Partyflock
 
Forumonderwerp · 936113
Betreft: evenement: Intuition, zaterdag 7 juli 2007 om 14:00
Waarschuw beheerder
Zo, een ruime week na Trance Energy, is het weer tijd om ons op het werk te storten. Het Intuition Summer Event zal het eerstvolgende Intuition Event zijn

23 Juni, behoorlijk wat eerder in de zomer dan vorig jaar, is het weer tijd voor het al bijna legendarische Summer Event. (Wat was de sfeer vorig jaar toch magisch !!) .

Dit jaar pakken we groter uit dan ooit tevoren, te beginnen met een absolute top locatie namelijk: 'Bloomingdale' . Deze beachclub zal op zaterdag 23 juni door het aanwezige publiek worden betoverd met de opzwepende beats van het beste in trance land at the moment. Welke dj's dat deze editie zullen gaan zijn zal in de komende weken stukje bij beetje bekend worden gemaakt.

Uiteraard zal Intuition Host Menno de Jong niet ontbreken.

[img  cacheid=000b495100021c0b0b5d39fa1a01cdc061]http://groups.msn.com/_Secure/0NgBpZaQToRZeZaEDbNQMMzNsxFUWZ8bvASTpJsyXD0tMkrb4barMYBIz!vaVNA39MFxkQ5bNnqABP!XDeUvHZg/redblink.gif[/img] [img cacheid=000b495100021c0b0b5d39fa1a01cdc061]http://groups.msn.com/_Secure/0NgBpZaQToRZeZaEDbNQMMzNsxFUWZ8bvASTpJsyXD0tMkrb4barMYBIz!vaVNA39MFxkQ5bNnqABP!XDeUvHZg/redblink.gif[/img] [img cacheid=000b495100021c0b0b5d39fa1a01cdc061]http://groups.msn.com/_Secure/0NgBpZaQToRZeZaEDbNQMMzNsxFUWZ8bvASTpJsyXD0tMkrb4barMYBIz!vaVNA39MFxkQ5bNnqABP!XDeUvHZg/redblink.gif[/img] [img cacheid=000b495100021c0b0b5d39fa1a01cdc061]http://groups.msn.com/_Secure/0NgBpZaQToRZeZaEDbNQMMzNsxFUWZ8bvASTpJsyXD0tMkrb4barMYBIz!vaVNA39MFxkQ5bNnqABP!XDeUvHZg/redblink.gif[/img] [img width=8 height=8 cacheid=000b495100021c0b0b5d39fa1a01cdc061]http://groups.msn.com/_Secure/0NgBpZaQToRZeZaEDbNQMMzNsxFUWZ8bvASTpJsyXD0tMkrb4barMYBIz!vaVNA39MFxkQ5bNnqABP!XDeUvHZg/redblink.gif[/img]

Let op!!

Zoals in de agenda verandert zal worden, is het Summer Event van Datum verandert. Doordat de gemeente Bloemendaal op 23 juni verbiedt aan álle horeca gelegenheden om entree te heffen. Dit was voor ons dus niet haalbaar. Hierdoor is het ISE dus verzet naar 07-07-2007. 2 weken later.

Locatie blijft hetzelfde, line up wordt op het moment hard voor gelobbyd. Maar zal jullie in geen geval teleurstellen . Excuses voor dit ongemak.

Laten we er 7 Juli maar een feest van maken !


[img  cacheid=000b495100021c0b0b5d39fa1a01cdc061]http://groups.msn.com/_Secure/0NgBpZaQToRZeZaEDbNQMMzNsxFUWZ8bvASTpJsyXD0tMkrb4barMYBIz!vaVNA39MFxkQ5bNnqABP!XDeUvHZg/redblink.gif[/img] [img cacheid=000b495100021c0b0b5d39fa1a01cdc061]http://groups.msn.com/_Secure/0NgBpZaQToRZeZaEDbNQMMzNsxFUWZ8bvASTpJsyXD0tMkrb4barMYBIz!vaVNA39MFxkQ5bNnqABP!XDeUvHZg/redblink.gif[/img] [img cacheid=000b495100021c0b0b5d39fa1a01cdc061]http://groups.msn.com/_Secure/0NgBpZaQToRZeZaEDbNQMMzNsxFUWZ8bvASTpJsyXD0tMkrb4barMYBIz!vaVNA39MFxkQ5bNnqABP!XDeUvHZg/redblink.gif[/img] [img cacheid=000b495100021c0b0b5d39fa1a01cdc061]http://groups.msn.com/_Secure/0NgBpZaQToRZeZaEDbNQMMzNsxFUWZ8bvASTpJsyXD0tMkrb4barMYBIz!vaVNA39MFxkQ5bNnqABP!XDeUvHZg/redblink.gif[/img] [img width=8 height=8 cacheid=000b495100021c0b0b5d39fa1a01cdc061]http://groups.msn.com/_Secure/0NgBpZaQToRZeZaEDbNQMMzNsxFUWZ8bvASTpJsyXD0tMkrb4barMYBIz!vaVNA39MFxkQ5bNnqABP!XDeUvHZg/redblink.gif[/img]

laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
Uitspraak van beebs op donderdag 5 juli 2007 om 22:19:
vast :yes:

:flower:


maar goed, als we zaterdag om 14.00 nog steeds niet aanwezig zijn in bloomingdale, dan zijn we mogelijk weggewaaid en moeten jullie ons maar komen zoeken ;p
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van poemma op donderdag 5 juli 2007 om 22:24:
moeten jullie ons maar komen zoeken


komt goed (y)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van LauWo op donderdag 5 juli 2007 om 19:01:
Kort genoeg?


Stukken beter (y)

Mán, ik zou een half jaar kunnen slapen
zo moe word ik van jou

:lol:


Je kunt met jou beter feesten dan forummen
dus laten we dát dan maar gaan doen zaterdag

:cheer:
Waarschuw beheerder
Over 48 uur is t alweer bijna afgelopen. Dan kunnen we weer ff teren op n mooi feestje :D:D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van **djdemik** op vrijdag 6 juli 2007 om 00:41:
Over 48 uur is t alweer bijna afgelopen


daar wil ik nog hé-le-maal niet over nadenken.. :nocheer:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van schwingg op donderdag 5 juli 2007 om 23:19:
Je kunt met jou beter feesten dan forummen


Da's een ding dat zeker is! Die kut wijfies van 17 jaar... pff... zonder iets te doen en 06 nummers ontvangen... ik heb er niets mee :S Zaterdag weer volwassen intuitionen, dat lijkt me cool :D Oeh... slaap tijd, nog maar 4 uurtjes en daan weer aan het werk :yes:
Waarschuw beheerder
Let's pray :D

nou, druk wordt het in ieder geval ! Presale is erg goed gegaan, er zijn nog wel kaarten aan de deur, maar dan zou ik niet te laat komen :).
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van RobKC op vrijdag 6 juli 2007 om 08:57:
nou, druk wordt het in ieder geval ! Presale is erg goed gegaan, er zijn nog wel kaarten aan de deur, maar dan zou ik niet te laat komen


:banana: :banana: :banana:

Gaat een mooi feestje worden :D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 6 juli 2007 om 08:19:
Ik mag hopen dat het iig droog blijft hoor!


*gaat ook duimen..

ik doe iig gewoon een t-shirt aan met om m'n broek een trui geknoopt, voor het geval dat..
laatste aanpassing
Artiest Len-E
Waarschuw beheerder
Uitspraak van RobKC op vrijdag 6 juli 2007 om 08:57:
Presale is erg goed gegaan, er zijn nog wel kaarten aan de deur, maar dan zou ik niet te laat komen


goed om te horen, dat doet altijd weer deugd.

"trance is dood"

Ja m'n schoonmoeder op sterk water......

(dat soort gastjes daar kan ik me zo kwaad om maken soms...)

Gewoon een heerlijk feesie met leuke mensen! En weer of geen weer: de muziek is wat telt uiteindelijk, maar een lekker zonnetje overdag zou wel voor een toegevoegde waarde kunnen zorgen

See you all 2morrow!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Euhm, het is toch gewoon binnen?

Mja, tuurlijk is het leuker als je lekker buiten kan zitten.......maar we zullen niet verregenen mocht het weer tegen vallen!
Waarschuw beheerder
Binnen passen inderdaad 1200 man :), dus regen of geen regen, feest is er hoe dan ook !
Waarschuw beheerder
donateur
Vorig jaar heeft Intuition al bewezen dat regen zeker geen spelbreker is voor een prima feest, dus dat zal nu ook zeker niet het geval zijn. Wat voor weer het ook is..... Intuition = feest! :woep:
Waarschuw beheerder
Oh, ik dacht dat het buiten was...maar de dj's draaien binnen?
Waarschuw beheerder
denk toch dat ik niet zal gaan...

veel plezier iedereen alvast
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Quick op vrijdag 6 juli 2007 om 13:50:
Oh, ik dacht dat het buiten was...maar de dj's draaien binnen?


:yes:
Waarschuw beheerder
Ok, ik dacht dat het net zoals Beachbop was. Daar was ik in 2004 en toen regende het aan één stuk door.

[img width=640 height=480]https://album.partyflock.nl/1179906.jpg[/img]
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Quick op vrijdag 6 juli 2007 om 14:38:
Ok, ik dacht dat het net zoals Beachbop was. Daar was ik in 2004 en toen regende het aan één stuk door.


Als de voorspellingen nu ook morgen 25 graden waren en garantie met geen regen, dan zou het het hele circus ook naar buiten worden verplaatst. Maar ja: Nederland he :)

Hoe dan ook: een 'hete stomende' dag wordt het sowieso :lol:
Waarschuw beheerder
donateur
:/
Je zult t áltijd zien he....
K was gisteren al niet lekker en nu....
Ben ik maar ziek naar huis gegaan.:S:cry:

Wil iedereen alsjeblieft nú beginnen met positieve vibes sturen?

Dan weet ik zeker dat ik morgen weer helemaal het vrouwtje ben :D
laatste aanpassing
Artiest {SHOWLIST artist 20568, 35871}
Waarschuw beheerder
Ik wens iedereen een ultiem dikke dag/avond @ Intuition morgen :respect:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van IrEeNtJe op vrijdag 6 juli 2007 om 14:57:
Wil iedereen alsjeblieft nú beginnen met positieve vibes sturen?


*straalt op dit moment positieve vibes jouw kant op*

en? helpt t?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 6 juli 2007 om 08:19:
Boehoe :cry: :cry:

Ik mag hopen dat het iig droog blijft hoor!


:yes: belde net naar de camping in bloemendaal, dat we vanvond of morgen willen komen kamperen. zegt die mevrouw, na even heel stil te zijn geweest: 'het waait hier wel héél hard hoor..'. dus dat gaan we maar niet doen :S verdomme, ik had zo'n zin in kamperen. kan natuurlijk altijd de tent hier in de kamer opzetten, maar das toch anders ;p
 
Waarschuw beheerder
Voor diegene die wilt zien hoe het weer nu daar is... :P
(of morgen voordat je vertrekt voor als je een poncho mee moet nemen) ;)

http://www.bloomingdaleaanzee.com/cam.php
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 6 juli 2007 om 16:37:
Voor diegene die wilt zien hoe het weer nu daar is...


wil ik wel kijken? of kan ik de illusie beter zo houden als ie nu is?

*heeft ondertussen toch gekeken*

het ziet er zowaar lichter uit dan hier (maar das ook niet zo heel moeilijk). maar echt strandweer is t niet he? ach, morgen staat er toch een tent ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van =Peter= op vrijdag 6 juli 2007 om 13:03:
Vorig jaar heeft Intuition al bewezen dat regen zeker geen spelbreker is voor een prima feest


Idd, was één van de mooiste sfeerfeesten allertijden :P

Maar... eerlijk is eerlijk, de middag was erg zonnig, dus we hadden toen ons portie al gehad voor t ging hozen :)


Uitspraak van poemma op vrijdag 6 juli 2007 om 16:19:
dus dat gaan we maar niet doen


:aai:
Zeker jammer voor jullie :(
Maar de mevrouw heeft wel gelijk, hier waait het al heeel erg hard, laat staan aan de kust.


Ondertussen heb ik nog steeds heeel veel zin!!
Ben ook zeer benieuwd naar Bloomingdale zelf.
En naar hoe het in zijn geheel zal zijn, je denkt toch steeds terug aan vorig jaar, Summer Event, en dit is duidelijk van een ander kaliber.
Waarschuw beheerder
http://www.bloomingdaleaanzee.com/cam

beetje veel wind alleen, zal wel droog blijven denk ik (optimist to in de kist)

Op de foto's ziet bloomingdale er wel groot uit! Ben ook erg benieuwd!
Uitspraak van poemma op vrijdag 6 juli 2007 om 16:19:
belde net naar de camping in bloemendaal, dat we vanvond of morgen willen komen kamperen. zegt die mevrouw, na even heel stil te zijn geweest: 'het waait hier wel héél hard hoor..'. dus dat gaan we maar niet doen verdomme, ik had zo'n zin in kamperen. kan natuurlijk altijd de tent hier in de kamer opzetten, maar das toch anders


auw, misschien is er nog een pensionnetje vrij?

Je kan altijd ff kijken op vvvzandvoort.nl daar hebben wij de onze ook vandaan (welsink)

gr.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Len-E op vrijdag 6 juli 2007 om 18:25:
auw, misschien is er nog een pensionnetje vrij?


morgen wordt t weer beter, gaan we gewoon kamperen.
zijn al weken geen pensionnetjes meer vrij namelijk ;)

Uitspraak van Len-E op vrijdag 6 juli 2007 om 18:25:
Je kan altijd ff kijken op vvvzandvoort.nl daar hebben wij de onze ook vandaan (welsink)


gaat ik toch ff checken :D

*edit*

HOMEOvernachtenOnline reserveren
Helaas, geen resultaten gevonden


toch maar met de tent dus. maar ik vind kamperen hartstikke koel, dus dat komt wel goed :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van poemma op vrijdag 6 juli 2007 om 18:28:
gaat ik toch ff checken


En heb je al een pensionnetje gevonden?


Tot morgen allemaal...heb er super veel zin in!!!!! :cheer:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van RobKC op vrijdag 6 juli 2007 om 08:57:
ou, druk wordt het in ieder geval ! Presale is erg goed gegaan, er zijn nog wel kaarten aan de deur, maar dan zou ik niet te laat komen :)


Hoeveel kaartjes zijn er dan verkocht in presale Rob? Ben ik wel eens benieuwd naar...
Hopelijk geen toestanden als ASOT300 want daar hou ik niet zo van... ;-)




Uitspraak van bloesem op vrijdag 6 juli 2007 om 17:22:
En naar hoe het in zijn geheel zal zijn, je denkt toch steeds terug aan vorig jaar, Summer Event, en dit is duidelijk van een ander kaliber.


Vorig jaar was zoooooo perfect!!!!


Uitspraak van verwijderd op vrijdag 6 juli 2007 om 16:37:
(of morgen voordat je vertrekt voor als je een poncho mee moet nemen) ;)


Mango, ik reserveer alvast eentje bij jou ;-)
Waarschuw beheerder
ISE is perfect.

Mark my words.

;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van IrEeNtJe op vrijdag 6 juli 2007 om 14:57:
positieve vibes


Hier nog eentje van mij ik hoop dat je je alweer wat beter voelt zodat je morgen lekker kan zweven :)
Enne neem wat vers geperst sinaasappelsap voor de broodnodige vitamientjes.
Waarschuw beheerder
donateur
Dankjewel:D
Voel me al beter nu ik ff geslapen heb en een flink bord pasta achter mn kiezen heb :D

Gaat helemaal goedkomen :cheer:
Waarschuw beheerder
gister kaartjes gekocht.. vandaag ziek :(
Het leven is hard!
Waarschuw beheerder
morge weer beter, en feest ;)
Waarschuw beheerder
SUPER Ireentje, haartje trek komt dus in orde :-)

Komt nog wel goed Kaytjuhhh!!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van RobKC op vrijdag 6 juli 2007 om 19:36:
morge weer beter, en feest ;)


Ook als ik niet beter ben hoor :lol:

Uitspraak van Solar op vrijdag 6 juli 2007 om 19:37:
haartje trek komt dus in orde :-)


:lol:
Niet te hard had ik gezegd he ;P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Heel veel plezier allemaal :)
Waarschuw beheerder
ohja nog een vraagje:

Is het makkelijk te vinden?
Laat ik het zo zeggen, wat is het herkenningspunt?

Wij komen namelijk uit zandvoort gelopen :D :P
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Solar op vrijdag 6 juli 2007 om 19:13:
Mango, ik reserveer alvast eentje bij jou


ja goed dat ik dit nog even lees ja ik neem het ineens mee, maar kdenk echt dat het niet gaat regenen hoor :-)
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van bloesem op vrijdag 6 juli 2007 om 17:22:
Zeker jammer voor jullie :(


het kwam me vandaag anders wel goed uit, allejezus wat ben ik brak van gisteravond :bloos:
Waarschuw beheerder
zoo, ik ga slapen, morgevroeg 9 uur op schiphol Gareth en Solarstone ophalen,

Tot morgemiddag allemaal :)
Waarschuw beheerder
Wat heb jij toch een *** baantje :D
Waarschuw beheerder
is het trouwens ook mogelijk om over het strand lopen? dat er dan stempels worden uitgedeelt ofzo?
Waarschuw beheerder
Kay, alweer beter????


Dat van die stempels zou een goeie zijn ja...
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Kaytjuhhh op vrijdag 6 juli 2007 om 22:49:
is het trouwens ook mogelijk om over het strand lopen? dat er dan stempels worden uitgedeelt ofzo?


Doet me denken aan de Strandzesdaagse