~Curl~ 30 mei 2007 20:20donateurwest fries https://vip.partyflock.nl/topic/951579:Piepers ohh nee da's een dialect hé
(gele) Lifeline (gele) 30 mei 2007 20:22Uitspraak van Am op woensdag 30 mei 2007 om 20:18:▶Nou wat vinden jullie de mooiste taal om te horen? De taal van de liefde.
30 mei 2007 20:23Uitspraak van (gele) Lifeline (gele) op woensdag 30 mei 2007 om 20:22:▶De taal van de liefde Frans
(gele) Lifeline (gele) 30 mei 2007 20:24Uitspraak van verwijderd op woensdag 30 mei 2007 om 20:23:▶Frans Frans vind ik verschrikkelijk.
Roy:bye: 30 mei 2007 20:25Uitspraak van verwijderd op woensdag 30 mei 2007 om 20:24:▶gebarentaal Wat?
30 mei 2007 20:25Uitspraak van verwijderd op woensdag 30 mei 2007 om 20:24:▶gebarentaal maar dat kun je niet horeng lekker rustig dus
30 mei 2007 20:31(permanent verbannen)Uitspraak van ~Curl~ op woensdag 30 mei 2007 om 20:20:▶ohh nee da's een dialect hé geweldig provocatie meer van dit niveau hier zou niet misstaan laatste aanpassing 30 mei 2007 20:31
30 mei 2007 20:35Uitspraak van Am op woensdag 30 mei 2007 om 20:18:▶Nou wat vinden jullie de mooiste taal om te horen? duits
30 mei 2007 20:36(permanent verbannen)Uitspraak van verwijderd op woensdag 30 mei 2007 om 20:35:▶duits een vriendelijke warme taal ja GUTTENTAG!! WIE GEHST??? uhhh jij?
30 mei 2007 20:39donateurUitspraak van Am op woensdag 30 mei 2007 om 20:18:▶Nou wat vinden jullie de mooiste taal om te horen? Spaans
smashing 31 mei 2007 02:37Uitspraak van Am op woensdag 30 mei 2007 om 20:18:▶Nou wat vinden jullie de mooiste taal om te horen? ik hou van alle talen.... behalve van betalen
spango 1 juni 2007 12:28Uitspraak van verwijderd op woensdag 30 mei 2007 om 21:14:▶schots of iers accent ook mooi.
Am 1 juni 2007 19:35Uitspraak van smashing op donderdag 31 mei 2007 om 02:37:▶ik hou van alle talen.... behalve van betalen