Partyflock
 
Forumonderwerp · 951603
Nou wat vinden jullie de mooiste taal om te horen?
 
italiaans en frans:P
Frans italiaans spaans
pools natuurlijk :)
BROABANTS ! :cheer:
laatste aanpassing
Gewoon Nederlands Brabants :cheer:

En anders vind k Frans wel wat hebben
vlaams, engels, spaans. Maar het ligt er maar helemaal aan wie en hoe het gezegd word... bijna alle talen kunnen lekker klinken...
 
Spaans, Catalaans, Russisch. Mooi om te horen..

Schots en Iers.. Is gewoon stoer.. B)

En russische vrouwen die engels praten.. (L)
laatste aanpassing
 
Spaans :jaja:
 
NEDERLANDS 8)

en daarna italiaans O:)
 
Espanol
Uitspraak van Noukje.. :cheer: op dinsdag 3 juli 2007 om 11:42:
En anders vind k Frans wel wat hebben


:dood::dood::dood::dood::dood:
laatste aanpassing
 
italiaans
 
vind die gasten in afrika die steeds van die rare klanken maken een kicke taal hebben
 
Russisch.
plat Amsterdams!!!
 
Japans...boemlauw meng!!
 
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 7 juli 2007 om 16:41:
vind die gasten in afrika die steeds van die rare klanken maken een kicke taal hebben


bosjesmannen....die steeds klikken met hun tong bedoel je.
haags amsterdams spaans italiaans ,
hmm dat waren ze wel
laatste aanpassing
 
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 7 juli 2007 om 19:23:
Uitspraak van R.... &....H.... [JSF] op zaterdag 7 juli 2007 om 16:41:
vind die gasten in afrika die steeds van die rare klanken maken een kicke taal hebben


oeh oeh
laatste aanpassing door een beheerder
 
gebaren taal
 
duits
Spaans & Balinees
 
italiaans...

Tua madre fa i bucchini
 
west fries :respect:

vind italiaans wel erg mooi..
 
Uitspraak van verwijderd op zondag 8 juli 2007 om 12:23:
west fries


gaat om taal, niet om dialect
 
Uitspraak van verwijderd op zondag 8 juli 2007 om 12:28:
gaat om taal, niet om dialect


Uitspraak van verwijderd op zondag 8 juli 2007 om 12:23:
vind italiaans wel erg mooi..


zeg ik toch...
 
iers en schots
italiaans
 
chinees is een mooie taal maar moeilijk om te leren
 
Uitspraak van verwijderd op zondag 8 juli 2007 om 12:50:
zeg ik toch...


Tu Fai I bucchini
Ik vind Nederlands een mooie taal
maar Zweeds is misschien nog iets mooier
 
nederlands
 
Spaans..
 
die bosneger ik-klik-met-mijn-tong-en-gooi-er-gare­-piepen-en-kreten-doorheen-taal
 
fins, italiaans en iers
Uitspraak van SMOKUM op woensdag 30 mei 2007 om 20:21:
hoort niet bij Nederland


:bye:
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 29 juni 2007 om 22:14:
het is "Latijn"


Idd. 8)
 
Gewoon nederlands.
 
plat Engels klinkt geweldig :D en natuurlijk Brabants :D (L)
 
spaans
Amsterdams, Schots, Zuid-Afrikaans