Partyflock
 
Forumonderwerp · 951603
2004x bekeken
Waarschuw beheerder
Nou wat vinden jullie de mooiste taal om te horen?
Waarschuw beheerder
donateur
metaal.
 
Waarschuw beheerder
baby taal :D
Waarschuw beheerder
alweer :Frusty:

maar dat is natuurlijk Brabants :)
 
Waarschuw beheerder
Taal nummer 10
Waarschuw beheerder
fries is een eigen taal....hoort niet bij Nederland dus.
 
Waarschuw beheerder
Schevenings :lol:
 
Waarschuw beheerder
gebarentaal
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 30 mei 2007 om 20:24:
gebarentaal


Wat?
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 30 mei 2007 om 20:24:
gebarentaal


maar dat kun je niet horeng :rot:
lekker rustig dus (y)
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Roy:bye: op woensdag 30 mei 2007 om 20:25:
Wat?


G3BaReNgTaL

jwt b)
 
Waarschuw beheerder
Italiaans
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van ~Curl~ op woensdag 30 mei 2007 om 20:20:
ohh nee da's een dialect hé


geweldig provocatie
meer van dit niveau hier zou niet misstaan (y)

8)
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
donateur
BrE3ZéR!
 
Waarschuw beheerder
Spaans.
Waarschuw beheerder
donateur
plat utregs 8)
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
die taal vang de straad
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Am:D op woensdag 30 mei 2007 om 20:18:
Nou wat vinden jullie de mooiste taal om te horen?


duits :x
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op woensdag 30 mei 2007 om 20:35:
duits :x


een vriendelijke warme taal ja

GUTTENTAG!!
WIE GEHST???


uhhh

jij?
Waarschuw beheerder
Italiaans
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Am:D op woensdag 30 mei 2007 om 20:18:
Nou wat vinden jullie de mooiste taal om te horen?


Spaans
Waarschuw beheerder
Spaans :yes:
 
Waarschuw beheerder
Perzisch....
Waarschuw beheerder
wrimbritseradiels
 
Waarschuw beheerder
donateur
Doe mij maar engels met een schots of iers accent :kwijl:
 
Waarschuw beheerder
Tu putita quiere culear (y) Spaans
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Am:D op woensdag 30 mei 2007 om 20:18:
Nou wat vinden jullie de mooiste taal om te horen?


ik hou van alle talen.... behalve van betalen
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 30 mei 2007 om 20:39:
Spaans


 
Waarschuw beheerder
Limburgs:cheer:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Italiaans turks spaans
Waarschuw beheerder
klassiek arabisch
Waarschuw beheerder
gronings...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 30 mei 2007 om 21:14:
schots of iers accent


ook mooi.
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Alpha X op woensdag 30 mei 2007 om 20:20:
metaal


pffff droog :p
Waarschuw beheerder
1337-taal
Waarschuw beheerder
Uitspraak van smashing op donderdag 31 mei 2007 om 02:37:
ik hou van alle talen.... behalve van betalen


:lol:
 
Waarschuw beheerder
10 voor taal