 8 juli 2007 01:47
8 juli 2007 04:59Uitspraak van verwijderd op zaterdag 7 juli 2007 om 19:23:▶Uitspraak van R.... &....H.... [JSF] op zaterdag 7 juli 2007 om 16:41: vind die gasten in afrika die steeds van die rare klanken maken een kicke taal hebben oeh oehlaatste aanpassing 6 februari 2009 19:57 door een beheerder
8 juli 2007 12:28Uitspraak van verwijderd op zondag 8 juli 2007 om 12:23:▶west fries gaat om taal, niet om dialect
8 juli 2007 12:50Uitspraak van verwijderd op zondag 8 juli 2007 om 12:28:▶gaat om taal, niet om dialect Uitspraak van verwijderd op zondag 8 juli 2007 om 12:23:▶vind italiaans wel erg mooi.. zeg ik toch...
8 juli 2007 15:08Uitspraak van verwijderd op zondag 8 juli 2007 om 12:50:▶zeg ik toch... Tu Fai I bucchini
Miss Pepperpot 8 juli 2007 16:26donateurIk vind Nederlands een mooie taal maar Zweeds is misschien nog iets mooier
Audionysos 17 juli 2007 13:28donateurUitspraak van SMOKUM op woensdag 30 mei 2007 om 20:21:▶hoort niet bij Nederland Uitspraak van verwijderd op vrijdag 29 juni 2007 om 22:14:▶het is "Latijn" Idd.