8 juli 2007 12:50Uitspraak van verwijderd op zondag 8 juli 2007 om 12:28:▶gaat om taal, niet om dialect Uitspraak van verwijderd op zondag 8 juli 2007 om 12:23:▶vind italiaans wel erg mooi.. zeg ik toch...
8 juli 2007 15:08Uitspraak van verwijderd op zondag 8 juli 2007 om 12:50:▶zeg ik toch... Tu Fai I bucchini
Miss Pepperpot 8 juli 2007 16:26donateurIk vind Nederlands een mooie taal maar Zweeds is misschien nog iets mooier
Audionysos 17 juli 2007 13:28donateurUitspraak van SMOKUM op woensdag 30 mei 2007 om 20:21:▶hoort niet bij Nederland Uitspraak van verwijderd op vrijdag 29 juni 2007 om 22:14:▶het is "Latijn" Idd.