Partyflock
 
Forumonderwerp · 936113
Betreft: evenement: Intuition, zaterdag 7 juli 2007 om 14:00
Waarschuw beheerder
Zo, een ruime week na Trance Energy, is het weer tijd om ons op het werk te storten. Het Intuition Summer Event zal het eerstvolgende Intuition Event zijn

23 Juni, behoorlijk wat eerder in de zomer dan vorig jaar, is het weer tijd voor het al bijna legendarische Summer Event. (Wat was de sfeer vorig jaar toch magisch !!) .

Dit jaar pakken we groter uit dan ooit tevoren, te beginnen met een absolute top locatie namelijk: 'Bloomingdale' . Deze beachclub zal op zaterdag 23 juni door het aanwezige publiek worden betoverd met de opzwepende beats van het beste in trance land at the moment. Welke dj's dat deze editie zullen gaan zijn zal in de komende weken stukje bij beetje bekend worden gemaakt.

Uiteraard zal Intuition Host Menno de Jong niet ontbreken.

[img  cacheid=000b495100021c0b0b5d39fa1a01cdc061]http://groups.msn.com/_Secure/0NgBpZaQToRZeZaEDbNQMMzNsxFUWZ8bvASTpJsyXD0tMkrb4barMYBIz!vaVNA39MFxkQ5bNnqABP!XDeUvHZg/redblink.gif[/img] [img cacheid=000b495100021c0b0b5d39fa1a01cdc061]http://groups.msn.com/_Secure/0NgBpZaQToRZeZaEDbNQMMzNsxFUWZ8bvASTpJsyXD0tMkrb4barMYBIz!vaVNA39MFxkQ5bNnqABP!XDeUvHZg/redblink.gif[/img] [img cacheid=000b495100021c0b0b5d39fa1a01cdc061]http://groups.msn.com/_Secure/0NgBpZaQToRZeZaEDbNQMMzNsxFUWZ8bvASTpJsyXD0tMkrb4barMYBIz!vaVNA39MFxkQ5bNnqABP!XDeUvHZg/redblink.gif[/img] [img cacheid=000b495100021c0b0b5d39fa1a01cdc061]http://groups.msn.com/_Secure/0NgBpZaQToRZeZaEDbNQMMzNsxFUWZ8bvASTpJsyXD0tMkrb4barMYBIz!vaVNA39MFxkQ5bNnqABP!XDeUvHZg/redblink.gif[/img] [img width=8 height=8 cacheid=000b495100021c0b0b5d39fa1a01cdc061]http://groups.msn.com/_Secure/0NgBpZaQToRZeZaEDbNQMMzNsxFUWZ8bvASTpJsyXD0tMkrb4barMYBIz!vaVNA39MFxkQ5bNnqABP!XDeUvHZg/redblink.gif[/img]

Let op!!

Zoals in de agenda verandert zal worden, is het Summer Event van Datum verandert. Doordat de gemeente Bloemendaal op 23 juni verbiedt aan álle horeca gelegenheden om entree te heffen. Dit was voor ons dus niet haalbaar. Hierdoor is het ISE dus verzet naar 07-07-2007. 2 weken later.

Locatie blijft hetzelfde, line up wordt op het moment hard voor gelobbyd. Maar zal jullie in geen geval teleurstellen . Excuses voor dit ongemak.

Laten we er 7 Juli maar een feest van maken !


[img  cacheid=000b495100021c0b0b5d39fa1a01cdc061]http://groups.msn.com/_Secure/0NgBpZaQToRZeZaEDbNQMMzNsxFUWZ8bvASTpJsyXD0tMkrb4barMYBIz!vaVNA39MFxkQ5bNnqABP!XDeUvHZg/redblink.gif[/img] [img cacheid=000b495100021c0b0b5d39fa1a01cdc061]http://groups.msn.com/_Secure/0NgBpZaQToRZeZaEDbNQMMzNsxFUWZ8bvASTpJsyXD0tMkrb4barMYBIz!vaVNA39MFxkQ5bNnqABP!XDeUvHZg/redblink.gif[/img] [img cacheid=000b495100021c0b0b5d39fa1a01cdc061]http://groups.msn.com/_Secure/0NgBpZaQToRZeZaEDbNQMMzNsxFUWZ8bvASTpJsyXD0tMkrb4barMYBIz!vaVNA39MFxkQ5bNnqABP!XDeUvHZg/redblink.gif[/img] [img cacheid=000b495100021c0b0b5d39fa1a01cdc061]http://groups.msn.com/_Secure/0NgBpZaQToRZeZaEDbNQMMzNsxFUWZ8bvASTpJsyXD0tMkrb4barMYBIz!vaVNA39MFxkQ5bNnqABP!XDeUvHZg/redblink.gif[/img] [img width=8 height=8 cacheid=000b495100021c0b0b5d39fa1a01cdc061]http://groups.msn.com/_Secure/0NgBpZaQToRZeZaEDbNQMMzNsxFUWZ8bvASTpJsyXD0tMkrb4barMYBIz!vaVNA39MFxkQ5bNnqABP!XDeUvHZg/redblink.gif[/img]

laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Cicatrix op zondag 24 juni 2007 om 15:27:
op het strand!!
met zon!!
lekker cocktailtje erbij..
en allemaal lieve vriendjes/vriendinnetjes..


EN ik mag met de auto :cheer: Heerlijk :D Ik houd van rijden maar ook zeker de bewegingsvrijheid en dus niet aan het OV vastzitten :yes:

Iemand een parkeerplek in gedachten? Of, kan iemand me gewoon ff een link geven waar ik verder mee kan :O Zou fijn zijn :D
Waarschuw beheerder
Er is een groot parkeerterrein maar dat is betaald parkeren er word aangeraden in de plaats zelf een plekje te zoeken en dan te gaan lopen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van anjunian op zondag 24 juni 2007 om 16:08:
in de plaats zelf een plekje te zoeken en dan te gaan lopen.


Ohw, cool, komt goed :) Thanks! (Y)
Waarschuw beheerder
donateur
gewoon in een woonwijk van Bloemendaal neerzetten idd.
Waarschuw beheerder
Nog even een eeuwenoude weerspreuk:

Staat de zon op 20 juni hoog
Dan is het 7 juli zeker droog!

En wat denk je? 20 juni was het stralend weer! Joepie! :cheer:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Delphin op zondag 24 juni 2007 om 16:54:
Staat de zon op 20 juni hoog
Dan is het 7 juli zeker droog!


:roflol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Delphin op zondag 24 juni 2007 om 16:54:
Staat de zon op 20 juni hoog
Dan is het 7 juli zeker droog!


Droog :lol: :P
Artiest Len-E
Waarschuw beheerder
Tis natuurlijk nog maar een voorspelling, maar het ziet er aardig uit!

http://www.zoover.nl/nederland/noord_holland/bloemendaal/weer
Waarschuw beheerder
donateur
Jaa, die site zocht ik.
Heb m al vaker voor buitenfestjes geraadpleegd, en tot nu klopten de ver-vooruit-verwachting aardig goed steeds :yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van bloesem op maandag 25 juni 2007 om 11:27:
Jaa, die site zocht ik.
Heb m al vaker voor buitenfeestjes geraadpleegd, en tot nu klopten de ver-vooruit-verwachting aardig goed steeds


ik vroeg me dit weekend al af waar jij destijds die goeie weersvoorspelligen vandaan had, maar hier dus :D

en het ziet er goed uit! :woepwoep:
Waarschuw beheerder
donateur
zaterdag7-07
Min 14 °C
Max 21 °C
Zon 50%
Neerslag 30%
WindrichtingKracht N4

Het is niet heet, maar ik vind het mooi zat inderdaad.
Ben benieuwd in hoeverre het uitkomt ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van bloesem op maandag 25 juni 2007 om 12:03:
zaterdag7-07
Min 14 °C
Max 21 °C
Zon 50%
Neerslag 30%
WindrichtingKracht N4


Als het nou niet tot minimaal regent dan is alles echt wel perfect voor mij :cheer: Ten minste een beetje feestbaar weer :D
Let it be true O:)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik vind dat de weergoden de 7e maar extra lief voor me moeten zijn. Was vanmiddag heerlijk aan het trainen (in t shirt).
Toen begon het te druppen, maarja, ik was zo lekker bezig, dus ben ik maar door gegaan.
Tot het ging hozen, maarja.. toen was ik toch al doorweekt, dus alsnog doorgegaan.
Resultaat: Alsof ik met kleding aan was gaan zwemmen.

(Klein detail: het was een wit t shirt, EN een hoop bouwvakkers die aan het werk waren :-( )
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Haha :lol: had je de weersverwachting niet gezien? 7-7-7 Gaat helemaal goed komen denk ik. Na regen komt zonneschijn :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van bloesem op maandag 25 juni 2007 om 12:03:
Ben benieuwd in hoeverre het uitkomt


dat kun je nu echt nog niet voorspellen hoor, de wind hoeft maar te draaien naar het zuidoosten en het is zo 30 graden hier.. zag net dat t 46 graden was in Athene.. Lijkt me ook niks :\
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van **Ice** op maandag 25 juni 2007 om 17:56:
(Klein detail: het was een wit t shirt, EN een hoop bouwvakkers die aan het werk waren :-( )


Daar geloof ik helemaal niks van!




Die bouwvakkers waren helemaal niet meer aan het werk. :nee:
Weer een bouwproject dat uitloopt door een bui regen.... :/
Waarschuw beheerder
Uitspraak van **Ice** op maandag 25 juni 2007 om 17:56:
Klein detail: het was een wit t shirt, EN een hoop bouwvakkers die aan het werk waren


haha, arme jij!

Uitspraak van =Peter= op maandag 25 juni 2007 om 19:12:
Die bouwvakkers waren helemaal niet meer aan het werk.


nee die werden natuurlijk vreselijk afgeleid.. ;)
Waarschuw beheerder
whooooo, na vandaag dubbel zin erin !!!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van RobKC op maandag 25 juni 2007 om 19:31:
na vandaag dubbel zin


Wat was er vandaag gebeurd dan??? :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van =Peter= op maandag 25 juni 2007 om 19:12:
Die bouwvakkers waren helemaal niet meer aan het werk.
Weer een bouwproject dat uitloopt door een bui regen....


Hahaha 'k zie het al helemaal voor je arme Ice :lol:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van **Ice** op maandag 25 juni 2007 om 17:56:
Ik vind dat de weergoden de 7e maar extra lief voor me moeten zijn. Was vanmiddag heerlijk aan het trainen (in t shirt).
Toen begon het te druppen, maarja, ik was zo lekker bezig, dus ben ik maar door gegaan.
Tot het ging hozen, maarja.. toen was ik toch al doorweekt, dus alsnog doorgegaan.
Resultaat: Alsof ik met kleding aan was gaan zwemmen.

(Klein detail: het was een wit t shirt, EN een hoop bouwvakkers die aan het werk waren )


het ijsje was aan 't smelten dus.. :P
:aai:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van RobKC op maandag 25 juni 2007 om 19:31:
whooooo, na vandaag dubbel zin erin !!!


Uitspraak van bloesem op maandag 25 juni 2007 om 22:07:
Wat was er vandaag gebeurd dan??? :P


Ja vertel!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van **Ice** op maandag 25 juni 2007 om 17:56:
Resultaat: Alsof ik met kleding aan was gaan zwemmen.


Uitspraak van **djdemik** op maandag 25 juni 2007 om 18:56:
had je de weersverwachting niet gezien?


Ook slechte weersomstandigheden voelen de meesten wel aan hun water.
Bij ijs kun je dat niet verwachten...

Oke, lekker kansloos maar goed, het is mij die spreekt ;)
Uitspraak van RobKC op maandag 25 juni 2007 om 19:31:
whooooo, na vandaag dubbel zin erin !!!


Vertel... ben je zwanger? Jackpot gewonnen? Junks eindelijk van je oprit af? :P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van LauWo op dinsdag 26 juni 2007 om 00:16:
Ook slechte weersomstandigheden voelen de meesten wel aan hun water.
Bij ijs kun je dat niet verwachten...


:roflol:
Waarschuw beheerder
donateur
:cheer:

heb trouwens vrij kunnen regelen voor overdag, dus ben er de hele dag bij! :D
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Cicatrix op dinsdag 26 juni 2007 om 20:34:
heb trouwens vrij kunnen regelen voor overdag, dus ben er de hele dag bij! :D


Ik mis deze editie weer.
Zit voor het 2e jaar op rij in Zürich :p
Absoluut een aanrader!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van actief op dinsdag 26 juni 2007 om 21:31:
Absoluut een aanrader!


wij gaan ook naar Zurich :cheer:
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van actief op dinsdag 26 juni 2007 om 21:31:
Zit voor het 2e jaar op rij in Zürich


er gaat niks boven Zürich :lief:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 27 juni 2007 om 08:56:
er gaat niks boven Zürich


en groningen dan?

;p

maar ff on topic: de streetparade heerst :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van poemma op woensdag 27 juni 2007 om 11:48:
maar ff on topic


Thanks 4 da ticket! Ik ben erbij peepz :yes: :cheer: :bounce:

BTW... ik heb gisteren mijn sleutel gekregen en de kamer bezocht. Wat een teringzooi nog :| Maar, ff opknappen en dan maak ik er een coole Laurens kamer van :yes: Helemaal zin in :cheer: :D

Ik zit aan de kleuren blauw voor de muren te denken, groen voor de lijsten/kozijnen, en de deuren oranje. Het plafond zwart. Gordijnen rood of paars. :yes: Laten we lekker gek gaan doen :| :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van LauWo op woensdag 27 juni 2007 om 12:58:
Ik zit aan de kleuren blauw voor de muren te denken, groen voor de lijsten/kozijnen, en de deuren oranje. Het plafond zwart. Gordijnen rood of paars.


Whow..... kom ik aan met mijn naturel kleuren! :lol:. Tis wel apart.. een schizofreen kamer, voor elke stemming een kleurtje :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van **Ice** op woensdag 27 juni 2007 om 14:44:
naturel kleuren!


Ja, nou... daar zat ik ook aan te denken in eerste instantie. Beetje pastel achtige tinten om het een warmere en softere sfeer te geven.

[img]http://mail.google.com/mail/?attid=0.1&disp=emb&view=att&th=1136d4dbe963aff4[/img]

Ff een tekeningetje gemaakt in Paint (vrij snel, komt enigszins overeen met hoe het er bij mij uitziet ;) Alleen de kleuren nog niet, die komen uiteraard nog :P)

En dan een neon-laag erover heen zodat wanneer ik er een blacklight in doe en de rest van de lichten uit, het een felle spacy kamer wordt (meer dus die kleuren zoals je nu ziet).

Lijkt mij echt gewoon heel apart voor een keer :D Het is toch maar voor 1.5 jaar ;)

En ja, jullie zien het goed: rechtsachterin een deur naar een minibalkonnetje voor mezelf :D Kan 1 stoel in en een mini tafeltje maar goed, beter dan niets :P

Die grijze wazige strepen voorin beeld is zeg maar de deur die ik openen moet om mijn kamer te betreden.
Dat witte dotje moet een lamp met 3 spots voorstellen :P
Dat paarse geval is een rolgordijn. Eventueel ook nog zo 1 voor de deur naar buiten.
[img]http://mail.google.com/mail/?attid=0.1&disp=emb&view=att&th=1136d4f86fc94482[/img]
Nog 1 met donkerblauwe muren... weet nog niet wat ik mooier vind.
laatste aanpassing
 
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 1762, 1736}
Artiest Just-D
Waarschuw beheerder
anders gaan we het hier even hebben over de kleuren van iemand's kamer :rot: :vaag:


:lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 27 juni 2007 om 15:03:
anders gaan we het hier even hebben over de kleuren van iemand's kamer


Dat doen we al gast :rot: :vaag:

Nee, snap je wel ;) Maar, heeeeel even ok? :D Ben gewoon ff enthousiast en voel me als zo'n 15 jarig puberaal schoolmeisje dat door het dolle heen is en van geen ophouden weet (je weet wel, zo'n na verloop van tijd zwaar irritant ieman die een klap in haar gezicht nodig heeft (met de platte hand) om weer bij de les te brengen).

Hierna gewoon weer ISE :D
 
Waarschuw beheerder
donateur
daar hebben we pb's voor toch? O:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 27 juni 2007 om 15:24:
daar hebben we pb's voor toch?


Weet ik veel wie hier allemaal op willen reageren :P Mocht er ineens een soort van 'gesprek' ontstaan, PB-en we lekker verder :P Ontstaat er niets, ook niets aan de hand! Ik ben het nu weer ff kwijt en we blaten lekker over ISE verder :yes: (Y)
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van LauWo op woensdag 27 juni 2007 om 15:14:
Ben gewoon ff enthousiast en voel me als zo'n 15 jarig puberaal schoolmeisje dat door het dolle heen is


Ik zou mezelf toch nooit gaan vergelijken met een 15jarig puberaal MEISJE nog wel.
Waarschuw beheerder
Heeej! Niets mis met meisjes hoor! :-(
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van **Ice** op woensdag 27 juni 2007 om 16:36:
Heeej! Niets mis met meisjes hoor!


LOL! Nee tuurlijk niet!! Alleen snap ik niet dat een jongen zichzelf vergelijkt als een meisje van 15 :lol:

Tenzij ie wat van de andere chromosoompjes teveel heeft natuurlijk :lol:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Timetable

14.00 - 15.15 Sied van Riel

15.15 - 16.30 Menno de Jong

16.30 - 17.45 Solarstone

17.45 - 19.00 Galen Behr

19.00 - 20.00 Airwave Live

20.00 - 21.15 Mark Norman vs Cor Fijneman

21.15 - 22.30 Re:Locate

22.30 - 23.45 Gareth Emery

23.45 - 01.00 M.I.K.E
Waarschuw beheerder
donateur
Haha, er zijn weinig feesten waarbij ik de time-table totaal onbelangrijk vind, maar dit is er één van.

Gewoon om 14 uur aanwezig (hoop ik) en dan continu genieten :P
Waarschuw beheerder
donateur
:lol: wilde net zoiets neer zetten:lol:

Maximaal genieten!:cheer::cheer:
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van bloesem op woensdag 27 juni 2007 om 17:38:
Gewoon om 14 uur aanwezig


Hoop tegen die tijd er ook te zijn:cheer:
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van RobKC op woensdag 27 juni 2007 om 17:17:
14.00 - 15.15 Sied van Riel

15.15 - 16.30 Menno de Jong

16.30 - 17.45 Solarstone

17.45 - 19.00 Galen Behr

19.00 - 20.00 Airwave Live

20.00 - 21.15 Mark Norman vs Cor Fijneman

21.15 - 22.30 Re:Locate

22.30 - 23.45 Gareth Emery

23.45 - 01.00 M.I.K.E


Relaxed! :D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van RobKC op woensdag 27 juni 2007 om 17:17:
Timetable

14.00 - 15.15 Sied van Riel

15.15 - 16.30 Menno de Jong

16.30 - 17.45 Solarstone

17.45 - 19.00 Galen Behr

19.00 - 20.00 Airwave Live

20.00 - 21.15 Mark Norman vs Cor Fijneman

21.15 - 22.30 Re:Locate

22.30 - 23.45 Gareth Emery

23.45 - 01.00 M.I.K.E


zwaar gerse timetable.. ben nu dubbel zo blij dat ik er vanaf 't begin bij kan zijn.. :cheer:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van bloesem op woensdag 27 juni 2007 om 17:38:
Gewoon om 14 uur aanwezig


gaan we zeker ons best voor doen :cheer: